Ταιριασμα με Audia FLight two

(Τα ηχεία με δύο 6,5άρια τείνουν να ακούγονται σαν μικρά, για λόγους που άπτονται της σχεδίασης των γούφερ τους, η οποία υπαγορεύεται από το συχνοτικό περιεχόμενο που καλούνται να αναπαραγάγουν).

για εξηγα το λιγο ακομα..
τα 2 6.5αρια δικα μου κροσσαρονται στα 450ηζ (μετα παιζει το πανελ..)
εχουν μπασσ ρεφλεξ πισω. παιζουν καταπληκτικα στα 1.80 απο τον πισω τοιχο λογω πανελ αλλα το σωμα σε καποια οργανα δεν με ικανοποιει σε ακροαση στα 3 και κατι μετρα.
αν παρω πχ ενα λιγο μεγαλυτερο πανελ που μου αρεσει και εχει ενα 8αρι γουφερ κροσσαρισμενο ομως ακριβως στην ιδια συχνοτητα τι αλλάζει?
 
Το μπάσο (και οι υπόλοιπες συχνότητες, αλλά κυρίως αυτό) εξαρτάται από τον όγκο του αέρα που μετακινείται και από το πλάτος της ταλάντωσης. Τα συνήθη 6.5άρια δεν έχουν και ιδιαίτερα μεγάλη διαδρομή, και επομένως ενδέχεται ένα ζευγάρι τέτοιων να υπολείπεται ενός 8αριού με μεγάλη διαδρομή, παρά το γεγονός ότι μπορεί να έχουν μεγαλύτερο εμβαδό. Βέβαια, αυτό δεν ξέρω αν συμβαίνει στην περίπτωσή σου. Πάντως, δυό 6.5άρια, πάνω από τα τρία μέτρα, δύσκολο να βγάλουν ικανοποιητικό χαμηλό σε ικανοποιητική στάθμη, κι αυτό δεν στο λέει η μέτρηση απόκρισης στο 1W, στο 1 μέτρο. Εκεί τα πράγματα είναι εύκολα. Στα 3.5 μέτρα το πράγμα είναι σχετικά δύσκολο, καθ' ό,τι δαπανηρό.
 
Αν ακουσετε τα Piega TP 5 που πηγα και ακουσα τις προαλλες και εχουν 2 μεγαφωνα των 13 cm τοτε θα αλλαξετε γνωμη για το αν βγαζουν καλο χαμηλο μικρα μεγαφωνα !!!
Εμεινα αφωνος απο αυτο που ακουγα απο ενα σχετικα μικρο ηχειο !!
Τι να πω γενικα εξαρτατε απο την σχεδιαση και απο αρκετα αλλα πραγματακια ..
Παντως οταν λεω επαρκες χαμηλο εννοω , φυσικα να μην γκρεμιζει τοιχους σε χαμηλες σταθμες, αλλα να μπορω να πω οτι θα το αισθανομαι καπως στον χωρο σαν παρουσια και εν ολιγης να βρισκεται σε μια ομοιογενεια με τις ποιο ψηλες συχνοτητες ,γιατι γενικα παρατηρω οτι στα περισσοτερα ηχεια τα ψηλα ακουγονται σαν να ειναι οι πρωταρχικες συχνοτητες και τα μπασα σε δευτερη μοιρα .Βλεπουμε οτι η τεχνολογια εχει ανεβασει τον πυχη ποιοτητας στα tweeters, αλλα στα μεγαφωνα χαμηλων και στον τροπο που τις προσφερουν τις χαμηλες συχνοτητες
σε εναν χωρο δεν εχουμε δει κατι επαναστατικο ακομα .
 
Η αίσθηση του χαμηλού που σου δίνει ένα ηχείο ποικίλλει και αυτό είναι συναρτήσει ΚΑΙ του χώρου.Για παράδειγμα εάν στην θέση ακρόασης έχεις πίσω σου τοίχο κολλητά στην πλάτη το χαμηλό θα ακουστεί τελείως διαφορετικά από το να είχες κενό..

Το ηχείο έχει ομοιογένεια καντάρια αλλά τον ακριβή ορισμό του χαμηλού που θες να ακούσεις δεν γίνεται να τον καταλάβει κανείς..Τα ATC γενικότερα βγάζουν αυτό που μπορούν σωστά,χωρίς να προσπαθούν για το παραπάνω όσον αφορά το χαμηλό.Εάν σε καλύπτει το χαμηλό τους ή όχι αυτό πάλι μόνο εσύ μπορείς να απαντήσεις..
 
Το μπάσο (και οι υπόλοιπες συχνότητες, αλλά κυρίως αυτό) εξαρτάται από τον όγκο του αέρα που μετακινείται και από το πλάτος της ταλάντωσης. Τα συνήθη 6.5άρια δεν έχουν και ιδιαίτερα μεγάλη διαδρομή, και επομένως ενδέχεται ένα ζευγάρι τέτοιων να υπολείπεται ενός 8αριού με μεγάλη διαδρομή,

συν, οτι το 8αρι για δεδομενη σταθμη θα εχει μικροτερο displasement δηλαδη καλυτερα/ καθαροτερα μεσαια και γενικα καλυτερες παραμορφωσεις.
Συν βεβαια, το χαμηλοτερο συνηθως Fs , του μεγαλυτερου γουφερ.
 
Όπως ακούσατε τα Gulia και σας άρεσαν με τον ενισχυτή σας, άλλο τόσο θα σας αρέσουν τα ATC :-)

Η μεγαλύτερη διαφορά είναι στο κόστος κτήσης όπου το ATC είναι ευκαιρία σε σύγκριση με το Gulia και το Gulia αντιτάσσει την ποιότητα κατασκευής και το όμορφο φινίρισμα.

Επειδή όμως συζητάμε για ήχο και όχι για το πώς φαίνεται στο μάτι, η οικονομική τους διαφορά “επιβάλλει” το ATC ; -)