Technics sl1200 τροφοδοτικο

δουλεψε για λιγο αλλα καηκε η ασφαλια οταν αναψα το λαμπακι που πεταγεται
 
τελικα σκαει συνεχια η ασφαλια των 1αμπ, αποσυνδεσα και τα led, αλλα παλι το ιδια.
εψαξα λιγο τωρα στο ιντερνε και λεει μπορει να εχουν καει καπoια τρανζιστορ 2sd637 της πανασονικ.
θα τα κοιταξω το βραδυ αν ειναι οκ η οχι .
ξερει κανεις καποιο αντιστοιχο τρανζιστορ, γιατι αυτα τα βρισκω μονο στο ebay.
επισης καμια ιδεα για το τι αλλο μπορει να φταιει?
 
εχω βρει στο ebay τα τρανζιστορ, αλλα δεν ξερω αν ειναι καλα η τιποτα κινεζικες μουφες.
μουζερ και digikey δεν εχει , ειναι obsolete.
 
εχω βρει στο ebay τα τρανζιστορ, αλλα δεν ξερω αν ειναι καλα η τιποτα κινεζικες μουφες.
μουζερ και digikey δεν εχει , ειναι obsolete.
πληκτρολογισε στο search, technics sl 1200 1210 και κατω αριστερα, buy it now. τιποτα αλλο.
σε καποια απο τιs παρα πολλεs σελιδεs Θα το πετυχειs σαν γνησιο ανταλλακτικο απο Ιαπωνια ή Σιγκαπουρη. καποιοι προμηΘευτεs απο εκει ειναι. δεν ειναι ολα τα εξαρτηματα στο πικαπ made in japan
 
thanks, θα κοιταξω το βραδυ αν ειναι κανενα απο αυτα χαλασμενα και θα το προχορισω αν ειναι
 
οταν σταματαει παει λιγο προς την αντιθετη κατευθινση και μετα σταματαει, ειναι νορμαλ αυτο?

Αυτό ρυθμίζεται.. υπάρχει σχετικό trimmer πάνω στην πλακέτα για την "ισχύ" του φρένου.
 
ναι το βρηκα αυτο , ευχαριστω:)
καμια αλλη ιδεα γιατι συνεχιζει να μου καιγεται η ασφαλια του 1amp μηπως?
καπου θα βραχηκυκλωνει μαλλον ?
 
Απάντηση: Re: Technics sl1200 τροφοδοτικο

ολα οκ τελικα... ο διακοπτης 110/220 ειναι χαλασμενος μονο...
το εβγαλα εξω το τροφοδοτικο τελικα προχειρα προς το παρον....βουιζει αρκετα αλλα γυριζει το πικαπ.
οταν σταματαει παει λιγο προς την αντιθετη κατευθινση και μετα σταματαει, ειναι νορμαλ αυτο?

View attachment 159264

Τα DD Πικ-Απ για να κάνουν "Προσομοίωση" μάζας του πλατό,εφαρμόζουν κάτι σαν ηλεκτρομαγνητικό φρένο,σωστά γυρίζει ανάποδα 1/4 έως 1/2 του γύρου όταν το σβήνεις. Για τα άλλα δε ξέρω. Το ΕΜΤ μου 950 (DD) γυρίζει πίσω ~ 1/4 του γύρου και έτσι πρέπει να κάνει ...
 
το technics του δεν Θα γυρισει πισω οταν Θα`χει και το βαροs ενοs δισκου πανω του. εκτοs και αν ο ρυΘμιστηs του φρενου ειναι τερμα δεξια.
δεν υπαρχει λογοs να ειναι εκει ομωs. στα 3/4 ειναι υπεραρκετο για καλο και γρηγορο stop
 
ναι , αφου δουλεψε κιολας , μολις πατησα τον διακοπτη για το λαμπακι που πεταγεται καηκε η ασφαλεια...
εχω και την φωτο στην δευτερη σελιδα με τις συνδεσεις....
 
το εχω αποσυνδεσει το λαμπακι, το ιδιο παλι , καιγεται η ασφαλεια...
απο αυτα που εχω ψαξει στο ιντερνε λεει οτι μπορει να καουν καπια τρανζιστορ λογο της λαμπας αυτης...
επισης να πω οτι ηταν σε αποθηκη πολλα χρονια, και μεσα ζουσαν κατσαριδες και διαφορα αλλα:)
 
okz θα το κανω αυτο, επισης εκει που συνδεεται η τροφοδοσια με AC στην κεντρικη πλακετα μετραει 0,9 αντι για 1 οταν βαζω τον μετριτη για διοδο....σημαινει βραχυκυκλωμα?
αυτο χωρις να ειναι συνδεμενη η τροφοδοσια
 
Κοιτα να δεις αν εχει τρεξει υγρο απο κανενα πυκνωτη. Στο sl-10 μου, δυο πυκνωτες ειχαν αρχισει να τρεχουν με αποτελεσμα βραχυκυκλωμα
 
Αλλαξα τα τρανζιστορ και δεν σκαει πια η ασφαλεια, το ενα ηταν χαλασμενο .αλλα τωρα δεν γυριζει:)
επισης το λαμπακι του strobe δεν φωτιζει σταθερα
Αν το αναψω χωρις το πλατο ξερει κανεις αν θα χαλασει?καπου το εχω διαβασει νομιζω
 
Αλλαξα τα τρανζιστορ και δεν σκαει πια η ασφαλεια, το ενα ηταν χαλασμενο .αλλα τωρα δεν γυριζει:)
επισης το λαμπακι του strobe δεν φωτιζει σταθερα
Αν το αναψω χωρις το πλατο ξερει κανεις αν θα χαλασει?καπου το εχω διαβασει νομιζω
δεν παΘαινει τιποτα χωριs το πλατω πανω.