Τελικα ποια κατασκευαστρια TV ειναι αξιοπιστη?

techie

AVClub Enthusiast
18 June 2006
1,131
Μεχρι σημερα εχουν περασει απο τα χερια μου

1 Philips 37 LCD
1 Sony 32 LCD
1 LG 37 LCD
1 Sony 29 CRT

και η μονη που δεν παρουσιασε προβλημα ειναι η 32 Sony και αυτο γιατι ειναι ολοκαινουργια

ο μπατσανακης μου επισης ειχε προβλημα με μια 42 plasma Philips

οι μονες τηλεορασεις που εχω δει να μην εχουν προβλημα ειναι 2 παλιες 26 CRT μια Crown και μια Telefunken

Τι γινεται τελικα ποιος κατασκευαστης TV παρουσιαζει τα λιγοτερα προβληματα?
 
Panasonic παντως στις βλαβες δεν βλεπω

θα μου πεις βεβαια ποσες πχ Sony πωλουνται και ποσες Panasonic,σιγουρα μετραει και αυτο
 
Re: Απάντηση: Τελικα ποια κατασκευαστρια TV ειναι αξιοπιστη?

Τελικα ποια κατασκευαστρια TV ειναι αξιοπιστη?

Η απαντηση ειναι καμια βεβαια αν δεις ξενα forum πρωταθλητριες στις βλαβες ειναι η LG και η Philips.
 
Re: Απάντηση: Τελικα ποια κατασκευαστρια TV ειναι αξιοπιστη?

Χωρις να εχω επισημα στατιστικα με βλαβες θα ελεγα Pioneer και Panasonic. H Sony ειναι περιπου στο μεσον ορο και η Samsung κατω απο τον μεσο ορο (αν και εγω το σκεφτομαι σοβαρα να παρω την 40Μ86Β).
 
Το ιδιο πιστευω και εγω για Pioneer και Panasonic

κριμα γιατι προσφατα αγορασα Sony χωρις να πολυπροσεξω τον 1 Χρονο εγγυηση και καλα
 
Re: Απάντηση: Τελικα ποια κατασκευαστρια TV ειναι αξιοπιστη?

Ο ενας χρονος εγγυηση υπαρχει μονο στην φαντασια της Sony. OΛΑ τα καταναλωτικα προιοντα εχουν υποχρεωτικα 2 χρονια εγγυηση λογω των κανονισμων της Ευρωπαικης Ενωσης για να μην πω και αλλες λεπτομερειες οτι δικαιουται ο καταναλωτης αν δεν του αρεσει το προιον να το επιστρεψει πισω μεσα σε ευγλωτο διαστημα (ενα μηνα η κατι τετοιο νομιζω).

Aν σου χαλασει στον 1 χρονο και μια μερα και κανεις φασαρια η ακομη καλυτερα τους στειλεις ενα εξωδικο να δεις πως θα τρεχουν.-bye-
 
Re: Απάντηση: Τελικα ποια κατασκευαστρια TV ειναι αξιοπιστη?

Ο ενας χρονος εγγυηση υπαρχει μονο στην φαντασια της Sony. OΛΑ τα καταναλωτικα προιοντα εχουν υποχρεωτικα 2 χρονια εγγυηση λογω των κανονισμων της Ευρωπαικης Ενωσης για να μην πω και αλλες λεπτομερειες οτι δικαιουται ο καταναλωτης αν δεν του αρεσει το προιον να το επιστρεψει πισω μεσα σε ευγλωτο διαστημα (ενα μηνα η κατι τετοιο νομιζω).

Aν σου χαλασει στον 1 χρονο και μια μερα και κανεις φασαρια η ακομη καλυτερα τους στειλεις ενα εξωδικο να δεις πως θα τρεχουν.-bye-

Αυτο δεν το ξερα:eek: εδω στην Κυπρο ολοι ενα χρονο εγγυηση δινουν:angry:
 
Εδω μεσα στην εγγυηση εισαι και πολλες φορες εχεις προβληματα φαντασου να πρεπει να το παλεψεις και για το αυτονοητο
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τελικα ποια κατασκευαστρια TV ειναι αξιοπιστη?

Ο ενας χρονος εγγυηση υπαρχει μονο στην φαντασια της Sony. OΛΑ τα καταναλωτικα προιοντα εχουν υποχρεωτικα 2 χρονια εγγυηση λογω των κανονισμων της Ευρωπαικης Ενωσης για να μην πω και αλλες λεπτομερειες οτι δικαιουται ο καταναλωτης αν δεν του αρεσει το προιον να το επιστρεψει πισω μεσα σε ευγλωτο διαστημα (ενα μηνα η κατι τετοιο νομιζω).

Aν σου χαλασει στον 1 χρονο και μια μερα και κανεις φασαρια η ακομη καλυτερα τους στειλεις ενα εξωδικο να δεις πως θα τρεχουν.-bye-
Γιάννη αυτό που λες έτσι περίπου είναι...
Δλδ, όλοι υποχρεούνται για 12 μήνες εγγύηση κ μετά για άλλους 12 μήνες το έχουν ως Κοινοτική Οδηγία, δεν είναι λοιπόν υποχρέωση...οπότε όποιος θέλει το χρησιμοποιεί...

Όσον αφορά την αξιοπιστία, ψηφίζω Pioneer !
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τελικα ποια κατασκευαστρια TV ειναι αξιοπιστη?

Σύμφωνα με το Νόμο 3043/2002 η περίοδος της εγγύησης για τα καταναλωτικά προϊόντα ειναι δύο χρόνια.

Άρθρο 555
Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, έστω και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας αργότερα. Δηλ. ο αγοραστής δικαιούται να ασκήσει τα δικαιώματά του από τη στιγμή της παράδοσης του πράγματος και για 2 χρόνια, εφόσον στο διάστημα αυτό εκδηλωθεί πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας.


Εγκύκλιος Ζ1-71/2003 Σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 3043/2002
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τελικα ποια κατασκευαστρια TV ειναι αξιοπιστη?

...όλοι υποχρεούνται για 12 μήνες εγγύηση κ μετά για άλλους 12 μήνες το έχουν ως Κοινοτική Οδηγία, δεν είναι λοιπόν υποχρέωση...οπότε όποιος θέλει το χρησιμοποιεί...

Μιχαλη εχει ηδη εκδοθει και νομος που την ενσωματωνει. Ειναι υποχρεωτικη πια.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Τελικα ποια κατασκευαστρια TV ειναι αξιοπιστη?

Σύμφωνα με το Νόμο 3043/2002 η περίοδος της εγγύησης για τα καταναλωτικά προϊόντα ειναι δύο χρόνια.

Άρθρο 555
Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, έστω και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας αργότερα. Δηλ. ο αγοραστής δικαιούται να ασκήσει τα δικαιώματά του από τη στιγμή της παράδοσης του πράγματος και για 2 χρόνια, εφόσον στο διάστημα αυτό εκδηλωθεί πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας.


Εγκύκλιος Ζ1-71/2003 Σχετικά με την εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 3043/2002


Το άρθρο του Αστικού Κώδικα που παραθέτεις, το οποίο επίσης έχει προκύψει από τροποποίηση σε εναρμόνιση του δικαίου μας με τις κοινοτικές οδηγίες, δεν αναφέρεται στην εγγύηση, αλλά στην παραγραφή των αξιώσεων του αγοραστή ελαττωματικών προϊόντων. Εννοείται προϊόντων εξ αρχής ελαττωματικών ή με κεκρυμμένα ελαττώματα ή που έστω εμφάνισαν ελάττωμα στους πρώτους 6 μήνες από την παράδοση (τελοσπάντων είναι μεγάλη συζήτηση για να εκτεθεί εδώ). Η εγγύηση είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό.
 
Pioneer & Panasonic ψηφίζω και εγώ...
(Αν και το σημαντικοτερο δεν ειναι η αξιοπιστία αλλά το after sales support)

Καλημέρα Γιώργο,
εννοείς την Pioneer:grinning-smiley-043 - Ιntersys- Astra, μήπως χρειάζεται να αναθεωρήσεις?
Εξαιρετικά προβλήματα επικοινωνίας και με τους 3 εμπλεκομένους, διότι
Pioneer σημαίνει στην Ελλάδα :Ιntersys και επειδή ο αντιπρόσωπος δεν έχει service αυτό το κάνει η Astra.
 
Καλημέρα Γιώργο,
εννοείς την Pioneer:grinning-smiley-043 - Ιntersys- Astra, μήπως χρειάζεται να αναθεωρήσεις?
Εξαιρετικά προβλήματα επικοινωνίας και με τους 3 εμπλεκομένους, διότι
Pioneer σημαίνει στην Ελλάδα :Ιntersys και επειδή ο αντιπρόσωπος δεν έχει service αυτό το κάνει η Astra.

Μα αυτό ακριβώς εννοώ. (αλλά ετσι οπως το έγραψα οντως αλλο νοημα βγαίνει)

Τι να το κάνεις να εχεις πολύ καλά έως άριστα προιοντα (Pioneer- Panasonic) όταν η εδώ αντιπροσωπεία είναι αλλού γιαλού ?

Στον αντιποδα, η LG ειναι κλάσεις κατώτερη σαν προιόντα απο τα παραπάνω, αλλά η εδώ αντιπροσωπεία κανει πολύ καλή δουλειά και σε αυτό κυρίως οφείλεται η καλή της πορεία στην Ελλάδα...
 
Μα αυτό ακριβώς εννοώ. (αλλά ετσι οπως το έγραψα οντως αλλο νοημα βγαίνει)

Τι να το κάνεις να εχεις πολύ καλά έως άριστα προιοντα (Pioneer- Panasonic) όταν η εδώ αντιπροσωπεία είναι αλλού γιαλού ?

Στον αντιποδα, η LG ειναι κλάσεις κατώτερη σαν προιόντα απο τα παραπάνω, αλλά η εδώ αντιπροσωπεία κανει πολύ καλή δουλειά και σε αυτό κυρίως οφείλεται η καλή της πορεία στην Ελλάδα...

...Ομως αυτό ξέρεις, δεν αλλάζει και πολύ τα πράγματα, ωραία έχει καλό after sales, αλλά εάν το προϊον δεν ......
Η Πανασόνικ δεν ξέρω, τι συμβαίνει έχει βγεί βρώ και για αυτήν?
Προσωπικά συμπαθώ την Samsung, διότι έχει ποιοτικά προιόντα, αλλά μέτριο σερβις, τι τα ψάχνουμε, όλοι λίγο η πολύ έχουν προβλήματα.