Technics 1200 is back!

Έχω την εντύπωση ότι υπήρχε τα τελευταία χρόνια μαζί με την "επιστροφή" στο βινύλιο και μια τάση για "ποιοτικό και ακριβό direct drive".

Παράδειγμα το VPI που βγαίνει κανα εικοσιπεντάρι χιλιάρικα.

514vpitt.promo_.jpg


Κάπου εκεί στοχεύει το 1200άρι.

Δε νομίζω να έχει ιδιαίτερη τύχη.
 
Έχω την εντύπωση ότι τα πικάπ που έχουνε γράψει ιστορία είναι γνωστά και αυτό δεν χωράει καμιά αμφισβήτηση .

Το θέμα είναι αν το σημερινό δικαιολογεί αυτήν την τιμή και σίγουρα έρχεται σε άμεση σύγκριση με το mk2.

Έχουμε λοιπον πιο ισχυρό κινητήρα με καλύτερη μόνωση,πλατό συνδυασμού αλουμινίου με ορείχαλκο(μπρουτζος) και μαλλον πιο ισχυρή τροφοδοσια αν λοιπον αυτά επαληθευτούν και στην πράξη χωρίς να αλλαξει κάτι...Θα έχουμε ένα πικαπ σίγουρα με καλύτερο ήχο.

Στο θέμα του βραχίωνα έχω πει ξεκάθαρα την προσωπική μου αποψη ... https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjFusCnmqfKAhVBFCwKHVMeBHgQFggbMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.digitaltrends.com%2Fhome-theater%2Fpanasonic-technics-sl1200g-sl1200gae-grand-class-turntables%2F&usg=AFQjCNHmRe8MKUGga9FwaxzLsjuIZyMR6g

IMG_1541.jpgIMG_1542.jpgIMG_1543.jpg
 
Η ονομασία του πικάπ 1200 είναι μεγάλο εμπορικό ατόπημα για την Technics. Πρόκειται για εντελώς νέο μοντέλο, και να ήθελαν να χρησιμοποιήσουν έναν κωδικό του παρελθόντος θα έπρεπε να τον ονόμαζαν SP-10. Το να δώσεις τον ίδιο κωδικό με έναν μοντέλο με σαφώς διαφορετικό προσανατολισμό και κατηγορία τιμής, είναι λάθος.
 
Το να δώσεις τον ίδιο κωδικό με έναν μοντέλο με σαφώς διαφορετικό προσανατολισμό και κατηγορία τιμής, είναι λάθος.

Αρα, ο ιδιος ο κατασκευαστης ειναι (σιδηρο)δεσμιος του θρυλου του.
Δεν μπορεσε να ξεφυγει απο εναν κωδικο που ηταν ... ενας κωδικος !

Συμφωνω !
 
Οχι και εντελώς αλλο μοντέλο. "Βρες τις διαφορές είναι" (και νορμαλ άνθρωπος δεν τις βρίσκει καν) Το οτι αλλαξε ο κινητήρας και λιγο το πλατο δεν λεει τοσα πολλα (θα δουμε αν λεει μολις το ακούσουμε).
 
Αν η τιμή διαμορφωθεί κάπου στα 4 χιλιάρικα ,μάλλον δεν θα έχει εμπορική επιτυχία ,αν η εταιρία σκοπεύει σε όγκο πωλήσεων
Αν έχει στο σχεδιασμό της ειδικό κοινό ,προφανώς και θα έχει επιτυχία
 
Όπως και να εχει ο χρόνος θα δείξει,η επιστροφή όπως λέει και ο τίτλος είναι γεγονός !

Αλήθεια... Για όσους μεγάλωσαν την δεκαετία του 80 δεν υπήρχε περίπτωση να μην άκουσαν η ακόμη και να μην χόρεψαν το παρακάτω τραγούδι,τότε που ακούγαμε πραγματικό βινύλιο.

Big Alice ... Κώστας Μπίγαλης ...i miss you και μάλιστα Ελληνικής παραγωγής η συγκεκριμένη ηχογράφηση.

https://www.youtube.com/watch?v=EyqZbvEkXpY
 
Μάκη,το ξαναείπα,εδώ λέμε για το νέο.
Οκ,πολλές οι ομοιότητες με το παλιό με πιο σημαντική διαφορά όμως την τιμή που έκανε και το παλιό αυτό που ήταν.
Στην νέα τιμή (αν ισχύει αυτό που λένε οι φίλοι ) αυτό εξανεμίζεται,στην κατηγορία που θα παίξει υπάρχουν πολύ-πολύ καλύτερα.

Ξεχνάμε λοιπόν το παλιό και κοιτάζουμε αν αξίζει αυτά που ζητάει το νέο,το παλιό απέδειξε την αξία του κι υπάρχουν αρκετά νήματα.
 
ΟΚ ...Δεν διαφωνώ με την μόνη διαφορά ξέρεις για μας εχει και μια νοσταλγία η επιστροφή...
 
Απάντηση: Re: Technics 1200 is back!

ΟΚ ...Δεν διαφωνώ με την μόνη διαφορά ξέρεις για μας εχει και μια νοσταλγία η επιστροφή...

Άτιμο συναίσθημα.....γιατί να μεγαλώνουμε;;;;:ernaehrung004:
Πολύ ακριβή αυτή η επιστροφή,την εκμεταλλεύεται στο έπακρο η Technics
 
Μπορεί να μοιάζει αισθητικά, αλλά δεν είναι το ίδιο πλατώ.
www.analogplanet.com/content/new-technics-sl-1200gae-not-your-fathers-old-technics-sl-1200mk2
Νομίζω ότι η παραγωγή του 1200 σταμάτησε γιατί χαλάσανε οι εργαλειομηχανές και δεν συνέφερε να φτιάξουν καινούργιες. Είναι ο ίδιος λόγος που σταμάτησε η παραγωγή κεφαλών της ΕΜΤ. Ένα περιορισμένης παραγωγής πλατώ όμως είναι καλοδεχούμενο στην γκάμα της εταιρίας.
 
Από καθαρά μηχανολογικης άποψης με 25 χρόνια στην δουλειά εχει ιδιαίτερη σημασία η κατασκευή του συγκεκριμενου πλατό και ο λόγος προφανής ...

Το να παντρέψεις το αλουμίνιο με τον ορείχαλκο μέσα σε χυτήριο δεν γίνεται γιατί πολύ απλά το mk2 σαν κατασκευή σε μεγάλο ποσοστό είναι χυτό και μετά γινότανε το τελικό φινίρισμα...Πρόσθεσαν μάζα με την επιλογή του μπρούτζου πρεσαριστα η κολλητά .
 
Μπορεί να μοιάζει αισθητικά, αλλά δεν είναι το ίδιο πλατώ.
www.analogplanet.com/content/new-technics-sl-1200gae-not-your-fathers-old-technics-sl-1200mk2
Νομίζω ότι η παραγωγή του 1200 σταμάτησε γιατί χαλάσανε οι εργαλειομηχανές και δεν συνέφερε να φτιάξουν καινούργιες. Είναι ο ίδιος λόγος που σταμάτησε η παραγωγή κεφαλών της ΕΜΤ. Ένα περιορισμένης παραγωγής πλατώ όμως είναι καλοδεχούμενο στην γκάμα της εταιρίας.

Μου αρέσει που στο video του άρθρου παραπάνω φαίνεται ότι έχουν κάνει ζυγοστάθμιση στο πλατό, όπως κάνουν στα λάστιχα των αυτοκινήτων.. Έχει "βαράκια" σε ένα σημείο στο μέσα μέρος του. :p

Ελπίζω αυτό να είναι λόγω μοντέλου προπαραγωγής.. Γιατί δεν θα είναι καλό σημάδι αν χρειάζονται ζυγοστάθμιση και τα production μηχανήματα..
 
Όχι, όλα τα πλατώ έχουν ζυγοστάθμιση. Δείτε κάτω από ένα Project για παράδειγμα.
 
Xαχαχα!

-Αύριο πάω για ζυγοστάθμιση - ευθυγράμμιση το mk2. Δεν αισθάνομαι στις "χαμηλές" καλά σαν να τρέμει το τιμόνι.....

-Αμ αυτά παθαίνει όποιος δίνει το mk2 σε άλλον. Είπαμε γυναίκα και πικαπ δεν τα δανείζουμε.....
 
Έβλεπα και ξανά έβλεπα το βίντεο...Ο κινητήρας είναι πιο ισχυρός(πηνία) πιο σύγχρονοs από το mk2 OXI με τυλίγματα χαλκού αλλά μασίφ κινεί υποπλατο με πλατό ...Ενώ στο mk2 έχουμε το πλατό με βιδωμένο στο κάτω μέρος το σίδηρο κατευθείαν στον κινητήρα.

Αυτό τι σημαίνει πρακτικά, λιγότερους κραδασμούς και καλύτερη απομόνωση+ότι έχεις ένα πλατό με τρία διαφορετικά υλικά,αλουμίνιο ,ορείχαλκος και βέβαια το γνωστό καουτσούκ που συναντάμε περιμετρικά στο σασί αλλά και στο κάτω μέρος του πλατό.

Θα εχει ενδιαφέρον να το δούμε γυμνό για να το συγκρίνουμε με το mk2 όπου το τελευταίο είναι κατασκευασμενο από μασίφ κράμα αλουμινίου (εσωτερικά)

θα πρέπει να δούμε οπωσδήποτε και την τροφοδοσια...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι το συγκεκριμένο πικάπ είναι προ-παραγωγής, οπουδήποτε αστοχία στην παραγωγή και μάλιστα όταν έχεις να κάνεις με direct-drive

που δεν συγχωρει λάθη...Είναι καλύτερα να ακούσεις από γραμμόφωνο ...Καθαρές κουβέντες.