Τεχνολογικά νέα, καινοτομίες .... από την Panasonic

To 5.7k / 60 είναι που κάνει απαραίτητο ανεμιστήρα;
Το άλλο το c4k/240 τι είναι;

Pdaf δεν ελπίζω, τουλάχιστον ένα εσωτερικό raw η σε έξοδο USB όπως οι bm & fp...
 
για σενα μπορει οχι, για μενα ειναι... ειναι δειγμα κακης απαγωγης θερμοτητας που σε τοσο μικρο αισθητηρα δεν επρεπε να υπαρχει.

Οι BM που εχουν , ειναι για αλλες δουλειες, πιο ελεγχομενες.

Οι pany ειναι για πιο run and gun και με ανεμιστηρα δεν πας πουθενα!
 
Ας περιμένουμε να δούμε, για μένα σε πρώτη φάση αν δεν έχει PDAF ειλικρινά καλύτερα να μην την βγάλει την μηχανή η Panasonic, και αν δεν έχει και RAW εσωτερικά όπως είπε και ο Γιάννης σχεδόν κανένας δεν ασχοληθεί. Βέβαια ας δούμε σε λίγες μέρες και την ανακοίνωση και θάβουμε μετά!!
 
η pany ηταν και ειναι γνωστη , οτι εδινε παντα κατι περισσοτερο απο τον ανταγωνισμο στο βιντεο κι εκει βασιζοταν.

ειχε πολυ καλη σταθεροποιηση... τωρα ολοι την εχουν.

ειχε 4k 60p 10 bit, τωρα (μεχρι και η fuji/olympus) το εχουν !

ΔΕΝ ειχε ποτε καλο συστημα εστιασης και πρεπει να το βελτιωσει...

αν δε δωσει λοιπον το κατι παραπανω (ειδικα το RAW εσωτερικα) , που μπορει αν θελει (δεν εχει να προστατεψει και τιποτα αλλωστε) , θα παει κι αυτη ακλαφτη.


ΥΓ... μεχρι και η olympus εβαλε RAW εστω και εξωτερικα !
Οποτε η pany πρεπει να αντεπιτεθει.
Πιστευω οτι αυτο σκεφτονται τωρα... τι να βαλουν για να ξεχωρισουν. Αν δε τα βαλει αυτα, προτιμω χιλιες φορες την Olympus!
 
Οπως τα είπες Γιάννη, κάποτε η Panasonic είχε Ibis, 4Κ 10bit κλπ. και ακόμα και στις φτηνές μηχανές έδινε 4Κ έστω και με Crop. Πλέον όμως οι εποχές άλλαξαν, αυτά τα προσφέρουν σχεδόν όλοι οπότε για να ξεχωρίσεις πρέπει να δώσεις κάτι παραπάνω και να φτιάξεις επιτέλους αυτή την ρημαδιασμένη την εστίαση στο βίντεο. Για μένα το είπα αν δεν έχει για αρχή υβριδική εστίαση καλύτερα να μην την βγάλει καν την μηχανή.
 
Θα έχουμε συνεχείς διαρροές - προφανώς η panny προσπαθεί να μας έχει στην μπρίζα ως αντίδραση στο λανσάρισμα της ΟΜ1.

Παρακαλούνται οι πολυπληθείς γνώστες Ιαπωνικών να μας κάνουν μια περίληψη των όσων μας λέει ο youtuber:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Κι άλλες φωτογραφίες + πλήρη (???) χαρακτηριστικά:

panasonic_GH6_s_review_001.jpgpanasonic_GH6_s_review_002.jpgpanasonic_GH6_s_review_003.jpgpanasonic_GH6_s_review_004.jpgpanasonic_GH6_s_review_005.jpg

copy/paste from 43rumors.com

  • 25 million pixel PLF-less sensor
  • High resolution shooting of 100 million pixels
  • 5.7K video
  • Sensor readout up to 300fps
  • High-speed readout of 120 fps at 4K resolution
  • Rolling shutter suppression
  • Computational processing capacity is about double
  • New intelligent details New 2D noise reduction High-performance 3D-NR (video) Improved AF performance Processing speed is 3 times faster than before DFD performance has evolved
  • New recording mode 4K120p 4: 2: 0 10bit 300Mbps 4K 60p 4: 2: 2 10bit 800Mbps / 600Mbps 5.7K 60p 4: 2: 0 10bit 300Mbps C4K 120p 4: 2: 0 10bit 300Mbps C4K 60p 4: 2: 2 10bit 800Mbps / 600Mbps Recording file method supports Apple ProRes in addition to MP4 and MOV 5.7K 30p Apple ProRes 422 HQ 1.9Gbps
  • Card slot: CFexpress TypeB slot, UHSII compatible SD card slot Weight: 739g
  • Dynamic range boost function: It is possible to shoot a wide dynamic range image at a maximum of 60 fps by synthesizing an overexposed image and an underexposed image in real time. Achieves a dynamic range of up to 13+ stops approaching the full size. The minimum ISO sensitivity is 800, and when using V-log it is 2000, so an ND filter is essential. Image stabilization: Adopts an ultra-high performance gyro sensor and a new algorithm, and has a correction effect equivalent to 7.5 steps. Smooth image stabilization that is ideal for movies. Dark place performance: High-sensitivity noise is much suppressed compared to GH5II while increasing the number of pixels. It can be used normally up to ISO3200. Built-in microphone evolved from 16bit to 24bit. 4 channels can be recorded when using an XLR adapter. Phase-difference AF is not installed, but AF is much better. The AF calculation speed has tripled, the background omission and tracking performance have been greatly improved, and the AF speed has also become considerably faster. There are 315 AF points in the full area. Human, face / pupil, animal + human subject recognition can be used in all AF modes. The focus range can be set with the focus limiter.
 
ND ενσωματωμενο έχει τελικά;
Μικροτερο bitrate θα χρειαζοταν αν έγραφε braw...

ξαναδιαβάζοντας between the lines, prores μαλλον μονο εξοδο βλέπω, γιατι λέει "Recording file method supports" και όχι στα "New recording mode"
 
Τιμή μόνο σώμα στην Ιαπωνία 263.000 Γιεν με τους φόρους, περίπου 2.000€. Να δούμε πόσο θα είναι τα "μεταφορικά"...

edit: αναρωτιέμαι τι σοϊ αισθητήρας είναι αυτός...
 
Last edited:
Σε γενικές γραμμές αν καταλαβαίνω καλά έχει ένα νέο αισθητήρα μεγαλύτερης ανάλυσης αλλά χωρίς να υπόσχεται ο νέος αισθητήρας τρομερό όφελος στα ψηλά ISO . Η αύξηση σε DR γίνεται με computational λειτουργία. Σχεδόν 200 γρ. βαρύτερη από την ΟΜ1 , πιστευω θα είναι και μεγαλύτερη , με DFD νέας γενιάς που υπόσχεται τριπλασιασμό απόδοσης στην εστίαση.

Η κάρτα CFexpresss δίνει τη δυνατότητα εσωτερικής εγγραφής υψηλού bitrate

Στο βίντεο δίνει πιστευω όσα περίμεναν όλοι αν και πρέπει να αποσαφηνιστούν κάποια specs

Ετσι οι χρήστες του m43 συτηματος θα είναι στην ευχάριστη θέση μετά από πολύ καιρό να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξυ δυο νέων κορυφαίων μοντέλων με τελειως διαφορετικες υλοποιήσεις ουσιαστικά σε πολλά από τα χαρακτηριστικά τους.

Aν βγει κοντά στο διχιλιαρο θα ειναι καλή η τιμή της αλλά πιστευω οτι θα αγγίξει τα 2500ευρω , αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση
 
Last edited:
Αν δείτε το βίντεο (μπορείτε να βάλετε υπότιτλους με αυτόματη μετάφραση στα Αγγλικά), σε κάποιο σημείο έχει νυχτερινή λήψη βίντεο με σαφέστατη βελτίωση στον θόρυβο. Για φωτογραφία δεν ξέρω...
 
  • Like
Reactions: evanfotis
Η σταθεροποίηση πρέπει να είναι απίστευτη, καμία σχέση με πριν, έχει και αλγόριθμο και γυροσκοπιο;
 
Δυστυχώς το βίντεο αποσύρθηκε, όποιος πρόλαβε - πρόλαβε. Υπομονή, τέσσερεις και σήμερα έμειναν - άσε που θα προκύψουν κι άλλα στην πορεία...
 
Η σταθεροποίηση πρέπει να είναι απίστευτη, καμία σχέση με πριν, έχει και αλγόριθμο και γυροσκοπιο;

Μην λες τετοια γιατι θα την κανει πρωτο στοχο ο Γιαννης αντι της XT4 ;)

Παντως δεν παιζει πλεον μονη της η Πανυ οπως επαιζε οταν ειχε βγει η προηγουμενη καμερα.

Βγηκε η καταπληκτικη για την εποχη της παντα Α73 , βγηκαν οι Canon που τα εδωσαν ολα και μπηκε και η ιδια η Πανυ με τις S5/S6 να προκαλει πολλους δισταγμους για καποιους ωστε να μεινουν στην GH ως κυρια καμερα.

Αν δεν εχει κατι διαστημικο επανω της (που δεν εχω δει κατι απο τα λιγα που ξερουμε εως τωρα) δεν προκειται να επαναλαβει την επιτυχια των GH4/5 αν δεν ριξει δραματικα την τιμη της .
 
Οχι όχι αυτή θα την κρατήσει παραπάνω!!!, είναι εξαιρετική η X-T4, για την X-S10 το είχα πει εξαρχής ότι λίγες μέρες θα μείνει μαζί του...
 
Δυστυχώς το βίντεο αποσύρθηκε, όποιος πρόλαβε - πρόλαβε. Υπομονή, τέσσερεις και σήμερα έμειναν - άσε που θα προκύψουν κι άλλα στην πορεία...



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

και μεταφρασμενο


 
  • Like
Reactions: cacau
This is the full GH6 spec sheet:

Lens mount Micro Four Thirds mount Image Sensor Type Live MOS sensor (17.3 x 13.0 mm) Camera effective pixels / Total pixels 25.21 megapixels / 26.52 megapixels AR (Anti Reflection) coating Yes Aspect ratio / Color filter 4:3 / Primary color filter Dust reduction system Image sensor shift type Latitude Dynamic Range Boost ON: 13+ stops (V-Log) Dynamic Range Boost OFF: 12+ stops (V-Log) Still Image Recording file format JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW Aspect ratio 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 File size (Pixels) 4:3: 5776x4336(L) / 4096x3072(M) / 2944x2208(S) / 11552x8672(XL) / 8192x6144(LL) 3:2: 5776x3848(L) / 4096x2728(M) / 2944x1960(S) / 11552x7696(XL) / 8192x5464(LL) 16:9: 5776x3248(L) / 4096x2304(M) / 2944x1656(S) / 11552x6496(XL) / 8192x4608(LL) 1:1: 4336x4336(L) / 3072x3072(M) / 2208x2208(S) / 8672x8672(XL) / 6144x6144(LL) Image quality RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard Color space sRGB, AdobeRGB Motion Picture Recording file format MOV: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC, Apple ProRes MP4: H.264/MPEG-4 AVC, H.265/HEVC Audio format MOV: LPCM (2ch 48kHz/24-bit, 96kHz/24-bit) (4ch 48kHz/24-bit, 96kHz/24-bit) MP4: AAC (2ch 48kHz/16-bit) System frequency 59.94Hz / 50.00Hz / 24.00Hz Image area of video Full / Pixel by Pixel

Viewfinder Type OLED Live View Finder Pixels Approx. 3.68 million dotsField of view / Magnification Approx. 100% / Approx. 1.52x / 0.76x (35mm camera equivalent) with 50 mm lens at infinity; -1.0 m-1, when the aspect ratio is set to 4:3 Eye point / Diopter adjustment Approx. 21 mm at infinity; -1.0 m-1 / -4.0 - +3.0 (dpt) Eye sensor Yes Rear Monitor Type TFT LCD monitor with static touch control Monitor size Tilt free-angle, 3.0-inch, 3:2 aspect Pixels Approx. 1.84 million dots Field of view Approx. 100% Focus Type Contrast AF system DFD technology Yes Focus mode AFS (Single) / AFC (Continuous) / MF AF mode Tracking / Full Area AF / Zone (Horizontal/Vertical) / Zone / 1-Area+ / 1-Area / Pinpoint AF detective range EV -4 - 18 (F2.0, ISO100 equivalent, AFS) AF custom setting AF Sensitivity, AF Area Switching Sensitivity, Moving Object Prediction AF assist light Yes AF lock Set the Fn button in custom menu to AF lock Focus ring control Nonlinear / Linear (90 Degree / 120 Degree / 150 Degree / 180 Degree / 210 Degree / 240 Degree / 270 Degree / 300 Degree / 330 Degree / 360 Degree / 720 Degree / 1080 Degree / Maximum) Others AF-ON, AF-ON: Near Shift, AF-ON: Far Shift, Focus Limiter, Focus Peaking, 1-Area AF Moving Speed, Continuous AF (during motion picture recording), Focus/Shutter Priority, Focus Switching for Vert/Hor, AF/AE Lock Hold, AF+MF, MF Assist, MF Guide, Focus Ring Lock, Show/Hide AF Mode, Shutter AF, Half Press Shutter, Quick AF, Eye Sensor AF, Loop Focus Frame, Enlarged Live Display (Video), Touch Shutter, Touch AF/AE Function, Touch Pad AF, Lens Focus Resume

Light metering system 1,728-zone multi-pattern sensing system Light metering mode Multiple / Center Weighted / Spot / Highlight Weighted Metering range EV0-18 (F2.0 lens, ISO100 equivalent) Mode dial Program AE (P) / Aperture Priority AE (A) / Shutter Priority AE (S) / Manual Exposure (M) / Creative Video (P/A/S/M) / Custom 1, 2, 3, 4 / Intelligent Auto Exposure compensation 1/3 EV step +/-5EV ( +/-3EV for motion picture) Dynamic Range Boost ON / OFF ISO sensitivity Still image: [Normal]: Auto / 50 (Extended ISO) / 100-25600 [V-Log]: Auto / 125 (Extended ISO) / 250-12800 Motion picture: [Normal]: Dynamic Range Boost OFF (Base ISO 100): Auto / 50 (Extended ISO) / 100-12800 Dynamic Range Boost ON (Creative Video Mode) (Base ISO 800): Auto / 800-12800 [V-Log]: Dynamic Range Boost OFF (Base ISO 250): Auto / 125 (Extended ISO) / 250-12800 Dynamic Range Boost ON (Creative Video Mode) (Base ISO 2000): Auto / 2000-12800 [Hybrid Log Gamma]: Dynamic Range Boost OFF (Base ISO 250): Auto / 250-12800 Dynamic Range Boost ON (Creative Video Mode) (Base ISO 2000): Auto / 2000-12800 (Standard output sensitivity) AE lock Set the Fn button in custom menu to AE lock Image Stabilization System B.I.S. (5-axis / 7.5-stop) Dual I.S. 2 (7.5-stop) White balance AWB / AWBc / AWBw / Daylight / Cloudy / Shade / Incandescent / Flash / White Set 1, 2, 3, 4 / Color temperature setting 1, 2, 3, 4

White balance adjustment Blue/Amber bias, Magenta/Green bias Color temperature setting 2500-10000K in 100K Type Focal-plane shutter Shutter speed Still image: Bulb (Max. 30 minutes), 1/8,000 - 60 Electronic front curtain shutter: Bulb (Max. 30 minutes), 1/2,000 - 60 Electronic shutter: Bulb (Max. 60 sec), 1/32,000 - 60 Motion picture: 1/25,000 - 1/25 Creative Video M mode / MF mode: 1/25,000 - 1/8 Self timer 10sec, 3 images / 2sec / 10sec / Custom Time Remote control Remote control by DMW-RS2 Silent mode / Shutter type Yes / Yes (Auto / Mechanical / Electronic front curtain / Electronic / Electronic+NR) AE bracket 3, 5, 7 images in 1/3, 2/3 or 1 EV step, max. +/-3 EV, single/burst Aperture bracket 3, 5 or all positions Focus bracket 1 to 999 images, focus steps can be set in 10 levels White balance bracket 3 images in blue/amber axis or in magenta/green axis, color temperature setting Burst speed Mechanical shutter / Electronic front curtain shutter H: 14 frames/sec (AFS/MF), 8 frames/sec (AFC) (with Live View) M: 6 frames/sec (AFS/MF) (with Live View), 5 frames/sec (AFC) (with Live View) L: 2 frames/sec (AFS/MF/AFC) (with Live View) Electronic shutter SH75: 75 frames/sec (AFS/MF) SH60: 60 frames/sec (AFS/MF) SH20: 20 frames/sec (AFS/MF) H: 14 frames/sec (AFS/MF), 7 frames/sec (AFC) (with Live View) M: 6 frames/sec (AFS/MF) (with Live View), 5 frames/sec (AFC) (with Live View) L: 2 frames/sec (AFS/MF/AFC) (with Live View) Number of recordable images H/M/L RAW+JPEG: More than 40 images RAW: More than 65 images, More than 50 images JPEG: More than 95 images, More than 90 images SH RAW / RAW+JPEG / JPEG: 200 images


Time Lapse Shot Yes Stop Motion Animation Yes Flash type TTL External Flash Flash mode Auto / Auto/Red-eye Reduction / Forced On / Forced On/Red-eye Reduction / Slow Sync. / Slow Sync./Red-eye Reduction / Forced Off Flash synchronization 1st Curtain Sync, 2nd Curtain Sync. Flash output adjustment 1/3EV step +/-3EV Synchronization speed Less than 1/250 second Wireless control Yes (When using DMW-FL200L / FL360L / FL580L), Wireless Channel: 1ch/2ch/3ch/4ch Flash sync socket Yes Extra Tele Conversion 2.0x (EX S), 1.4x (EX M) Photo Style Standard / Vivid / Natural / L. Classic Neo / Flat / Landscape / Portrait / Monochrome / L. Monochrome / L. Monochrome D / L. Monochrome S / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log / Hybrid Log Gamma / My Photo Style 1-10 Picture adjustment Contrast / Highlight / Shadow / Saturation / Color Tone / Hue / Filter Effect / Grain Effect / Color Noise / Sharpness / Noise Reduction / ISO / WB Filter Expressive / Retro / Old Days / High Key / Low Key / Sepia / Cross Process / Bleach Bypass Master pedestal level 31 steps Luminance level 8-bit: 0-255 / 16-235 / 16-255 10-bit: 0f'1023 / 64f'940 / 64f'1023 Wave form monitor / Vectorscope Selectable LUT view assist Supported file types: .vlt, .cube Monitor / HDMI HLG view assist Monitor (MODE1 / MODE2 / OFF) / HDMI (AUTO / MODE1 / MODE2 / OFF)

Anamorphic desqueeze display 2.0x / 1.8x / 1.5x / 1.33x / 1.30x / OFF Synchro scan Yes SS/Gain operation Shutter Duration/ISO / Angle/ISO / Shutter Duration/dB Color bars / 1kHz test tone Yes (SMPTE / EBU / ARIB) / Yes Knee control Yes (in Like709 mode) Red REC frame indicator ON / OFF Vertical Position Information Still image / Motion picture (ON/OFF) Level Gauge Yes Print PictBridge compatible USB USB Type-C (SuperSpeed USB 10Gbps (USB 3.2 Gen2)) HDMI HDMI TypeA Audio: ON / OFF, MP4: 2ch, MOV: 2ch (When [4ch Mic Input] is set to OFF.), 4ch (When [4ch Mic Input] is set to ON.) Monitor-through 4:2:2 10bit (When [Rec Quality] is set to [4:2:2 10bit] or [4:2:0 10bit].) 4:2:2 8bit (When [Rec Quality] is set to [4:2:0 8bit].) Down Convert: Auto / C4K/4K / 1080p / 1080i / OFF Remote input 2.5mm (Dia.) Build-in microphone Stereo External microphone/audio device input 3.5mm for external microphone / external audio device (Dia.) MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE Wind Cut: OFF / Low / Standard / High Special Mic: Stereo / Shotgun XLR microphone Yes with DMW-XLR1 4ch mic input Yes with DMW-XLR1

Speaker Monaural Headphone output 3.5mm (Dia.) Card slot Slot 1: CFexpress Card (CFexpress Type B) Slot 2: SD Memory Card / SDHC Memory Card / SDXC Memory Card TC In/Out Yes with BNC Converter Cable (bundled) Count up Rec Run / Free Run Time code mode Drop Frame / Non-Drop Frame (When system frequency [59.94Hz] is selected.) HDMI time code output ON / OFF External TC setting TC Synchronization / TC Output Reference Fan Auto1 / Auto2 / Fast / Normal / Slow / OFF Lamp Tally Lamp (front/rear) / Card Access Light / Power Indicator / Charging Light/Network Connection Light Wi-Fi 2.4GHz (STA/AP) (IEEE802.11b/g/n) 5GHz (STA) (IEEE 802.11a/n/ac) Security: WPA/WPA2/WPA3 Bluetooth Bluetooth v5.0 (Bluetooth Low Energy (BLE)) Dust and Splash Resistant Yes Battery life (CIPA standard) When using CFexpress Card: Approx. 330 images, 750 images (Power Save LVF mode) with H-ES12060 / DMW-BLK22 Approx. 350 images, 800 images (Power Save LVF mode) with H-FS12060 / DMW-BLK22 When using SD memory card: Approx. 360 images, 850 images (Power Save LVF mode) with H-ES12060 / DMW-BLK22 Approx. 380 images, 900 images (Power Save LVF mode) with H-FS12060 / DMW-BLK22 Continuous recordable time When using CFexpress Card: MP4 [4K/60p]: Approx. 80 min with H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: Approx. 90 min with H-ES12060 / H-FS12060

When using SD memory card: MP4 [4K/60p]: Approx. 90 min with H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: Approx. 100 min with H-ES12060 / H-FS12060 (Motion picture) Actual recordable time (Motion picture) When using CFexpress Card: MP4 [4K/60p]: Approx. 40 min with H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: Approx. 45 min with H-ES12060 / H-FS12060 When using SD memory card: MP4 [4K/60p]: Approx. 45 min with H-ES12060 / H-FS12060 MP4 [FHD/60p]: Approx. 50 min with H-ES12060 / H-FS12060 Operating temperature -10 Degree C to 40 Degree C Operating humidity
10%RH to 80¼RH Battery Info Optional, included Battery Material Lithium ion Battery Type non-universal Battery Quantity 1 Dimensions (W x H x D) 138.4 x 100.3 x 99.6mm (excluding protrusions) Weight 823g (SD Memory Card x 1, Battery, Body), 739g (Body only)
 
Για κατι καλυτερο , ειδικα στο βιντεο, πρεπει να πας σε RAW εγγραφη μονο, που δεν υπαρχει καμια εκτος ακριβων εξαιρεσεων .

Ακομα και η νεα GH6 δεν φαινεται να εχει RAW , και ειναι πολυ μεγαλη πια και βαρια για μενα...πιο μεγαλη και απο FF μηχανες !


ρε συ την ψωνισανε.

Την μεγαλωσαν, την βαρυναν της εβαλαν γριλιες για απαγωγη για να εχει εσωτερικα μονο prores ?

Ποσο δυσκολο ηταν να της βαλουν και ενα braw/ raw prores εστω