Το πρόβλημα σίγουρα είναι και ο τρόπος λειτουργίας των franchising καταστημάτων.
Στην πόλη μου μετά την αλλαγή καταστήματος και ιδιοκτησίας κόπηκαν οι ουρές και οι ατελείωτες αναμονές.
Ετσι...και από την άλλη δημιουργηται και προσωπική επαφή με τα καταστηματα που μόνο όφελος έχει...Προσωπικά πλέον όταν κάνω αγορές προσπαθώ να βρίσκω κατάστημα σχετικά κοντά μου και παραλαμβάνω προσωπικά κι ας πληρώσω και €3-4 παραπάνω κι ας χάσω μισή ώρα από τον χρόνο μου
Άρα φως φανάρι έλλειψη προσωπικού...!!!Μα οι καθυστερήσεις δεν οφείλονται στην διαδικασία παραλαβής. Όντως η παραλαβή από το κατάστημα είναι άμεση. Στο κέντρο διαλογής πάει επίσης άμεσα και φεύγει επίσης άμεσα. Η καθυστέρηση ειναι ότι στο ίδιο το κατάστημα όπου κάθονται τα δέματα μέρες μέσα στις κλούβες μέχρι να σκαναριστουν. Και να πάτε στο κατάστημα να τα ζητήσετε ΔΕΝ μπορούν να τα βρουν αν δεν έχουν σκαναριστεί.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.