Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Stihl έχει, βενζινοκίνητα αλυσοπρίονα έχει, τον συνδιασμό τους δεν έχει.
Έχει Huskqvarna, Makita, Shindaiwa, λες να κλάψει που τα μαγαζιά που έχει δεν έχουν Stihl;

:)
Και σιγα μην κλάψει!!
Απλα μου έκανε εντύπωση που ο ηγέτης μιας ολόκληρης κατηγορίας να απουσιάζει παντελώς απο το σκρουτζ!
 
ΤΡΑΓΙΚΑ ΕΛΤΑ ΚΟΥΡΙΕΡ!!!!

Τραγικα σε εκνευριστικο βαθμο!

Σημερα ηρθαν για παραδοση και δε με βρηκαν.
Έρχεται λοιπόν μυνημα viber καλεστε στο ταδε νουμερο για επαναδρομολογηση παραδοσης.

Αμ δε!

Σου λεει πως ολοι οι εκπρόσωποι ειναι απασχολημένοι καλεστε αργοτερα και κλεινει την γραμμη.

Απορώ ποιος τα χρησιμοποιει ακομα!!!
 
Καλά, μη παίρνεις όρκο οτι ήρθαν.
Έχω μαλώσει άπειρες φορές μαζί τους γιατί λένε ψέματα.
Και το τηλέφωνο αυτό δεν απαντάει ποτέ.
Όταν πήγα εκει βρήκα ουρά κι όλοι ήταν έξαλλοι για τη κοροϊδία, ενώ ήταν σπίτι έπαιρναν μήνυμα οτι δεν τους βρήκαν και το τηλέφωνο δεν απαντούσε ποτέ.
Όταν τους ρώτησα γιατί το κάνουν αυτό μου είπαν οτι δεν έχουν προσωπικό.
Είχα την εντύπωση οτι λύθηκε αυτό το πρόβλημα αλλά μπορεί και όχι.
Το τελευταίο μου πακέτο, πρίν δύο μήνες περίπου, πήγα απο κει να το παραλάβω.
 
Ήθελα να δοκιμάσω ένα υλικό που δεν έβρισκα στα ευρωπαϊκά site (Yorkshire Grit Abrasive Paste) και είπα να δοκιμάσω την τύχη μου με παραγγελία από Αγγλία, να δω και τι παίζει με τα τελωνεία.

Πλήρωσα 26 λίρες, δηλαδή 30€ για το προϊόν και τα ταχυδρομικά.

T01.jpg

Σήμερα ήρθε ο ταχυδρόμος και ζήτησε να πληρώσω άλλα 12,27€ (πληρωμή στην πόρτα μου, μόνο με κάρτα, όχι μετρητά).
Αναλυτικά:

Image9197839974306033179.jpg

ΟΚ, λογικά τα έξοδα εκτελωνισμού και ο ΦΠΑ και μηδενικοί δασμοί, αφού είναι κάτω από 150€.

Αλλά, από τα 17€ που κάνει η αλοιφή στην Αγγλία, έφτασε στα χέρια μου στα 42€ :confused:


Ασύμφορες δηλαδή οι αγορές από την Αγγλία.

Το ξέραμε, αλλά ... το επιβεβαίωσα :LOL:
 
Προσωπικά θα σχολιάζα και το νταβατζιλίκι (δικός μου ο χαρακτηρισμός) των 5 ευρώ για τέλη εκτελωνισμού ΕΛΤΑ (17% της αξίας προ τελωνείου, με την αξία να περιλαμβάνει και τα μεταφορικά από Αγγλία). Ακόμα κι αν δεχτώ ότι οι γνωστές πολυεθνικές (Fedex, UPS, DHL κλπ) μπορεί να χρεώνουν και αρκετά παραπάνω για ανάλογες περιπτώσεις διαχείρισης δεμάτων που υπόκεινται σε τελωνειακούς δασμούς, ωστόσο θεωρώ ότι η συγκεκριμένη χρέωση των ΕΛΤΑ είναι έξω από τη λογική, από τη στιγμή που εφαρμόζεται το 5ευρο σε τόσο μικρής αξίας δέμα.
Μου θυμίζει κάτι ανάλογο με το τραπεζικό νταβατζιλίκι όταν κάνουμε ηλεκτρονικές συναλλαγές με ebanking τραπεζών, και μάλιστα την ίδια στιγμή που έχουν κλείσει ένα σκασμό φυσικά καταστήματα (τόσο τα ΕΛΤΑ αλλά και οι τράπεζες του παραδείγματος).
 
"Ληστεία" μετά... φόρου! Ο "ληστής" ονομάζεται UPS.Για αγορά από Μ.Βρετανια αξίας 231 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών από το Ebay,πλήρωσα 157 ευρω στη UPS.Εχω κάνει πολλές αγορές από τη συγκεκριμένη χώρα απο Ebay και Discogs μετά το Brexit και ουδέν πρόβλημα αφου πλήρωνα τον φόρο κανονικά.Αυτη τη φορά θα έπρεπε να με έχουν ζώσει τα φιδια από την αρχή διότι στο Εbay δεν αναγραφόταν ο φόρος όπως αναγράφεται συνήθως.Επισης δεν γνώριζα την τιμολογιακή πολιτική της UPS.Ενω το αντικείμενο βρισκόταν στα Σπάτα το πρωί της Παρασκευής 12/4,παρέλαβα μόλις σήμερα!Η αποθήκευση όμως χρεωνοταν.Επισης,είναι η πρώτη φορά που με ρώτησαν τι έχει μέσα το δέμα ενώ χρεώθηκα και το σχετικό τέλος. Δίδαγμα,οσο και ελκυστική και να είναι η τιμη,ποτέ ξανά αγορά από πωλητη εκτος Ε.Ε.! Πλήρωσα κι έμαθα!
 
"Ληστεία" μετά... φόρου! Ο "ληστής" ονομάζεται UPS.Για αγορά από Μ.Βρετανια αξίας 231 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών από το Ebay,πλήρωσα 157 ευρω στη UPS.Εχω κάνει πολλές αγορές από τη συγκεκριμένη χώρα απο Ebay και Discogs μετά το Brexit και ουδέν πρόβλημα αφου πλήρωνα τον φόρο κανονικά.Αυτη τη φορά θα έπρεπε να με έχουν ζώσει τα φιδια από την αρχή διότι στο Εbay δεν αναγραφόταν ο φόρος όπως αναγράφεται συνήθως.Επισης δεν γνώριζα την τιμολογιακή πολιτική της UPS.Ενω το αντικείμενο βρισκόταν στα Σπάτα το πρωί της Παρασκευής 12/4,παρέλαβα μόλις σήμερα!Η αποθήκευση όμως χρεωνοταν.Επισης,είναι η πρώτη φορά που με ρώτησαν τι έχει μέσα το δέμα ενώ χρεώθηκα και το σχετικό τέλος. Δίδαγμα,οσο και ελκυστική και να είναι η τιμη,ποτέ ξανά αγορά από πωλητη εκτος Ε.Ε.! Πλήρωσα κι έμαθα!
Δυστυχώς, σε ανάλογη περίπτωση δική μου πολύ παλιά (2006) όταν ήμουν άπειρος στις ηλ. αγορές και δεν ήξερα τις κακοτοπιές, χάρισα στο τελωνείο ρολόι Seiko που είχα αγοράσει από σάιτ με έδρα τη Σιγκαπούρη, καθώς για αξία (πραγματική) προιόντος περί τα 45 δολάρια ΗΠΑ (τότε) μου ζήταγαν (FedEx) άλλα 135 ευρώ(!) περίπου (πάλι με 15 μέρες τέλη αποθήκευσης στα Σπάτα κλπ)...
 
Kαλησπερα,θελω να παραγγειλω κατι απο ebay αγγλιας γιατι το βρισκω μονο εκει,αξια 23 λιρες,μεταφορικα 12 και import charges 10.64 και ερχετε με ebay global shipping.
Θα περασω τελωνειο εδω,ξερει καποιος σιγουρα?
 
Από όσο ξέρω και έχει αναφερθεί και εδώ δυστυχώς ναι.
++
Διορθώνω δεν πρόσεξα το import charges 10.64 λογικά όχι αφού έχει πληρωθεί ο φόρος.
 
Last edited by a moderator:
Ευχαριστω για τις απαντησεις.Οταν προκειται για το ebay ομως αν τους δειξεις οτι περασε τελωνειο ενω εχεις προπληρωσει import charges δεν σου αποζημιωνουν αυτοι τα οποια εξοδα προκειψουν?
 
Κιομως η απαντηση ειναι οτι ποτε δεν εισαι σίγουρος.
Πολλες περιπτώσεις οπου ενω ειχαν πληρωθει οι φοροι ξαναπερασε τελωνείο.
τοτε θελει προσοχη απο προν....ΔΕΝ ξερουν ολοι οι πωλητες οτι πρεπει να βαζουν το IOSS νουμερο....
μου εχει τυχει να το γραψει στην ετικετα, αλλα επειδη δεν εβαλε το προθεμα, να το παραγνωρισουν, κ τελικα να περασει τελωνειο
 
Καλησπέρα!

Από Gshopper ποιόν τρόπο αποστολής επιλέγετε?

Άμα έβαζα "Fast Delivery" υπάρχει περίπτωση να περνάει τελωνείο ?
 
Τραγική και άθλια η εξυπηρέτηση της UPS Ελλάδας.
Παραγγελία από το διαδικτυακό κατάστημα της Nike. Αποστολή με UPS. Την προηγούμενη της αποστολής μου στέλνουν email ότι την επόμενη (29/5) θα κάνουν παράδοση (όλη μέρα, δεν δίνουν ζώνη ώρας). 29/5 στις 14:25 με καλεί στο τηλέφωνο ο διανομέας τους. Είναι κάτω από το σπίτι, αλλά εγώ είμαι 18 χλμ μακριά, στη δουλειά μου (τι πρωτότυπο για τέτοια ώρα...). Αναγκαστικά ζητώ παράδοση επόμενη μέρα, μια που δεν έχω κάποιον να παραλάβει εκεί γύρω αντί για μένα.
Το απόγευμα της ίδιας μέρα, επικοινωνώ τηλεφωνικά με τα γραφεία της εταιρείας UPS) και ζητώ αλλαγή διεύθυνσης παράδοσης. Δίνω τα στοιχεία της δουλειάς μου, αλλά επειδή βρίσκεται στη βιομηχανική ζώνη του Ασπρόπυργου και δεν υπάρχει ονομασία οδού και αριθμός, τους δίνω ονομασία περιοχής και ΤΚ. Τους προτείνω να στείλω ηλεκτρονικά συντεταγμένες google maps ώστε να βρει το ακριβές σημείο ο διανομέας, αλλά εκείνοι μου λένε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου ο διανομέας όταν θα βρίσκεται στη γύρω περιοχή για να τον κατευθύνω... (υπόψη ότι στη δουλειά έχουμε 24ώρη φύλαξη με φύλακα και πύλη).
Την επόμενη (30/5) ενημερώνω τον φύλακα πριν φύγω το μεσημέρι ώστε αν έρθουν να παραλάβει αυτός για μένα. Φτάνω σπίτι γύρω στις 5 και μετά από λίγο μπαίνω στο tracking του δέματος από το site της UPS και βλέπω ότι ενημερώθηκε 15:47 ότι η διεύθυνση είναι λάθος, Φυσικά κανείς δεν με κάλεσε στο τηλε΄φωνο για οδηγίες... Γύρω στις 6 τους καλώ στα γραφεία αλλά έχουν κλείσει.
Την Παρασκευή τους ξανακαλώ προς το μεσημέρι, καθώς βλέπω από το tracking ότι το δέμα βγήκε πάλι στη γύρα για διανομή. Μιλάω με την κοπέλα της εξυπηρέτησης πελατών και της λέω το ιστορικό. Έκπληκτος την ακούω να λέει ότι συνεννόηση παράδοσης μέσω τηλεφωνήματος του διανομέα στον πελάτη δεν παίζει, και μάλιστα μου τονίζει με στόμφο ότι η πολιτική της εταιρείας είναι να αποτρέπει τους διανομείς από το να καλούν τον πελάτη για συνεννόηση παράδοσης! Επιμένω ότι αυτό μου είπε η συνάδελφός της την προηγούμενη μέρα (συνεννόηση παράδοσης από το τηλ.) και μου λέει ξερά, έ, θα έκανε λάθος η συνάδελφος. Της εξηγώ ότι αν και σήμερα (31/5) γίνει η ίδια ιστορία και στο τέλος της ημέρας χρεωθεί στο σύστημά τους απόπειρα παράδοσης με αιτιολογία μη παράδοσης λάθος διεύθυνση, απλά μετά θα πρέπει να περάσω εγώ από τα γραφεία τους (Κορωπί), το οποίο δεν προτίθεμαι να κάνω, και μου λέει ότι και καλά, όχι, όταν είναι λάθος η διεύθυνση δεν λογίζεται ως απόπειρα παράδοσης. Αργότερα το απόγευμα της Παρασκευής που γυρίζω σπίτι, αφού και πάλι δεν επικοινώνησε κανένας διανομέας από την UPS μαζί μου, μπαίνω πάλι στο tracking του δέματος και βλέπω ότι αναγράφει την ίδια δικαιολογία (λάθος διεύθυνση), με ενημέρωση λίγο μετά τις 17:00... Τους καλώ γύρω στις 17:30 ξανά στο τηλέφωνο (υπενθυμίζω ότι είχα ξανακαλέσει 3-4 ώρες νωρίτερα την ίδια μέρα).
Με το που σηκώνει η υπάλληλος το τηλ. μου ζητά αριθμό αποστολής. Δίνω τον αριθμό αποστολής κι εν συνεχεία ζητά επώνυμο. Με το που δίνω επώνυμο, αμέσως μετά ως δια μαγείας πέφτει η γραμμή. Εν συνεχεία επί 20 λεπτά σχεδόν τους καλούσα συνέχεια κι ενώ καλούσε κανονικά δεν σήκωναν τηλέφωνα, μέχρι που πήγε 6, οπότε και τυπικά κλείνουν...
Στο καπάκι καλώ την εξυπηρέτηση πελατών της Nike (για να γνωρίζετε, τα τηλέφωνα της Nike απαντούν από το Άμστερνταμ της Ολλανδίας). Μου απαντά μια ευγενική κυρία στα ελληνικά. Τηε εξηγώ το πρόβλημα με την εταιρεία που συνεργάζονται και της ζητώ επί τόπου να γίνει ακύρωση της παραγγελίας (αξία περί τα 84 ευρώ), λόγω άθλιας εξυπηρέτησης της UPS κι επειδή σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να μεταβώ στο Κορωπί για πάρτη τους για να παραλάβω (δηλαδή να διανύσω 40+40 χλμ, με το αμάξι, να χάσω 2 ώρες από τη ζωή μου και να και πληρώσω 20 ευρώ σε βενζίνη συν διόδια αττικής οδού, για κάτι που υποτίθεται ότι μου έρχεται σπίτι με δωρεάν μεταφορικά). Μου δηλώνει ότι ακύρωση μπορεί να γίνει από 3 Ιουνίου και μετά (αυτή την ημερομηνία τους δίνει το σύστημα) και μου δεσμεύεται ότι στέλνει άμεσα email στην UPS όπου ζητά διευκρινίσεις για τη διαχείριση του δέματός μου.
Φυσικά δεν τρέφω αυταπάτες ότι αυτοί οι ξεφτίλες (ο χαρακτηρισμός δικός μου) θα αλλάξουν κάτι, οπότε εκτιμώ ότι θα προχωρήσει η ακύρωση.
Για την ιστορία, από ότι μου είπε η κυρία της εξυπηρέτησης πελατών της Nike, έχουν αρκετά ανάλογα παράπονα από πελάτες στην Ελλάδα για τη UPS. Το θέμα βέβαια είναι γιατί δεν αλλάζουν εταιρεία αποστολής των προιόντων τους. Ίσως αν καθένας που ταλαιπωρούνταν όπως εγώ, προχωρούσε σε ακύρωση/μη παραλαβή (άρα οικονομική ζημία για την εταιρεία που χρησιμοποιεί τη UPS) τα πράγματα να εξελίσσονταν καλύτερα για τους Έλληνες πελάτες.
Για του λόγου το αληθές, μπήκα στις κριτικές της UPS στο google και η κατάσταση για πάρα πολύ κόσμο είναι ανάλογη με τη δική μου εμπειρία:

 
Mια παρομοια πικρα και με τα ΕΛΤΑ courier Χαλανδριου...
Σε ολες μου τις παραγγελιες αναγραφω 2 κουδουνια, ενα του σπιτιου και ενα του εργαστηριου στο ημιυπογειο.

Ημουν στο εργαστηριο οταν ελαβα στο κινητο μηνυμα 'μη παραδοσης', ετρεξα εξω αλλα ειχε φυγει το αυτοκινητο.
Σημειωτεον οτι στα κουδουνια στην εξωπορτα -και μαλιστα στο σημειο που κολληθηκε το αυτοκολλητο της μη παραδοσης' των ΕΛΤΑ- εχει πινακιδακι απευθυνομενο προς ολους τους courier που αναγραφει με εντονα γραμματα να χτυπανε ΚΑΙ το κουδουνι του εργαστηριου. Σαν αποτελεσμα, δεν εχω χασει ποτε δεμα πλεον.

Οκ, ο courier πες οτι ΔΕΝ διαβασε τις οδηγιες στο πακετο και πες οτι ΔΕΝ ειδε το πινακιδακι να χτυπησει και το αλλο κουδουνι. Συμβαινουν αυτα.
Το μεγα προβλημα ειναι οτι τα ΕΛΤΑ Χαλανδριου ΔΕΝ σηκωνουν ποτε -μα ποτε- το τηλεφωνο για να συννενοηθει κανεις με την επαναδρομολογηση.
Και δεν μπορεις να σηκωθεις να πας να περιμενεις στην ουρα για ωρες γιατι δεν ξερεις εαν το δεμα ειναι εκει η εχει επαναδρομολογηθει.

Στο τηλεφωνο σου δινει την εναλλακτικη να αποστειλεις και email....αυτο τους μαρανε... πραγμα το οποιο και εκανα ξεροντας οτι δεν προκειται να λαβω απαντηση.
Μετα απο 3 μερες με απειρες συνεχομενες ανεπιτυχεις κλησεις στα ΕΛΤΑ courier Xαλανδριου, στελλω ενα email στα κεντρικα οπου παραδοξως λαμβανω απαντηση λεγοντας οτι προωθησαν το αιτημα μου για επαναδρομολογηση στα ΕΛΤΑ Χαλανδριου. Ηταν ημερα Παρασκευη, 24 Μαιου.

Την επομενη, Σαββατο μαλιστα, λαμβανω μηνυμα απο τα ΕΛΤΑ Χαλανδριου οτι πραγματοποιηθηκε παλι ανεπιτυχης αποστολή... χωρις ομως χαρτακι ειδοποιησης...
Δεν υπηρχε περιπτωση να ηρθε κανεις απο τα ΕΛΤΑ το Σαββατο γιατι οποιο κουδουνι και να χτυπουσε, καποιος θα απαντουσε.

Ξαναστελλω μηνυμα στα κεντρικα με cc τα ΕΛΤΑ Χαλανδριου εξηγωντας την κατασταση και ζητωντας επανδρομολογηση. Μου απαντησαν παλι οτι προωθουν το μηνυμα στα Ελτα Χαλανδριου που ηδη ειναι κοινοποιημενα (cc) στο email. Tελος παντων απο την περασμενη Πεμπτη 30 Μαιου περιμενω καρτερικα παλι το δεμα.

Οχι οτι με νοιαζει ιδιαιτερα καθως το προιον ειναι αντικαταβολη και ΔΕΝ ειναι εργαλειακια να τα λαχταραω :)
Aπλα θελω να δω πως και ποτε θα ληξει αυτη η ιστορια.

Ειναι παντως μεγαλη ντροπη να απαξιωνονται ετσι τα ΕΛΤΑ στερωντας ουσιαστικα απο τους πελατες τους καθε δυνατοτητα αμεσης επικοινωνιας με το καταστημα και υποχρεωνοντας τους να πανε και να στηνονται στις ουρες στα γραφεια τους για να βρουνε τι εχει γινει με το δεμα τους.
 
  • Like
Reactions: newbie and lazarefa
@lazarefa στην επαρχία που μένω Nike και Adidas έρχονται με ACS. Δεν ξέρω αν κάνουν κάποια ανακατεύθυνση λόγω μη ύπαρξης γραφείου.

Στην περιοχή μου έχουμε 3 Boxnow και έχουν κάνει θραύση. Όχι ότι έχουμε ιδιαίτερα θέματα με τις courier. Μόνο τα ΕΛΤΑ "μαμιόνται". Αλλά από τη μία το 2€ στα μεταφορικά και από την άλλη ο χαλαρός τρόπος ζωής μας έχει βολέψει. Εννοώ πως λόγω μικρών αποστάσεων πάμε για καφέδες και βόλτες πολύ πιο συχνά από κάποιον που μένει σε μεγάλη πόλη. Οπότε από το να σε ψάχνει ο κούριερ στις καφετέριες και τις παραλίες το βάζεις εκεί.