Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.

Re: Απάντηση: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Αυτό https://www.plus4u.gr/

Μπορείς να παραγγείλεις κάτι από εκεί και να το παραλάβεις από κάποιο κατ/μα του eshop ( eshoppoints ) εντελώς δωρεάν. ή φυσικά στο χώρο σου.
Και το pc1.gr κάνει παράδοση το eshop.gr

Στάλθηκε από το YAL-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Δε ξέρω τι λέτε εσείς στας Αθήνας...

Εμείς εδώ επαρχία πάντως στο e-shop είναι χειρότερα κι από τράπεζα.

Εκτός από παραγγελία από 13/12, τα οποία ακόμα και σήμερα είναι άμεσα διαθέσιμα, δεν έχουν περάσει καν από έλεγχο διαθεσιμότητας, δεν μου έχουν απαντήσει σε email προ 7 ημερών...

σε παραλαβή (προ Χριστουγέννων) , 1 μέσα νο5 εγώ, άλλοι 5 αναμονή μετά από εμένα, έκανα 35-40 να μπω...

Μάλλον εξυπηρετούν πιο γρήγορα τοπικά...Αθήνα κι εμείς στο περίμενε.

Φαντάζομαι τι θα γινόταν αν έστελναν και με εταιρεία κούριερ...!!!





edit:
Γράψτε λάθος...είμαστε στο Συγκέντρωση προϊόντων...

https://www.e-shop.gr/status?id=2012131903451785932106
 
Last edited by a moderator:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρί

Και το pc1.gr κάνει παράδοση το eshop.gr

Στάλθηκε από το YAL-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αυτό να σου πω δεν το γνώριζα. ακόμα καλύτερα λοιπόν και μακάρι να λειτουργούσαν κι άλλα μαγαζιά κατ αυτόν το τρόπο.
 
Pc1 και e-shop συνδεονται απο την εποχη που το e-shop εριξε μικρο κανονακι...
Λογιστικα κολπα...
 
και περισσότερo, επίσης το ίδιο λέγεται και για το plus4u...
 
Η αλήθεια πάντως είναι ότι από τις 25 και βάλε αγορές που έχω κάνει από αυτούς καμία φορά δεν αντιμετώπισα πρόβλημα.
Το μόνο πρόβλημα που υπήρξε κάποτε ήταν θέμα συμπεριφοράς κάποιων υπαλλήλων. πιστεύω ότι ήταν μεμονωμένο γεγονός.
 
Pc1 και e-shop συνδεονται απο την εποχη που το e-shop εριξε μικρο κανονακι...
Λογιστικα κολπα...
Ενδεχομενος τετοια επιχειρηματικα τρικ γινοντουσαν ,γινονται και παντα θα συνβαινουν....ομως δεν νομιζω το eshop να ειναι σε αυτην την κατασταση τα τελευταία χρονια...
Δεν ξερω εαν συνβαινει το ιδιο και με το plus4u....αυτο που μπορω να πω και ειναι τσεκαρισμενο ειναι οτι οποια προιοντα δεν εχει το eshop(εξαντλημενο)το βρισκεις σε μεγαλο βαθμο στο plus4u...γεγονος που υποδηλωνει οτι αλληλουποστηριζεται η ολη φαση...
 
Το άνοιγμα του πρώτου της γραφείου στην Ελλάδα ανακοίνωσε σήμερα η*Amazon WebServices (AWS) ανακοίνωσε σήμερα το άνοιγμα του πρώτου γραφείου της στην Ελλάδα και συγκεκριμενα στην Αθηνα.

https://www.skai.gr/news/greece/h-a...afeio-stin-ellada-poies-ypiresies-tha-parexei


Το βαζω εδω...εαν χρειαστει να το μεταφερεται...
 
Re: Απάντηση: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Το άνοιγμα του πρώτου της γραφείου στην Ελλάδα ανακοίνωσε σήμερα η*Amazon WebServices (AWS) ανακοίνωσε σήμερα το άνοιγμα του πρώτου γραφείου της στην Ελλάδα και συγκεκριμενα στην Αθηνα.

https://www.skai.gr/news/greece/h-a...afeio-stin-ellada-poies-ypiresies-tha-parexei


Το βαζω εδω...εαν χρειαστει να το μεταφερεται...

Κώστα, ενημερωτικά, δεν έχει καμμία σχέση με το ηλεκτρονικό κατάστημα της amazon...

Η AWS παρέχει ασφαλή υπολογιστική ισχύ (computing), αποθήκευση δεδομένων (storage), δικτύωση (networking), βάσεις δεδομένων, αλλά και προηγμένες τεχνολογίες όπως τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) και νοημοσύνης των μηχανών (machine learning) με τη μορφή on-demand ή pay-as-you-go υπηρεσιών στους πελάτες της.
 
Θα ηθελα καμμια προταση για το πως να κινηθω για την επιστροφη χρηματων ακυρωμενης παραγγελιας απο το ΠΛΑΙΣΙΟ.
Παρηγγειλα 28/11 εκυπωτη και πληρωσα τραπεζικώς.
ακυρωσα στις 3/12 γιατι μου μετεθεταν συνεχεια την ημερομηνια παραλαβης ενω το δεμα λενε πως ειχε αποσταλεί.
απο τοτε εχω στειλει 3-4 μειλ που δεν απαντουν και εχω μιλησει αλλες 4 φορες στο τηλεφωνο και μου λενε οτι δεν εχει επιστρεψει σε αυτους το δεμα που ειχαν στειλει.

Λεω να κάνω καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη. Δεν μπορει 50 μερες να ειναι καπου ενας εκτυπωτης και αυτοι να μην ξερουν που ειναι. Και γιατι πρεπει να με νοιαζει η επιστροφη που κανουν αυτοι μεσω των δικών τους κακοστημενων συστηματων παραδοσης.
 
Να γνωρίζεις οτι ο συνήγορος του καταναλωτή θα κάνει πάνω απο 20-30 ημέρες να ασχοληθεί με την υπόθεσή σου.
Απο την στιγμή που θα ασχοληθούν με την υπόθεση θα στείλουν επιστολή στο πλαίσιο και θα αναμένουν για απάντηση περίπου 15-20 ημέρες.
Μετά πρέπει να ενεργήσει σαν υπηρεσία ανάλογα την υπόθεση.
Απο το να χάσεις τα χρήματα σίγουρα είναι κάτι χρήσιμο να γίνει αλλά να έχεις υπομονή.

Εγώ σε καταγγελία που κατέθεσα στις 20/10/2020 πήρα Αρ. Πρωτοκόλλου στις 16/11/2020 και ακόμη δεν μου έχουν απαντήσει ούτε έχω νεότερα για την υπόθεση μου!
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα μαζί τους με ενημερώνουν οτι δεν έχουν αρκετό προσωπικό με αποτέλεσμα να κινούνται όλα αργααααααααα.
 
Εγω δεν μπορω να καταλαβω ενα πραγμα....απο την στιγμη που το καταστημα εχει ακυρωσει την παραγγελεια και δεν εξελισεται αυτη ποιος ο λογως να καθυστερουν τοσο τα χρηματα...;
Οταν εκανα την παραγγελεια στο Practiker για τα ξυλα του παγκου μου την πρωτη φορα εκανα λαθος και ζητησα την επομενη να την ακυρωσουν....περασαν μερες και μιλησα με την τραπεζα και το θεμα ηταν οτι το προβλημα ηταν καθαρα απο το Practiker,δηλ το λογιστηριο, καθως επρεπε να αποδωσει πιστωτικο...τα χρηματα επιστραφησαν στην καρτα εποιτα απο 35 μερες...
Αναφερω τα παραπανω μπας και ειναι καθαρα θεμα λογιστηριου το ολο θεμα και το καθυστερουν επιτηδες προβαλλοντας ακομα τις παραπανω δικαιολογιες........
 
Ερωτηση: αφου πληρωνετε με καρτα, η Τραπεζα δεν μπορει να παρεμβει? Ρωταω γιατι εχω κανει dispute στο Πλαισιο συγκεκριμενα, κ η Τραπεζα απλα σταματησε την πληρωμη στο Πλαισιο. Βεβαια η συναλλαγη εγινε με πιστωτικη, κ η τραπεζα ειναι του εξωτερικου, αλλα δεν υπαρχει αναλογος μηχανισμος στην Ελλαδα?
 
Στειλε ενα "αυστηρο" και "επισημο" mail, με απειλες για νομικες ενεργειες, αξιωση επιπλεον αποζημιωσης κτλ κτλ, που κοινοποιειται σε 4-5 ακομα (αλλα mails του Πλαισιου- π.χ. αν βρεις καποια απο τη διοικηση κτλ-, ο,τι συνηγορο βρεις, ενωσεις καταναλωτη, υπουργειο αναπτυξης, αστυνομια, τελωνειο, αρχιεπισκοπη, πρεσβεια Ζουαζιλανδης κτλ) και να ΑΝΑΦΕΡΕΙ πανω οτι κοινοποιειται σε ολους αυτους.
9 στις 10 φορες, αν εχεις δικιο, θα ασχοληθουν και θα λυθει το θεμα μετα απο λιγο.
 
Re: Απάντηση: Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια

Θα περιμενω αλλο λιγο και θα παρω παλι τηλεφωνο. Μου ειπε εινας φιλος οτι ειχε κανει παραγγελια αρχες του Δεκεμβριου για γραφικη ύλη και δεν τον ενημερωσαν ποτε για να πληρωσει στην τραπεζα ενω περιμενε επιβεβαιωση για την διαθεσιμοτητα. Και τον πηραν τηλεφωνο αρχες Ιανουαριου και του ειπαν οτι αν πληρωσει τωρα θα τα παρει μετα τις 17. Αρα μιλαμε για μπαχαλο του καταστηματος σε πολλα επιπεδα.
 
Καλησπέρα...δε θα έμπαινα στη διαδικασία να γράψω τέτοια περίοδο όπου αντικειμενικά όλα τα μαγαζιά αντιμετωπίζουν προβλήματα..Μόνο που ή δική μου περίπτωση δε σχετίζεται με την καραντίνα..έχοντας παραγγείλει τρία βιβλία από τον Ιανο διαπίστωσα ότι είχα κάνει λάθος στο ένα παραγγελνοντας την αγγλική έκδοση..επικοινώνησα μαζί τους και τους είπα ότι ήταν δική μου αβλεψία ζητώντας να επιστρέψω το συγκεκριμένο βιβλίο με δικα μου εννοείται εξοδα αποστολής και να αγοράσω το σωστό..η απάντηση τους ήταν φυσικά απλά θα έπρεπε να επιβαρυνθω επιπλέον 7 ευρώ σαν penalty - τιμωρία όπως μου είπαν..Και όλο αυτό ενώ το βιβλίο κοστίζει 8,5 ευρώ και ενώ είχα αγοράσει μέχρι τότε αρκετά βιβλία από το συγκεκριμένο κατάστημα..Όταν τους είπα ότι αυτό είναι παράλογο μου απάντησαν ότι αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος...Για μένα είναι τουλάχιστον λυπηρό ιδιαίτερα σε έναν χώρο που υποτίθεται αντιπροσωπεύει το "πνεύμα"..φυσικά δεν επέστρεψα το βιβλίο και ούτε πρόκειται να αγοράσω ξανά από το συγκεκριμένο κατάστημα...