Τεχνολογικά νέα, καινοτομίες .... στις Canon

Τι να τη κανεις δηλ. Τηνυχτα;
έχεις και evf ....εγώ ποτέ δεν τη χρησιμοποίησα.
Επίσης , πολλές μηχανές έχουν ειδικό mode για νύχτα στο LCD monitor ,με μειωμένη φωτεινότητα και μονόχρωμη απεικόνιση...

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
Στραβώνει και κουράζει η LCD αν είσαι ώρα σε σκοτεινό περιβάλλον, με το που σηκώσεις τη μηχανή.... κοιτάς μια την LCD και βλέπεις ρυθμίσεις, πριν τη σηκώσεις στο μάτι. Πολύ ταχύτερο από το evf. Γλιτώνεις και λίγο μπαταρία.

Χώρια τη θέση. Στο στήθος την κρατάς και βλέπεις την top lcd, δεν χρειάζεται να σηκώσεις το σώμα ή την οθόνη.

Γιάννη μπορεί να φαίνεται υπερβολικό, αλλά αν το κάνεις ώρες θα δεις ότι έχει διαφορά.
 
Στραβώνει και κουράζει η LCD αν είσαι ώρα σε σκοτεινό περιβάλλον, με το που σηκώσεις τη μηχανή.... κοιτάς μια την LCD και βλέπεις ρυθμίσεις, πριν τη σηκώσεις στο μάτι. Πολύ ταχύτερο από το evf. Γλιτώνεις και λίγο μπαταρία.

Χώρια τη θέση. Στο στήθος την κρατάς και βλέπεις την top lcd, δεν χρειάζεται να σηκώσεις το σώμα ή την οθόνη.

Γιάννη μπορεί να φαίνεται υπερβολικό, αλλά αν το κάνεις ώρες θα δεις ότι έχει διαφορά.

Ετσι ακριβώς, γνωρίζω επαγγελματίες φωτογράφους που δυσκολευονται να πάνε σε mirrorless λόγω αυτού του χαρακτηριστικού ή που έχουν Mirrorless και δυσκολεύονται πάρα πολύ που δεν έχουν την πάνω οθόνη. Προσωπικά είναι ίσως το μόνο χαρακτηριστικό που μου λείπει από τις Dslr μαζί με την διάρκεια της μπαταρίας. Βέβαια περί ορέξεως.
 
Απάντηση: Re: Τεχνολογικά νέα, καινοτομίες .... στις Canon

Όταν κάποιος χρησιμοποιει την μηχανή σε τρίποδο για πολύ ώρα και δεν θέλει ανοιχτή την πίσω οθόνη γιατί στραβώνει ανάβει την επάνω με λιγοστό χαμηλό κίτρινο πράσινο φωτισμό και βγάζει αστροφωτογραφια, Μακρά έκθεση κλπ. Άλλη χρήση το θέατρο κλπ. όπου δεν κανεις χρήση της LCD γιατί στραβώνει κόσμο και τραβάς χαμηλά χωρίς EVF και θες να δεις και να διορθώσεις τις ρυθμίσεις γιατί αλλάζει ξαφνικά ο φωτισμός, θέλεις να τσεκάρεις μπαταρία κλπ.

Υπάρχουν και πολλές άλλες χρήσεις αλλά νομίζω έγινα κατανοητός οτι σε συγκεκριμένα είδη φωτογράφησης είναι πολύ απαραίτητη.
 
Re: Απάντηση: Re: Τεχνολογικά νέα, καινοτομίες .... στις Canon

Όταν κάποιος χρησιμοποιει την μηχανή σε τρίποδο για πολύ ώρα και δεν θέλει ανοιχτή την πίσω οθόνη γιατί στραβώνει ανάβει την επάνω με λιγοστό χαμηλό κίτρινο πράσινο φωτισμό και βγάζει αστροφωτογραφια, Μακρά έκθεση κλπ. Άλλη χρήση το θέατρο κλπ. όπου δεν κανεις χρήση της LCD γιατί στραβώνει κόσμο και τραβάς χαμηλά χωρίς EVF και θες να δεις και να διορθώσεις τις ρυθμίσεις γιατί αλλάζει ξαφνικά ο φωτισμός, θέλεις να τσεκάρεις μπαταρία κλπ.

Υπάρχουν και πολλές άλλες χρήσεις αλλά νομίζω έγινα κατανοητός οτι σε συγκεκριμένα είδη φωτογράφησης είναι πολύ απαραίτητη.

Ακριβώς για αυτό αρκετοί επαγγελματίες δεν μπορούν χωρίς αυτή, τώρα για ερασιτεχνική χρήση στους περισσότερους είναι περιττή.
 
Όπως είπα, εξαρτάται τη χρήση που κάνεις.
Εγώ δεν την έχω χρειαστεί ποτέ , ούτε κανείς που γνωρίζω και τραβάω πολύ συχνά σε σκοτάδια, εσωτερικούς χώρους κλπ

Επισης, όπως είπα, έχουν πολλές μηχανές ειδικό mode ,για βραδυνές φωτό που δεν κουραζει, ουτε τυφλωνει η LCD.

H LCD επίσης Νίκο γυρνάει προς τα πάνω...δεν υπάρχει πρόβλημα.

Για μένα καλύτερα που τη βγάλανε...


Τέλος...μη ξεχνάτε ότι αυτές οι μηχανές απευθύνονται κυρίως σε βιντεαδες....οπότε όλα αυτά που λέτε είναι άχρηστα.

Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Ένα παράδειγμα πχ από fuji Night vision mode



https://m.dpreview.com/reviews/fujifilm-x-t3/2


eb0bd84d6978784a9eeab275f2870e3e.jpg


Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
 
Last edited by a moderator:
Τα ξέρουμε Γιάννη αυτά άλλα δεν είναι το ίδιο για μένα τουλάχιστον, βέβαια είναι ότι βολεύει τον καθένα, εμένα μου λείπει πάντως, βάλε στην εξίσωση ότι δεν έχουν πολλές μηχανές night mode.
 
Μόνο εμείς τα συζητάμε αυτά ....αλλα είναι τα σημαντικά γι αυτες τις μηχανές.
Τι raw θα τραβάει...compressed και σε τι βαθμό;.
θα το βλέπουν όλα τα προγράμματα;
Θα έχει 4κ raw ;
Τι κάρτες θα χρειάζεσαι γι'αυτό;
Από υπερθέρμανση τι γίνεται;

Από rs;

Θα έχει full sensor readout;

Πώς θα είναι η σταθεροποίηση για πρώτη φορά σε canon;


Τι τιμη θα έχει ;


Κλπ...κλπ...



Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Σωστά.... Με τέτοια τιμή, ακαδημαϊκά συζητάμε!
Κάπου εκεί θα παίξει μάλλον...4500

Να δούμε η μικρή πόσο θα βγει.
 
Last edited by a moderator:
Μόνο εμείς τα συζητάμε αυτά ....αλλα είναι τα σημαντικά γι αυτες τις μηχανές.
Τι raw θα τραβάει...compressed και σε τι βαθμό;.
θα το βλέπουν όλα τα προγράμματα;
Θα έχει 4κ raw ;
Τι κάρτες θα χρειάζεσαι γι'αυτό;
Από υπερθέρμανση τι γίνεται;

Από rs;

Θα έχει full sensor readout;

Πώς θα είναι η σταθεροποίηση για πρώτη φορά σε canon;


Τι τιμη θα έχει ;


Κλπ...κλπ...



Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk

Καλά προφανώς, κουβέντα κάνουμε, έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι από εμάς με την τιμή που θα έχει ακόμα και το έχτρα grip (αν βγει) θα δυσκολευόμαστε να πάρουμε!!!:music-smiley-005:
 
Κυριοι δυο ημερες εμειναν αρκουν οι υποθεσεις για την τιμη της και τα υποτιθεμενα specs (οσα δεν γνωριζουμε), κοντος ψαλμος αλληλουια.
 
Μετα την παρουσιαση των R5-R6 και μιας και καθεται η σκονη σιγα σιγα μερικες αποψεις για το που παει η Canon και τι πιθανολογειται ως το επομενο βημα απο τους Ιαπωνες.




I think Canon has demonstrated that they now have a significant prowess in terms of mirrorless functionality. While some functions are not as perfect as some would like - the fact that Canon can oversample from 8K down to 4K at almost any speed is a significant bump up in performance across the board against their competition.

What this means for Canon is that they can take aim at any particular segment of the market, and compete relatively well. They still have some issues though, all is not perfect. Sony if not this release, will certainly come close to doing global shutter based cameras for video. It actually wouldn't surprise me to either see the A9 II sensor or a global shutter sensor in the A7S III, A7S IV, or A7S V (whatever they call it) when it purportedly comes out this summer. That is technology that Canon cannot match right now.



While Canon has global shutter sensors, they are designed with front-side illumination. That has inefficiencies, and downgrades the dynamic range and fill capacity by one full stop.

While that may not be a problem for a pure video camera, it is for a hybrid where people demand excellent stills performance as well as video. To get up to where the A9 II sensor, or an advanced generation global shutter sensor that Sony can both make; that is at least two sensor generations from where Canon is right now. Canon certainly has the patent material to make such a leap, it's yet to be determined if they have the will and desire to do so.



Why do we mention all this? Because sooner or later Canon will have to tackle the pure video camera in an ILC camera that the S1H and most likely the A7S III(IV)(V) will be. The R5 is not it.

Theres' two cameras I expect Canon to focus on now that the R5 and R6 is out, and I don't think either one of them is a surprise.

The EOS R5s - which is a high megapixel version of the R5. It won't have the video options of the R5, but will sport a sensor in excess of 70MP. I think this is a given simply because I seriously can't see Canon allowing the A7R IV to have a better MP specification any EOS RF camera. Especially of Nikon follows suit with a 61MP mirrorless camera of their own. Because of the extreme specifications from the R5, we could easily see this camera approach 10 fps at 80MP.

The EOS R1. The Olympics are coming we hope. But all sounds of it, we should have a COVID-19 vaccine out by next summer which should allow Japan to host the games. The R1 was always scheduled for 2021, and now it becomes even more important. The R5, outside of the name, is not an 1 series camera. Just one look between 1 series ergonomics and what exists on the 1 series should make that evident. So we fully expect a souped-up R5 to appear in a R1 body announced in the next 12 months to be available for the Olympic games. The speed limit of this camera, assuming around 20MP is simply limited to not the camera anymore, but how fast Canon can open and close aperture blades - without them flying apart and ending up in the next county. Otherwise, they can lock AE and focus stopped down and go even faster. We could see stills in the range of 45 fps from this camera if they lock the aperture.


https://www.canonnews.com/so-what-is-next-from-canon
 
Και ερχεται και η πρωτη καμερα cine Canon (η απολυτως πρωτη ειναι η RED Komodo) με μοντουρα RF


Πιθανα specs



Canon RF mount Cinema EOS camera rumored Specifications:


Same Super35 sensor as the Canon Cinema EOS C200
Internal ND filters (mechanical) up to 6 stops
2x Mini XLR inputs
Full-size HDMI
4K 4:2:2 10bit in ALL-I and IPB up to 120p
1x CFexpress Type B Slot
2x SD UHS-II slots
External RAW recording options up to 4K 120P
2x LP-E6NH batteries
Camera size smaller than the EOS-1D X Mark III
Price: $4499 USD
 
Two Cinema cameras with RF mount are rumored:

Canon Cinema EOS R200 (name not confirmed)

Super 35mm 4K sensor (same as the Cinema EOS C200)
No IBIS
RF Mount
Internal ND (10 Stops)
CLog 2 & CLog 3
4:2:0 8bit internally onto SD cards up to 4K60 & 1080/120
No RAW
Dual LP-E6NH battery slot
Price: $3499 USD
Canon Cinema EOS R300 (name not confirmed)

Super 35mm 4K DGO sensor (same as the Cinema EOS C300 Mark III)
No IBIS
RF Mount
Internal ND (10 Stops)
CLog 2 & CLog 3
4:2:2 10bit onto SD cards up to 4K120 and 2K180
No RAW capability internally at launch
BP-A batteries
Price: $6299 USD
Moreover, two XC replacement might also be on Canon’s release radar:

Canon XF505

Replacement for the XF205
Same 1″ sensor as the XF705
12G-SDI output and SD cards
An integrated zoom lens with 15x zoom
BP-A batteries
Canon XC20

Replacement for the XC10/XC15
Same 1″ sensor as the XF705
CFexpress slot for internal RAW recording
SD cards for XF-AVC/MP4 recording
An integrated lens with 10x zoom and constant f2.8 aperture
LP-E6NH batteries





https://www.canonwatch.com/
 
Canon EOS R300 might get announced in September, or maybe even in late August. These are the rumored specifiations:

Super 35mm 4K DGO sensor (same as Cinema EOS C300 Mark III)
No IBIS
RF Mount
Internal ND (10 Stops)
CLog 2 & CLog 3
4:2:2 10bit onto SD cards up to 4K120 and 2K180
No RAW capability internally at launch
BP-A batteries
Price: US$6,299


Απατη θα παει 4k και χωρις internal RAW.



Aν θελει καποιος ντε και καλα καμερα με R μοντουρα για το μελλον θα παρει μαλλον RED Komodo με 6k και REDRAW
 
eosc70leak.png



Πιθανον αυτη θα ειναι η Canon Cinema EOS C70


Παρουσιαζεται μαλλον στις 24 σεπτεμβριου


ξεκαθαρη καμερα μαλλον στα επιπεδα της C100

ενα σκαλι κατω απο την 200
λογικο λοιπον οτι εβαλαν κοφτες στην R5 .

Ποιος θα σκεφτοταν να αγορασει καμερα ξεχωριστη ?