Δεν ζητάω αυτό.Απλώς μια σωστή αναπαραγωγή της studio εκτέλεσης.
Δυνατά όμως.Πολύ δυνατά.
Εχω την εντυπωση ,οτι ποτε δεν θα μπορεσεις να ακουσεις καλα αυτο το κομματι.
Ειναι "κουκουρουκου" η παραγωγη.
Bεβαια δεν πρεπει να εχουμε παραπονο για το συγκεκριμενο τραγουδι, γιατι το αγαπημενο μας γκρουπ εχει "φροντισει"να μας σερβιρει και χειροτερα (πχ Creep στο ρεφρεν).
Θα γινω ακομα μια φορα γραφικος και θα ξαναπροτεινω παλι, αυτο που μετα βδελυγμιας απορριπτουν οι πιο πολλοι φιλοι.
Πατε παρτε ενα ψηφιακο εκουαλαϊζερ.
Θα ΣΩΘΕΙΤE απο τις κακες ηχογραφησεις.
Και μην αρχισετε παλι το κλασικο "και αλλη συσκευη στην αλυσιδα".
Οποιος εχει δει απο κοντα, τις ΘΗΡΙΩΔΕΙΣ κονσολες που χρησιμοποιουνται για να γραφτουν οι δισκοι και απο ποσα "κυματα" περναει το σημα μεχρι να φτασει στο δισκακι μας, θα καταλαβει τι εννοω!
Όπως γράφηκε μόνο με αξιόλογο επαγγελματικό σύστημα ηχείων θα καταφέρεις κάτι τέτοιο, εννοείται αξιόπιστα... και σχετικά φθηνά.
Να μη χαλάς δηλαδή κάθε τρεις και λίγο αναρτήσεις, τουητεράκια και ψήνεις ενισχυτές ή να έχεις μόνιμα παραμορφωμένο και συμπιεσμένο ήχο.
Αυτό όμως δεν σημαίνει όπως πιστεύουν πολλοί ότι δεν θα έχεις και ποιότητα, παρά μόνον γκάζια.
Είναι όμως πολύ δύσκολο να το πετύχεις και αν δεν ακροαστείς πολλά τέτοια ηχεία κινδυνεύεις πάραυτα για τρύπα στο ύδωρ...
Δεν είναι και δω όπως και στο HI-FI όλα ίδια, παρόλο που εμφανισιακά... είναι όλο υποσχέσεις...
Επίσης είναι πολύ δυσκολότερα στο στήσιμο τέτοια συστήματα ηχείων σε ένα σπίτι, ώστε να έχεις ποιότητα σε όλα τα επίπεδα (στερ. εικόνα, ροή, όχι "τρύπες" στο φάσμα, ακυρώσεις κ.τ.λ)
Θέλουν χώρο άπλετο...
Πιστεύω πως με ένα πολύ καλό σετάκι δίδρομων 12ιντσων και ίσως ένα 12" σαμπ (για όποτε χρειάζεται το πρόγραμμα) θα είσαι πασάς.
Μην πάς και πάρεις τίποτα τεράστια πράματα και δεν ξέρεις που να τα βάλεις.
Δεν χρειάζονται αν είναι ποιοτικά και βγάζουν... αυτά που υπόσχονται τα specs τους.
Άκου και κανά μικρό line array 2Χ6" ή 2Χ8" -βαριά-βαριά- με 12" σαμπ να δεις αν σου κάνει.
Αυτοενισχυόμενα όλα για να μην μπλέκεις με ενισχυτικά, ματσαρίσματα, κροσσόβερς κ.τ.λ.
Δηλαδή να καταναλώσεις το χρόνο σου ακούγοντας μουσικές και όχι κουβαλώντας τελικούς... και καλώδια, να ξηλώνεσαι... ή να ρυθμίζεις κάθε τρεις και λίγο.
Επίσης να θυμάσαι πως αν το σύστημα δεν είναι ελλειπές... νοιώθεις τη δύναμη και το ατακερό του πράματος ακόμα και σε χαμηλές εντάσεις!
Προσωπικά παίζω με τέτοια σε χώρο διπλάσιο από το δικό σου.
Υπάρχει τεράστια δύναμη αλλά τελικά τις περισσότερες φορές δεν μου χρειάζεται καν!
Όλα τα πότ των τελικών είναι στη μέση...
Αν δώσω... έτσι πως τα έχω θα κατεβάσω το σπίτι.
Αν τερματίσω τα ποτς των τελικών θα καταστρέψω και το διπλανό...
Με λίγα λόγια μάλλον μου έπεσε μεγάλο το σύστημα γιατί και γω δεν ήξερα... και νόμιζα πως θέλει μεγάλα πράματα και χιλιάδες βατ για να έχω αποτέλεσμα.
Στα επαγγελματικά ηχεία όμως τα μεγέθη είναι άλλα...
Οι ίντσες και τα βατ (σε συνδιασμό με τις ευαισθησίες των μεγαφώνων) έχουν άλλη αξία.
Πάντως όπως και να χει η αίσθηση της ισχύος και η έλλειψη συμπίεσης δεν έχει καμία απολύτως σχέση με οικιακά ηχεία.
Ακούς μπότα και όχι κάτι σαν μπότα.
Γι' αυτό και επιμένω πως δεν χρειάζεται να πας σε τίποτα τεράστιο ή σε 100νταδες βατ.
Εννοείται πως θα δώσεις μεγάλη, τεράστια βάση στα δορυφοράκια και μετά και αν... θα πας σε σαμπ.
Πάρε μερικές φωτό για γεύση.
Θα δεις ότι τα ποτς είναι στη μέση και αυτά της κονσόλας στο -35.
Και είναι τα ντιμπί ήδη πάνω από 90 κορυφής.
Ο ήχος είναι τόσο γεμάτος και πλήρης που είναι ανούσιο να ανεβάσεις γκάζι.
Εκτός αν έχεις κατεβάσει τίποτα ξύδια!
Τα EQ στη φωτό είναι εκτός.
Σε μερικά κακά άυλα που έχω αλλά μ' αρέσουν... αν χρειαστεί χρησιμοποιώ το EQ του μέντια πλέυερ.
Σε συζήτηση μου με 'πάλιουρα' του χώρου του ήχου, έμαθα το εξής σοφό.
Δεν υπάρχει διαμάχη μεταξύ cd και βινυλίου, δεν τίθεται καν θέμα.
Οταν λέμε ότι το βινύλιο ακούγεται καλύτερα είναι επειδή οι παραγωγές ήταν προσανατολισμένες ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΣΟΝ,
και για αυτό το μέσον γινόταν η βελτιστοποίηση στη παραγωγή.
Το ίδιο και στο cd.
Για αυτό και οι παραγωγές που μεταφέρθηκαν από τα ίδια μάστερ στο cd ήταν απλά τραγικές, όπως και το αντίστροφο βέβαια. Οτι έχω ακούσει σε βινύλιο με τη 'στάμπα' επάνω 'digitally mastered' ακούγεται τραγικά στο πλατώ.
Εχουμε λοιπόν και εδώ μια τέτοια περίπτωση. Το συγκεκριμένο άλμπουμ είναι βελτιστοποιημένο για ακούγεται σωστά στο λεγόμενο ως επαγγελματικό εξοπλισμό.
Οπότε και το θεωρώ ξεκάθαρα λάθος.
Αλίμονο δηλαδή να θέλουμε καμιά ..δεκαριά ζευγάρια ηχεία για να ακούμε σωστά τη κάθε βλακεία που σκέφτηκε(?) ο παραγωγός!
Δεν έχω να σου πω πολλά.
Και μόνο που είδα τα κιθαρόνια στην γωνία,κατάλαβα πως κατάλαβες.
Η συμβουλή σου θα ληφθεί υπ' όψιν ΠΟΛΥ σοβαρά.
Ευχαριστώ πολύ.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.