Το ζητούμενο με το hires / pixelshift στις FF δεν είναι πάντα να δώσουν υψηλότερη ανάλυση όπως είναι η πρώτη σκεψη όλων αλλά να δώσουν καλυτερο αρχείο ανάλογα την μεθοδολογία με πιο σωστό χρωμα και χωρίς artifacts από τον αισθητήρα (moire, banding) κλπ.To ξερω της Σονυ, το έχω δουλέψει στην α7r3, ειναι ψιλομπελάς...
Επίσης πάντα υπάρχει και μια βελτίωση 1-2 στοπ στον θόρυβο που σε βραδυνό με τριποδι και κλειστο διάφραγμα σου δίνει μεγαλύτερη ελευθερία και στην επιλογή ταχύτηταςς.
Με εξαιρεση την Panasonic καμία εταιρία δεν το θεωρεί απαραίτητο να το ενσωματωσει στις FF. Το θέμα είναι αν κάποια καταφέρει να φέρει το χεράτο pixel shift /hires στις FF με χαμηλής ανάλυσης αισθητήρα.
Δύσκολο λόγω του οτι απαιτεί εξαιρετικο Ibis και συνάμα τεράστια υπολογιστική ισχύ για το ακριβές ενωμα μέσα στην μηχανή αρχείων από τονμεγαλύτερο αισθητήρα.
Αν στοιχημάτιζα κάποια πάλι την Panasonic θα επέλεγα μιας και υλοποιεί το χεράτο πρώτη φορά στην GH6 και έχει ήδη το τριποδατο στην FF σειρά της.