Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Δεύτερη φορά που το δέμα μου δεν χωράει σε Skroutz point.
Κατανοητό πως μπορεί να συμβεί. Το θέμα είναι όταν συμβεί πως το διαχειρίζονται.

Απαράδεκτα είναι η απάντηση για τους παρακάτω λόγους:

Αρχικά ο μόνος λόγος που προσωπικά (αλλά φαντάζομαι και οι περισσότεροι) επιλέγω να παραλάβω από skroutz point είναι αυτός. Να παραλάβω από skroutz point.
Όχι να κανονίσω ραντεβού πότε θα περάσει ο οδηγός του skroutz για να μου παραδώσει το δέμα μου. Με μεγάλες πιθανότητες να με στήσει και να χάσω το χρόνο μου άδικα.

Το δεύτερο φάουλ είναι πως όταν συμβαίνει αυτό σε εξυπηρετεί ένα chatbot αντί να σε πάρουν ένα τηλέφωνο και να συνενοηθείς

Το τρίτο φάουλ είναι πως δεν σου δίνεται η επιλογή να αλλάξεις τον τρόπο παράδοσης.
 
  • Like
Reactions: lazarefa
εγω που σημερα το χρησιμοποιησα πρωτη φορα δηλωνω κατευχαριστημενος (ειμαι και τυχερις πουναι απεναντι απο το σπιτι μου)

Φανταζομαι απο την πρωτη εμπειρια που εχει κανεις υποψιαζεται τι χωραει και τι οχι στα ντουλαπια των skroutz points αρκει να μην την πατησεις στο πρωτο ραντεβου.

Ακριβως ιδια διαδικασια ειναι και στα acs points.
 
Μα κι εγώ σε γενικές γραμμές ευχαριστηνένος είμαι με την παραλαβή από skroutz point. Γυρνάω από τη δουλειά και στο δρόμο μου παραλαμβάνω από τη θυρίδα.

Δεν γνωρίζω προδιαγραφές και μέγιστες διαστάσεις ούτε των ερμάριων αλλά ούτε και της τελικής συσκευασίας από το κατάστημα αγοράς.

Το πρόβλημα δεν είναι πως δεν χωράει κάτι στο ερμάριο αλλά πώς το αντιμετωπίζουν.
Δεν σου δίνεται η επιλογή να αλλάξεις τρόπο αποστολής και να το παραλάβεις μέσω ACS πχ
Πρέπει όπως και δήποτε να κανονίσεις ραντεβού και να το παραλάβεις από τον οδηγό που κατά 99% λόγω φόρτου εργασίας δεν θα τηρήσει το ραντεβού.
Και όλα αυτά τα κανονίζεις μέσω ενός chatbot...
 
  • Like
Reactions: Kosh
Θα έπρεπε μέσο της εφαρμογής να υπήρχε αυτοματα περιορισμος διαστασεων των προιοντων οταν αυτα τις ξεπερνουσαν..δηλ κατηγοριες ογκων που χωρανε ωστε να ξερεις αν μπορεις να το παρεις....ειδαλως θα υπάρχει μόνιμο πρόβλημα. .
 
  • Like
Reactions: pauleta
Αυτα τα μικροπροβληματα θα ρυθμιστουν στο αμεσο μελλον με τον εναν η τον αλλο τροπο, ειμαι σιγουρος για αυτο.
Το θεμα ειναι οτι το skroutz ανελαβε και ολοκληρωνει ενα μεγαλο εγχειρημα που ειναι προς οφελος ολων και μπραβο του.
 
  • Like
Reactions: nickolas and KOSSTV
Για να καταλάβετε πόσο εύκολα είναι τα πράγματα και μας κάνουν την ζωή μας δύσκολη εδώ.
Έστειλα ένα μικρό πακέτο στην Αμερική με ΕΛΤΑ συστημένο.. 11 ευρώ.

Δείτε σε πόσο καιρό παραδόθηκε door to door. Ούτε DHL να ήταν.
Όταν έρχεται σε εμάς με ΕΛΤΑ από Αμερική γιατι κάνει 1+ μήνα;
Διοτι είναι κάτι ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ. Και όποιος παρεξηγηθει ξύδι.😡


Screenshot_20230722_210940_Chrome.jpg
 
Δείτε σε πόσο καιρό παραδόθηκε door to door. Ούτε DHL να ήταν.
Όταν έρχεται σε εμάς με ΕΛΤΑ από Αμερική γιατι κάνει 1+ μήνα;


Ισως γιατι εχουμε αλλες νομοθεσιες στην εισροη αγαθων και στα τελωνεια και τους φορους.
 
Γιατί η Ελλάδα ειναι ένα μπάχαλο κυριολεκτικά σχεδόν στα πάντα. Έχω περιμένει μέχρι και 5 μήνες πακέτο από Κίνα. Είχαν πεταμένο το σάκο που περιλάμβανε το πακέτο μαζί με άλλα δέματα σε μια γωνιά των αποθηκών που έχουν. Ξεφτίλες απλα. Δεν τους νοιάζει τίποτα πέρα από τα λεφτά που θα πάρουν.

Στάλθηκε από το M2012K11AG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Συνάδελφοι, παρήγγειλα κάτι από την Αμερική (ένα ηλεκτρονικό εξάρτημα) που έκανε 100€ και μου έβαλαν και άλλα 50€ για φόρους εισαγωγής, ταχυδρομικά κλπ.

Όμως, μετάνιωσα, και τους ζήτησα να ακυρώσουν την παραγγελία, αλλά ήταν αργά αφού την είχαν ήδη στείλει.
Μου λένε να το παραλάβω και να το στείλω πίσω, αλλά προφανώς έτσι θα χάσω τα 50€ των φόρων.

Μπορώ να μην το παραλάβω; Προβλέπεται;
Με ταχυδρομείο το στέλνουν, όχι με UPS κλπ.

Είναι καλύτερη λύση ή θα χάσω και το προϊόν και τα χρήματα; :unsure:
 
Και πάλι τα 50€ μπορεί να τα χάσεις.
Μέσα σε αυτά είναι και τα μεταφορικά και εφόσον φτάσει στο ταχυδρομείο θα έχει εκτελωνιστεί κιόλας.
Θα πρέπει να τους ρωτήσεις ευθέως τι θα σου επιστρέψουν αν δεν το παραλάβεις καν.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV and nikfor
Συνάδελφοι, παρήγγειλα κάτι από την Αμερική (ένα ηλεκτρονικό εξάρτημα) που έκανε 100€ και μου έβαλαν και άλλα 50€ για φόρους εισαγωγής, ταχυδρομικά κλπ.

Όμως, μετάνιωσα, και τους ζήτησα να ακυρώσουν την παραγγελία, αλλά ήταν αργά αφού την είχαν ήδη στείλει.
Μου λένε να το παραλάβω και να το στείλω πίσω, αλλά προφανώς έτσι θα χάσω τα 50€ των φόρων.

Μπορώ να μην το παραλάβω; Προβλέπεται;
Με ταχυδρομείο το στέλνουν, όχι με UPS κλπ.

Είναι καλύτερη λύση ή θα χάσω και το προϊόν και τα χρήματα; :unsure:
amazon?
 
Όχι, είναι ένα πολύ ιδιαίτερο προϊόν που πουλιέται μόνο από αυτούς και επιτρέπει σε ένα iMac (που είναι ολοκληρωμένος υπολογιστής) να συνδεθεί ως σκέτη οθόνη σε έναν οποιοδήποτε άλλο υπολογιστή.

Όμως, αφού το παρήγγειλα μου είπαν πως θα κάνει 25 μέρες να έρθει, όποτε βαρέθηκα να περιμένω και αγόρασα κανονική οθόνη για το νέο μου Mac Studio που πήρα πρόσφατα και έτσι αυτό είναι μάλλον άχρηστο. Θα δω ...
 
Για να καταλάβετε πόσο εύκολα είναι τα πράγματα και μας κάνουν την ζωή μας δύσκολη εδώ.
Έστειλα ένα μικρό πακέτο στην Αμερική με ΕΛΤΑ συστημένο.. 11 ευρώ.

Δείτε σε πόσο καιρό παραδόθηκε door to door. Ούτε DHL να ήταν.
Όταν έρχεται σε εμάς με ΕΛΤΑ από Αμερική γιατι κάνει 1+ μήνα;
Διοτι είναι κάτι ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ. Και όποιος παρεξηγηθει ξύδι.😡


View attachment 217998
Παίρνοντας αφορμή από το (καθόλα σεβαστό) σχόλιό σου, και χωρίς να θέλω σε καμία περίπτωση να υπερασπιστώ συλλήβδην το προσωπικό των ΕΛΤΑ, καθώς και ο ίδιος πολλάκις τα τελευταία 17 χρόνια που έχω τακτικά πάρε δώσε μαζί τους έχω πέσει θύμα ανεύθυνων (πιο σωστά, ανευθυνουπεύθυνων) υπαλλήλων τους, οφείλω προσωπικά να παραδεχτώ ότι η εικόνα διάλυσης των ΕΛΤΑ, τουλάχιστον κατά την τελευταία 10ετία (2012-13 και μετά) που μάλιστα εντείνεται χρόνο με το χρόνο, οφείλεται (κατά βάση) στην τεράστια αποψίλωση του προσωπικού τους λόγω συνταξιοδοτήσεων (και μάλιστα κομβικών ειδικοτήτων κι όχι θέσεων λούφας) που δεν αναπληρώνονται ούτε κατ' ελάχιστο, με συνέπεια να μην επαρκούν επ' ουδενί για την εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης και την έγκαιρη/απρόσκοπτη διανομή δεμάτων/αλληλογραφίας.
Και στην τελική, όταν βλέπω το Νο1 (βάσει μεγεθών) παίκτη της Ελληνικής αγοράς, την ΑCS, να χρειάζεται 5 εργάσιμες για να διακινήσει ένα δέμα εσωτερικού 1 κιλού από το κέντρο διανομής Αττικής στο υποκατάστημα της γειτονιάς μου (εντός λεκανοπεδίου), και μάλιστα να χρειάζομαι να χάσω και 2 εργάσιμες για να παραλάβω από εκεί, λόγω της τεράστιας ουράς που συνάντησα την πρώτη φορά (γύρω στα 30 άτομα να περιμένουν την πρώτη φορά που επιχείρησα παραλαβή, γύρω στα 15 τη δεύτερη, αν έχουν το Θεό τους οι ιθύνοντες), τι να πω για τα ΕΛΤΑ που τα βολοδέρνουν τόσα χρόνια οι κυβερνήσεις μεταξύ φθοράς (λουκέτο) και αφθαρσίας (πώληση);
Και το ωραίο πιο είναι; (κατ' εμέ)... Ότι η ACS θεωρείται (εδώ και χρόνια) ως ο ισχυρός υποψήφιος "μνηστήρας" για να αποκτήσει τα ΕΛΤΑ... Σωθήκαμε. Κάτι για ιδιωτικά μονοπώλια (ή ολιγοπώλια), δεσπόζουσα θέση αγοράς κλπ έχει ακούσει κανείς σαυτό το ρημάδι το κράτος;
 
Έχεις 100% δίκιο με την ACS. Και μένα στην γειτονιά μου γίνεται κολαση τις τελευταίες 3 εβδομάδες
Ωστόσο έχουν βρει δικαιολογία κι έχουν βγάλει ανακοίνωση και καλά λόγω καύσωνα λες και δεν υπήρχε καυσωνας για τις άλλες courier που παραλαμβάνω την επομενη ημέρα κανονικά. Η αλήθεια είναι ότι είχε πέσει το σύστημα τους πανελλαδικά και κομπλαραν τα πάντα .

Που να δεις χεστηριο email που τους έστειλα προχθές.....Δεν νομίζω βέβαια να συγκινήθηκε κανένας. Πάντως έχω στείλει και στο skroutz να σταματήσει να στέλνει με ACS, καθώς επίσης απ' όπου αγοραζω online, κριτήριο μου είναι να ΜΗΝ στέλνουν με ACS.
Ειλικρινά έχουν καταντήσει χειρότεροι και από τα ΕΛΤΑ.
 
  • Like
Reactions: nik187
Έχεις 100% δίκιο με την ACS. Και μένα στην γειτονιά μου γίνεται κολαση τις τελευταίες 3 εβδομάδες
Ωστόσο έχουν βρει δικαιολογία κι έχουν βγάλει ανακοίνωση και καλά λόγω καύσωνα λες και δεν υπήρχε καυσωνας για τις άλλες courier που παραλαμβάνω την επομενη ημέρα κανονικά. Η αλήθεια είναι ότι είχε πέσει το σύστημα τους πανελλαδικά και κομπλαραν τα πάντα .

Που να δεις χεστηριο email που τους έστειλα προχθές.....Δεν νομίζω βέβαια να συγκινήθηκε κανένας. Πάντως έχω στείλει και στο skroutz να σταματήσει να στέλνει με ACS, καθώς επίσης απ' όπου αγοραζω online, κριτήριο μου είναι να ΜΗΝ στέλνουν με ACS.
Ειλικρινά έχουν καταντήσει χειρότεροι και από τα ΕΛΤΑ.
Με διαφορά η χειρότερη courier και στη Λάρισα για εμένα
 
Με διαφορά η χειρότερη courier και στη Λάρισα για εμένα
Όντως. Πώς γίνεται να έχουν όλοι πρόβλημα, οι αξιολογήσεις στο Google να είναι πάτος (εγώ θα ντρεπόμουν αν είχα εταιρεία με τέτοια reviews) και να επιβιώνει μια χαρά; Μάλλον την σώζουν οι επαγγελματικές συμφωνίες με μαζικές αποστολές από μεγαλοπελατες κι όχι το δεματάκι το δικό μου και το δικό σου.
 
Εδώ πάντως (Κρήτη) με acs συνήθως παραλαμβάνω σε λιγότερες από 24 ώρες, με αποστολή από Αθήνα. Εννοείται στον χώρο μου, όχι να τρέχω στο τοπικό κατάστημα.
 
  • Like
Reactions: enduras1
Η ACS Θέλει μαζική κίνηση από τους παραλήπτες προς τις εταιρίες που τη χρησιμοποιούν να την αποκόψουν. Δε γίνεται όχι μόνο να μην αποστέλλουν τα προϊόντα για τα οποία έχουν πληρωθεί αλλά με προσωπικό ένα δυο άτομα να έχει ουρές τετραγώνου από το πρωί μέχρι το βράδυ για να παραλάβουν οι άνθρωποι τις παραγγελίες τους… οι εργατοώρες που χάνουμε και η ταλαιπωρία δεν υπολογίζονται.
Αλλά και τα ΕΛΤΑ κούριερ και η Speedex έχουν παρόμοιες τακτικές όπου ενημερώνουν ότι πήγαν να παραδώσουν αλλά έλλειπε ο παραλήπτης ενώ καν δεν έχουν πάει και αναγκάζεσαι να πας να παραλάβεις από αυτούς…