TEAC - Σεμνά και Ταπεινά...

Απάντηση: Re: TEAC - Σεμνά και Ταπεινά...

cd των 1800 έουρος δε μου ακούγεται πολύ ταπεινό.
...



... τους επαινους τους παιρνει το λοτζιτεκ

+1000 και για τα δύο σχόλια.
Ούτε προ κρίσης δεν ήταν σεμνά και ταπεινά τα 1800 .
Επιπλέον, συσκευές όπως το logitech έδειξαν το δρόμο τουλάχιστον ως transport.
 
Απάντηση: Re: TEAC - Σεμνά και Ταπεινά...

+1000 και για τα δύο σχόλια.
Ούτε προ κρίσης δεν ήταν σεμνά και ταπεινά τα 1800 .
Επιπλέον, συσκευές όπως το logitech έδειξαν το δρόμο τουλάχιστον ως transport.

Κι εγώ αυτό λέω αλλά ο φίλος εννοούσε προσιτό σε σχέση με τα μεγαθήρια της εταιρίας.

Παρεπιπτόντως το logitech squeezebox touch χθες είχε και πάλι 22 τεμάχια με τιμή 134 λίρες Αγγλίας με τζαμπέ μεταφορικά.
 
Θα προτιμούσα τo επαγγελματκό CD της Tascam (CD-01 U PRO), που ανήκει στον ίδιο Όμιλο εταιρειών και πραγματικά είναι κορυφαίας ποιότητας, κατασκευαστικής και ηχητικής.
Η ΤΕΑC δεν πιστεύω ότι θα τα καταφέρει σήμερα να πουλήσει ανταγωνιστικά προϊόντα HiFi και να βγάλει τουλάχιστον τα έξοδά της.
 
Re: Απάντηση: Re: TEAC - Σεμνά και Ταπεινά...

+1000 και για τα δύο σχόλια.
Ούτε προ κρίσης δεν ήταν σεμνά και ταπεινά τα 1800 .
Επιπλέον, συσκευές όπως το logitech έδειξαν το δρόμο τουλάχιστον ως transport.

Το σεμνά & ταπεινά αναφέρεται στην προσέγγιση της εταιρίας και όχι στην τιμή του κορυφαίου player της σειράς...

Το 3000 δεν είναι budget μηχάνημα σε καμία περίπτωση...

Για αυτά που προσφέρει πάντως προσωπικά το θεωρώ εξαιρετικά ανταγωνιστικό. Με ισχυρή δόση esoter-ισμού.
 
Re: Απάντηση: Re: TEAC - Σεμνά και Ταπεινά...

Ακριβώς. Αυτές οι σείρες δεν απευθύνονται στον νεοεισερχόμενο στο χόμπυ με χαμηλό προυπολογισμό, αλα στον κατασταλαγμένο μουσικόφιλο που ενδιαφέρεται να κάνει μια σοβαρή επένδυση στο χόμπυ του, υψηλής προστιθέμενης αξίας και υψηλού λόγου τιμής προς απόδωση με μακροχρόνιο ορίζοντα χρήσης.
Η πιό απλά η πειοψηφία όσων θέλουν να ασχοληθούν σοβαρά με το HI-FI αλλα βλέπουν τα esoteric-luxman κλπ με το κυάλι έχουν με αυτές τις σειρές την δυνατότητα να καλύψουν πολύ σημαντικό ποσοστό των απαιτήσεων τους (το 90% των πραγματικών με απόλυτα κριτήρια) με πολαπλάσια χαμηλότερο κόστος θυσιάζοντας λίγο το φετίχ της μάρκας...
 
Last edited: