Τεχνολογικά νέα, καινοτομίες .... από την Panasonic

Fk_gsnJacAEUUjB.jpeg



....................

Το νεωτερο ειναι οτι θα βγει και δευτερο μοντελο S5 II x ( στα προτυπα της S1h με εξαερισμο και χωρις σταθεροποιηση αραγε ? )

παντως και σε αυτο μοντελο το απλο δειχνει διπλα στο EVF και πισω απο τη ροδελα μια τρυπα εισοδου/εξοδου για αερα
 
εγω αυτο πιστευω οτι θα εχουν ως ειδοποιό διαφορα.

μια φωτογραφικη s5 allaround και μια ακομα πιο ικανη στο βιντεο σαν μια μικρη s1h.
 
Το LiDAR σε video στα κινητά κάνει θαύματα, δες cinematic mode iPhone κλπ.
Ευελπιστώ εκεί να το υλοποιήσει η Panasonic γιατι εκεί υστερεί, όχι τόσο φωτογραφικά.
Άσε που προ μερικών ετών παρόμοιο σύστημα με LiDAR 1080px επωληθη στη Canon όπου το παρουσίασε σε έκθεση σε χρήση για τρύπημα στυλ chroma key χωρίς ανάγκη πανιού αλλά κ μόνο από την απόσταση αντικειμένων. Εκτοτε δεν είδα βα βγαίνει στην αγορά.
 
Αν βοηθά τόσο πολύ στο βίντεο είναι σίγουρο οτι θα το υλοποιήσει, η Panasonic γαρ ως προτεραιοτητα έχει το βίντεο

επίσης δεν νομίζω να έχουν προλάβει να βάλουν PDAF σε κάποιο από τα δυο επερχόμενα μοντέλα , στην τελευταία συνέντευξη προ λόγων μηνών έλεγαν οτι το μελετούν ως εναλλακτική μέθοδο εστίασης κάτι που σημαίνει οτι δεν θα το υλοποιήσουν άμεσα αφού τα νέα μοντέλα τα τεσταρουν πολύ καιρό πριν

δεν το έβαλαν και στην νέα GH6

εμενα με ενδιαφέρει πολύ το απλό φωτογραφικό σώμα λόγω μικρού μεγέθους αρκεί να έχει ένα καλυτερο EVF απο της υπάρχουσας S5 και ένα αισθητήρα τουλάχιστον 34-37Mpx με έξτρα hires που να δικαιολογεί την αγορά FF φωτογραφικού σώματος

αν τυχόν είναι και στυλ rangefinder με σπαστο EVF θα κλειδώσει η αγορά του κάποια στιγμή στο μέλλον όταν πέσει και η τιμή της όπως τώρα της S5 ;)

προτεραιοτητα πάντως έχω τον επερχόμενο 14-28 Μacro, για τοπίο μια χαρά θα είναι , καλο IQ πιστευω πως θα έχει ,λογικά θα δίνει ένα 1:5 και θα είναι ελαφρύς , το ερωτηματικό για πιθανή αγορα του ειναι αν θα πέρνει φιλτρα ή λόγω της εστιακης των 14mm έχει πολύ κοίλο εμπρός οπτικό στοιχείο
 
Το LiDAR σε video στα κινητά κάνει θαύματα, δες cinematic mode iPhone κλπ.
Ευελπιστώ εκεί να το υλοποιήσει η Panasonic γιατι εκεί υστερεί, όχι τόσο φωτογραφικά.

Θα δωσει δηλαδη διεξοδο στους κατοχους GH σιγα σιγα προς το FF....
 
Εγώ ανησυχώ μπάς και στρώσει το ΑF της αλλά χαλάσει / κόψει κάτι από codecs… όλοι τους εκεί συνεννοημένοι πρέπει να είναι…
 
Μιας και διερευσαν τα πλήρη spec της S5 (II) ανοίχτηκε ξέχωρο νήμα για συζήτηση εδω

Συμφωνα με το asobinet αναμένεται και η μεγάλη S1 να αλλάξει στο τρίτο τρίμηνο του 2023 , καμία διαρροή ακόμα για την S1R Mark II

LUMX S1 Mark II

  • 2023 Q3
και από το κανάλι τους στο YouTube αναμένεται και η επίσημη παρουσίαση στις 4 Ιανουαρίου :

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
e0d464718f7e4b8db6a9d5e85b13c999


ερχονται και νεοι φακοι , ενας ζουμ μεγαλου ευρους εστιακων εως τα 200mm και ενας σταθερος γυρω στα 100mm
 
Last edited:
Τωρα που ξερουμε λιγο πολυ τι εφερε και τι όχι η S5 II στο τραπέζι και που ακριβως πλασσαρεται στην αγορά στον ανταγωνισμό θα προσπαθησω να κανω μια προβλεψη για τις επομενες κινησεις τους

Το σημαντικό για την πολιτική που ακολουθουν και αυτο που εγω διαβασα απο την κινηση της S5II ειναι ότι αποφάσισαν να ανανεώσουν το πιο <εμπορικό> μοντέλο τους στις FF , το οποιο ειχε παρουσιαστεί σχετικά πρόσφατα -μολις 2 χρόνια πριν- και μάλιστα επέλεξαν αυτό για να παρουσιάσουν πρωτα το νεο υβριδικο τους συστημα εστίασης. Αυτη η κινηση δειχνει και που εχουν ριξει την βαρυτητα , δεν νομιζω να εγινε τυχαια.

ενσωματωσαν στο μοντελο οτι σχεδόν ειχε η προηγούμενη S5 (αναμενόμενο), του πρόσθεσαν την καλυτερη σταθεροποιηση της αγορας σε FF φτιαχνοντας overal ενα πολυ ικανο υβριδικο FF μοντελο που δεν προσφερει κατι πρωτοπορο ή καινουργιο τεχνολογικα αλλα οτι κανει το κανει πολυ καλα και ολα αυτα σε μια ελκυστική τιμη και σε πολυ καλό μεγεθος σώματος.

Το ποσοστό που κατεχουν σε πωλησεις FF ειναι γελοιο για το μεγεθος της εταιρίας , αντιθετα στο m43 κατεχουν εχουν σημαντικό ποσοστό και πιστευω σε πρώτη ανάγνωση , οτι εκει απευθυνεται αμεσα το συγκεκριμένο FF μοντελο (και λόγω μεγέθους σώματος) καθως και δευτερευοντως σε φρέσκους χρηστες που μπαινουν στο FF ως μια εξτρα επιλογη. .

Το ότι η νέα GH6 ειναι πιο πληρης σε βιντεο αλλά δεν εχει την κορυφαια εστιαση της εταιρίας ειναι φοβερή αποτυχία τους, ειτε ο αρχικος σχεδιασμος δεν τους βγηκε και δεν προλαβαν να την ενσωματωσουν ειτε εγινε σκοπιμα και εχουν αποφασίσει να αφησουν σταδιακά την κατηγορία στην OMDS .

Αναμένω την GH6II πολυ συντομα αν ισχυει το πρώτο

αν αντίθετα δουμε μεσα στο 2023 μια G10 δηλ. ενα πολύ καλό σώμα με κουτσουρεμενα βιντεοχαρακτηριστικά , τη νεα υβριδική εστίαση και τον αισθητηρα της GH6 και ενα μικρότερο φωτογραφικό μοντέλο αντικαταστατη της GX9 με PDAF, θα μεταφράζεται στο θελουν να κρατησουν το οποιο φωτογραφικό τους m43 κοινό και να σπρώξουν τον ογκο των sobarvn eraitexnvn /επαγγελματιών του βιιντεο που διατηρουν (ή ειχαν και εφυγαν πρόσφατα γιατι ηθελαν καλυτερη εσταιση) στις FF της εταιρίας

Στις FF η πιο σοβαρή πρόταση τους (που θα κλεινει το μάτι και σε χρήστες αλλων εταιριών) θα ερθει με την ανανεωση της σειρά S1 που εχει κλεισει 4 χρόνια και βάλε.

Εκτος απο το φωτογραφικό μοντελο S1R II με αισθητηρα υψηλης αναλυσης που ειναι σιγουρο οτι θα παρουσιαστεί ερωτηματικο αποτελει αν θα βγάλει αντικαταστατη της απλης S1 (το πιο πιθανό) και αν ναι , αν θα διατηρήσει το μέγεθος σώματος των παλιών S1 ή θα κανει χαρούμενο πολύ κόσμο και θα καταφέρει να δώσει ολες τις νεες προσθηκες στο μικρότερο σώμα της S5ΙΙ που φέρει πλέον και ανεμιστήρα και εχει αυξησει καπως τις διαστασεις του σε σχεση με την παλια S5.
 
Last edited:
Όπως λες και συ, το ποσοστό τους στο FF είναι γελοίο, οπότε ΑΝ θέλουν να το αυξήσουν έχουν δυο δρόμους να ακολουθήσουν: πόλεμο τιμών (που δεν συμφερει καμία εταιρεία) ή εξαιρετικά χαρακτηριστικά - ή προσεκτικό συνδυασμό των δυο.

Προς το παρόν δεν βλέπω κάποιο φως στον ορίζοντα, εκτός αν μιλάμε για "μοντέλα κύρους", στο στυλ "κοιτάχτε τι μπορούμε να φτιάξουμε" αλλά αυτό ούτε στα αυτοκίνητα δεν πιάνει πλέον, ο κόσμος δεν τσιμπάει. Οπότε αν δεν βάλουν/αναβαθμίσουν μέσω fw χαρακτηριστικά και δεν ρίξουν γρήγορα τιμές, θα μείνουν εκεί στα γελοία. Φυσικά εγώ δεν είμαι στο τμήμα έρευνας αγοράς της panny, οπότε ελπίζω να λέω χαζά, αλλά...

Υ.Σ. Για το m4/3, το μόνο που έχω να πω είναι ότι περίμενα περισσότερα από την εταιρεία που έβγαλε τις GM1/5 - και δεν είμαι ο μόνος απ' ότι διαβάζω στα διεθνή φόρουμ. Η GX9 κλείνει 5 χρόνια στα χέρια μου και αν δεν προκύψει κάτι σύντομα μας βλέπω για άλλες πολιτείες...
 
Δημήτρη αν παραμεινεις στο συστημα (με την προικα που εχεις εσυ και εγω λογικο ειναι επί του παρόντος) η καλυτερη σου επιλογη πιστεψε με ειναι η OM5. Μακάρι να δουμε συντομα εφάμιλη φωτογραφικη λυση (και ας μην ειναι στεγανη) απο την Panasonic με μια φθηνότερη απο την ΟΜ5 μηχανη δηλ. μια GX10.

Θα βοηθησει πολυ να συνεχιστει ο εσωτερικος ανταγωνισμός στο m43 και με εισαγωγικά μοντελα κάτω του χιλιάρικου
 
  • Like
Reactions: cacau
Κάτι που αναφέρθηκε επίσης στο event απο τον Matt Frazer (στο live-stream της S5II) ηταν για μελλοντικούς αναμορφικούς φακούς με AF, κατασκευασμένους απο την Panasonic.
 
αυτο και αν θαναι γελοιοτητα παντως .

Ζηλεψαν δηλαδη την samyang που εβγαλε αναμορφικους af ?

ή τους φυλαγαν στο συρταρι μεχρι να υιοθετησουν pdaf ?

Aς κοιταξει η πανασονικ να βγαλει καμια σοβαρη καμερα οπως η Sony Venice 2 θα ελεγα εγω....και κατω απο αυτην να χτισει καμια μικρη σειρα καμερων.

Φακους παλι ας κοιταξει τι εβγαλε η canon με τους Sumire και ας αφησει τις παπαρδελες για την samyang και τους κινεζους.
 
Νομίζω οτι και ο ίδιος τρόλαρε την φημη που είχε βγει αναφέροντας το γιατι στη συνέχεια είπε οτι το πολύ να πούλαγαν μια πεντάδα φακών ….
 
Αυτο που λειπει για αρχη ειναι μια Varicam αξιωσεων και να πιστεψει λιγο στην μοντουρα της Leica και να βγαλει καμια καμερα με αυτην οπως εκανε η Canon και η Red με την μοντουρα RF
 
Λίγο πολύ οι προβλέψεις τους κουμπώνουν με αυτά που έγραψα και εγώ πιο πάνω για τα επόμενα μοντέλα της εταιρίας.
 
  • Haha
Reactions: cacau
Τεχνολογία αισθητηρα ανάλογη του Sigma Foveon με καταγραφή πλήρους χρωματικής πληροφορίας σε καθε pixel λεει η Panasonic οτι εξελίσσει

Panasonic has developed a technology that captures hyperspectral images with the world’s highest sensitivity


In conventional hyperspectral imaging, optical elements such as prisms and filters that selectively pass light of specific wavelengths are used to detect the light of the wavelengths assigned to each pixel of the image sensor. However, these methods have physical limitations in that when looking at each pixel, light with wavelengths other than the “assigned wavelength” cannot be detected, and sensitivity decreases in inverse proportion to the number of wavelengths.
Therefore, we have developed a special filter using a structure that utilizes the wave properties of light, called a Distributed Bragg Reflector (DBR) *6 , and installed it in an image sensor (Fig. 1a,b). ). This special filter is designed to randomly change the intensity of the light emitted from the observation target for each pixel and wavelength (Fig. 1c). Changing the intensity for each pixel and for each wavelength corresponds to “decimation” of data. By properly detecting in the “thinned” state, the “before thinning” state can be restored on the software. With this technology, color separation is performed by software restoration, so the software takes on part of the color separation function, eliminating the physical limitations in sensitivity that conventional hyperspectral imaging technology had. broke through.

Using the above-mentioned special filter allows light of multiple wavelengths to pass through, increasing the amount of light detected by the image sensor and improving sensitivity. Specifically, the developed special filter passes about 45% of the incident light. This is about 10 times higher than the light utilization efficiency of conventional technology (5% or less), and the world’s highest sensitivity. In an example of an image taken with the brightness of general office lighting (550 lux), the developed technology was able to capture a clear image (Fig. 2a), but the conventional technology was only faintly visible (Fig. 2b). In this way, the developed hyperspectral imaging technology enables clear imaging without the extremely bright special lighting (over 10,000 lux) required by conventional hyperspectral cameras.
Using the developed special filter and color restoration on the software, we succeeded in capturing hyperspectral images by dividing the visible light region (wavelength 450-650 nm) into 20 wavelengths. Since the data is appropriately “thinned out” by the special filter, the colors can be accurately separated on the software, and correct spectral information can be obtained as shown in the color sample photograph (Fig. 2c). Since it can detect 20 wavelengths and an extremely large amount of color information, it improves the accuracy of image analysis and recognition compared to the naked eye and color cameras that can distinguish only three colors (red, green, and blue). later).

Screen-Shot-2023-01-27-at-08.46.24.png
 
  • Like
Reactions: evanfotis and cacau
Πολύ ενδιαφέρον, αρκεί να μην καταλήξει όπως ο "οργανικός αισθητήρας" όπως σχολιαζει και ο ίδιος ο συντάκτης στο site...