Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?

Σημείωση: Αν θέλετε να συμφωνήσει ο καπετάνιος με τα λεγόμενά σας βάλτε στη φράση σας κάτι καλό για τα Rockport ή τα TAD. :flipout:
 
Δε μασαει ο καπτεν εχει von τρεχα γυρευε που ειναι μονιτορ :firstprize:

Καπτεν να σου δανεισω και τα δικα μου να το κανεις home cinema να το ευχαριστηθει και ο rebelos ? :BDGBGDB55:
 
Καπτεν να σου δανεισω και τα δικα μου να το κανεις home cinema να το ευχαριστηθει και ο rebelos ? :BDGBGDB55:

Αμε!!....Θα κατεβάσω και ένα view master που έχω, στο υπόγειο, και θα το γλεντάμε!

Αφού το αμπάρι δεν διαθέτει εικόνα βρε!
 
Απάντηση: Re: Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?

Αφού το αμπάρι δεν διαθέτει εικόνα βρε!

Πως δε εχει?
Αφου ολα ζωντανευουν εκει μεσα,τα βλεπεις μπροστα σου....(σλουρπ,σλουρπ)
 
Απάντηση: Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?

Τα φτηνά monitor ηχεία κάτω των 5.000 είναι η δικαιολογία του χαμηλόμισθου, που νομίζει ότι ακούει σωστά μουσική, τελεία και παύλα ! -bye-
 
Re: Απάντηση: Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?

Τα φτηνά monitor ηχεία κάτω των 5.000 είναι η δικαιολογία του χαμηλόμισθου, που νομίζει ότι ακούει σωστά μουσική, τελεία και παύλα ! -bye-

ΟΚ. Χάρηκα που το λύσαμε αυτό...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα η

ΟΚ. Χάρηκα που το λύσαμε αυτό...


Κι εγώ αισθάνθηκα καλύτερα με τα δικά μου monitors των 6.500
Το επόμενο ζεύγος monitors θα είναι σίγουρα Rockport.
 
Last edited:
Μόνιτορ υποτίθεται ότι είναι ένα ηχείο που επιτρέπει να ξεχωρήσεις τις λεπτομέρειες της ηχογράφησης. Επειδή στις περισσότερες περιπτώσεις αυτά είναι μικρά near field monitor για λόγους προακτικούς (να χωράνε πάνω στην κονσόλα) έγινε εμπορική ταμπέλα για πολλά μικρά ηχεία.

Από κει και πέρα, ένας ηχολήπτης μπορεί να κάνει τη δουλειά του καλά μόνο με ένα ηχείο που γνωρίζει καλά. Αν έχει μάθει να μιξάρει στα Yamaha και τον βάλεις ξαφνικά στα Lipinsky θα βγάλει τον δίσκο στραβά. Ακόμα και το LS3/5A είχε σχεδιαστεί για να αποδίδει σωστά την ομιλία στον περιορισμένο χώρο των van του BBC. Ο Paravicini είχε κάνει mastering κάποια φορά σε Vandersteen 3A, που παρότι έχει καλά μεσαία δεν θα το έλεγες και monitor! Ο Faulkner κουβαλάει μαζί του ηλεκτροστατικά Quad για τις ηχογραφήσεις κλασικής μουσικής. Έτσι έχω δει και Sonus Faber και άλλα μη-monitor ηχεία να αναφέρονται σε παραγωγές. Φυσικά τα B&W 801 και 802 θα τα συναντήσετε πολύ συχνά σε mastering room.

Τώρα αν -τυχαία ονόματα- τα monitor της ATC ακούγονται διαφορετικά από τα μόνιτορ της PMC, δεν έχει σημασία για τον ηχολήπτη. Αυτό που έχει αξία είναι να ξέρει αυτό που ακούει από τα ηχεία τι σχέση έχει με την πραγματικότητα.
 
Απάντηση: Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?

Γενικά τα ηχεία που δεν έχουν έναν ελαιοχρωματιστή μέσα τους.

Μια ουδετερίλα την καταλάβα με κάποια θηρία Genelec σε στούντιο ηχογράφησης, όπου είχα την τύχη να ακούω την πρώτη ύλη από μέσα τους. Αυτή τη φλαταδούρα εγώ την άκουγα μια χαρά σε μένα, με φουλ της λάμπας και τα 946 τα Electra. Στο αυτοκίνητο όμως; Στο ραδιόφωνο; Σε φθηνα τρανζιστοράτα;
Tην είχαμε κάτσει τη βάρκα.
Άρα (και σοφά) επιλέχθηκε από τον ηχολήπτη μια μέση οδός. Στο remix αλλά κυρίως στο mastering πειράχτηκαν για λόγους ευνόητους σχεδόν τα πάντα.
Το τελικό cd ακούγεται με αξιοπρέπεια παντού αλλά ένα αντίγραφο με πιο ''απείραχτο'' περιέχομενο ακούγεται πιο live , πιο άμεσο και με πιο ζουμί στο δικό μου σύστημα.

Προφανώς κατάλαβα ότι είμαι θαισώτης της berling kαι της βιβεχρωμ. Εντάξει σε παλ αποχρώσεις ...