ΤΑ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...

Εννέα υπεραυτοκίνητα που κόβουν την ανάσα με την εμφάνιση και τις επιδόσεις τους βρίσκονται αντιμέτωπα στην πίστα δοκιμών της VW για την ανάδειξη του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής.Σας παρουσιάζουμε τις επιδόσεις της Bugatti Veyron και των οχτώ διεκδικητών του τίτλου.

Bugatti 16.4 VeyronΔιάταξη/Κύλινδροι: W/16
Κυβισμός (cm3): 7.993
Ισχύς (PS/σ.α.λ.): 1.001/6.000
Ροπή (Νm/σ.α.λ.): 1.250 2.200
Υπερτροφοδότηση: Turbo
...
...
...
http://www.autotriti.gr


καμμιά τιμούλα ?
 
Χαλια αυτοκινητο.
Μια σκατοκουβαριστρα - πυραυλος.
Το πετυχα στο Βερολινο.
 
Επανέρχομαι λοιπόν με τα εξής κείμενα..(διαβάστε προσεκτικά!!)

Ερώτηση ενός αναγνώστη σε ένα φόρουμ...
-You say that a Bugatti Veyron would struggle in 4th gear at 2500rpm to overtake even the first in a line of 3 Fiat Pandas on a mountain road whereas a Mclaren F1 would easily manage all 3. I'm struggling to understand this, as at these revs the Bugatti is developing 922ft lbs of torque, whereas the F1 is developing less than half of this at the same revs. Even with the big difference in weight i fail to understand how you have theorised that the bugatti would manage less than a third of the acceleration of the F1.

Και η απάντηση απο το ίδιο τον Gordon Murray...
-Ah yes, a provocative statement that I new would raise a response like this!

When I was designing the McLaren F1, a mandatory requirement was instant throttle response. If we had compromised in this area the inherent characteristics of the crank BMW supplied would have been markedly different in the final product so the answer was simple - there could be no compromise.

Throughout the design of the Veyron compromises can be found - whilst I have sympathy for the poor engineer tasked with reducing frictional and aspirational losses in such a large, complex engine sadly this resulted in what I always expected. Compromises!

Τα συμπεράσματα δικά σας...-bye-
 
Τι να πεις. Απλα καποια πραγματα φτιαχτικαν για να αφησουν ιστορια για παντα (McLaren F1) και καποια αλλα απλα για να ειναι γρυγορα μεχρι το ρεκορ να καταρηφθει απο κατι αλλο και να ξεχαστουνε (Bugatti Veyron)
 
Σε μια συνένευξη σε περιοδικό ενός απο τους επικεφαλής για το veyron ο άνθρωπος δήλωσε οτι στην τελική το μοτέρ καίει 126lt τα 100km!!!!
Οικονομικό το βρίσκω για Ελλάδα...μάλλον θα τσιμπίσω ένα...
 
Σε μια συνένευξη σε περιοδικό ενός απο τους επικεφαλής για το veyron ο άνθρωπος δήλωσε οτι στην τελική το μοτέρ καίει 126lt τα 100km!!!!
Οικονομικό το βρίσκω για Ελλάδα...μάλλον θα τσιμπίσω ένα...

Αργησες. Πουληθηκαν ολλα :flipout:
 
Μία λιμουζίνα για «εκλεκτούς» με τελική 313 χλμ/ώρα


Του Γιώργου Ανδρή

H νέα Continental Flying Spur είναι το ταχύτερο τετραθέσιο στην ιστορία της εταιρείας και το ταχύτερο στον κόσμο, με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 313 χλμ./ώρα. Διαθέτει την ισχύ, την αισθητική και την υψηλή τεχνική της Continental GT με ακόμα μεγαλύτερη πολυτέλεια και περισσότερο χώρο, προσφέροντας έναν αξεπέραστο συνδυασμό επιδόσεων, στιλ και άνεσης. H Continental Flying Spur δημιουργήθηκε στο πλέον σύγχρονο εργοστάσιο στο Crewe, από μια ομάδα 550 μηχανικών αλλά και φημισμένους σχεδιαστές και τεχνίτες.

Kανένας συμβιβασμός
Eάν η ιδέα για το πρόγραμμα Continental Flying Spur μπορούσε να συνοψιστεί σε μια φράση, αυτή η φράση θα ήταν: «κανένας συμβιβασμός». Aυτό το απαιτητικό και φιλόδοξο σχέδιο σήμαινε ότι η Continental Flying Spur θα έπρεπε να προσφέρει τα υψηλότερα επίπεδα κομψότητας και άνεσης, με ταυτόχρονη διατήρηση των επιδόσεων και της δυναμικής οδήγησης που συνήθως συναντά κανείς μόνο στα sport αυτοκίνητα με ένα τρόπο που μόνο η Bentley γνωρίζει άριστα.

Kαθαρές, σύγχρονες γραμμές ξεχωρίζουν σε κάθε επιφάνεια της Continental Flying Spur που εξασφαλίζουν μια ευχάριστη, διαχρονική και ανεπιτήδευτη όψη στο αυτοκινήτου. Σε αυτό το πλαίσιο, όσον αφορά το σχεδιασμό, θα κινηθούν στο μέλλον όλες οι Bentley. Tο παρελθόν θα αποτελεί πηγή έμπνευσης αλλά δεν θα κυριαρχεί στο τελικό προϊόν. H όψη της Continental Flying Spur αποσκοπεί στο να προσφέρει στους κατόχους του την αίσθηση της μοναδικότητας, αλλά και της μη επιτηδευμένης πολυτέλειας.

Eνα μικρό παλάτι...
Tο εσωτερικό τμήμα της Continental Flying Spur προσφέρει άπλετο χώρο στους πίσω επιβάτες και έναν εντυπωσιακό «καμβά», πάνω στον οποίο η ομάδα εσωτερικού σχεδιασμού της Bentley κλήθηκε να εργαστεί. Σε όλο το εσωτερικό, μεγάλα κομμάτια δέρματος και επενδύσεις ξύλου συνδυάζονται σε κάθε επιφάνεια, δημιουργώντας ένα φιλόξενο και μοντέρνο περιβάλλον, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες.

H έμπνευση για ορισμένα από τα βασικά στοιχεία του εσωτερικού της Continental Flying Spur ήρθε από παλαιότερες Bentley. Mια έντονη, πλούσια ξύλινη λωρίδα υπάρχει σε όλο το μήκος της καμπίνας, δίνοντας στους επιβάτες την αίσθηση της ασφάλειας και της πολυτέλειας.

Eπιδόσεις Formula 1!
H καρδιά της Continental Flying Spur είναι ο εκπληκτικός 6λιτρος κινητήρας με 12 κυλίνδρους και διπλό υπερσυμπιεστή, ο οποίος ωθεί το αυτοκίνητο στα 96,6 km/h μέσα σε 4,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 312 χλμ./ώρα. Aυτή η αξιοθαύμαστη κατασκευή δημιουργήθηκε τόσο για το Coupe όσο και για την τετραθέσιο Continental και αποδίδει πρωτοφανή ισχύ 552 ίππων και μια θρυλική ροπή 65 χλγρ. από τις 1.600 σ.α.λ., που αποτελεί και το χαρακτηριστικό γνώρισμα κάθε Bentley. H ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός στροφαλοφόρου άξονα στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων του αυτοκινήτου.

Οι τιμές για το κορυφαίο υπερπολυτελές μοντέλο ξεκινούν από τα 248.750 ευρώ!
 
Εννέα υπεραυτοκίνητα που κόβουν την ανάσα με την εμφάνιση και τις επιδόσεις τους βρίσκονται αντιμέτωπα στην πίστα δοκιμών της VW για την ανάδειξη του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής.Σας παρουσιάζουμε τις επιδόσεις της Bugatti Veyron και των οχτώ διεκδικητών του τίτλου.

Τώρα δεν πήρες τη Hayabusa; Τι έγινε, βαρέθηκες και ψάχνεις για γρήγορο τετράτροχο; :flipout:
Πάντως αν δε σε ικανοποιούν αυτές οι ταχύτητες κοίτα λίγο και το mirage 2000 της Dassault. Ποιάνει κάπου 2,2 mach. Είναι λίγο τσιμπημένο βέβαια αλλά μπορεί να βρεις κάνα μεταχειρισμένο από την Π.Α. -bye-
 
... κοίτα λίγο και το mirage 2000 της Dassault. Ποιάνει κάπου 2,2 mach. Είναι λίγο τσιμπημένο βέβαια αλλά μπορεί να βρεις κάνα μεταχειρισμένο από την Π.Α. -bye-

Μπά, άχρηστο είναι στην 113ΠΜ που μπήκα μέσα, είναι πολύ κακό και άβολο το backet, δεν έχει τασάκι, αναπτήρα και στο ταμπλό δεν χωράει το ΜΠΑΜΠΑ ΠΡΟΣΕΧΕ. Ίσως αν την αγοράσει και αυτήν η VW να στρώσουν τα πράγματα... :flipout:
 
Αυτο ειναι supercar!!!
Και οικονομικο!!!
Και σαυρα!!!
Καλυτερο feeling και fun κανενα αλλο αυτοκινητο δεν θα σου δωσει
Μονο να μην τρακάρεις γιατι θα σε κλαινε
Απο 24,297.69 ευρώ!!!


Caterham Seven Superlight 140
Max Power (bhp/rpm) 140 @ 6100
Weight 500kg
0-60mph 4.7 Seconds
Power-to-weight 280bhp-per-tonne
 
Last edited: