Συναυλιακές Φωτογραφίες

το προσωπο ειναι πολυ σκοτεινο...
αρα εκανες σποτ στα μαυρα και υποεκθεση???
 
spot ναι. Φωτομέτρησε στα μάτια καθώς προσπάθησα να εστιάσω εκεί καθώς το είχα στο auto focus. Αλλά λόγω bracketing έχει + 1 ev.
Και αυτή ήταν από τις πιο φωτεινές.
Για παράδειγμα
16132852243_8cf17be297_h.jpg
[/url]2015-03-05 Ray Kostas Magginas Craig Bailey-_IGP2022 by milaber22, on Flickr[/IMG]

Σαν να απέφευγε το φως

Εδώ τον πέτυχα με λίγο φως πάνω του
16752838015_5f5d65089d_h.jpg
[/url]2015-03-05 Kostas Magginas Craig Bailey Lab Art Volos_IGP2074 by milaber22, on Flickr[/IMG]
 
Τεστ στον εαυτό μου για να δω μήπως κάτι έχω καταλάβει λάθος. Έστω ότι φωτογράφιζα manual, με βάση τις μέχρι τώρα φωτογραφίες μου θα είχα το πιο ανοικτό δυνατό διάφραγμα, iso συνήθως 1600 και ταχύτητα 1/60 έως 1/125 ή και λίγο μικρότερη αναλόγως φακού και φωτός. Οπότε η φωτομέτρηση με τις ανωτέρω ρυθμίσεις θα ήταν δεδομένη, με το +- ev λόγω bracketing (αν και αυτό μου αλλάζει τις ρυθμίσεις). Οπότε για να έχω φως στο πρόσωπο θα έπρεπε να περιμένω απλά τον προβολέα να πέσει στο πρόσωπο για να τραβήξω, καθώς σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το πρόσωπο του θα ήταν πιο σκοτεινό, συν του ότι το χρώμα της επιδερμίδας δεν βοηθούσε.
 
αν ειχα φακο 2.8f θα τον κλειδωνα στο 4f (light/contrast) με ταχυτητες πανω απο 125,αν θελω να πιασω και κινηση,
φωτομετριση σποτ στην διαγωνιο ενος προβολεα/σποτ, +3 ev
δεν ξερω τι iso σηκωνει η μηχανη σου αλλα κατω απο 3200 δεν λεει ...
γενικα η φωτογραφια σε μπαρακια και χωρους με αθλιο φωτισμο ειναι δυσκολο σπορ....
 
αν ειχα φακο 2.8f θα τον κλειδωνα στο 4f (light/contrast) με ταχυτητες πανω απο 125,αν θελω να πιασω και κινηση,
φωτομετριση σποτ στην διαγωνιο ενος προβολεα/σποτ, +3 ev
δεν ξερω τι iso σηκωνει η μηχανη σου αλλα κατω απο 3200 δεν λεει ...
γενικα η φωτογραφια σε μπαρακια και χωρους με αθλιο φωτισμο ειναι δυσκολο σπορ....

Σε ευχαριστώ γισ τον χρόνο σου. Είναι δύσκολο αλλά αποδεικνύεται και το πιο ενδιαφέρον για μένα.
Νομίζω το 1600 είναι το όριο για το iso με την K5. Δεν έχω δοκιμάσει βέβαια καθόλου επεξεργασία για να δω αν αντέχεται το 3200. Ότι ανεβάζω είναι jpeg απευθείας από την μηχανή. Οι φακοί που έχω μαζί μου είναι ο Sigma 18-35 & o Pentax 50-135. Εναλλακτικά τους Takumar 50 1.4, 85 1.9 & 135 2.5 & την Ricoh Gr για κάτι πιο wide. Θα δοκιμάσω στο επόμενο λάιβ τις προτάσεις σου.
 
@ milaber22,

Δεν είναι το οριο της Κ5 το 1600 ISO αλλά αν τραβάς raw δεν κερδίζεις τίποτε ανεβαίνοντας σε πιο ψηλό ISO παρα μόνο ισως την καλύτερη επισκόπιση στην οθόνη της μηχανής.

Θα έλεγα οτι ακόμη χαμηλότερα (ISO1000) σταματάει να υπάρχει καποιο άλλο κέρδος με το ανέβασμα του ISO. Θα χρειαστεί να το ψάξω λίγο για να σου πω ακριβώς.
Kαι βέβαια ανεβάζοντας παραπάνω ISO παίρνεις και περισσότερα καψίματα.

Αυτα τα καταραμένα LED φωτα που επικράτησαν είναι πολύ άχαρος φωτισμός πολύ κατευθυντικός, χωρίς διάχυση και μονοχρωματικές δέσμες και δημιουργούν συνθήκες με πολύ έντονες φωτιστικές διαφορές .. σκληρές σκιές με μονοκάναλο φως .. και αντίστοιχα σκληρά φωτιμένες περιοχές.

Για να το παλέψεις θέλεις
-μεγάλη έκθεση δηλ. οσο μικρότερη ταχύτητα σε παίρνει και οσο πιο ανοιχτό διάφραγμα. (** το ISO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ παράγοντας της έκθεσης).
- καρτέρι να σου κάτσει το φως εκεί που το θέλεις ..
 
@ milaber22,

Δεν είναι το οριο της Κ5 το 1600 ISO αλλά αν τραβάς raw δεν κερδίζεις τίποτε ανεβαίνοντας σε πιο ψηλό ISO παρα μόνο ισως την καλύτερη επισκόπιση στην οθόνη της μηχανής.

Θα έλεγα οτι ακόμη χαμηλότερα (ISO1000) σταματάει να υπάρχει καποιο άλλο κέρδος με το ανέβασμα του ISO. Θα χρειαστεί να το ψάξω λίγο για να σου πω ακριβώς.
Kαι βέβαια ανεβάζοντας παραπάνω ISO παίρνεις και περισσότερα καψίματα.

Αυτα τα καταραμένα LED φωτα που επικράτησαν είναι πολύ άχαρος φωτισμός πολύ κατευθυντικός, χωρίς διάχυση και μονοχρωματικές δέσμες και δημιουργούν συνθήκες με πολύ έντονες φωτιστικές διαφορές .. σκληρές σκιές με μονοκάναλο φως .. και αντίστοιχα σκληρά φωτιμένες περιοχές.

Για να το παλέψεις θέλεις
-μεγάλη έκθεση δηλ. οσο μικρότερη ταχύτητα σε παίρνει και οσο πιο ανοιχτό διάφραγμα. (** το ISO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ παράγοντας της έκθεσης).
- καρτέρι να σου κάτσει το φως εκεί που το θέλεις ..

Καλημέρα σας. Ευχαριστώ για τις προτάσεις.
 
Ωραίες οι φωτογραφίες από τους KollektivA. Για συναυλία το να είσαι μπροστά είναι σημαντικό. Το jpeg είναι effect απευθείας από την Χ100S ή επεξεργασία αργότερα;
 
Δοκίμασα τις ανωτέρω συμβουλές σε συναυλία του Κώστα Μαραβέγια
Μείον το ότι λόγω πολυκοσμίας πήγα αναγκαστικά στο τέρμα του χώρου. Δεύτερο αρνητικό το η σκηνή είναι πολύ χαμηλή.
Το αποτέλεσμα (cropped):

16378651814_fffd9d441f_c.jpg
[/url]2015-03-28 Maraveyas Illegal live in Volos Lab art_IGP2352 by milaber22, on Flickr[/IMG]

ƒ/3.5
smc PENTAX-DA* 50-135mm F2.8 ED [IF] SDM στα 135.0 mm
1/125
iso 640
 
Φιλε knoulas εσυ περασες μια χαρα οσο ησουν στο Hong Kong, κι μεις το ιδιο τωρα που μας δειχνεις τις φωτο σου (σε ολα τα νηματα) απο το Hong Kong !! :SFGSFGSF:
 
Φίλε ''knoulas'' σταμάτα να ανεβάζεις γιατί εμείς εδώ οι κοινοί θνητοί δεν ξέρουμε που να πάμε να κρυφτούμε......
Με όλο το θάρρος τι εξοπλισμό χρησιμοποιείς ;
 
Καλησπέρα! Ακόμη στο Hong Kong είμαι και επιστρέφω την Παρασκευή... το μέρος έχει πολύ ψωμί για φωτογραφία αλλά λόγω δουλειάς δεν έχω το χρόνο που ήθελα.. θα ανεβάσω και λίγες street γιατί εκεί είναι το πολυ ψωμί.. Ο Εξοπλισμός μου είναι ο εξής: Sony A7ii, CV 15/4.5ii, CV 40/1.4 Classic SC, FE55, FE28-70. Οι δύο οι CV αγορασμένοι από εδώ :)
 
Last edited: