σύγκριση ανάρτισης μάζας

Re: Απάντηση: σύγκριση ανάρτισης μάζας

O.K. Tι μορφή θέλεις να έχει το thread?
Ενημερωτικό επί τεχνικών θεμάτων, οδηγίες για την χρήση των
ηλεκτροστατικών της (χωρίς δάκρυα), ιστορική αναδρομή, καταγγελτικού
χαρακτήρα ή free τελείως?

Ξεκίνα εσύ και εγώ θα εκφράζω τις απορίες μου.:7SFGSFG:
 
Στην μάζα όπως και να το κάνουμε συσωρέευται ενέγεια και σε κάποια δεδομένη στιγμή, θα την αποβάλλει, με τα σχετικά επακόλουθα...:FSGSFGS4:
 
Η ενέργεια που συσσωρέυεται στα πικάπ με μεγάλη μάζα βρίσκεται στην
υποηχητική περιοχή συχνοτήτων και τα όποια καταλοιπά της αποροφούνται -
αποσβένονται από το υποπλατό, το πλατό, το ματ και τον βραχίονα! Αν είναι σωστή η σχεδίαση δεν υπάρχουν επακόλουθα!
 
Re: Απάντηση: σύγκριση ανάρτισης μάζας

Η ενέργεια που συσσωρέυεται στα πικάπ με μεγάλη μάζα βρίσκεται στην
υποηχητική περιοχή συχνοτήτων και τα όποια καταλοιπά της αποροφούνται -
αποσβένονται από το υποπλατό, το πλατό, το ματ και τον βραχίονα! Αν είναι σωστή η σχεδίαση δεν υπάρχουν επακόλουθα!


Δηλαδη τα αναρτησης ειναι πιο ευκολα στην κατασκευη ???? (noob here!!!!! :damnyou: )
 
Όχι. Η κάθε αρχιτεκτονική έχει τις δικές της δυσκολίες!
Η ανάρτησή τους πρέπει να είναι μελετημένη και σε συνδυασμό με την
φέρουσα μάζα να αποσβαίνουν τους όποιους συντονισμούς σε όλο το
ακουστικό φάσμα.
 
Re: Απάντηση: σύγκριση ανάρτισης μάζας

Όχι. Η κάθε αρχιτεκτονική έχει τις δικές της δυσκολίες!

Δηλαδή; Ποια ακριβώς είναι η δυσκολία της κατασκευής ενός πικάπ χωρίς ανάρτηση;
 
Ο υπολόγισμος της ελάχιστης απαραίτητης μάζας γιά απόσβεση όλων των
συντονισμών σε συνδυασμό και με τα υλικά κατασκευής του υποπλάτο,
πλατό, βάσης βραχίονα, του σασί και του τρόπου έδρασης όλου του συνόλου!
 
Οπότε αφηνόμαστε σε αυτά που λέει ο κατασκευαστής, ή μπορούμε να επέμβουμε, διορθώσουμε? και αν ναι σε ποιά σχεδίαση είναι ευκολότερο?
 
Τα πικάπ με ανάρτηση είναι σαφώς δυσκολότερα στην κατασκευή επειδή πρέπει να μελετηθούν πολλοί περισσότερες παράμετροι και να λυθούν πολύ περισσότερα κατασκευαστικά προβλήματα όπως η συμπεριφορά στις κάθετες και οριζόντιες ταλαντώσεις.

Από την άλλη τα πικάπ με μάζα είναι πιο απλά στην κατασκευή και στην μελέτη αλλά απαιτούν περισσότερα και ακριβότερα υλικά κατασκευής.

Η δυσκολία κατασκευής στα πικάπ ανάρτησης αντανακλάται και σε δυσκολία στο στήσιμο από την πλευρά του χρήστη.

Εγώ πάντως προτιμώ τα πικάπ με ανάρτηση για τον πιο ευφωνικό τους ήχο.
 
Γενικά ισχύει ο κανόνας της μηχανολογίας.Οσα περισσότερα κινητά μέρη-κινήσεις,τόσο δυσκολότερη η κατασκευή κι επακόλουθα οι αναγκαίες ρυθμίσεις-συντήρηση...

Η πείρα μου έχει δείξει,ότι υψηλής μηχανικής ακρίβειας μίνιμαλ κατασκευές,είναι κι οι πλέον αποδοτικές.Εννοείται,ότι κάτι που λείπει απο τα "σύγχρονα" πικάπ,είναι η εφαρμογή ηλεκτρονικών ελέγχων-αισθητήρων+δυνατότητας σχετικών ρυθμίσεων και πραγματικά δεν καταλαβαίνω το γιατί.
Το κόστος δεν είναι καθόλου απαγορευτικό.
 
Last edited:
Έλα ντε.

Πού είναι τα ενσωματωμένα στροβοσκόπια, τα ρυθμιστικά των στροφών, κλπ;
Αυτό όντως έχει λείψει, θυσιάστηκαν στο βωμό του "purism"...


Προσωπικά, προτιμώ τα μάζας, κυρίως για να μην έχω μπελά στο κεφάλι μου...