Συζήτηση για όλα...

Απάντηση: Re: Συζήτηση για όλα...

Ειδες για να έχεις μήλα τόσα χρόνια? έχεις ξεχάσει τα βασικά.... το bluetooth!!, τα περισσότερα νέα στερεοφωνικά αυτοκινήτου streamαρεις/διαχειρίζεσαι μουσική (αλλα και voice call) απο το κινητό σου. καλώδια? last year.....

Bluetooth εχουν και τα iphone και μαλιστα τα τελευταια πρωτόκολλα. Επισης ειναι σε στενη συνεργασία με τους μεγαλους κατασκευαστές αυτοκινητων για voice control integration μεσω Siri: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2405685,00.asp
Ο χειρισμος μέσω καλωδιου ειναι βολικος για οποιον έχει σχετικο kit και κυριως για τα ipod.
Γενικα σε αυτον τον τομέα η apple ειναι πρωτοπόρος λογω κυριως της δεσποζουσας θεσης που εχει στην αγορα..

Apple-Eyes-Free.jpg
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Συζήτηση για όλα...

Bluetooth εχουν και τα iphone και μαλιστα τα τελευταια πρωτόκολλα. Επισης ειναι σε στενη συνεργασία με τους μεγαλους κατασκευαστές αυτοκινητων για voice control integration μεσω Siri: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2405685,00.asp
Ο χειρισμος μέσω καλωδιου ειναι βολικος για οποιον έχει σχετικο kit και κυριως για τα ipod.
Γενικα σε αυτον τον τομέα η apple ειναι πρωτοπόρος λογω κυριως της δεσποζουσας θεσης που εχει στην αγορα..

Apple-Eyes-Free.jpg

Siri = proprietary …

Οι κατασκευαστές θα πληρώνουν και την ταμπέλα και τη siri κ.ο.κ. όπως και με το WMA …
Φυσικά πάντα θα υπάρχει η ΤΑΤΑ να δίνει φθηνά αμάξια χωρίς Siri

ΝΤαξ ειδικά για τα αμάξια , τουλάχιστο εκεί , ας επιμένουμε ως καταναλωτές σε open standards βλπ. OBD2

Που παρεμπίπτοντος εκεί ναι με ένα κινητό με bloototh και OBD2 τα πάντα είναι πιο βολικά από ότι καποτε με laptops σειριακά κ.ο.κ.
 
Τον καταναλωτη (ειδικα σε premium αυτοκίνητα) δεν τον ενδιαφερει εαν το λογισμικο ειναι open source ή proprietary αλλα εαν δουλευει απροβλημάτιστα, εύκολα και σε πληρη αρμονια με το κινητο του. Στα αυτοκινητα δε, πρεπει να συνυπολογιστει και ο παραγοντας ασφαλειας: Φαντάσου να σου χαθεί το connection ξαφνικα με το κινητο και να ψαχνεσαι εν κινήσει..
 
to BT δεν ειναι βολικο για πολλους λογους.
Πρωτον δεν ειναι loosless μεταδοση, και ξανασυμπιεζει το ηδη συμπιεσμενο Mp3.

Αρα παπαλα η ποιοτητα.

Δευτερον μπορει ευκολα να χασεις τη συνδεση , ή να μην υποστηριζει ταυτοχρονη συνδεση με 2-3 συσκευες (ακουστικα, car stereo Κλπ).
Τριτον , ειναι μια ακομη πηγη ακτινοβολιας.... εγω το αποφευγω οποτε μπορω.

Επισης δεν υποστηριζει ευκολα (και με προφανη τροπο) χειρισμο (track next - prev , vol up-down , αλλαγη playlist klp).

Ολα αυτα τα κανω ηδη απο το τιμονι μου, ειναι εργοστασιακο , δεν εχω καλωδια πουθενα....
Και με ψηφιακη συνδεση ηχου (οχι line out ), για μενα αυτο ειναι μεγαλο μειον στα Android....

Kai bt συνδεση ηχου υπαρχει στο iphone εδω και χρονια, αρα δεν χανουμε τιποτα.

Οσο για τα υπολοιπα, σου λεω οτι κανεις λαθος παλι, το .mov εχει υιοθετηθει (οπως ξαναπα) απο ολες τι συγχρονες VDSLR (canon - nikon ) και το .mts απο τις Sony - Panaonic.
Αρα δε μιλαμε για κλειστο πια προτυπο ... το αντιθετο.
Ποιος μεσος χρηστης ενδιαφερεται για Mkv... ολοι εχουν ομως μια φωτογραφικη - βιντεοκαμερα που θελουν εχουν τα βιντεο τους μαζι στο κινητο.

Τεσπα, δεν ειναι εκει το θεμα... μη τα ξαναλεμε.

Πολλα λειπουν και απο τις 2 πλευρες... το θεμα ειναι πως βολευεσαι!

Οσο για τα υπολοιπα, (χαμηλης αναλυσης φωτο στις επαφες -περιορισμος της Google στα 96χ96:smash:, not pinch-zoom στο gmail kai stock email client , κλπ) , για μενα ειναι απαραδεκτα.

Οπως εσενα σ εκνευριζε η ελλειψη bt για ανταλλαγη αρχειων , αλλο τοσο μ εκνευριζουν εμενα ολ αυτα (και πολλα ακομα).
 
Last edited:
Στο αμάξι όταν αγόρασα την νέα πηγή της pioneer (8400) μοντέλο (το κορυφαίο της μοντέλο), όχι απλά έχει ειδικό καλώδιο για iphone/ipod που παίζει τα πάντα(ήχο, φωτογραφίες, βίντεο) + φορτίζει παράλληλα, αλλά κ ειδικό λογισμικό για υποστήριξη εφαρμογών κατευθείαν στην οθόνη του pioneer με υποστήριξη τον έλεγχο τους με αφή από την πηγή.

Γενικά στον τομέα του αυτοκινήτου η Apple απολαμβάνει την πλήρη υποστήριξη από όλους τους κατασκευαστές ηχοσυστημάτων, ενώ πολλές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων υποστήριζουν πια κ εκείνες την Apple.

Δεν το συζητάμε ότι τα android σε αυτόν τον τομέα είναι σε νηπιακό επίπεδο.
 
άσχετο ....

"The Wall Street Journal cites a report which quotes a 'person familiar with negotiations between the two tech giants,' apparently confirming this special price hike for Apple. The source said: 'Samsung Electronics recently asked Apple for a significant price raise in (the mobile processor known as) application processor. Apple first disapproved it, but finding no replacement supplier, it accepted the [increase].'"
http://apple.slashdot.org/story/12/11/12/1523207/samsung-hits-apple-with-20-price-increase
 
Μαλλον οδεύουμε για πληρη ρήξη μεταξυ των δυο εταιριων..

χμμμμ δε ξέρω
Η TSMC είναι υπερβολικά γεμάτη αυτή την εποχή,
Η apple αναγκάζεται να πηγαίνει σε όποιο εργοστάσιο λιθογραφίας έχει χώρο
Αναγκαστικά στριμώχνεται
Ενώ ζητά και κάποια παραπάνω πράγματα στα συμβόλαιά της με τους προμηθευτές τις που η υπόλοιπη αγορά δε τα ζητά
(προτεραιότητα έναντι άλλων πελατών σε περίπτωση που η παραγωγή είναι χαμηλότερη από τα εργοστάσια από ότι έχει προβλευθεί)

Δε νομίζω οτι η Apple Μπορεί να έρθει σε ρήξη με τη Samsung, είναι κύριος προμηθευτείς της. Ούτε η Samsung δε θα είναι ευχαριστημένη εάν χάσει την apple από πελάτη. Οπότε διπλωματικές σχέσεις θα έχουν, άσχετα με τα νομικά τους που είναι κύρια σε soft patents και όχι σε ζητήματα παραγωγής προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.
 
...

Γενικά στον τομέα του αυτοκινήτου η Apple απολαμβάνει την πλήρη υποστήριξη από όλους τους κατασκευαστές ηχοσυστημάτων, ενώ πολλές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων υποστήριζουν πια κ εκείνες την Apple.

Δεν το συζητάμε ότι τα android σε αυτόν τον τομέα είναι σε νηπιακό επίπεδο.
250+ ευρώ ειχα δώσει στην vw για βάση ipod. Δεν διάβαζε ελληνικα (είμαστε μπανανιά και μας έχουν γραμμένους, το ξέρω) αλλα εκτός αυτού διαβαζε μέχρι 5 φακέλους και μέχρι 99 κομμάτια. Άριστα 10 σε vw και apple για τον περιβόητο σεβασμό στον πελατη...
Και σίγουρα το προβλημα είναι της vw αλλα η apple πως έδωσε την αδεία της σε αυτή την κατάσταση? Δεν υπήρχαν κάποια στανταρ από την apple στην vw?
M' αρέσει που το ζώό ειχα παρει και 30gb ipod. Δεν έβαζα με τα ιδία λεφτα την usb να βάζω κανένα στικακι?
 
Παντως αλλα διάβασα στο web.. Ειδωμεν..

Τάκη μου δώσε κάνα λινκ, η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό έχω λίγο χρόνο και μου διαφεύγουν διάφορα άρθρα επικαιρότητας :-)
 
Τα διαβαζα χθες στο ipad μεσω του Zite οποτε δεν εχω κατι εδώ.. Εαν τα βρω το βραδακι θα τα ποσταρω..
 
Ποτε ηταν αυτο ?
Εγω εδω και χρονια, τουλαχιστον 3-4 δεν εχω κανενα προβλημα, με πανω απο 10.000 τραγουδια στο ipod και κανενα προβλημα με τις playlist (kaue mia me 400-500 tragoydia)

Το ιδιο και στο iphone... μαλλον ησουν απο τους πρωτους ατυχους ?
Κι ολα αυτα με ενα απλο καλωδιο-ανταπτορα των 50ευρω, σε εργοστασιακο της peugot.



250+ ευρώ ειχα δώσει στην vw για βάση ipod. Δεν διάβαζε ελληνικα (είμαστε μπανανιά και μας έχουν γραμμένους, το ξέρω) αλλα εκτός αυτού διαβαζε μέχρι 5 φακέλους και μέχρι 99 κομμάτια. Άριστα 10 σε vw και apple για τον περιβόητο σεβασμό στον πελατη...
Και σίγουρα το προβλημα είναι της vw αλλα η apple πως έδωσε την αδεία της σε αυτή την κατάσταση? Δεν υπήρχαν κάποια στανταρ από την apple στην vw?
M' αρέσει που το ζώό ειχα παρει και 30gb ipod. Δεν έβαζα με τα ιδία λεφτα την usb να βάζω κανένα στικακι?
 
Last edited:
250+ ευρώ ειχα δώσει στην vw για βάση ipod. Δεν διάβαζε ελληνικα (είμαστε μπανανιά και μας έχουν γραμμένους, το ξέρω) αλλα εκτός αυτού διαβαζε μέχρι 5 φακέλους και μέχρι 99 κομμάτια. Άριστα 10 σε vw και apple για τον περιβόητο σεβασμό στον πελατη...
Και σίγουρα το προβλημα είναι της vw αλλα η apple πως έδωσε την αδεία της σε αυτή την κατάσταση? Δεν υπήρχαν κάποια στανταρ από την apple στην vw?
M' αρέσει που το ζώό ειχα παρει και 30gb ipod. Δεν έβαζα με τα ιδία λεφτα την usb να βάζω κανένα στικακι?

Καταρχήν, το 1ο πρόβλημα είναι ότι πήρες VW. :grinning-smiley-043
Από εκεί κ πέρα, είναι καθαρά το είδος της υλοποίησης που ακολουθεί η κάθε εταιρεία. πχ η 1η πηγή που είχα κ χάλασε, jvc αγορασμένη πριν 3 χρόνια, δεν υποστήριζε ελληνικά καθόλου. Το pioneer τώρα υποστηρίζει κανονικά ελληνικά.
Άλλο τώρα, το 2006 που βγήκε το honda civic μου δεν είχε καν usb. Το 2009 έβγαλε το facelift και είχε usb που έβλεπε κανονικά apple.
Τέλος, φίλος μου αγόρασε ένα Audi A3 1,8t το 2008 κ έδωσε 200+ ευρώ για καλώδιο σύνδεσης ipod με την εργοστασιακή πηγή, το οποίο βγαίνει στο ντουλαπάκι του αμαξιού. Δεν του είπαν όμως ότι, δεν υποστηρίζει iphone αλλά μόνο ipod... :flipout:
 
Καταρχήν, το 1ο πρόβλημα είναι ότι πήρες VW. :grinning-smiley-043
Από εκεί κ πέρα, είναι καθαρά το είδος της υλοποίησης που ακολουθεί η κάθε εταιρεία. πχ η 1η πηγή που είχα κ χάλασε, jvc αγορασμένη πριν 3 χρόνια, δεν υποστήριζε ελληνικά καθόλου. Το pioneer τώρα υποστηρίζει κανονικά ελληνικά.
Άλλο τώρα, το 2006 που βγήκε το honda civic μου δεν είχε καν usb. Το 2009 έβγαλε το facelift και είχε usb που έβλεπε κανονικά apple.
Τέλος, φίλος μου αγόρασε ένα Audi A3 1,8t το 2008 κ έδωσε 200+ ευρώ για καλώδιο σύνδεσης ipod με την εργοστασιακή πηγή, το οποίο βγαίνει στο ντουλαπάκι του αμαξιού. Δεν του είπαν όμως ότι, δεν υποστηρίζει iphone αλλά μόνο ipod... :flipout:

Για αυτό λέω
Καλύτερα (λίγο) αργότερα και να είναι στάνταρ

Έχω proprietary 5απλο CD (ας μην αναφέρω τη μάρκα) που μου έμεινε….

Μετά χρόνια βγήκε ISO φίσα για τα CD Libraries
Και πάλι οι εταιρίες προσπαθούσαν να αγοράσεις σιντιέρα ίδια μάρκα με την πηγή

Δηλαδή, τόσα χρόνια τα ίδια

Πλήρωνε εδώ, πλήρωνε εκεί και συμβατότητα καμία…

Δηλαδή πρέπει να βγαίνει η ΕΕ να λέει κάντε στάνταρ τη θύρα EBD ή USB το φορτιστή ? Μόνο τότε καταλαβαίνουν όλοι αυτοί οι κατασκευαστές ότι οι καταναλωτές έχουν κουραστεί…όταν κάποιος ρυθμιστής τους τραβάει το αφτί ?
 
Ποτε ηταν αυτο ?
Εγω εδω και χρονια, τουλαχιστον 3-4 δεν εχω κανενα προβλημα, με πανω απο 10.000 τραγουδια στο ipod και κανενα προβλημα με τις playlist (kaue mia me 400-500 tragoydia)

Το ιδιο και στο iphone... μαλλον ησουν απο τους πρωτους ατυχους ?
Περίπου 3.5 χρόνια είναι το θέμα. Δεν ξέρω αν είμαι άτυχος αλλά σίγουρα είμαι χαιβάνι που εμπιστεύτηκα VW (καλά λέει ο Μιχάλης παραπάνω) αλλά ΚΑΙ Apple (ΔΕΝ θα έπρεπε να δίνει ΟΚ σε τέτοιες υλοποιήσεις. Και ειδικά για εργοστασιακά στερεοφωνικά. Πόσα να βγαίνουν εργοστασιακά κάθε χρόνο? Η VW 4-5 έχει σύνολο όλα και όλα και αυτά με κύκλο ζωής 3-4 ετών).

Και που το λέει η ΕΕ για τον USB φορτιστή τι καταλαβαίνει; Αφού η Apple πάντα κάνει τα δικά της.. Γραμμένη την έχει..
+1 , συμφώνησαν όλοι στο Micro USB και ο ψωριάρης χώρια με κάτι Lightτάδε που μπαίνει και από τις δύο μεριές. Λες και τόσα χρόνια που έμπαινε από μία μεριά έγινε τίποτα..
 
Απάντηση: Re: Συζήτηση για όλα...

Και που το λέει η ΕΕ για τον USB φορτιστή τι καταλαβαίνει; Αφού η Apple πάντα κάνει τα δικά της.. Γραμμένη την έχει..

Δεν ειστε καλα ενημερωμενοι παιδες...Υπαρχουν διαφοροι λογοι για τους οποιους η apple έβγαλε τον lighting connector:
-Ειναι πιο ευκολος στην χρηση απο τον micro-usb αφου μπαινει και απο τις δυο πλευρές
-Σηκωνει περισσοτερα Watt (εχει οριο τα 12 σε αντιθεση με τα 9 του micro-usb) οποτε μπορει να χρησιμοποιησει τον ιδιο φορτιστη και για iphone αλλα και για ipad που απαιτεί περισσότερο ρευμα.
Φυσικά εχει και το bonus του ελεγχου των περιφερειακων αλλα και τις καλυτερης επικοινωνιας με τις συσκευες της.
Περισσοτερα εδώ: http://www.zdnet.com/oh-apple-lightning-connector-how-do-i-love-thee-7000006843/
 
σε αυτό συμφωνώ 100%

ll_5_0f09dd26d0bbbe7639002ede045670fe.jpg
Για αυτό και ΟΛΑ τα καλώδια usb έχουν μόνο από την μία πλευρά ανάγλυφο το σήμα του usb για να ξέρεις ποια μεριά να βάλεις. Για να το καταλαβαίνεις χωρίς να κοιτάς. Φαίνεται ότι οι πλούσιοι εκτός από τυφλοί έχουν χάσει και την αίσθηση της αφής.. :-)