Συσκευές Room Correction με digital in/out

analyze_it

AVClub Addicted Member
15 July 2008
1,798
Το θέμα καλύτερα να συνεχιστεί εδώ ...



Συγνώμη και για την δικιά μου παρέμβαση!! Τα περισσότερα RC έχουν ψηφιακή είσοδο και έξοδο,τούλάχιστον αυτά που είναι στον επαγγελματικό χώρο. Υπάρχει και το deqx hdp-3 που έχει και ψηφιακές in/out και αναλογικές in/out και είναι και ενεργό crossover εκτός από ψηφιακός ισοσταθμιστής χώρου. Παρακάτω φαίνονται όλες οι είσοδοι έξοδοι..

P1012444.jpg


hdp3ao0ul.jpg
 
Last edited:
Δυστυχώς δεν υπάρχει αντιπρόσωπος της deqx στη χώρα μας..
Γι αυτό το λόγο ανέφερα πως τα RC που κυκλοφορούν δεν έχουν ψηφιακές εισόδους-εξόδους..
 
Δυστυχώς δεν υπάρχει αντιπρόσωπος της deqx στη χώρα μας..
Γι αυτό το λόγο ανέφερα πως τα RC που κυκλοφορούν δεν έχουν ψηφιακές εισόδους-εξόδους..

To accuphase dg-45 έχει και ψηφιακές εισόδους και εξόδους και νομίζω κυκλοφορεί στην χώρα μας. Επίσης σε αστείο κοστολόγειο το behringer deq 2496 έχει εισόδους/εξόδους αναλογικές και ψηφιακές.Παρακάτω έχω μια ενδεικτική λίστα με συσκευές του είδους..

Από consumer συσκευές :

1.Deqx HDP-3 και Deqx EXRPESS
2.Lyngdorf PDA-1 και Lyngdorf RP-1
3.Copland DCR-205
4.Accuphase DF-45 και Accuphase DG-48
5.Trinnov ST-2

Από επαγγελματικά έχουμε :

1. Behringer dcx 2496 και behringer deq 2496
2. Trinnov Optimizer MC
3. Weiss eq-1 και weiss powerhouse
4. K+H PRO C 28

Επαγγελματικές λύσεις υπάρχουν άπειρες γιαυτό έγραψα κάποιες που έχω υπόψιν μου.
 
To accuphase dg-45 έχει και ψηφιακές εισόδους και εξόδους και νομίζω κυκλοφορεί στην χώρα μας. Επίσης σε αστείο κοστολόγειο το behringer deq 2496 έχει εισόδους/εξόδους αναλογικές και ψηφιακές.Παρακάτω έχω μια ενδεικτική λίστα με συσκευές του είδους..

Από consumer συσκευές :

1.Deqx HDP-3 και Deqx EXRPESS
2.Lyngdorf PDA-1 και Lyngdorf RP-1
3.Copland DCR-205
4.Accuphase DF-45 και Accuphase DG-48
5.Trinnov ST-2

Από επαγγελματικά έχουμε :

1. Behringer dcx 2496 και behringer deq 2496
2. Trinnov Optimizer MC
3. Weiss eq-1 και weiss powerhouse
4. K+H PRO C 28

Επαγγελματικές λύσεις υπάρχουν άπειρες γιαυτό έγραψα κάποιες που έχω υπόψιν μου.


Tα Accuphase τα εισάγει ο Λάιος και νομίζω πως φέρνει και το Trinnov ST-2

Να προσθέσουμε και το McIntosh ΜΕΝ220( χωρίς ψηφιακές) στα home audio..
 
Η συγκεκριμένη συζήτηση παρουσιάζει ΤΕΡΑΣΤΙΟ ενδιαφέρον, μιας και όλοι γνωρίζουμε ότι αν δεν το επιτρέπει ο χώρος μας, ό,τι και να στήσουμε από HiFi, το αποτέλεσμα που θέλουμε δεν πρόκειται να το πάρουμε!

Τουλάχιστον όσοι δεν έχουμε εντρυφήσει περί της ακουστικής χώρων ή το σπίτι μας θέλουμε να παραμείνει σπίτι και όχι συλλογή από αφρολέξ ή ακόμα όσοι το παντελόνι μας έχει κοντές τσέπες για να φωνάξουμε ειδικό και να πληρώσουμε όσο-όσο ή έστω ποσό δυσανάλογο σε σχέση με αυτό που πιστεύει ο καθένας μας ότι αξίζει να επενδύσει για το κομμάτι του συστήματός του που αποκαλούμε χώρος ακρόασης!

Τέλος πιστεύω ότι για πολλούς από εμάς θα είναι και άγνωστη η χρήση ενός RC! Εντάξει το αγοράσαμε... μετά?
Για παράδειγμα... σε περίπτωση που αλλάξει κάτι, καινούρια μηχανάκια ή μια έξτρα σύνθεση τοίχου ή αλλαγή των κουρτινών, που εύκολα μπορούν να προκύψουν στη πορεία τι γίνεται?
Ξανά στο σπίτι ο ειδικός??? Δηλαδή αγόρασα πχ. densen-elac κτλ και τον Θόδωρα που ακούει καλύτερα και αυτός ξέρει???

Ελπίζω να καταλαβαίνετε τι εννοώ...

Περισσότερο όμως ελπίζω από αυτό το νήμα:
- να υπάρξουν συγκεκριμένες προτάσεις/παρουσιάσεις από κατόχους (με απλά λόγια για το τι κάνει το μηχανάκι τους),
- που ενδείκνυται η χρήση του και που όχι
- πληροφορίες για το σημείο πώλησης και το κόστος αγοράς και τέλος
- να μείνουμε εντός θέματος, με κατανόηση του ότι για να υπάρχουν πολλά μηχανάκια, υπάρχουν και διαφορετικά γούστα... οπότε κάθε τεχνικά τεκμηριωμένη άποψη να γίνεται σεβαστή ώστε να ενημερωθούμε καλύτερα και οι αδαείς (όπως εγώ...)

Συγνώμη για το εκτενές, ευχαριστώ για την κατανόηση και ως "ψιλοκαμμένος" από το χώρο μου, αναμένω με ανυπομονησία την έντονη συμμετοχή σας, εφόσον θεωρείτε βέβαια ενδιαφέρον το θέμα!

:popcorn::popcorn:
 
Last edited:
αφού είναι έτσι, έπρεπε να ευχαριστήσεις ονομαστικά αυτόν που το άνοιξε !


:flute:
 
Last edited:
Καλό είναι να κάνουμε λίγο βασικό room treatment και μετά να δούμε την συνεισφορά του RC.


(kpaiss, stay tuned...)
 
Απάντηση: Re: Συσκευές Room Correction με digital in/out

αφού είναι έτσι, έπρεπε να ευχαριστήσεις ονομαστικά αυτόν που το άνοιξε !


:flute:

Φυσικά και σε ευχαριστώ Ηλία...

Ήθελα να το ανοίξω κι εγώ το θέμα από καιρό αλλά δεν θα μπορούσα να το υποστηρίξω...

Οπότε ακούμε τις εντυπώσεις σου (και όποιου άλλου) από αυτά που έχεις δοκιμάσει/ακούσει, καθώς και συμβουλές room treatment για όσους μπορούν να επέμβουν στο χώρο τους...
 
Re: Απάντηση: Re: Συσκευές Room Correction με digital in/out

Φυσικά και σε ευχαριστώ Ηλία...

:afro:

:flipout: αστειεύομαι βέβαια!

...ας αρχίσει η κουβέντα και θα γράψω και γω 2 πράγματα...
κάποια στιγμή θα γράψω και για DIY μπασοπαγίδες που δεν χαλάνε την αισθητική και είναι οικονομικές...:a0210:
 
Απλά να συμφωνήσω με την τεχνοκρατική άποψη ότι καλό είναι να αποφεύγουμε όσα στάδια adc και dac μπορούμε.
IMHO εφόσον η πηγή που έχουμε είναι ψηφιακή οποιαδήποτε μετατροπή σε αναλογική και μετά πάλι σε ψηφιακή – για να κάνει τη δουλειά του το DRC – και ξανά μανά αναλογική… είναι λάθος λύση στο πρόβλημα.
Εάν θέλετε να κάνετε drc στο πικαπ πάω πάσο, ας έχει το drc αναλογική είσοδο
 
Για εξηγήστε μου σε τι χρειάζετε η ψηφιακή είσοδος και έξοδος. Εγώ όταν είχα το copland drc δεν μου είχε χρειαστεί κάπου.
Και μιας και το ανέφερα για μένα το copland είναι εξαιρετικό και αν κάποιος ασχοληθεί σοβαρά μαζί του μπορεί να κάνει πάρα πολλά στον χώρο του. Επίσης αν χρησιμοποιηθεί όπως προτείνει ο κατασκευαστής είναι πολύ εύκολο να μην γίνει χρήση του και βέβαια να γίνει άμεσα από τον χρήση κατανοητό αν και τι προσφέρει.
 
Αυτό είναι και δική μου απορία...

Δεν φτάνει μια παρεμβολή μεταξύ προ και τελικού ή tape loop σε ολοκληρωμένο?
Να μετρήσει με μικρόφωνα τι ακριβώς χαλάει ο χώρος, να το διορθώσει (ελπίζοντας χωρίς να αλλοιώσει τα χαρακτηριστικά που αγαπάμε στο σύστημά μας...) και να τελειώνουμε...

Γιατί να το παρεμβάλλουμε μεταξύ πηγής και ενισχυτή???



Βασίλη δώσε ρε συ κανένα στοιχείο για το copland...

Λίγα λόγια... σύνδεση, φιλοσοφία διόρθωσης, μνήμες, αποτέλεσμα στο χώρο σου και τιμή φτάνουν...:BDGBGDB55::D
 
Re: Απάντηση: Συσκευές Room Correction με digital in/out

Αυτό είναι και δική μου απορία...

Δεν φτάνει μια παρεμβολή μεταξύ προ και τελικού ή tape loop σε ολοκληρωμένο?
Να μετρήσει με μικρόφωνα τι ακριβώς χαλάει ο χώρος, να το διορθώσει (ελπίζοντας χωρίς να αλλοιώσει τα χαρακτηριστικά που αγαπάμε στο σύστημά μας...) και να τελειώνουμε...

Γιατί να το παρεμβάλλουμε μεταξύ πηγής και ενισχυτή???



Βασίλη δώσε ρε συ κανένα στοιχείο για το copland...

Λίγα λόγια... σύνδεση, φιλοσοφία διόρθωσης, μνήμες, αποτέλεσμα στο χώρο σου και τιμή φτάνουν...:BDGBGDB55::D

Aν το βάλεις μεταξύ πρό και τελικού, μάλλον οι ψηφιακές δεν θα σου λείψουν Νίκο..
Τα προβλήματα, όπως τα περιέγραψε πιό πάνω ο Τάσος, είναι όταν
θα το συνδέσεις μεταξύ μιας ψηφιακής πηγής και πρό..
 
Ναι το κατάλαβα αυτό...
Τι θα κερδίσω αν το βάλω μεταξύ της πηγής και του pro δεν κατάλαβα... σε σχέση με tape loop ολοκληρωμένου...

(Μη ξεχνάτε ότι προβλήματα έχουν και οι χώροι που φιλοξενούν συστήματα των 2-3000Ε παρακαλώ...:rolleyes: και το DAC είναι της τάξης των 250Ε :D)
 
Re: Απάντηση: Συσκευές Room Correction με digital in/out

Για εξηγήστε μου σε τι χρειάζετε η ψηφιακή είσοδος και έξοδος. Εγώ όταν είχα το copland drc δεν μου είχε χρειαστεί κάπου.

Αυτό είναι και δική μου απορία...

Δεν φτάνει μια παρεμβολή μεταξύ προ και τελικού ή tape loop σε ολοκληρωμένο?
Να μετρήσει με μικρόφωνα τι ακριβώς χαλάει ο χώρος, να το διορθώσει (ελπίζοντας χωρίς να αλλοιώσει τα χαρακτηριστικά που αγαπάμε στο σύστημά μας...) και να τελειώνουμε...

Γιατί να το παρεμβάλλουμε μεταξύ πηγής και ενισχυτή???

Ναι το κατάλαβα αυτό...
Τι θα κερδίσω αν το βάλω μεταξύ της πηγής και του pro δεν κατάλαβα... σε σχέση με tape loop ολοκληρωμένου...


ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω link:

http://www.avmentor.gr/reviews/copland_drc205_2.htm

νομίζω ότι το κείμενο του Δ. Σταματάκου είναι πολύ κατατοπιστικό !
 
Re: Απάντηση: Συσκευές Room Correction με digital in/out

Ναι το κατάλαβα αυτό...
Τι θα κερδίσω αν το βάλω μεταξύ της πηγής και του pro δεν κατάλαβα... σε σχέση με tape loop ολοκληρωμένου...

(Μη ξεχνάτε ότι προβλήματα έχουν και οι χώροι που φιλοξενούν συστήματα των 2-3000Ε παρακαλώ...:rolleyes: και το DAC είναι της τάξης των 250Ε :D)

Μην αγχώνεσαι πάντως..Τα προβλήματα που λύνει είναι απείρως περισσότερα
από αυτά που-ίσως-σου δημιουργήσει...
 
ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω link:

http://www.avmentor.gr/reviews/copland_drc205_2.htm

νομίζω ότι το κείμενο του Δ. Σταματάκου είναι πολύ κατατοπιστικό !

Το έχω διαβάσει Ηλία και έχω απορίες...

Xωρίς να θέλω να μετατρέψω το νήμα σε επεξήγηση ενός Review... θα ρωτήσω το εξής:

"Η ψηφιακή διόρθωση απαιτεί πολύ καλής ποιότητας συσκευές οι οποίες να είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας τις διορθώσεις..."
"Προσέξτε επομένως που θα βάλετε το DRC-205..."

"συστηματικά χρησιμοποιώ ένα σύστημα ηχείων μέσου κόστους -Audio Spectrum Eros με παθητικό sub" :confused:

"...δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η διορθωμένη ακουστική του χώρου βελτίωσε σημαντικότατα την συνολική αίσθηση και ανέβασε το σύστημα ίσως και μία ολόκληρη κατηγορία τιμής..." :confused::confused:


Ή το άλλο...

"Toποθετήσαμε το DRC-205 στο βρόχο εγγραφής του προενισχυτή, όπως προτείνει η Copland..." (δλδ αναλογικά...)

"Το αποτέλεσμα της διαδικασίας υπήρξε αποκαλυπτικό:..."

"...από την συσκευή λείπει μία ψηφιακή είσοδος. Και όταν λέω λείπει έννοώ Λείπει, επειδή μου φάνηκε, το λιγότερο, αδόκιμο να χρησιμοποιώ ένα Esoteric P70/D70 με ένα αριστουργηματικό DAC και μετά από αυτό να ξανακάνω το σήμα ψηφιακό!" :HTEHETH63:


Καταλαβαίνω ότι αν μιλάμε για πολύ αξιόλογα (και πανάκριβα) μηχανήματα όπως το esoteric, προτιμούμε πηγή-pro και ψηφιακή...

Αλλά αν με την αναλογική στο tape loop έχουμε "αποκαλυπτικό αποτέλεσμα" και "ανέβασμα μιας κατηγορίας τιμής" του μεσαίας κατηγορίας συστήματος σε άλλη κατηγορία... στη περίπτωση ψηφιακής σύνδεσης και esoteric τι ακριβώς θα γίνει? Θα χτυπήσει το κουδούνι και θα μπει ο μακαρίτης ο Παβαρότι???

Δεν ξέρω... ίσως να μην κατάλαβα εγώ καλά...

Έχω διαβάσει και αυτό εδώ... ρίχτε μια ματιά έχει πολύ ενδιαφέρον γιατί ο reviewer μπόρεσε να κάνει μετά από μία και μοναδική επίδειξη ρυθμίσεις μόνος του και μάλιστα, απ´ότι λέει, με ευκολία... και εξαιρετικά αποτελέσματα...
"getting the bass right", αναλογική σύνδεση και μηχανάκια αν μη τι άλλο της άνω κατηγορίας...
Νομίζω 3Κ+ αυτή η συσκευή κάπου την πήρε το μάτι μου σε post του Ναύαρχου...
 
Καλό είναι να κάνουμε λίγο βασικό room treatment και μετά να δούμε την συνεισφορά του RC.


(kpaiss, stay tuned...)

Σε χωρους μη dedicated , οπως τα σαλονια μας , πρεπει να εισαι πολυ τυχερος ωστε ο χωρος να μην επιδρα αρνητικα στο ηχητικο αποτελεσμα.
Οποτε υπαρχουν δυο περιπτωσεις.
Να υπαρχει σοβαρο προβλημα ή το προβλημα να μην ενοχλει τοσο (παντα σε σοβαρες εντασεις και οχι ψυθιρου) .
Και στις δυο περιπτωσεις κοινος παρανομαστης σαν λυση ειναι το room treatment και βοηθητικα παντα το room correction.
Οποιος ειχε την τυχη να ακουσει ενα απο τα καλυτερα συστηματα στην Ελλαδα (economides) θα καταλαβε αμεσως (περα απο τα αλλα :music-smiley-004:) οτι δεν ξεφευγει νοτα λογω της περιποιησης του χωρου που εχει επιμεληθει φυσικα απο ειδικους.

Εχετε παντως ξεχασει να αναφερετε το Krk Ergo οπου χρησιμοποιει τον κορυφαιο αλγοριθμο της Lyngdorf και σε προσιτη τιμη (γυρω στα 500 -600 ευρω) αλλα με ευρος διορθωσης 20hz - 500hz οπου εκει βρισκεται και το 80% των προβληματων του χωρου.

http://www.krksys.com/ergo/technology-intelligent-design.php
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Συσκευές Room Correction με digital in/out

Μην αγχώνεσαι πάντως..Τα προβλήματα που λύνει είναι απείρως περισσότερα
από αυτά που-ίσως-σου δημιουργήσει...

Α Ναύαρχε και βέβαια θα αγχώνομαι... :flipout:

Ήδη αντί να ακούω μουσική προσπαθώ να βρώ τη λύση στα μπουμαρίσματα, τα στάσιμα, την κρουστική απόκριση και ότι άλλο σατανικό δημιουργεί ο χώρος μου... :guitarist:


Αν είναι να κουβαλήσω κι άλλη συσκευή στο σαλόνι πρέπει να ξέρω ακριβώς τι θα κάνει, να κοστίζει το πολύ half the system price και να μην χάσω "νότα" από αυτά που με έκαναν να διαλέξω το συγκεκριμένο σύστημα... :BDGBGDB55:

Μου φαίνεται κυνήγι μαγισσών η όλη υπόθεση... Αν δεν δοκιμάσει κανείς άκρη δε βγαίνει... :BDBDG54:
 
Σε χωρους μη dedicated , οπως τα σαλονια μας , πρεπει να εισαι πολυ τυχερος ωστε ο χωρος να μην επιδρα αρνητικα στο ηχητικο αποτελεσμα.
Οποτε υπαρχουν δυο περιπτωσεις.
Να υπαρχει σοβαρο προβλημα ή το προβλημα να μην ενοχλει τοσο (παντα σε σοβαρες εντασεις και οχι ψυθιρου) .
Και στις δυο περιπτωσεις κοινος παρανομαστης σαν λυση ειναι το room treatment και βοηθητικα παντα το room correction.
Οποιος ειχε την τυχη να ακουσει ενα απο τα καλυτερα συστηματα στην Ελλαδα (economides) θα καταλαβε αμεσως (περα απο τα αλλα :music-smiley-004:) οτι δεν ξεφευγει νοτα λογω της περιποιησης του χωρου που εχει επιμεληθει φυσικα απο ειδικους.

Εχετε παντως ξεχασει να αναφερετε το Krk Ergo οπου χρησιμοποιει τον κορυφαιο αλγοριθμο της Lyngdorf και σε προσιτη τιμη (γυρω στα 500 -600 ευρω) αλλα με ευρος διορθωσης 20hz - 500hz οπου εκει βρισκεται και το 80% των προβληματων του χωρου.

http://www.krksys.com/ergo/technology-intelligent-design.php



για να καταλάβω.... η μουσική στο μέγαρο δεν σου ακουγόταν καλά, αλλά σου άρεσε το σύστημα του Οικονομίδη??