Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Εμένα για αξία κάτω από 20 ένα ηχείο μου ζήτησαν φωτογραφίες κ.λ.π τα έδωσα.
Αλλά αν είσαι λίγο γάτα κανείς τα φωτοσοπ σου και τελείωσες. Άκουσα τώρα ότι αν πληρώσεις κάτω από 20 και είναι με κουπόνια ή με έκπτωση σε χρεώνουν όσο κόστιζε αρχική. Μάλλον παρανόμως θέλουν να βγάλουν τη χασούρα της infoquest. Για όσους ξέρουν τι παίζει με τα τελωνεία όλα είναι πιέσεις από τότε που η εν λόγω έφερε εισαγωγή τα xiaomi. Κανονικά ως τότε ισχύει η συμφωνία του Γ.Α.Π με τους Κινέζους και δεν πληρώνανε τίποτα.
 
Στις τελευταίες παραγγελίες από aliexpress δίνουν κάτι αριθμούς αποστολών οι οποίοι ναι μεν δουλεύουν σε ξένα ταχυδρομικά γραφεία αλλά όταν φθάνουν Ελλάδα δεν εμφανίζονται στα ΕΛΤΑ. Κάποια στιγμή φαίνεται ότι αλλάζουν τον αριθμό τους κατά την διάρκεια της διαδρομής αλλά και πάλι δεν δουλεύει ο νέος. Έχει τύχει και σε άλλον αυτό;

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ναι Παύλο συμβαίνει αυτό ακριβώς που περιγράφεις, το έχω συναντήσει επανειλημμένως... Σε σχετική ερώτηση που έχω κάνει στο τοπικό υποκατάστημα η απάντηση που έχω λάβει είναι πως ο κινέζικος αριθμός αποστολής δεν υποστηρίζεται στην Ελλάδα εκτός και εάν πρόκειται για express αποστολή όπου δίνουν tracking number που το υποστηρίζει το εδώ σύστημα....
 
Από AliExpress με "AliExpress Standard Shipping" σε κάποια χρονική στιγμή στο Track order εμφανίστηκε και το Tracking number που υποστηρίζεται από ΕΛΤΑ.

Tracking number: LP00000000000
Logistics company: AliExpress Standard Shipping(LM0000000000SE)
Shipment time: 2019-07-09 18:10:29
 
μαι που ηρθε στην συζητηση το Αλιεξπρεςς

ΔΥΟ φορες μου συνεβη το εξης. Ο πωλητης εδωσε νουρεμρο συστημενου για το δεμα, που αντιστοιχουσε σε αλλο δεμα που ερχοτανε και αυτο ελλαδα.
και στις δυο φορες εκανα dispute και το κερδισα φυσικα, αλλα αναρωτιεμαι αν προκειται για λαθος ή κολπο
 
Κάτι παίζει προς το ταχύτερο με την γερμανική αμαζονα.
Παραγγελία 11/9 και στις 19 μου ήρθε χαρτί να πάω να παραλάβω από τα ΕΛΤΑ.
Παραγγελία κυριακάτικη προχθεσινή και ήδη πήρε τρακινγκ ναμπερ.
Παρόλο που στην παραγγελία σου δίνουν χρόνο άφιξης 15 μέρες, μειώνουν στην πράξη τον χρόνο στο μισό.
Καλή προσπάθεια και μακάρι να το συνεχίσουν.
 
Στο AliExpress έχει δύο τύπους shipping συνήθως εκεί που αγοραζεις. Standard plus ή Singapore post. Αν μπει κανείς στο 17 track συνήθως βλέπεις που ακριβώς βρίσκεται το δέμα. Πολλές φορές (έχω παραγγείλει καμία 100+) συμβαίνει να έχεις κωδικό που το ΕΛΤΑ το αναγνωρίζει αλλά δεν στο βγάζει τη μέρα που θες. Το 17 track ομως αντίθετα από την πρώτη μέρα σε ενημερώνει σωστά.
 
Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Κάτι παίζει προς το ταχύτερο με την γερμανική αμαζονα.
Παραγγελία 11/9 και στις 19 μου ήρθε χαρτί να πάω να παραλάβω από τα ΕΛΤΑ.
Παραγγελία κυριακάτικη προχθεσινή και ήδη πήρε τρακινγκ ναμπερ.
Παρόλο που στην παραγγελία σου δίνουν χρόνο άφιξης 15 μέρες, μειώνουν στην πράξη τον χρόνο στο μισό.
Καλή προσπάθεια και μακάρι να το συνεχίσουν.

Και μη σου πω οτι αργησε κιολας.
7-8 μερες η γερμανικη 5-6 μερες η αγγλικη.
 
Τελικά βλέπω ότι έρχονται μέσω τουρκικών ταχυδρομειων κάποια πράγματα από aliexpress. turkish post

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Παιδια καλημερα.
Αν παρω κατι που κοστιζει 100 ευρω και σταματησει τελωνειο, πληρωνω +15 + 24 ευρω μόνο και το δέμα έρχεται στο σπιτι μεσω ΕΛΤΑ? και πως τα πληρωνω αυτα? πριν ή στην παραλαβή?
 
10-4-19 αγοράζω φακό από eglobal 167,19 με paypal απλή αποστολή.
30-4-19 με ειδοποιητήριο ACS παω να παραλάβω και δεν το βρίσκουν
αρχίζουν τα τηλέφωνα και τον Μαϊο παραδέχονται πως έχει χαθεί.
Από τότε η acs με στέλνει στην aramex που δεν ξέρει ποιος θα με αποζημιώσει.
το paypal λέει μέχρι 7 Οκτωβρίου να κάνω αίτημα αποζημίωσης, το κάνω και το απορρίπτει γιατί λέει πέρασαν οι 180 ημέρες...
Σήμερα η aramex μου στέλνει mail με στοιχεία commercial invoice μιας άγνωστης σε μενα εταιρείας ως Shipper/Exporter χωρίς ημερομηνία! με τα στοιχεία μου ως receiver/importer και
περιγραφή είδους : lens case με αξία: 10,08 τα οποία προσφέρονται να μου καταθέσουν σε λογαριασμό...
 
Στείλε τα αποδεικτικά σε αυτούς που λένε για θήκη φακού και τόνισέ τους πως είναι φακός και ΟΧΙ θήκη, και πως πλήρωσες 167,19!!!

30-4-19 με ειδοποιητήριο ACS παω να παραλάβω και δεν το βρίσκουν
Ποιος υπάλληλος τον βούτηξε τον φακό? Δεν είναι καθόλου δύσκολο να βρεθεί αυτός, αφού όλες οι κινήσεις καταγράφονται στα συστήματά τους!
Το να σου έρθει χαρτάκι, σημαίνει πως σκάναραν το προϊόν, δηλαδή το ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ!!! Μετά κάποιος το βούτηξε το δέμα σου!
 
Στην ACS έχεις μιλήσει/ενημερώσει τα κεντρικά? Όχι δηλαδή μόνο το τοπικό υποκατάστημα.

Την ειδοποίηση της ACS την έχεις?

Σε αυτά που γράφεις, όπως τα γράφεις, την ευθύνη εγώ βλέπω πως την έχει η ACS.
Το να σε στέλνει αλλού, το βλέπω μόνο σαν υπεκφυγή και για να μην κάτσουν να ασχοληθούν οι ίδιοι σε κάνουν μπαλάκι.
 
Φυσικά της ACS είναι η ευθύνη. Έχω την ειδοποίηση στο viber. έχω μιλήσει και με τα κεντρικά και έχω στείλει και mail.
Με παρέπεμψαν στην Aramex γιατί "δεν ήξεραν" από πού θα αποζημιωθώ... Μήπως από τον πωλητή; θα τον πλήρωναν να το ξαναστείλει; (μου τόπαν και αυτό)
Η aramex αφού έφαγε χρόνο και με τις καλοκαιρινές διακοπές επειδή δεν ήμουν πιεστικός (λόγω ευγένειας και αφού είχα τη σιγουριά της αποζημίωσης του Paypal)
εμφάνισε μαιμού τιμολόγιο από άσχετο προμηθευτή, με βάση το οποίο έκαναν τη μεταφορά (τάχα). Δεν αρνούνται πως χάθηκε αλλά θέλουν τώρα (μετά από 5+ μήνες) να αποζημιώσουν
με το πλαστό τιμολόγιο. Βέβαια στο τιμολόγιο της eglobal αναφέρεται ξεκάθαρα το tracking number της παραγγελίας μου που είναι το ίδιο με του μαιμού πωλητή.
Και φυσικά δεν έχω αγοράσει κάτι με 10 , εκτός αν στο κόλπο είναι και η eglobal γι'αυτό και κάνει τις τιμές που κάνει? (απίθανο φαίνεται, άραγε δεν διασταυρώνει κανείς τζίρους και paypal πληρωμές?)