Re: Συγκριτικο DLP-SXRD-Εντυπωσεις
Να ευχαριστήσω και εγώ με τη σειρά μου τον οικοδεσπότη μας και να τον συγχαρώ για τον πανέμορφο "προσωπικό" του χώρο και το μεράκι του στις επιλογές του εξοπλισμού που έχει κάνει...
Να ευχαριστήσω όλους τους παρευρισκομένους που με δέχτηκαν στην παρέα τους σαν να ήμουν από παλιά ήδη σε αυτή.
Να ευχαριστήσω τέλος τους διοργανωτές που μου έδωσαν την ευκαιρία να συμμετέχω σε ένα τέτοιο συγκριτικό εφάμιλο επαγγελματιών και οργανωμένο με μεράκι και ευρηματικότητα (αυτά τα χαρτονάκια στους φακούς με τραλάνανε...)
αλλά και για την αναλυτικότητα τους στις απαντήσεις όποιων ερωτήσεων και αν πέσανε στο τραπέζι...
Και τέλος να σας πω τα συμπεράσματά μου...
Επειδή η έκφραση "τώρα κάνουμε διύληση του κόνοπα" ακούστηκε πολλές φορές στο συσκεκριμένο μύτινγκ (σνιφ) θα σας εκφέρω δύο απόψεις... Μία χωρίς να λάβω υπ' όψιν τη συγκεκριμένη έκφραση και μία κάνοντας χρήση αυτής...
1. Τα δύο μηχανάκια ήταν εξαίσια. Η εικόνα τους σε SD ήταν ρεαλιστικότατη, η θέαση της ταινίας ξεκούραστη και τα χρώματά τους καταπληκτικά. Ο pearl ήταν λεπτομερέστατος, η κίνησή του ομαλή και το μάυρο του χορταστικότατο... Εγώ που σε κάθε dlp υλοποίηση βλέπω στανταρ rainbow τώρα δεν είδα... Ο οπτομα έδινε ρέστα σε κάθε σημείο... ειδικά όταν τροφοδοτήθηκαν τα μηχανάκια με HD ο όπτομα ξεπετάχτηκε έδειξε κανονικά τις δυνατότητες του...
Αν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει ένα από τα δύο του συνιστώ ανεπιφύλακτα και τους δύο...
2. Το μαύρο του περλ ήταν σαφώς πιο μαύρο από του όπτομα που σε ορισμένες σκούρες σκηνές έδειχνε γκρίζο σε σχέση με τον περλ. Τα χρώματά του, τουλάχιστων έτσι όπως τα είχε ρυθμίσει ο μάγος των χρωμάτων (βλ. Καστρουνής) ήταν πιο φυσικά ενώ ο όπτομα παρουσιάζε μία έντονη μπλε χροιά σε όλα του τα χρώματα, πράγμα το οποίο φαντάζομαι ότι διορθώνεται...
Σε υλικό SD ο περλ έδινε μία πιο ανάγλυφη εκόνα σε σχέση με τον οπτόμα... Όταν περάσαμε όμως σε HD υλικό από τα γνωστά HDDVD οι διαφορές γίνανε λιγότερες αλλά ο οπτόμα έδειξε τη δύναμή του στις λεπτομέρειες. Στα δικά μου τα μάτια, όπου στην εικόνα υπήρχαν και φωτεινά και σκοτεινά σημεία, οι λεπτομέρειες στα φωτεινά σημεία, στον περλ χανόντουσαν ενώ στον οπτόμα φαινοντουσαν ξεκάθαρα. Όσον αφορά το ντι-ιντερλεισινγκ ο οπτόμα ήταν τουλάχιστων 1 βήμα πίσω από τον περλ. Σε ένα πάτερν κατάλληλο για μια τέτοια σύγκριση (βλ. Καστρουνής) φαινόταν ξεκάθαρα η υπεροχή του περλ. Αυτό μεταφράζεται σε περισσότερη λεπτομέρεια σε δύσκολα σημεία μιας ταινίας με πολύ πληροφορία και έντονο κοντράστ... όταν τροφοδοτήσαμε τα μηχανάκια με εικόνα από τον χιούμαξ ήρθαν και εξισοροπήθηκαν (τουλάχιστων απ'ότι είδα εγώ)...
Εν κατακλείδι... Δεν μπορώ να σας πω ότι δε χάρηκα... Χάρηκα για δύο λόγους... Πρώτον επειδή ως κάτοχος ενός περλ είδα ότι το μηχανάκι μου δεν υστερεί δίπλα σε μία ακριβότερη υλοποίηση του ανταγωνισμού και δεύτερον επειδή δεν έχω μόνο εγώ barrel distortion...:award:
Παιδιά, σας ευχαριστώ πάρα πολύ που για την ευκαιρία που μου δώσατε να συμμετέχω σε αυτό το συγκριτικό... Εύχομαι να υπάρξουν κι' αλλες ευκαιρίες στο μελλον να ξανασυναντηθούμε και συγνώμη που δεν μπόρεσα να έρθω στο επόμενο συγκριτικό που κάνατε στις 16:30 αλλά είχα ραντεβού όπως σας είπα... Ελπίζω να σας άρεσε...
