Τέλος εποχής για τη Saab

Larry

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
21,695
Την διακοπή της λειτουργίας της SAAB ανακοίνωσε η General Motors ύστερα από το ναυάγιο πώλησή της στην ολλανδική Spyker.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, η Saab διακόπτει τη λειτουργία της και τον Ιανουάριο του 2010 θα απολυθούν οι 3.400 εργαζόμενοι.

Τις τελευταίες μέρες ακουγόταν έντονα πως η η GM συζητά με την ολλανδική Spyker Cars για την πώληση της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας συμφωνία όμως που δεν επετεύχθη.

Μάλιστα, την περασμένη Τρίτη (15/12) διευθυντής της GM Εντ Ουάϊτεϊκρ είπε στους δημοσιογράφους πως είναι πιθανή η επίτευξη μίας συμφωνίας με την ολλανδική εταιρεία, δήλωση η οποία διαψεύσθηκε στο μέλλον.

Από τη δεκαετία του '90 ο αμερικανικός κολοσσός ενδιαφερόταν για τη Saab, μία από τις μικρότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη και το 2000 απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της εταιρίας.


Κριμα να μην ειναι Ελληνικη....να την παρει το Ελληνικο Δημοσιο να την κανει εταιρεια με 30.000 υπαλληλους να την πουλησει με τα απο 20 χρονια χρεωμενη με 10.000.000.000
 
Δηλαδή δεν θα την αγοράσει το Σουηδικό δημόσιο;;; Μα εγώ νόμιζα ότι οι Σουηδοί είναι σοσιαλιστές! Τελικά μόνο εμείς μείναμε σοσιαλιστές;
 
Μα κάποια στιγμή είχε βγεί η βρώμα, ότι είχε εξαγορασθεί από έναν βελτιωτικό οίκο της koenigsegg.
 
Απάντηση: Re: Τέλος εποχής για τη Saab

Δηλαδή δεν θα την αγοράσει το Σουηδικό δημόσιο;;; Μα εγώ νόμιζα ότι οι Σουηδοί είναι σοσιαλιστές! Τελικά μόνο εμείς μείναμε σοσιαλιστές;
ειδες βρε μαμω την ατυχια μας μεσα :BDGBGDB55:
 
Μα κάποια στιγμή είχε βγεί η βρώμα, ότι είχε εξαγορασθεί από έναν βελτιωτικό οίκο της koenigsegg.
ΔΕΝ ΕΚΑΤΣΕ ΤΕΛΙΚΑ. ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΙ Η GM ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΤΙΣ SAAB KAI OPEL ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΙΜΗΜΑ. ΕΙΧΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΕΚΑΝΕ ΠΙΣΩ Η ΜΑΜΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΟΨΟΜΕΘΑ....
 
Κριμα να μην ειναι Ελληνικη....να την παρει το Ελληνικο Δημοσιο να την κανει εταιρεια με 30.000 υπαλληλους να την πουλησει με τα απο 20 χρονια χρεωμενη με 10.000.000.000

:a0210:
 
Ασφαλώς και δεν θα κλείσει...Μόνο η μάρκα,το εξειδικευμένο προσωπικό και το δίκτυο,τιμολογούνται σε πάρα πολλά χρήματα.Δεν πετιούνται στην "λήθη" έτσι αυτά...

Μπορεί να υπάρξουν πολλά σενάρια,για το τι,πώς,πότε θα επακολουθήσει, αλλά σίγουρα δεν πρόκειται να χαθεί σαν εταιρεία...
 
Μην είσαι και τόσο σίγουρος. Τα SAAB έτσι και αλλοιώς είναι προβληματικά αυτοκίνητα τα οποία μόνο εδώ στην ελλάδα χαίρουν εκτιμήσεως.
 
Μην είσαι και τόσο σίγουρος. Τα SAAB έτσι και αλλοιώς είναι προβληματικά αυτοκίνητα τα οποία μόνο εδώ στην ελλάδα χαίρουν εκτιμήσεως.

+1. They shoyld have stuck with planes....
 
Τα δικαιώματα 2 μοντέλων τα πήραν οι Κινέζοι , οι οποίοι και εδωσαν τελεσίγραφο .Αν δεν γίνει και δεν την πάρει και αυτήν ο Ινδός τότε θα κλεισει και δεν μπαινει το Σουηδικό δημόσιο να την σωσει γιατί δεν του ανήκει ... Μ´νο ως γνωστό οι εργαζόμενοι είναι το προβλημα που θα μπουν ταμείο ανεργίας με 1000 Ευρώ παρακαλώ .Αλλά θα ειδωμεν


Εδω να δεις τι θα γίνει .Εξάλλου δεν πουλάει πανω από 20-30 το μήνα στην Ελλάδα όπότε μπαινει μέσα και την σωζουν τα συνεργεία ...
 
Re: Απάντηση: Τέλος εποχής για τη Saab

Ταυτοχρονως την Volvo την αγοραζουν Κινεζοι...

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601103&sid=aQ8O37Uub8sI

Μαλλον σημανε το τελος των "Σουηδικων" (Αμερικανικων συμφεροντων κατα βαση δηλαδη) αυτοκινητοβιομηχανιων...
 
Τελικά οι διαπραγματεύσεις πώλησης της Saab στην ολλανδική Spyker Cars, αποδείχθηκαν άκαρπες και έτσι η General Motors ανακοίνωσε πως θα διακόψει την λειτουργία της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας που αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα τον τελευταίο καιρό. Παρά...

την αισιοδοξία του διευθυντή της General Motors, Εντ Γουίτακερ, πως το ενδεχόμενο να λήξουν θετικά οι συζητήσεις ήταν αρκετά πιθανό, το γεγονός οτι όλα αυτά έπρεπε να επιτευχθούν σε γρήγορο χρονικό διάστημα δεν βοήθησε στο να λυθούν άμεσα τα ζητήματα που προέκυψαν κατά τη διάρκεια του οικονομικού ελέγχου.

Έτσι από τον Ιανουάριου του 2010, περίπου 3.400 υπάλληλοι αναμένεται να απολυθούν, με το μεγαλύτερο μέρος να βρίσκεται στη Σουηδία.
 
Κι εκείνο το κάθαρμα ο Βαγκονίρ θεωρεί ότι δεν του φέρθηκαν καλά και ότι τον έδιωξαν με τις κλωτσιές από την εταιρεία. Και δεν μας λέει καθόλου ότι του έδωσαν κι όλη την τεράστια αποζημίωση για να τους αδειάσει τη γωνιά.
 
Μην είσαι και τόσο σίγουρος. Τα SAAB έτσι και αλλοιώς είναι προβληματικά αυτοκίνητα τα οποία μόνο εδώ στην ελλάδα χαίρουν εκτιμήσεως.

αυτο απο που βγαινει?
 
Δεν πιστεύω,ότι τελικά οι Σουηδοί,θα αφήσουν να καταστραφεί η αυτοκινητοβιομηχανία τους.Δεν είναι μόνο οι εργαζόμενοι,είναι και πολλά τα χρήματα που θα χαθούν...

Και τα μέν και τα δέ,τα έχω οδηγήσει κι έχω ζήσει μαζί τους,είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα.Oι νέοι αγοραστές,είναι που κατέστρεψαν το ίματζ και συνολικά αυτές τις εταιρείες.
 
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΕΣ ΝΤΑΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΤΗΓΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΤΗΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥΛΗΣΑ ΠΕΡΣΥ ΤΟ 9-5 ΑΕΡΟ ΜΕ 340,000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΛΛΑΤΩΜΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ Η ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΑΘΕ 100,000 ΧΛΜ (500 ΕΥΡΩ). ΑΛΛΟ ΕΛΑΤΩΜΑ ΤΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ (100%-300% ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ) ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ 86% ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΟΥΗΔΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΕΚΟΡ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.