Συσκευές Room Correction με digital in/out

για να καταλάβω.... η μουσική στο μέγαρο δεν σου ακουγόταν καλά, αλλά σου άρεσε το σύστημα του Οικονομίδη??

Φυσικα απολαυσα μουσικη και στο μεγαρο οπως απολαυσα και στον Αντρεα.
Προσωπικα ομως ειμαι απο αυτους που δεν πιστευουν οτι το live γεγονος μεταφερεται στο σαλονι μας με οποιοδηποτε τροπο.
Για τον απλουστατο λογο οτι δεν υπαρχει συγκεκριμενο Live ακουσμα.
Αλλιως ακους στο μεγαρο , αλλιως το ακορντεον στο πεζοδρομο αλλιως οταν παρει την κιθαρα του ο πατερας μου με τους φιλους του και θα αρχιζουν παιζουν αλλιως σε μια ροκ συναυλια.
Ολα αυτα ειναι live αλλα εντελως διαφορετικα ακουσματα και δεν εννοω απο αποψη μουσικης αλλα απο αποψη μεταφορας της αισθησης του live.


Αλλα αρχιζουμε και ξεφευγουμε απο το θεμα μας και ο καπετανιος εχει να δει καιρο στερια και ουτε γαλετα δεν θα μας πεταξει. :D
 
Απάντηση: Re: Συσκευές Room Correction με digital in/out

Προσωπικα ομως ειμαι απο αυτους που δεν πιστευουν οτι το live γεγονος μεταφερεται στο σαλονι μας με οποιοδηποτε τροπο.
Για τον απλουστατο λογο οτι δεν υπαρχει συγκεκριμενο Live ακουσμα.
Αλλιως ακους στο μεγαρο , αλλιως το ακορντεον στο πεζοδρομο αλλιως οταν παρει την κιθαρα του ο πατερας μου με τους φιλους του και θα αρχιζουν παιζουν αλλιως σε μια ροκ συναυλια.
Ολα αυτα ειναι live αλλα εντελως διαφορετικα ακουσματα και δεν εννοω απο αποψη μουσικης αλλα απο αποψη μεταφορας της αισθησης του live.

:a0210::a0210::a0210:
 
Re: Απάντηση: Συσκευές Room Correction με digital in/out

...Και μιας και το ανέφερα για μένα το copland είναι εξαιρετικό και αν κάποιος ασχοληθεί σοβαρά μαζί του μπορεί να κάνει πάρα πολλά στον χώρο του. Επίσης αν χρησιμοποιηθεί όπως προτείνει ο κατασκευαστής είναι πολύ εύκολο να μην γίνει χρήση του και βέβαια να γίνει άμεσα από τον χρήση κατανοητό αν και τι προσφέρει...

Ως κάτοχος πάντως του drc-205 θα έλεγα οτι ο mr_rebelos (όπως και ο magellan και άλλοι προλαλήσαντες) έχει απόλυτο δίκιο. Αστείο στη χρήση και άμεσα ακουστή η προσφορά του, σε σύστημα με audionet και analysis omega. Κι αυτά που προσφέρει είναι σημαντικά περισσότερα από τα θεωρητικά προβλήματα που ίσως εισάγει (τα ονομάζω θεωρητικά γιατί τελικά βελτίωση παίρνω με τη χρήση του κι όχι επιδείνωση).

Όσο για τις όποιες απορίες, ένα τηλέφωνο στον Ορφέα τις λύνει όλες συν οτι νομίζω πως το δίνουν και για δοκιμή. Τι περισσότερο; (Εδώ που τα λέμε υπάρχει περισσότερο, να το πετύχεις καλομεταχειρισμένο σε καλή τιμή...).
 
Σίγουρα είναι πολύ καλό , όμως σίγουρα αν είχε ψηφιακή είσοδο/έξοδο θα ήταν ακόμη καλύτερο (όπως αναφέρει και ο Δ. Σταματάκος στο άρθρο του).
Ο λόγος είναι απλός, η συσκευή κάνει διόρθωση σε ψηφιακό επίπεδο αλλά δέχεται μόνο αναλογικό σήμα. Αυτό σημαίνει ότι στο εσωτερικό της υπάρχει analogue-to-digital converter και τελικά DAC (!) digital-to-analogue converter.

Χαιρετισμούς σε όλους τους κατόχους, δεν ήθελα σε καμμία περίπτωση να τους στεναχωρήσω για την αγορά τους. Ειλικρινά συγγνώμη.
 
Χαιρετισμούς σε όλους τους κατόχους, δεν ήθελα σε καμμία περίπτωση να τους στεναχωρήσω για την αγορά τους. Ειλικρινά συγγνώμη.
Δε νομίζω να στενοχώρησες κανέναν.
Οι περισσότεροι παραπάνω (όλοι?) συμφωνούν ότι α] Κάνει δουλειά β] Θα ήταν καλύτερα να έχει και ψηφιακά In/out
 
...Χαιρετισμούς σε όλους τους κατόχους, δεν ήθελα σε καμμία περίπτωση να τους στεναχωρήσω για την αγορά τους. Ειλικρινά συγγνώμη...

Τι λες τώρα βρε Ηλία; Ποιόν στενοχώρησες;; Για όνομα...

(και να σου πω την αλήθεια, τώρα που σε βρήκα δηλαδή, στενοχωριέμαι που δεν σε έχω δει τόσο πολύ καιρό και το θεωρώ δική μου ευθύνη...).

Να είσαι καλά, καλές γιορτές (όσο γίνεται), και σε όλους εδώ της παρέας βέβαια!
 
Τι λες τώρα βρε Ηλία; Ποιόν στενοχώρησες;; Για όνομα...

(και να σου πω την αλήθεια, τώρα που σε βρήκα δηλαδή, στενοχωριέμαι που δεν σε έχω δει τόσο πολύ καιρό και το θεωρώ δική μου ευθύνη...).

Να είσαι καλά, καλές γιορτές (όσο γίνεται), και σε όλους εδώ της παρέας βέβαια!

Ευχαριστώ mrJameson και σένα tmjuju.
 
Ιδανική τοποθέτηση του copland είναι στο tape in/out (και χρήση του με το loop). Μπορεί όμως να τοποθετηθεί και μεταξύ προ τελικού. Εγώ ρωτάω ξανά αλλά απάντηση δεν πέρνω. Τι θα προσφέρει η ψηφιακή είσοδος? Θα κάνει κάποιος room correction στην πηγή του ή στο σύστημα του όλο?
 
Χαιρετισμούς σε όλους τους κατόχους, δεν ήθελα σε καμμία περίπτωση να τους στεναχωρήσω για την αγορά τους. Ειλικρινά συγγνώμη.

Πλάκα κάνεις?..Τι λες ότι δεν ξέραμε τι πέρναμε και το ανακαλύψαμε τώρα βρε Ηλία?

Αλλά όπως είπα και παραπάνω τα πλεονεκτήματα είναι πολύ περισσότερα
ακόμη και με αυτόν τον συμβιβασμό, της μή ύπαρξης δηλ. digtal in/out...
 
Ιδανική τοποθέτηση του copland είναι στο tape in/out (και χρήση του με το loop). Μπορεί όμως να τοποθετηθεί και μεταξύ προ τελικού. Εγώ ρωτάω ξανά αλλά απάντηση δεν πέρνω. Τι θα προσφέρει η ψηφιακή είσοδος? Θα κάνει κάποιος room correction στην πηγή του ή στο σύστημα του όλο?

Bασίλη θα προσπαθήσω, τουλάχιστον με όσα κατάλαβα...

Είτε με ψηφιακή σύνδεση είτε με αναλογική όλο το σύστημα διορθώνεις, αφού και στις δύο περιπτώσεις το σήμα είναι αυτό που σε ενδιαφέρει.

Τόσο το Copland όσο και το Lyngdorf έχουν ενσωματωμένο ΑDC/DAC ώστε να κάνουν ψηφιακή διόρθωση.
Δλδ το σήμα φεύγει από την πηγή στον pro (αναλογικά), από τον pro στο "διορθωτήρα" ο οποίος το μετατρέπει σε ψηφιακό (με το ενσωματωμένο ΑDC του) κάνει τις διορθώσεις και το "ξαναγυρνάει" σε αναλογικό (με το ενσωματωμένο DAC του) ώστε να το παραδώσει στον τελικό και από εκεί στα ηχεία...

Αν υπήρχε ψηφιακή είσοδος θα λάμβανε σήμα ψηφιακό από την πηγή (δλδ δεν χρειάζεται πλέον το DAC μας???), θα έκανε την ψηφιακή διόρθωση χωρίς καμία μετατροπή ΑtoD, στη συνέχεια θα το μετέτρεπε σε αναλογικό με το εσωτερικό του DAC και θα το παρέδιδε έτοιμο για τις συνθήκες του χώρου μας στον pro κτλ...

Προφανώς η διπλή μετατροπή από ψηφιακό σε αναλογικό (μία στη πηγή και μία στο διορθωτή) κάνει ζημιά στο σήμα γι´αυτό και αναφέρεται ως καλύτερο να πάει το σήμα με ψηφιακή είσοδο όταν έχεις πολύ καλό εξαγόμενο σήμα από την πηγή (δηλαδή ακριβό/καλό transport)...

Aν ισχύουν τα παραπάνω μήπως όσοι δεν έχουμε ένα πολύ καλό DAC θέλουμε απλώς ένα καλό transport, ένα τέτοιο διορθωτή και πάπαλα...?
 
Κατ' αρχήν συμφωνώ ότι πρώτα πρέπει ο χώρος να είναι όσο γίνεται σωστός και μετά να κάνουμε real-time ή άλλες διορθώσεις στο σήμα.

Αλλά να κάνω μια κακή ερώτηση;;;

Μήπως η real-time διόρθωση μπορεί να γίνει με software;
Αφού χρησιμοποιούνται αλγόριθμοι σήμερα υπάρχουν ταχύτατοι γενικής χρήσης επεξεργαστές.
Και δεν θα χρειάζεται και η πρόσθετη ADC-DAC μετατροπή...

Δεν είναι sexy βέβαια και μπορεί να είναι και απαράδεκτα φτηνό...

Ξέρει κανείς τίποτα;
 
Εστω οτι εχω ενα super duper cd με απιστευτα αναλογικα σταδια που δινει σε ενα super duper προενισχυτη με discrete fet αναλογικα σταδια (που εχω :p ).
Ολο αυτο ακυρωνεται απο τη χρηση ενος room correction που επεμβαινει σε αναλογικο επιπεδο, ενω αντιθετα η μονη "σωστη" χρηση θα ειναι σε ψηφιακο επιπεδο. Και τα "αναλογικα" σαφως κανουν δουλεια, απλα δε χρειαζεται να τα χωσουμε σε πηγη. Αφου θα ακουσουμε το αναλογικο σταδιο του rc.
 
Αλλά να κάνω μια κακή ερώτηση;;;

Μήπως η real-time διόρθωση μπορεί να γίνει με software;
Αφού χρησιμοποιούνται αλγόριθμοι σήμερα υπάρχουν ταχύτατοι γενικής χρήσης επεξεργαστές.
Και δεν θα χρειάζεται και η πρόσθετη ADC-DAC μετατροπή...

Δεν είναι sexy βέβαια και μπορεί να είναι και απαράδεκτα φτηνό...

Ξέρει κανείς τίποτα;

Υπαρχουν ένα σωρό προγράμματα για αυτό το θέμα είναι ότι η δουλειά μέσα στο PC πόσο HiEND μπορεί να είναι σαν αποτέλεσμα.

http://www.acourate.com/

http://www.juicehifi.com/index.html

http://www.realsoundlab.com/technology/
 
ARC System
Advanced Room Correction System

20090925_Mic_4.jpg


20090925_Mic_3.jpg



Mac signaled within the ARC => USB cable => dcs Upsampler (D / D) => dcs Elgar (D / A)
=> Pre-class => after class => Speakers => microphone => RME Fireface => 1394 => Mac within the ARC

Avalon4in1.jpg
 
Βλέπω ζητάνε $500 και βασίζονται σε Audyssey MultEQ®.
Το έχεις δοκιμάσει?