newbie
AVClub Addicted Member
Και στους σφιγκτήρες αν μπορούσες να κάνεις μία παρουσίαση ή έστω πιό κοντινές φωτογραφίες.........

ευχαριστωΩραίος πάγκος, αβέρτος και πολυχρηστικός!
Μου θυμίζει κλασικά αμερικάνικα εργαστήρια που έχουν άφθονο χώρο για "παιχνίδι".
Πάντως ο χρόνος αναμονής ήταν προς το συμφέρον σου σίγουρα!
Μεγάλη περιέργεια έχω για περισσότερες λεπτομέρειες για τους σφυγκτήρες, αναμένω κι εγώ λεπτομέρειες.
Από το συγκεκριμένο κατάστημα έχει παραγγείλει & πληρώσει ένας φίλος τηλέφωνο από 12 Μαρτίου κι ακόμη περιμένει! Όπως μου είπε δεν απαντάνε στα τηλέφωνα του
Οχι, στις 30 ημερες που επικοινωνησα μαζι τους μου ειπαν οτι αλλαξαν προμηθευτη και θελουν δεκα-δεκαπεντε ημερες περιθωρειο.Kαταλαβες τελικα ποιος ηταν ο πραγματικος λογος που δεν ολοκληρωθηκε η παραγγελια?
με βαση την προσφατη δικη μου κακη εμπειρια, εκμεταλευονται πληρως τις 14 ημερες που τους δινει ο νομος για την επιστροφη των χρημάτων. Πιστευω πως θα σου στειλουν θρασυτατο email που θα λεει ακριβως αυτο. Μετα απο τοσο καιρο που εκμεταλευονται τα χρηματα σου θα τα κρατήσουν και αλλες 14 ημερες. Και παλι ομως αν δεν τους ενοχλησεις δεν προκειται να επιστρεψουν τιποτα. Συνυπολογισε τις 4 περιπου ημερες που χρειαζεται να φανει η επιστροφη στην τραπεζα σου, αν δεν ειναι αυτη που χρησιμοποιουν οι ιδιοι.Δυστυχώς το JMCtech φαίνεται πως μας την κάνει...
Δυστυχώς το JMCtech φαίνεται πως μας την κάνει...
Έχοντας σε αναμονή από τις 25/3/24 μια παραγγελία γύρω στα 30 ευρώ (την οποία από βλακεία μου προπλήρωσα ηλεκτρονικά), θεωρητικά έπρεπε να παραλάβω το αργότερο πριν τη Μ. Εβδομάδα (30 μέρες μάξιμουμ δίνουν). Λόγω αργιών Πάσχα κλπ, δεν τους ενόχλησα αμέσως με το που έκλεισαν οι 30 ημέρες, αλλά είπα να τους αφήσω μερικές μέρες ακόμα.
Πριν μια βδομάδα (10/5), δηλαδή 15 μέρες αφού πέρασε ο ένας μήνας που έδιναν ως μέγιστο χρόνο παράδοσης, κι αφού στο μεταξύ διάβασα πολλές αρνητικές κριτικές στο google για το εν λόγω ηλ. κατάστημα, όπου κοινός παρονομαστής ήταν ότι συνέβη με μένα (δεν έστελναν τα προϊόντα ακόμα και αρκετές μέρες μετά την παρέλευση του μήνα), προχώρησα σε ακύρωση της παραγγελίας μέσω email που τους έστειλα, και στο οποίο φυσικά τους ζητούσα και να γίνει άμεσα η επιστροφή των χρημάτων της παραγγελίας (τα τηλέφωνα που δοκίμασα πριν, τη μία δεν λειτουργούσαν καθόλου και την άλλη δεν απαντούσαν).
Μου ήρθε αυθημερόν απαντητικό email που έγραφε απλά ότι έγινε ακύρωση της παραγγελίας (περισσότερο με αυτοματοποιημένο μήνυμα έμοιαζε). Για επιστροφή χρημάτων καμία αναφορά.
Μέχρι σήμερα φυσικά καμία άλλη επικοινωνία από πλευράς τους και εννοείται ούτε χρήματα επεστράφησαν (η αξία της παραγγελίας ήταν σχεδόν 30 ευρώ).
Πριν λίγο τους έστειλα νέο email όπου τους ξανατονίζω τα αυτονόητα και ζητώ πάλι να γίνει άμεσα επιστροφή χρημάτων.
Με βάση τα όσα διαβάζω, θεωρώ βέβαιο ότι από βδομάδα θα πρέπει να προχωρήσω σε καταγγελία, αρχικά στο Συνήγορο του Καταναλωτή και βλέπουμε.
Δυστυχώς φαίνεται ότι η συγκεκριμένη επιχείρηση μάλλον έχει μπει σε τροχιά λουκέτου, και απλά μαζεύουν χρήματα από κορόιδα όπως εγώ και όπου κάτσει...
Την πάτησα προσωπικά γιατί πέρσι αρχές καλοκαιριού είχα παραγγείλει από τους ίδιους ένα παλμικό Makita και το έστειλαν ακριβώς στις 30 μέρες, και από ότι διάβαζα κι εδώ ανάλογη εμπειρία μέχρι πρότινος είχαν και άλλα μέλη του φόρουμ. Φαίνεται ωστόσο ότι αυτό πλέον έχει αλλάξει άρδην, οπότε προσοχή.
Να ξέρετε πως όταν πληρώνετε με πιστωτική (με χρεωστική ίσως είναι αλλιώς) ο έμπορος δεν παίρνει τα λεφτά του για εβδομάδες,
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.