Technics SL-1300G

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
17,788
Αγιοι Αναργυροι
Τι λέει το νέο μοντέλο;;

το μοτέρ ΔΣ-Drive με ρίζες από τα 1200G και SL-1000R/SP10R , πρέπει να είναι "κορυφαίο" για DD
το πλατώ μοιάζει να είναι από το 1200G , πιθανόν το ίδιο με το 1000R ;;;

ο πλίνθος είναι "διπλός" και όχι "τριπλός" όπως του 1200G και το βάρος "κρατήθηκε" στα 13kg

ο βραχίονας πρέπει να είναι ο ίδιος με του 1200G

η τιμή στα 3Κ , πράγμα που σημαίνει 500€ πάνω από το νέο Denon


 
από την σκοπιά του Ηχου...

 
Τι λέει το νέο μοντέλο;;

το μοτέρ ΔΣ-Drive με ρίζες από τα 1200G και SL-1000R/SP10R , πρέπει να είναι "κορυφαίο" για DD
το πλατώ μοιάζει να είναι από το 1200G , πιθανόν το ίδιο με το 1000R ;;;

ο πλίνθος είναι "διπλός" και όχι "τριπλός" όπως του 1200G και το βάρος "κρατήθηκε" στα 13kg

ο βραχίονας πρέπει να είναι ο ίδιος με του 1200G

η τιμή στα 3Κ , πράγμα που σημαίνει 500€ πάνω από το νέο Denon


Aπό το 1200G έχει πάρει το μοτέρ (με κάποιες βελτιώσεις) και το πλατό.
Από το 1200GR2 έχει κρατήσει το 2πλό σασί (βελτιωμένο όμως) , το βραχίονα, την τροφοδοσία και την οδήγηση του μοτέρ. (ΔΣ drive).

O πλίνθος του 1200G είναι 4πλός....
 
  • Like
Reactions: vlad66
Έχεις δει 1200G λυμένο;; :oops:
Κάποιο καλό λινκ έχεις;;;;;
Πολύ θα ήθελα να μάθω τις λεπτομέρειες κάτω από τον βραχίονα στο G !!!
(Βασικά και για 2 πραγματάκια στον βραχίονα δεν είμαι σίγουρος.. θα πρέπει να τον δω από κοντά)

Πες μου ότι το έφερε ο Γιάννης και το είδες εκεί!!!!!
 
Έχεις δει 1200G λυμένο;; :oops:
Κάποιο καλό λινκ έχεις;;;;;
Πολύ θα ήθελα να μάθω τις λεπτομέρειες κάτω από τον βραχίονα στο G !!!
(Βασικά και για 2 πραγματάκια στον βραχίονα δεν είμαι σίγουρος.. θα πρέπει να τον δω από κοντά)

Πες μου ότι το έφερε ο Γιάννης και το είδες εκεί!!!!!
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

O βραχίονας του G είναι από μαγνήσιο, ενώ του GR2 από αλουμίνιο.Τα παραπάνω λινκ δεν δείχνουν το G (ή το GR2) τελείως λυμένο αλλά μια γεύση την παίρνεις....
 
  • Like
Reactions: vlad66
εγώ ξέρω ότι και στο G αλουμίνιο είναι το armtube.. στο GAE είναι μαγνήσιο
και μιλάμε για το armtube μόνο!
τα μετά εξαρτήματα μάλλον είναι πλαστικά όπως στο ΜΚ2 , αλλιώς θα είχαν χαλάσει τον κόσμο....!

όταν λέω "τα μετά εξαρτήματα" εννοώ τον σταυρό και την ουρά.. όχι τον κεντρικό πυλώνα και το κινητό "παραλληλόγραμμο" εξάρτημα που κρατάει τον κύλινδρο με τα ρουλεμάν της κάθετης κίνησης.. αυτά είναι από αλουμίνιο φυσικά
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
μόλις τώρα βρήκα χρόνο να δω το βίντεο και ο τύπος λέει καθαρά ότι το G έχει μαγνήσιο armtube ενώ το GR αλουμίνιο..
όπως και το ότι το G έχει 4πλο πλίνθο..
στις μέχρι τώρα τομές του πικάπ, 3πλο έβλεπα..

γενικά υπάρχει μια μικρή "σύγχυση" σε ότι αφορά τις λεπτομέρειες στα νέα μοντέλα..

πραγματικά ήθελα να ήξερα την διαφορά μεταξύ G και GAE....
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

O βραχίονας του G είναι από μαγνήσιο, ενώ του GR2 από αλουμίνιο.Τα παραπάνω λινκ δεν δείχνουν το G (ή το GR2) τελείως λυμένο αλλά μια γεύση την παίρνεις....
τελικά το GR2 το είδαμε εντελώς λυμένο.. το G , με τίποτα!
μια φευγαλέα ματιά στο βίντεο από το εργοστάσιο...
ο τύπος λέει ότι δεν προλαβαίνει τις παραγγελίες του G στις ΗΠΑ !

τελικά κατάλαβα γιατί είχα την εντύπωση ότι το G είχε 3πλο πλίνθο.. νόμιζα ότι το πάνω face plate (αυτό το πανέμορφο των 10mm πάχους) ήταν μονοκόμματο με το εσωτερικό αλουμίνιο.

κατά την γνώμη μου το 1300G είναι εξίσου όμορφο με το 1200G και ίσως για αρκετούς ομορφότερο.. ναι, λιγότερο εντυπωσιακό αλλά πιο "κυριλέ"..
για κάποιο λόγο δεν το γουστάρω σε μαύρο..

μεγάλο δίλημμα το 1300G για κάποιον που "στόχευε" το Denon DP-3000NE
στα "κυριλέ" γιαπωνέζικα πικάπ θεωρούσα το Denon το ομορφότερο στην αγορά μέχρι σήμερα.. αλλά η Technics το έκανε το θαύμα της...

να αγιάσουμε δεν μας αφήνουν.......
 
Το πάνω face plate στο G είναι το 4ο στρώμα.
ή το 1ο αν πάμε από πάνω προς τα κάτω;;;
Ο βραχίονας του G ήταν πάντα από μαγνήσιο Βλαντ.
γι¨αυτό έγραψα για "σύγχυση" νωρίτερα.. κάποιο άλλο βίντεο μου είχε δώσει την εντύπωση ότι στο GAE το armtube είναι από μαγνήσιο.
μικρή σημασία έχει, άλλωστε αυτό αποσκοπεί στο να αλλάξει λίγο προς τα κάτω η ενεργή μάζα του βραχίονα που άλλοτε θα βολέψει, άλλοτε όχι.

ένας αδιευκρίνιστος τομέας είναι ο βραχίονας.. ποιές οι αλλαγές του στα εκάστοτε μοντέλα πέρα από το χρώμα σε επιμέρους τμήματα;;
πχ, τα ρουλεμάν είναι παντού τα ίδια;;
πέρα από το armtube έχουμε και σε άλλα εξαρτήματα διαφορετικά υλικά ;;

ερωτήσεις που θα αργήσουν να απαντηθούν, αν απαντηθούν ποτέ....
 
έχουνε αλλά είναι ακριβό.
εδώ που τα λέμε, τι χρειάζεται ένα φθηνό ντεκ;;
και πόσο φθηνό πρέπει να είναι αν έχει "κοινό" για να το αγοράσει;;
Το SP10 εχει 10000+, συν την βάση.
Δεν θα μπορούσαν να είχαν και ένα 1200, 1300 χωρίς βραχίονα?
 
άλλωστε αυτό αποσκοπεί στο να αλλάξει λίγο προς τα κάτω η ενεργή μάζα του βραχίονα
Αυτο δεν ειναι σιγουρο αν δεν εχουμε πληροφορηση. Μπορει να ειναι μαγνησιο, αλλα με πιο παχυ τοιχωμα , η πιο βαρυ κολαρο , οποτε ελεγχουν τη μαζα.
Για παραδειγμα, ο δωδεκάιντζος JELCO SA750L ειχε χαμηλοτερη ενεργο μαζα (10.96 γρ) απο τον εννιάιντζο SA750D (13.48 γρ) . Ενα παραδειγμα που δειχνει τροπους ελεγχου της μαζας. Τα καλα του μαγνησιου σε σχεση με το αλουμινιο, ειναι αλλα. Μπορει ο βραχιονας του 1300 οπτικα να ειναι ιδιος με τους αλουμινενιους, αλλα σιγουρα ειναι σε αλλη κλαση.
 
Αυτο δεν ειναι σιγουρο αν δεν εχουμε πληροφορηση. Μπορει να ειναι μαγνησιο, αλλα με πιο παχυ τοιχωμα , η πιο βαρυ κολαρο , οποτε ελεγχουν τη μαζα.
Για παραδειγμα, ο δωδεκάιντζος JELCO SA750L ειχε χαμηλοτερη ενεργο μαζα (10.96 γρ) απο τον εννιάιντζο SA750D (13.48 γρ) . Ενα παραδειγμα που δειχνει τροπους ελεγχου της μαζας. Τα καλα του μαγνησιου σε σχεση με το αλουμινιο, ειναι αλλα. Μπορει ο βραχιονας του 1300 οπτικα να ειναι ιδιος με τους αλουμινενιους, αλλα σιγουρα ειναι σε αλλη κλαση.
ο βραχίονας του 1300 είναι "απλός".. του 1200G είναι από μαγνήσιο (πιστεύω μόνο το armtube και τίποτα άλλο)
σε κάποιο από τα βίντεο του superfly o τύπος από το New Jersey που τα εμπορεύεται είπε ότι μόνο η ενεργή μάζα αλλάζει λίγο και είναι λίγο πιο ελαφρύς.
ηχητικά λέει δεν υπάρχει διαφορά.. τώρα τι σύγκριση έκανε και πως, ποιός να ξέρει....
 
Α ναι, αλλά φθηνά δεν τα λες..
χωρίς βραχίονα θα κατέβαιναν 500€ ;;
παρακάτω δεν νομίζω..
Και 10% φτηνότερο να ήταν, θα έμπαινε/άλλαζε εύκολα ο όποιος βραχίονας χωρίς να χρειάζεται να το χακάρεις.