Συστήματα στο......

Τι και? Δεν έχει και!!! Όταν οδηγούνται μέσω πολυενίσχυσης με κάμποσους Classe CAM-350,
μέσω ενεργού παραμετρικού crossover, τα ''κογχύλια'' έχουν ήχο από άλλο πλανήτη!!!
Τι να λέμε τώρα, σπάνιο άκουσμα! -bye-
 
Re: Απάντηση: Συστήματα στο......

Τι και? Δεν έχει και!!! Όταν οδηγούνται μέσω πολυενίσχυσης με κάμποσους Classe CAM-350,
μέσω ενεργού παραμετρικού crossover, τα ''κογχύλια'' έχουν ήχο από άλλο πλανήτη!!!
Τι να λέμε τώρα, σπάνιο άκουσμα! -bye-

Απο ο,τι βλεπω και αυτος με τα Accuphase έτσι τους παίζει!!
Δηλαδη οι Ναυτιλοι έχουν εξωτερικό cross; Πως γινεται και τους οδηγουν με ενεργό cross;; Δεν πιστεύω να τους βάζουν χέρι...!!!!!
 
Ναί, έχουν εξωτερικό, ενεργό crossover. Κανονικά, όχι δεν τους βάζεις χέρι, αν
και ο τύπος που τα άκουσα στην Αγγλία, είχε βάλει και χέρι, αλλά ήξερε πολύ
καλά τι έκανε και πως!
 
Ναί, έχουν εξωτερικό, ενεργό crossover. Κανονικά, όχι δεν τους βάζεις χέρι, αν
και ο τύπος που τα άκουσα στην Αγγλία, είχε βάλει και χέρι, αλλά ήξερε πολύ
καλά τι έκανε και πως!

Ηξερε καλύτερα από ότι η ίδια η B&W !!!... Χμ... Γιατί δυσκολεύομαι να το πιστέψω;
 
Να το πιστέψεις! Τα πάντα επιδέχονται βελτιώσεις και όταν έχεις να κάνεις με
πορωμένους σχεδιαστές, θα πρέπει να περιμένεις τα πάντα!
 
Μάλιστα... Ένα consumer φθηνό προϊόν σίγουρα έχει αρκετές ατέλειες σε υλικά και σε σχεδίαση προκειμένου να κρατηθεί το κόστος χαμηλά.
Άρα θα μπορούσε να βελτιωθεί σε κάποιους τομείς από κάποιον που ξέρει τι κάνει.

Όταν όμως μιλάμε για τον Ναυτίλο, το TOP ηχείο της B&W, που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί χωρίς κανέναν περιορισμό (the sky, the limit) χωρίς να έχει γίνει καμμία οικονομία σε υλικά ή σε ανθρώπινο δυναμικό πάνω στην έρευνα και στην σχεδίασή του, και το οποίο ουσιαστικά είναι μία επίδειξη ισχύος και ικανότητας της B&W, το να λέμε ότι το βελτίωσε ο τάδε "γνώστης" είναι τουλάχιστον αστείο!

Και μάλιστα μιλάμε για την B&W μία εταιρεία με ΤΕΡΑΣΤΙΑ πείρα στον σχεδιασμό και στην κατασκευή ηχείων και μεγαφώνων!
Δεν μιλάμε για καμμιά από τις δεκάδες χθεσινές hali-end βιοτεχνιούλες που μάς έχουν προκύψει τώρα τελευταία και κοστολογούν τα προϊόντα τους όσο γουστάρουν...

Γιατί δεν πάει στην B&W να τον προσλάβουν να τους δώσει τα φώτα του, να τους ξεστραβώσει λίγο να μάθουν πώς πρέπει να σχεδιάζουν τους Ναυτίλους;
;)
 
Last edited:
Τι σχέση έχει αυτό που λες? Ο Άνθρωπος δεν έβαλε χέρι στα ηχεία! Το ενεργό
crossover πείραξε! Αυτή την αντιμετώπιση, σαν και αυτή που εκφράζεις έχουμε
σαν λαός, γιά αυτό έχουμε πιάσει πάτο! Ξέρεις πόσες DIY
κατασκευές υπάρχουν, χωρίς περιορισμό κόστους που θα συγκρίνονταν με
ομοειδή έτοιμα προιόντα και σε αρκετές περιπτώσεις θα τα ταπείνωναν?
 
Α! Μάλιστα ενεργά crossovers δεν ξέρει να φτιάχνει η B&W... Να το ξέρω να μην την προτιμήσω... ;)

Λοιπόν από αύριο ξεκινάω ένα DIY project για την κατασκευή ηχείων χωρίς περιορισμό στο budget που θα αναγκάσει την KEF να λιώσει τα Muon στον κλίβανο να τα κάνει κατσαρόλες και χύτρες ταχύτητος!!! ;)
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις!!!
Κανείς δεν είπε ότι δεν ξέρει να φτιάχνει ενεργά crossovers η Β&W!!!
2ον το ενεργό crossover μπαίνει όπως πολύ καλά ξέρεις, ανάμεσα σε
προενισχυτή και τελικούς. Όταν κάποιός λοιπόν σχεδιάζει και φτιάχνει μιά
τέτοια βαθμίδα βελτιστοποιημένη γιά χρήση με το υπόλοιπο σετ απ του,
χρησιμοποιόντας τα καλύτερα και τα ακριβότερα υλικά που μπορεί να
βρεθούν όχι στο εμπόριο, αλλά μόνο σε βιομηχανικό επίπεδο και με
στρατιωτικές προδιαγραφές, όταν έχει δαπανήσει πάνω από 8000 ευρώ
γιά αυτά τα υλικά και έχει ήδη κάποιο όνομα, ώστε να μην έχει ανάγκη
καμία B&W γιά να τον προσλάβει, ε ναι, μπορεί να βελτιώσει την
απόδοση αυτών των μαγευτικών ηχείων χρησιμοποιόντας το δικό του
crossover έναντι αυτού που συνοδεύει τα ηχεία και που κανείς μα κανείς
δεν απαξίωσε και δεν θα μπορούσε γιατί μιλάμε γιά κατασκευή αναφοράς!
Επιπλέον τα ΚEF, δεν μου λένε τίποτα σαν ηχεία!!!
Τελειώσαμε?
 
Last edited:
Αντί να φέρεις έναν αντίλογο με επιχειρήματα και πιθανόν
να μάθεις περισσότερα στοιχεία, εσύ προτιμάς να ρίχνεις το
επίπεδο της συζήτησης! Δεν προτίθεμαι να κάνω κουβεντούλα
νηπιαγωγείου, οπότε, συνέχισε την ειρωνία μόνος σου!
 
Η αλήθεια είναι ότι τα πάντα βελτιώνονται.Είναι θέμα οικονομίας κλίμακας,νέων ιδεών,διαφορετικής αντίληψης,διαφορετικών αισθητικών και πολιτισμικών στάνταρντς,νέας τεχνολογίας ..........

Επομένως ναί,ένας άνθρωπος με γνώση,ικανότητες,επιπλέον χρήματα και μεράκι θα μπορούσε ασφαλώς να βελτιώσει και τα ηχεία αυτά ή τουλάχιστον να τους μεταλλάξει τον ήχο άν δεν του άρεσε.

Δεν υπάρχουν τεχνολογικά εικονίσματα.Μερικοί συνάδελφοι εδώ αρέσκονται σε "θρύλους",έχοντας αναγάγει σε φετίχ αστεία μηχανήματα,επειδή απλά αυτά έχουν ή αυτά ονειρεύονται ν' αποκτήσουν.

Φυσικά τα ηχεία,είναι αντικείμενα χαμηλής-απαρχαιωμένης τεχνολογίας.Εδώ βελτιώνονατι υπεραυτοκίνητα απο ιδιώτες ή μικρές εξειδικευμένες βιοτεχνίες,βελτιώνονται μαχητικά αεροσκάφη και περίπλοκα ηλεκτρονικά ....Αστεία πράγματα.

Μιά τελική επισήμανση.Οταν γράφουν συνάδελφοι σαν τον Macmod,υψηλής εξειδίκευσης.που έχουν στελεχώσει σαν τεχνικοί εταιρείες,που πολλοί ονομάζουν "θρύλους",τους οφείλουμε ένα στοιχειώδη σεβασμό.Ξέρουν τι λένε,προσφέρουν αφιλοκερδώς γνώση και πρέπει να χαιρόμαστε που τους έχουμε ανάμεσά μας...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Συστήματα στο......

Η αλήθεια είναι ότι τα πάντα βελτιώνονται.Είναι θέμα οικονομίας κλίμακας,νέων ιδεών,διαφορετικής αντίληψης,διαφορετικών αισθητικών και πολιτισμικών στάνταρντς,νέας τεχνολογίας ..........

Επομένως ναί,ένας άνθρωπος με γνώση,ικανότητες,επιπλέον χρήματα και μεράκι θα μπορούσε ασφαλώς να βελτιώσει και τα ηχεία αυτά ή τουλάχιστον να τους μεταλλάξει τον ήχο άν δεν του άρεσε.

Δεν υπάρχουν τεχνολογικά εικονίσματα.Μερικοί συνάδελφοι εδώ αρέσκονται σε "θρύλους",έχοντας αναγάγει σε φετίχ αστεία μηχανήματα,επειδή απλά αυτά έχουν ή αυτά ονειρεύονται ν' αποκτήσουν.

Φυσικά τα ηχεία,είναι αντικείμενα χαμηλής-απαρχαιωμένης τεχνολογίας.Εδώ βελτιώνονατι υπεραυτοκίνητα απο ιδιώτες ή μικρές εξειδικευμένες βιοτεχνίες,βελτιώνονται μαχητικά αεροσκάφη και περίπλοκα ηλεκτρονικά ....Αστεία πράγματα.

Μιά τελική επισήμανση.Οταν γράφουν συνάδελφοι σαν τον Macmod,υψηλής εξειδίκευσης.που έχουν στελεχώσει σαν τεχνικοί εταιρείες,που πολλοί ονομάζουν "θρύλους",τους οφείλουμε ένα στοιχειώδη σεβασμό.Ξέρουν τι λένε,προσφέρουν αφιλοκερδώς γνώση και πρέπει να χαιρόμαστε που τους έχουμε ανάμεσά μας...

+909... τουλάχιστον!!!!!!!!
 
Φίλε, καταλαβαίνεις ή δεν καταλαβαίνεις?
Μίλησα γιά την εξωτερική μονάδα ενεργού crossover που συνοδεύει τους
Ναυτίλους και όχι τα ίδια τα ηχεία!!! Σου έδωσα κάποιες διευκρινήσεις όσων
αφορά την αυτή μονάδα, εσύ εξακολουθείς την καραμέλα με τα ηχεία!!!
Ούτε ο ιδιοκτήτης του συστήματός που τα άκουσα είναι φίλος μου, ούτε
ο σχεδιαστής που επιμελήθηκε την κατασκευή κατά παραγγελία της νέας
μονάδας διαχωρισμού. Ούτε έχω κανένα όφελος, ούτε καμία σχέση με την
B&W και ούτε είπα ποτέ ότι κάτι αρνητικό γιά τους Ναυτίλους της! Άπλά
είπα ότι μετά από πολύ εξειδικευμένη έρευνα (όχι από εμένα ασφαλώς)
και χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό, κατασκευάστηκε νέα μονάδα
ενεργού Crossover, με βάση μετρήσεις χώρου, συμπεριφορά μονάδων
και του ηχείου ως συνόλου στον συγκεκριμένο χώρο και με τα συγκεκριμένα
συνοδά, που τελικά έδωσε βελτίωση στο τελικό αποτέλεσμα!!! Αυτό, όλα τα
άλλα είναι δικά σου λεγόμενα, τα οποία τα εκλαμβάνω ως ειρωνία!!!

Υ.Γ Οι μύθοι είναι γιά τους άσχετους, γιά αυτούς που γνωρίζουν πως
λειτουργούν κάποια πράγματα, δεν υπάρχουν μύθοι, μόνο φυσική!!
 
Komhst άν δεν έχεις κάτι ουσιαστικό να πείς,μην συνεχίσεις τις παιδαριώδεις ειρωνείες.
 
Komhst άν δεν έχεις κάτι ουσιαστικό να πείς,μην συνεχίσεις τις παιδαριώδεις ειρωνείες.

Παιδαριώδες είναι να σβήνονται μηνύματα που δεν αντιβαίνουν στους κανόνες λειτουργίας! :argue:
 
Προσέχτε τι έχει βάλει ο Αχμέτ για βάσεις κάτω από τα μηχανάκια!!
Νοβοπάν και ότι σαβούρα βρήκε στο δρόμο!!!!!
Και ο καημένος ο Ankoru έχει φάει χοντρή κλωτσιά!Ασε δε η σκόνη...

Αμα δεν το ´χεις.....:flipout::flipout:

View attachment 46769