Technics SL-1300G

ο βραχίονας του 1300 είναι "απλός".. του 1200G είναι από μαγνήσιο (πιστεύω μόνο το armtube και τίποτα άλλο)
(y) λαθος δικο μου , μη γνωριζοντας καλα τα νεα μοντελα.
σε κάποιο από τα βίντεο του superfly o τύπος από το New Jersey που τα εμπορεύεται είπε ότι μόνο η ενεργή μάζα αλλάζει λίγο και είναι λίγο πιο ελαφρύς.
(y)
ηχητικά λέει δεν υπάρχει διαφορά.. τώρα τι σύγκριση έκανε και πως, ποιός να ξέρει....
Αμφιβαλλω, αλλα αν δεν ακουσω ......... :D
Οπως ξερεις , πολλοι δεν εντοπιζουν διαφορες, εκει που αλλοι εντοπιζουν.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Και 10% φτηνότερο να ήταν, θα έμπαινε/άλλαζε εύκολα ο όποιος βραχίονας χωρίς να χρειάζεται να το χακάρεις.
καθόλου εύκολο για έναν απλό χρήστη.
ειδικά το 1200G
ίσως γι¨αυτό δεν κάνουν τέτοια κίνηση και έχουν μόνο το SP10
 
Και 10% φτηνότερο να ήταν, θα έμπαινε εύκολα/άλλαζε ο όποιος βραχίονας χωρίς να χρειάζεται να το χακάρεις.
Κατα τη γνωμη μου, ενα πικαπ καποιας αξιας , καλο ειναι να δινει στον αγοραστη την επιλογη του βραχιονα, αλλα θα πρεπει να δινει και την επιλογη 9 ιντζου, 10 ιντζου, 12 ιντζου ................. Αυτο δεν σημαινει απλα ενα υφισταμενο μοντελο πικαπ χωρις βραχιονα. Και αν ενας κατασκευαστης αποφασισει να μπει σ'αυτη τη διαδικασια , δεν θα το κανει ........ φθηνα.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Κατα τη γνωμη μου, ενα πικαπ καποιας αξιας , καλο ειναι να δινει στον αγοραστη την επιλογη του βραχιονα, αλλα θα πρεπει να δινει και την επιλογη 9 ιντζου, 10 ιντζου, 12 ιντζου ................. Αυτο δεν σημαινει απλα ενα υφισταμενο μοντελο πικαπ χωρις βραχιονα. Και αν ενας κατασκευαστης αποφασισει να μπει σ'αυτη τη διαδικασια , δεν θα το κανει ........ φθηνα.
το SP10 έχει αυτή την δυνατότητα πιστεύω αφού την βάση μπορείς να την βάλεις σε ότι απόσταση θέλεις από τον πλίνθο του πλατώ.
εκτός αν υπάρχει κάποια "παγίδα" που δεν την έχω προβλέψει..
και φυσικά το SP10 δεν είναι φθηνό
 
Στo SP10 μπαίνει ότι βραχίονας θέλει κάποιος.
Στα παλιά 120/121, 150/151 κλπ μπαίναν εύκολα 9¨.
Εξάλλου ένα πλατό φτιάχνεται για να μπορείς να βάλεις/βγάλεις εύκολα τον βραχίονα. Θα είναι κάπως χωροταξικά διαφορετικό από το μοντέλο με βραχίονα.
 
Θα είναι κάπως χωροταξικά διαφορετικό από το μοντέλο με βραχίονα.
Αρα , αυτοματως σημαινει αλλο πλινθο , τουλαχιστον. Νεα σχεδιαση, εργαλεια κλπ.
Αν ειναι για 9 ιντζους, και στο mkII μπορει να αλλακτει , χρειαζεται μονο ενα armboard.
Βλεπεις ομως δεν το εκαναν με το mkII . Γιατι σου λενε να μη δωσουν και το βραχιονα, κι οποιος θελει τον αλλαζει ?
Ενας αλλος λογος που ισως δεν το κανουν, ειναι διοτι θα "αποκαλυφθει" το πραγματικο κοστος του βραχιονα και δεν το θελουν αυτο.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66
Δεν θέλει τίποτα, απλά εκεί που μπαίνει ο βραχίονας είναι κενό και τρύπιο από πάνω μέχρι κάτω.
Μπαίνει το armboard με την μία, τα καλώδια βγαίνουν από την κάτω τρύπα και τέρμα.

Τουλάχιστον στο PD-121 έτσι γινόταν
 

Attachments

  • s-l1600.jpg
    s-l1600.jpg
    1.4 MB · Views: 10
Δεν θέλει τίποτα, απλά εκεί που μπαίνει ο βραχίονας είναι κενό και τρύπιο από πάνω μέχρι κάτω.
Μπαίνει το armboard με την μία, τα καλώδια βγαίνουν από την κάτω τρύπα και τέρμα.
Αυτο λεω, οτι γινεται και τωρα και στο mkII και φανταζομαι και σε αλλα.
 
Δεν θέλει τίποτα, απλά εκεί που μπαίνει ο βραχίονας είναι κενό και τρύπιο από πάνω μέχρι κάτω.
Μπαίνει το armboard με την μία, τα καλώδια βγαίνουν από την κάτω τρύπα και τέρμα.
για κοίτα λίγο πιο προσεκτικά...
λύσιμο θέλει για να μπορέσουν να μπουν τα κόντρα παξιμάδια στις 3 βίδες του βραχίονα.
απλό για σένα, για μένα, για τον Πάνο κλπ...
όχι απλό για πολλούς άλλους που δεν πιάνουν τα χέρια τους...
 
νομίζω αυτά που έρχονται με βραχίονα δεν έχουν τρύπα στο πάτωμα για να βγουν τα καλώδια, και νομίζω για να βγει ο εργοστασιακός θέλει άνοιγμα για να ξεκολλήσουν τα καλώδια από τα θηλικά RCA
 
...
λύσιμο θέλει για να μπορέσουν να μπουν τα κόντρα παξιμάδια στις 3 βίδες του βραχίονα. - θέλει armboard που θα βιδώσει από πάνω στο σασί, μετά ούτε παξιμάδια ούτε τίποτα.
...
 

Attachments

  • 1OA2iZY.jpg
    1OA2iZY.jpg
    22.4 KB · Views: 12
ναι σωστά.
λύσιμο θέλει για να βγει ο εργοστασιακός βραχίονας.. για να μπει ένα armboard μπαίνει και δάκτυλο στην τρύπα (y)
Δεν έρχονται με εργοστασιακό βραχίονα τα παλιά πλατό 110/120/150.
Μια τρύπα έχουν, έτσι φτιαγμένη ωστε να μπαινοβγαίνει εύκολα ο όποιος βραχίονας, χωρίς να ανοιχθεί το πικάπ
 
Last edited:
Δεν συμφερει την εταιρεια να κανει τετοιο πραγμα σημερα σε υφισταμενο μοντελο , για τον λογο που σου ειπα πιο πανω. Δεν θελουν να αποκαλυψουν το (πραγματικο) κοστος του βραχιονα στο συνολο της τιμης του ολοκληρωμενου πικαπ.
Αν κανουν ενα πικαπ χωρις βραχιονα , χαμηλοτερης τιμης απο το SP10 , θα ειναι εντελως νεο , θα εχει και μερικες βελτιωσεις , για να δικαιολογει και την τιμη που θα το πουλανε , που παλι, δεν θα ειναι χαμηλη.
 
  • Like
Reactions: vlad66
Το αρχικό μου post ηταν ένα φτηνότερο πλατό από το μόνο υπάρχον σήμερα, δηλ από το SP10R.
Για τον λόγο της ευκολίας τοποθέτησης/αλλαγής βραχίονα, πιστεύω πως θα πουλούσαν αρκετά ακόμα πικάπ
 
To SP10R θέλει και πλίνθο όχι μόνο βραχίονα.
Αυτό που έρχεται έτοιμο (με πλίνθο) αλλά σου δίνει τη δυνατότητα να προσθέσεις και 2 έξτρα βραχίονες είναι το SL1000R.

Φρέσκο πράγμα:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: vlad66
...πραγματικά ήθελα να ήξερα την διαφορά μεταξύ G και GAE....

Απ' όσο θυμάμαι είναι το ίδιο πικάπ. Το GAE ήταν η αριθμημένη περιορισμένη ακριβότερη έκδοση με ταμπελάκι, σου προσδίδει το high end status που για κάποιους είναι σημαντικό. Αν έχει μικροδιαφορές δεν θα με έκαναν να το προτιμήσω τότε που πρωτοβγήκαν, τότε το G ήταν σε μια καλή (όχι φθηνή) τιμή, τώρα έχει πάρει και αυτό την ανηφόρα. Έγω δεν θα το προτιμούσα όταν με λιγότερα χρήματα μπορώ να έχω κάποιο σαν το παρακάτω, βραχίονες (πληθυντικός), πλίνθο και service.

To SP10R θέλει και πλίνθο όχι μόνο βραχίονα.
Αυτό που έρχεται έτοιμο (με πλίνθο) αλλά σου δίνει τη δυνατότητα να προσθέσεις και 2 έξτρα βραχίονες είναι το SL1000R.

Δυστυχώς και τα δύο είναι απλησίαστα για τους περισσότερους από εμάς. Αν κάποιος θέλει τέτοιου επιπέδου Technics υπάρχουν πολλά SP10 MKII, τα βρίσκεις σχετικά εύκολα και αν αισθητικά δεν είναι τέλεια κάτω των 1000€ (παράδειγμα). Με το σωστό service θα ζήσουν πιο πολύ από εμάς και παίρνουν όση παραμετροποίηση θέλει ο καθένας, είναι περίπτωση πικάπ "the sky is the limit!" Υπάρχουν και αυτοί που πιστεύουν ότι η ύπαρξη πλίνθου για πολλά direct drive πικάπ είναι περιττή και μόνο για αισθητικούς λόγους.
 
  • Like
Reactions: superfly
Δεν μπορεί να μην έχουν διαφορά το G με το GAE, έστω και αισθητική..
Κάτι θα έχουν αλλάξει.

Όσο αφορά τα νέα "μοτέρ" σε σχέση με τα παλιά, η Technics το "τερμάτισε".
Δεν ξέρω αν ποτέ θα βγει κάτι καλύτερο από το μοτέρ του SL1000R, ακόμα και αυτό του G/GAE μοιάζει να μην έχει αντίπαλο.
Τρομερή κατασκευή!
Εντύπωση μου κάνει η "ποικιλία" στην προσφορά μοντέλων.
Λες και ζούμε μια 2η Άνοιξη!

Κάτι ακόμα που δεν ήξερα.. 10" ο βραχίονας στο SL1000R

Μακάρι να μας έλεγαν περισσότερες λεπτομέρειες για όλους τους νέους βραχίονες.

Εύχομαι το νέο SL1300G να κάνει καλή πορεία γιατί πραγματικά είναι πολύ αξιόλογο!

Αν δεν ήταν σε αυτό το διαστημικό επίπεδο κατασκευής το 1200G, θα έμπαινα σε μεγάλο πειρασμό για το 1300.
Αλλά αν ποτέ διαθέσω τα 3,5Κ θα κάνω λίγη υπομονή για το παραπάνω κόστος του 1200G

Το SL1000R , μόνο αν κάτσει κάποιο Λόττο :LOL:
 
  • Like
Reactions: superfly
Αλλά αν ποτέ διαθέσω τα 3,5Κ θα κάνω λίγη υπομονή για το παραπάνω κόστος του 1200G
Που ξέρεις μπορεί μέχρι τότε να βγεί G2 με τις βελτιώσεις του 1300G σε τροφοδοσία και έλεγχο του μοτέρ (ΔΣ drive).....:cool: