Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Επανέρχομαι στο θέμα του Skroutz Plus γιατί (όχι, δεν είμαι ψωνάρα να απαντώ στον εαυτό μου) έχουν φαγωθεί για τη νέα έκδοση. Τώρα δίνουν και ένα χρόνο δωρεάν. Πιθανολογώ πως συνειδητοποίησαν πόσο κοστοβόρο είναι για αυτούς το "3 αποστολές αξίας >20€ και <14kg δωρεάν" και προσπαθούν εναγωνίως να το αλλάξουν με το "κάθε αποστολή >15€ και <14kg δωρεάν"... :LOL:

View attachment 193877View attachment 193878
Από το Σκρουτζ αγόρασα αρχές του έτους ένα Fitbit versa 2 για δώρο. Το ρολόι δεν φορτίζει πλήρως οπότε κ επεστράφη μεσα σε 1-2 μέρες. Μετά άρχισε ο Γολγοθάς της επιστροφής. Τους έστειλα μέιλ ζητώντας αντικατάσταση αντί για επιστροφή, το αγνόησαν. Μέρα τους έστειλα μνμ να δω που βρισκόμαστε, καμία απάντηση. Τελικά έκανα dispute στην κάρτα, μου πιστωσε το ποσό η τράπεζα (δεν είναι ελληνική, εννοείται) και ως εκ θαύματος την επόμενη μέρα μου απάντησε κ το Σκρουτζ.

Συνολικά πήρε κανένα μήνα(!). Να σημειώσω πως αγόρασα "απευθείας από Σκρουτζ" προσβλέποντας σε καλύτερη εξυπηρέτηση.

Να δω πότε θα σοβαρευτούν τα ελληνικά μαγαζιά. Αν έρθει η αμαζόνα στην Ελλάδα θα τους πάρει τα σκαλπ...
 
Είχαμε παραγγείλει το καλοκαίρι του 2021 ένα παιχνίδι από το public. Η παραγγελία θα διεκπεραιώνοταν από το eshopaki.gr
Ούτε φωνή ούτε ακρόαση από τότε. Η παραγγελία δεν ήρθε ποτέ και το eshopaki δεν απαντάει σε τηλέφωνα ούτε email.
Πήραμε το public αλλά μας είπαν ότι δεν έχουν ευθύνη επειδή πρόκειται για εξωτερικό συνεργάτη. Γελοία δικαιολογία δείγμα της ανευθυνότητας και προχειρότητας που επικρατεί.
 
Είχαμε παραγγείλει το καλοκαίρι του 2021 ένα παιχνίδι από το public. Η παραγγελία θα διεκπεραιώνοταν από το eshopaki.gr
Ούτε φωνή ούτε ακρόαση από τότε. Η παραγγελία δεν ήρθε ποτέ και το eshopaki δεν απαντάει σε τηλέφωνα ούτε email.
Πήραμε το public αλλά μας είπαν ότι δεν έχουν ευθύνη επειδή πρόκειται για εξωτερικό συνεργάτη. Γελοία δικαιολογία δείγμα της ανευθυνότητας και προχειρότητας που επικρατεί.
1. Τηλέφωνο στο 1520
2. Καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή (email).
Κάνεις και τα δύο.
Και να δεις που ξαφνικά θ' αρχίσουν ν' ασχολούνται μαζί σου....
 
Ναι, πρέπει να το πάρουν πιο σοβαρά στο Skroutz είναι η αλήθεια. Η εταιρία έχει γιγαντωθεί και θα έπρεπε να έχει ήδη ένα σοβαρό site και όχι αυτό το απλοϊκό που έχει τώρα.

Γιατί, για να λειτουργήσει σωστά το νέο σύστημα που προσπαθούν να προωθήσουν, θα έπρεπε να υπάρχει τρόπος να βρεις αν τα προϊόντα που θα αγοράσεις υπάρχουν σε ένα κατάστημα. Έτσι, θα μπορούσε να είναι προς το συμφέρον όλων να αγοράζουμε τα προϊόντα που θέλουμε από ένα κατάστημα και να πετυχουμε το "15 ευρώ ανά αποστολή"

Έστω να το έκανε αυτόματα αφού προσθέσεις τα προϊόντα στο καλάθι. Τώρα, έτσι όπως το έχουν, ειδικά για ψιλοπράγματα που είναι πολύ φτηνά, είναι πολύ κουραστικό να βρεις πως θα συνδυάσεις τα προϊόντα που θέλεις ώστε να πετυχεις τον στόχο των 15 ευρώ ανά αποστολή
 
Ναι, το ξέρω, αλλά δεν υπάρχει αναζήτηση ανά κατάστημα.

Αν πατήσεις αυτό που λες, σου εμφανίζει παρεμφερείς κατηγορίες από προϊόντα με αυτό που έχεις βάλει ήδη στο καλάθι σου ή εναλλακτικά, ή "όλα τα προϊόντα" από το συγκεκριμένο κατάστημα και δεν μπορώ να ψάχνω δέκα ώρες σε όλες τις σελίδες του καταστήματος μπας και πετύχω αυτό που θέλω. Δεν δουλεύει έτσι.

Δεν είναι και τόσο δύσκολο αυτό που λέω. Ακόμα και αν υποθέσουμε πως δεν θέλουν να μας δώσουν τη δυνατότητα αναζήτησης ανά κατάστημα για λόγους marketing, θα μπορούσε να γίνεται αυτόματα αφού περάσουν τα προϊόντα στο καλάθι σου. Να σου υπολογίζει αυτόματα σε ποιο κατάστημα υπάρχουν όλα αυτά ή κάποια από αυτά που έχεις προσθέσει στο καλάθι σου.
 
Σε όσες παραγγελίες έχω κάνει μέσω skroutz.gr και έχουν πρόβλημα έχω άμεση (εντός 1 εργάσιμης) εξυπηρέτηση.
Κανένα παράπονο.
Είτε επιστροφή προιόντος είτε επιστροφή χρημάτων είτε εκπτωτικά κουπόνια.
 
Θα ηθελα καμμια προταση για το πως να κινηθω για την επιστροφη χρηματων ακυρωμενης παραγγελιας απο το ΠΛΑΙΣΙΟ.
Παρηγγειλα 28/11 εκυπωτη και πληρωσα τραπεζικώς.
ακυρωσα στις 3/12 γιατι μου μετεθεταν συνεχεια την ημερομηνια παραλαβης ενω το δεμα λενε πως ειχε αποσταλεί.
απο τοτε εχω στειλει 3-4 μειλ που δεν απαντουν και εχω μιλησει αλλες 4 φορες στο τηλεφωνο και μου λενε οτι δεν εχει επιστρεψει σε αυτους το δεμα που ειχαν στειλει.

Λεω να κάνω καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη. Δεν μπορει 50 μερες να ειναι καπου ενας εκτυπωτης και αυτοι να μην ξερουν που ειναι. Και γιατι πρεπει να με νοιαζει η επιστροφη που κανουν αυτοι μεσω των δικών τους κακοστημενων συστηματων παραδοσης.

Προς ενημερωση σας
μετα απο ένα χρονο παιρνω την εξης απαντηση στην καταγγελια στον συνηγορο καταλωτη (απαντηση με email:

Σας ενημερώνουμε ότι με την υπ’ αρ. πρωτ. 6780/24-01-2022 Απόφαση της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή, επιβλήθηκε στην επιχείρηση ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE χρηματικό πρόστιμο συνολικού ποσού είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000€) και ειδικότερα :

Α) Ποσού πέντε χιλιάδων ευρώ (5.000€) για παράβαση του άρθρου 4β παρ. 3 του Ν. 2251/94, ως ισχύει, σε συνδυασμό με τις παρ. 1 και 2 του ιδίου άρθρου (μη παράδοση των προϊόντων και μη επιστροφή χρημάτων αμέσως μετά την καταγγελία της σύμβασης).

Β) Ποσού δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (15.000€) για παράβαση του άρθρου 9γ παρ.1 του Ν.2251/94, ως ισχύει, υπό το πρίσμα των διατάξεων του άρθρου 9δ παρ. 1 εδ. β’ του ιδίου νόμου (παροχή εσφαλμένων πληροφοριών αναφορικά με τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης των προϊόντων).


Με εκτίμηση,


Δ. ΤΖ********

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Δ/NΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΤΜΗΜΑ Α΄

Τηλέφωνο: 210 3893
367
 
Προς ενημερωση σας
μετα απο ένα χρονο παιρνω την εξης απαντηση στην καταγγελια στον συνηγορο καταλωτη (απαντηση με email:

Σας ενημερώνουμε ότι με την υπ’ αρ. πρωτ. 6780/24-01-2022 Απόφαση της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτή, επιβλήθηκε στην επιχείρηση ΠΛΑΙΣΙΟ Computers AEBE χρηματικό πρόστιμο συνολικού ποσού είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000€) και ειδικότερα :

Α) Ποσού πέντε χιλιάδων ευρώ (5.000€) για παράβαση του άρθρου 4β παρ. 3 του Ν. 2251/94, ως ισχύει, σε συνδυασμό με τις παρ. 1 και 2 του ιδίου άρθρου (μη παράδοση των προϊόντων και μη επιστροφή χρημάτων αμέσως μετά την καταγγελία της σύμβασης).

Β) Ποσού δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (15.000€) για παράβαση του άρθρου 9γ παρ.1 του Ν.2251/94, ως ισχύει, υπό το πρίσμα των διατάξεων του άρθρου 9δ παρ. 1 εδ. β’ του ιδίου νόμου (παροχή εσφαλμένων πληροφοριών αναφορικά με τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης των προϊόντων).


Με εκτίμηση,


Δ. ΤΖ********

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Δ/NΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΤΜΗΜΑ Α΄

Τηλέφωνο: 210 3893
367
Με όλο το σεβασμό, καλά φαίνεται να την έκανε τη δουλειά του ο Συνήγορος του Καταναλωτή, αλλά, επειδή το επιβληθέν πρόστιμο είναι σημαντικό, κατά 99,9% η επιχείρηση θα προσφύγει (ως έχει νόμιμο δικαίωμα) στο αρμόδιο διοικητικό δικαστήριο ζητώντας, τι άλλο, την ακύρωση της διοικητικής πράξης επιβολής του εν λόγω προστίμου. Το τι μπορεί να επικαλεστεί δεν μπορώ να το ξέρω, πάντως επειδή το Πλαίσιο είναι μεγάλη (σε μεγέθη) εταιρεία και σίγουρα έχει οργανωμένο νομικό τμήμα (δηλαδή δικηγόρους που σε μόνιμη βάση κυνηγάνε τα συμφέροντα της εταιρείας που τους πληρώνει) όλο και κάτι θα βρουν.
Εκτιμώ ότι οι πιθανότητες να σβηστεί το πρόστιμο αυτό είναι στο 30-40%, και η πιθανότητα να πετύχει η επιχείρηση τη σημαντική μείωσή του (στο μισό ή και πιο κάτω) είναι στο 50-60&.
Σε κάθε περίπτωση μπράβο σου που δεν το άφησες έτσι και προχώρησες στην καταγγελία, γιατί αν μη τι άλλο, όσο τους κυνηγάμε, υπάρχει περίπτωση κάποια στιγμή να μας σεβαστούν ως καταναλωτές όπως μας αξίζει.
 
Όντως η συγκεκριμένη επιχείρηση παραβαίνει συστηματικά το νόμο περί επιστροφής χρημάτων. Με εμένα την πάτησαν πάντως. Τους επέστρεψα DOA προϊόν κ ήθελαν να μου δώσουν πιστωτικό. Επειδή ήξερα πως κάνουν κάτι τέτοια χαριτωμένα κ είμαι κάτοικος εξωτερικού (οπότε τι να το κάνω το πιστωτικό) απλά πλήρωσα με πιστωτική από τράπεζα του εξωτερικού. Όταν θέλησαν να δώσουν πιστωτικό, απλά έκανα dispute στην κάρτα κ δεν πήραν φράγκο.

Βέβαια για τις ελληνικές τράπεζες αυτά είναι ψιλά γράμματα κ προτιμούν να τα έχουν καλά με την επιχείρηση κι όχι με τον πελάτη τους
 
Δεν μπορω να μην μεταφερω την πολυ καλη εμπειρια επιστροφης χρηματων απο την RyanAir σε 6 εισιτηρια απο τα 8 που ειχα κλεισει πριν δυο χρονια, προ κορωνοιου δηλαδη, για Ρουμανια αλλα δεν μπορεσα να χρησιμοποιησω λογω covid. Στα 2 εισιτηρια επεκτεινα τον χρονο χρησης και τα χρησιμοποιησα περυσι, αλλά τα άλλα 6 δεν μπορεσα να τα χρησιμοποιησω επειδη στο μεταξυ η RyanAir διεκοψε τις πτησεις της προς Ρουμανια.

Για αυτα τα εισιτηρια, που δεν μπηκα στον κοπο να διεκδικησω επισημα καθως ζητουσε πολλες πληροφοριες, αρχισα να λαμβανω πισω τα χρηματα μου πριν κανα τριμηνο σταδιακα και σημερα μου ηρθε ειδοποιηση οτι πιστωθηκε και το τελευταιο εισιτηριο. Τα θεωρουσα χαμενα λεφτα ομως τα πηρα πισω ολα.

Αυτα τα γραφω γιατι γνωριζω οτι αρκετοι ταλαιπωρουνται ακομα για να παρουν πισω χρηματα απο αλλες αεροπορικες..

Φτηνη πλην τιμια η RyanAir ...κατι σαν τα Parkside δηλαδη :)
 
Ευτυχώς για τους δεκάδες χιλιάδες που πετανε με Ryan δεν είναι σαν την Parkside...

Για φαντάσου να πεταγες για Ρουμανία και να καιγόταν το μοτερ στα μισά της δουλειάς πανω απο τη Θεσαλλονικη....

Μπρρρ.....
 
  • Haha
  • Like
Reactions: panosX and mikemtb
Τα θεωρουσα χαμενα λεφτα ομως τα πηρα πισω ολα.
Μιχάλη θα σου προτείνω κάτι κι αν θες άκουσε με, αφού πρόκειται για χρήματα που θεωρούσες χαμένα μπες στην διαδικασία να τα επενδύσεις.

Δώστα όλα σε πακοτίνια και δεν θα χάσεις!!!
Με την άνοδο των τιμών που έχουν όλα τουλάχιστον θα έχεις πακοτίνια για πολλούς μήνες! 🤣😄🤣😄🤪🤓
 
  • Like
Reactions: nickolas
Άλλαξαν και πάλι οι όροι του Skroutz Plus και πάλι προς το χειρότερο δυστυχώς :mad:
  • Η συνδρομή από 17€ πήγε στα 20€
και το χειρότερο,
  • Το ελάχιστο κόστος ανά αποστολή πήγε από 15€ στα 20€
Πολύ κρίμα για όλους εμάς που είχαμε βολευτεί με την αρχική συνδρομή

Δηλαδή, από εκεί που δικαιούμαστε 3 δωρεάν αποστολές αν γεμίζαμε το καλάθι με διάφορα προϊόντα 20€,
τώρα (όταν θα λήξει η συνδρομή μας δλδ) θα πρέπει να αγοράσουμε προϊόντα από ένα μαγαζί που να κάνουν 20€

Όσο και να προσπαθήσουμε να ομαδοποιήσουμε τις αγορές μας, για μας που αγοράζουμε μικροπράγματα και αναλώσιμα, το νέο σύστημα είναι ασύμφορο πλέον :(

Εδώ μπορείτε να δείτε όλες τις λεπτομέρειες
 
Last edited:
Πολύ άσχημο νέο αυτό. Μετά την λήξη της αρχικής συνδρομής μου, θεωρούσα ότι έστω και με τα 15 ευρώ ανά αποστολή θα είχε την χρησιμότητα του, με λίγο έξυπνο ψάξιμο. Αλλά με 20 ανά αποστολή παρατάει το πράγμα. Καθιστά απαγορευτική κάθε αγορά μικροαντικειμένων.

Επίσης είναι κακή εξέλιξη αυτή η συνεχή αλλαγή των όρων χρήσης. Περίμενα μετά την λήξη όλων των αρχικών συνδρομών να έμπαιναν σιγά σιγά περισσότερα μαγαζιά στο σκρουτζ+ , καθώς αν το κάθε μαγαζί επιβαρύνεται τα μεταφορικά για την αποστολή αντικειμένου 2 και 3 ευρώ, δεν το συμφέρει. Αλλά με την νέα πολιτική πως θα κρατήσουν πελάτες;