Tα φώτα σας

zavara

Senior Member
1 May 2007
660
Γειά σας κι απο μένα.Είμαι άσχετος παιδιά και γι'αυτό σας παρακολουθώ λίγο καιρό τώρα μπας και ξεστραβοθώ...
Προσανατολίζομαι στην αγορά ενος προτζέκτορα με τις εξής συνθήκες θέασης
Απόσταση 4-4,5 m
Προβολή σε τοίχο(βαμμένο σε ότι χρώμα προτεινετε ως ιδανικο)
Προορίζεται για πολύ λίγη tv(κανένα ματς),και κυρίως dvd
Με max 700 euro τι θα προτεινατε

TW700 + πανί ( ο τοίχος θα χαλάει την εικόνα και η σωστή επικάλυψη , δυστυχώς ένα βάψιμο δεν φτάνει, κοστίζει όσο ένα καλό πανί και πάλι θέλει έναν μάστορα με μαγικά χέρια ) Το κόστος είναι λίγο πιο πάνω από αυτό που λες , αλλά υπάρχουν μεταχειρισμένοι που προσφέρονται για πρώτη επαφή με τον χώρο αυτό !

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.Το πανί το φοβάμαι γιατι θα είναι δίπλα απο τζάκι που θα δουλεύει σαν μοναδική θέρμανση του χώρου...

Η λύση του βαμμένου τοίχου είναι μεν βολική αλλά η έσχατη . Για να πάρεις καλή εικόνα θα πρέπει να υπάρχει και μαύρο κάδρο στο τελείωμα της εικόνας που προβάλετε οπότε μάλλον χλομό το κόβω να βάψεις και μαύρες μπάρες πάνω και πλάι. Και φυσικά πρέπει να είναι καλά σπατουλαρισμένος και λευκός έστω και με απλό πλαστικό χρώμα . Τώρα αν υπάρχει τζάκι δίπλα ναι είναι λίγο πρόβλημα για πτυσσόμενη οθόνη ιδιαίτερα αν αυτή φτάνει μέχρι την οπή του τζακιού . Και το δικό μου είναι δίπλα στο Τζάκι και αποφεύγω να τα έχω αναμμένο όταν προβάλω. Αν όμως δεν έχεις σκοπό να ξεπεράσεις τα 700 μένεις στον τοίχο και προσανατολίζεσαι σε αγορά μεταχειρισμένου προβολέα καθώς με αυτά τα λεφτά θα πάρεις ένα μηχανάκι σαφώς καλύτερο από κάποιο άλλο καινούριο. Η πρόταση του EPSON TW700 είναι η ιδανικότερη μέχρι το χιλιάρικο αν σκέφτεσαι ν ανεβάσεις το ποσό σου.
Και καλώς ήρθες στην παρέα μας

Το τζάκι είναι ανοιχτού τύπου.. Θα ανεβάσω φωτο για να έχετε πιο ολοκληρωμένη εικόνα

thumb_IMG_7323_1_1_1.JPG
[/url][/IMG]

Η απόσταση τζάκι κολώνα είναι 1,60