Τα πιο αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα του κινηματογράφου

Ξεχασατε την P*ssy Wagon απο το Kill Bill Vol. I

killbillpussywagon3ze4.4310.jpg
 
Eχεις φαει κολλημα με την 220, ε ?

Aπαπαπα .... πολυ κλασσικιστης, βρε Τασο μου !

Φορα καμια καλτσα αναποδα, :rolleyes: με το συμπαθειο, δηλαδης !
 



Το 1971 κυκλοφορεί η ταινία
«Το κουρδιστό πορτοκάλι», Σύμφωνα με το σενάριο μια ομάδα τεσσάρων νεαρών
βανδαλίζει, κλέβει και βιάζει. Ο αρχηγός Άλεξ και οι φίλοι του κλέβουν ένα αυτοκίνητο με το οποίο ξεκινά η νύχτα
του χάους και της καταστροφής.

Είναι το αυτοκίνητο «Probe 16»...







Από την ταινία βέβαια έμεινε γνωστό ως Durango 95. Κατασκευάστηκε το 1969 από τα αδέρφια Ντένις και Πίτερ
Άνταμς που προσπάθησαν να δημιουργήσουν το χαμηλότερο όχημα που είχε υπάρξει. Είχαν αποφασίσει να εγκαταλεί-
-ψουν τους περιορισμούς που υπήρχαν στο σχεδιασμό των αγωνιστικών αμαξιών και να αφεθούν ελεύθεροι στη
δημιουργία. Τα δύο αδέρφια έχουν δηλώσει ότι εμπνεύστηκαν το σχεδιασμό του αυτοκινήτου από τη μέση και
τα οπίσθια μιας γυναίκας, που δεν έχουν αποκαλύψει ποια είναι.




"Το αυτοκίνητο Probe 16 ήταν στα εκθέματα του Μουσείου Design στο Λονδίνο"



Το πορτοκαλί αμάξι που φιγουράρει στο «Κουρδιστό Πορτοκάλι» είναι οριακά χαμηλό, καθώς η οροφή του απέχει από το έδαφος
μόλις 86 εκατοστά. Το παράξενο είναι ότι καμία πλευρά του αυτοκινήτου δεν είχε πόρτα και ο οδηγός με τους επιβάτες έπρεπε να
πηδήξουν μέσα. Μόλις η μηχανή του έπαιρνε μπρος, η οροφή άνοιγε. Παρά τον φουτουριστικό σχεδιασμό του, που τράβηξε και
την προσοχή του Κιούμπρικ, υπάρχουν στοιχεία παραδοσιακά, όπως το σασί του που είναι φτιαγμένο από ξύλο και όχι από
μέταλλο.

Το αμάξι της ταινίας του Κιούμπρικ ήταν ένα από τα εκθέματα του μουσείου Desing του Λονδίνου, που είχε ειδική έκθεση
αφιερωμένη στον σκηνοθέτη.

Συνολικά κατασκευάστηκαν τρία μοντέλα «Probe 16». Ένα από αυτά πουλήθηκε στον Αμερικανό συνθέτη Τζον Γουέμπ, το οποίο
πήρε φωτιά λίγο μετά την αγορά του. Το δεύτερο, που ήταν αυτό που χρησιμοποιήθηκε και στην ταινία, εκτέθηκε το 1969 στην
έκθεση μηχανών του Λονδίνου, όπου κέρδισε το πρώτο βραβείο για τον φουτουριστικό σχεδιασμό του. Το αμάξι πουλήθηκε στον
μπασίστα Τζακ Μπρους, ο οποίος αργότερα το χάρισε ως δώρο γενεθλίων στον ντράμερ της μπάντας «Mountain». To αμάξι άλλαζε
χέρια καθώς στη συνέχεια αγοράστηκε από τον καθηγητή μηχανικής Κλάιντ Κγουόκ, ο οποίος το είχε στην ιδιοκτησία του μέχρι
το 1983. «Πάντα ενδιαφερόμουν για τα αμάξια, αλλά αυτό με φανάτισε», είχε δηλώσει.

Από τότε ανήκει στον συλλέκτη αμαξιών Φίλιπ Κάραμ, που συμμετέχει σε αγώνες ταχύτητας. Το τρίτο «Probe 16» που
κατασκευάστηκε, πέρασε και αυτό από εκθέσεις αυτοκινήτων μέχρι που κατέληξε στα χέρια του συλλέκτη κλασικών
αυτοκινήτων Colin Feyerabend το 1990, ο οποίος το επισκεύασε. Ωστόσο το 2001 είπε στον Κάραμ ότι το αυτοκίνητο
έσπασε στη μέση μετά από μια ακαταλληλη ανύψωση.




[TABLE="class: grid, width: 700"]
[TR]
[TD="align: center"]Designers / Builders[/TD]
[TD]Dennis and Peter Adams, Bradford-on-Avon, U.K[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Total Production[/TD]
[TD]Three (3)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Year[/TD]
[TD]1970[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Plate[/TD]
[TD]PWV222H[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Chassis Serial No[/TD]
[TD]AB/3 (the second Probe 16 built)[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]
Engine
[/TD]
[TD]1900 CC in-line four, transversely mounted
(BMLC 1800cc Mk2 bored out)
Carburetor: Weber 45[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Race tuned by[/TD]
[TD]Janspeed Engineering, U.K[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Body[/TD]
[TD]Fiberglass[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Height[/TD]
[TD]34"[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Colour Scheme[/TD]
[TD]Orange body & Black interior[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Condition[/TD]
[TD]Immaculate throughout[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Πηγή[/TD]
[TD]Μηχανή του Χρόνου[/TD]
[/TR]
[/TABLE]





To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Που χαθηκε η Μaribella, ρε παιδια ?

Τιποτε αλλο (... περα απο Pussy Wagon) ? ..... :flute::flute::flute:

killbill2firebird3.1572.jpg


Aντε .... βλεπω και σχετικο avatar :rolleyes: ..... περιμενω πτυχιακη επι του θεματος :smash: ....
 
3f1945cf331a1868c827fc10f937b4de.jpg


Τεν Τεν, Υπόθεση Τουρνεσόλ

Επιβαινουν σε ταξι Simca Aronde ("9", 1ης γενιας) του 1954

1280px-Simca_aronde_1954_06011702.jpg


aronde ειναι στα παλια γαλλικα το χελιδονι. Αναφορα στο σημα τοτε της εταιρείας (προσεξτε μεσα στον κυκλο μπροστα) :

1200px-R%C3%A9tromobile_2011_-_Simca_9_Aronde_-_1952_-_001.jpg
 
Καρχαριας στην γυαλα ! .... :proud:

Sydney bridge.jpg

Φανταστειτε ΠΟΣΗ αισθηση δημιουργει ... εαν τυχει να ακουσεις τον ΒΡΥΧΗΘΜΟ του V8 ... ακριβως απο πισω σου ! :blink:

Sydney downtown.jpg

Μια αλλαξια εσωρουχα .... καλο ειναι να βρισκονται στο αμαξι σας :rolleyes:
 
5.8 L V8 engine ... with SUPERCHARGER !

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

H αληθεια ειναι ... οτι ο υπερτροφοδοτης ΔΕΝ απεδιδε καμια (επιπλεον) ισχυ.
Απλα γυρνουσαν οι ιμαντες ! Sorry guys :nounder: .... χρειαζοταν ολικη επανασχεδιαση
κινητηρα (για να μην διαλλυθει ο Διας και ο Ηλιας :laugh:) που δεν ειχαν ως πολυτελεια (χρονου)
oι ιθυνοντες (Peter Arcadipane, Ray Beckerley, John Evans) λιγο πριν τα γυρισματα (το 1976).
 
Αφιερωμα σε american muscle cars .... (σε ουκ ολιγα best selling movies).

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Καλα ..... η Charger εστειλε ολονων τα σωβρακα για μπαλωμα :proud:
 
Kαι το απλο (κιτρινο) Falcon ... καλουτσικο ηταν !

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To υπερτροφοδοτουμενο Ιnterceptor ... φυσικα ... ηταν η αδιαμφισβητη ΝΤΙΒΑ !
 
To oτι ο υπερτροφοδοτης ηταν διακοσμητικο στοιχειο .... φανηκε και σε μια αλλη ταινια, χρονια μετα.

The Wraith - 1986 ............ Pontiac Firebird TransAm (του 1978)

i006076.jpg


Θυσιαστηκε στα πρωτα 15 λεπτα του εργου : https://bestmoviecars.com/wp-content/uploads/2016/10/1977-Pontiac-Firebird-Trans-Am-4.jpg
εδω δεν ειχαμε ΚΑΝ κοντινο πλανο στον ιμαντα (εντελως ξεφτιλα :nounder:). Το κοψιμο στο καπο, εγινε με νυχοκοπτη.
Aυτος ο υπερτροφοδοτης ... μαλλον απαιτει IQ 180 (η καποιο technical crew που εχει βγαλει μονο Δημοτικο) ....
δεν ξερω τι να πω πια:nounder: