Τερματίσαμε? Ταβανώσαμε?

Στα tiff δεν διακρίνω τίποτα σχεδόν ως διαφορά, μόνο όταν η μετατροπή γίνει σε jpg υπάρχει διαφορά. Και νομίζω ότι αυτό μπορεί να είναι και η διαφορά που μπορεί κάποιος να βλέπει ή να μην βλέπει σε βίντεο υλικό, από 4Κ σε HD, η διαφορά στη συμπίεση κυρίως.

ΥΓ. Όχι ακριβώς σχετικό, αλλά βρε γμτ, πως θα γίνει να μην μου καταστρέφει το youtube τα βίντεο που ανεβάζω! Επειδή έχουν πολλή κίνηση, από action camera με το ποδήλατο, σε ορισμένες πολύ γρήγορες σκηνές, καταστρέφει τελείως την εικόνα η συμπίεση του!
 
Re: Απάντηση: Τερματίσαμε? Ταβανώσαμε?

Κοιτά, τις καλές κριτικές για το video 4K της Sony (εκτός του rolling shutter) δεν τις έχω γράψει εγώ αλλά οι reviewers. Λένε πως τραβάει σε 6Κ και κανει εςωτερικο convert σε 4Κ. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως στα μάτια μου όντως το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Αν τραβήξω όμως για τους σκοπούς του test δεν θα κάνω κανένα πανάρισμα, παρα μόνο στατικό ευρυγώνιο πλάνο με τρίποδο με κάδρο λεπτομέρειας όπως προτείνεις και εσυ. Σε κάθε περίπτωση όμως, στο test θα πρέπει να έχουμε Professional 4K υλικό του εμπορίου.

Δεν αμφιβάλλω για την ποιότητα σε στατικά κάδρα, και φυσικά για τεστ ανάλυσης το κάδρο πρέπει να είναι στατικό και κακώς ανέφερα εδω σε αυτο το νήμα την τυχον επίδραση του codec συμπίεσης στην ευκρίνεια. Τα στατικά πλάνα δεν έχουν πρόβλημα με την συμπίεση.

Για πές τι σκέφτεσε για το professional 4K εμπορίου ..
 
Re: Απάντηση: Τερματίσαμε? Ταβανώσαμε?

Ηλία, για ποια ασυμπίεστα βίντεο μιλάς? Όλα συμπιεσμένα είναι. Τα ριβιού των τηλεοράσεων γίνονται με το γνωστό συμπιεσμένο υλικό είτε σε 2Κ είτε σε 4Κ, οπότε δεν υπάρχει θέμα. Έγραψες διάφορα, αλλά, αυτό που ρώτησα έμεινε ακόμα εκεί αναπάντητο. Το ξαναρωτάω...

Υπάρχει κάποια παγκόσμια συνωμοσία υποβάθμισης της ανθρώπινης όρασης και διακριτικής ικανότητας? Και αν ναι, γιατί?

...

Για την συμπίεση εκανα το ίδιο λάθος που ανέφερα και παραπάνω με τον Τακη, δεν επηρεάζει την ευκρίνεια σε στατικά πλάνα .. γράψε λάθος.
Ομως το chroma subsampling και το low pass filter μπορεί να επηρεάσουν .. γιαυτο πρότεινα tiff 4:4:4 ;) αν θέλουμε να αναλύσουμε τι συμβαίνει ..

Για την "συνωμοσία" .. το αρθρο του Clark το είδες .. τις εμπειρίες χρηστών επίσης .. δεν επιβεβαιώνουν το 1 arc min .. να μην το ψάξουμε ?.
Δεν μπορώ να βρώ και την γραμμη που ανέφερα ..ουτε να την ξαναφτιάξω προς το παρόν ..

Υποψιάζομαι μάλλον οτι κατέληξαν σε αυτο το κριτήριο διότι εκεί τους έκατσε το αποτέλεσμα συνδυασμού πολλών παραγόντων όπως low pass, πραγματική απόδοση οθόνης (είδες το κλιπ του malaguti και τι γίνεται οταν δεν στοιχίζεται η λεπτομέρεια με τον κάναβο) και κακώς το αποδίδουν μόνο στη διακριτική ικανότητα της ανθρώπινης όρασης.

Εχουμε κανέναν οφθαλμίατρο διαθέσιμο για συζήτηση ?.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τερματίσαμε? Ταβανώσαμε?

Για πές τι σκέφτεσε για το professional 4K εμπορίου ..

Ηλια υπάρχουν αρκετά 4K demo δισκάκια υψηλής ποιότητας από εταιρίες (sony, lg κλπ). Επίσης, κάποια μελη όπως ο Σύριος έχουν 4K UHD bluray player με εμπορικούς τίτλους όπως National Geographic, Batman vs Superman κλπ. Υλικό όπως σου είπα, θα βρούμε μπόλικο. Οι τηλεοράσεις είναι το θέμα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τερματίσαμε? Ταβανώσαμε?

Εχουμε κανέναν οφθαλμίατρο διαθέσιμο για συζήτηση ?.

Έχουμε τον SM μας, αλλά, λείπει το φάντασμα αυτές τις μέρες!!:flipout:

Πάντως, θα τα δει και θα μας πει...(ελπίζω να γράψει πάνω από 3 σειρές!:D)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

ΥΓ. Όχι ακριβώς σχετικό, αλλά βρε γμτ, πως θα γίνει να μην μου καταστρέφει το youtube τα βίντεο που ανεβάζω! Επειδή έχουν πολλή κίνηση, από action camera με το ποδήλατο, σε ορισμένες πολύ γρήγορες σκηνές, καταστρέφει τελείως την εικόνα η συμπίεση του!

Οφ τόπικ ον:

Πες μου ότι τα ανεβάζεις με τουλάχιστον 60 καρέ...:smile:

Οφ τόπικ οφ...
 
On και off τοπικ! Τα ανεβάζω με 60, τα ανεβάζω με 30, τα ανεβάζω με bitrate που φτάνουν 30 και 40 Mbps (για ανάλυση 1080p), το ίδιο του κάνει! Σε ένα συγκεκριμένο κλιπάκι που έχω για δοκιμή από το Premiere με διάφορες κωδικοποιήσεις και bitrate, πάντα στα ίδια frame (ο δρόμος μπροστά από την κάμερα, με λεπτομέρειες από την άσφαλτο σε ταχύτητα 55-65 χμ σε κατάβαση με το ποδήλατο) δημιουργούνται έντονα τεχνουργήματα από το youtube (για να μην βάζω το κλιπ εδώ, κωδικός youtube VFd9Fz0Ndf0). Μειώθηκαν μόνο όταν μείωσα και τις λεπτομέρειες στο κλιπάκι αυτό (με ένα φίλτρο θορύβου). Είναι και αυτό μία λύση, τουλάχιστον σε αυτά τα σημεία...
 
On και off τοπικ! Τα ανεβάζω με 60, τα ανεβάζω με 30, τα ανεβάζω με bitrate που φτάνουν 30 και 40 Mbps (για ανάλυση 1080p), το ίδιο του κάνει! Σε ένα συγκεκριμένο κλιπάκι που έχω για δοκιμή από το Premiere με διάφορες κωδικοποιήσεις και bitrate, πάντα στα ίδια frame (ο δρόμος μπροστά από την κάμερα, με λεπτομέρειες από την άσφαλτο σε ταχύτητα 55-65 χμ σε κατάβαση με το ποδήλατο) δημιουργούνται έντονα τεχνουργήματα από το youtube (για να μην βάζω το κλιπ εδώ, κωδικός youtube VFd9Fz0Ndf0). Μειώθηκαν μόνο όταν μείωσα και τις λεπτομέρειες στο κλιπάκι αυτό (με ένα φίλτρο θορύβου). Είναι και αυτό μία λύση, τουλάχιστον σε αυτά τα σημεία...

To παρακατω αρθρο ειναι λιγο παλιο, ομως ειναι αναλυτικο. Ριξε μια ματια μηπως και σε βοηθησει καπως.

http://www.streamingmedia.com/Artic...ouTube-How-to-Get-the-Best-Results-83876.aspx
 
Ok thanks! Αρκετά από αυτά τα είχα υπόψη, έχω ψάξει και διαβάσει αρκετά άρθρα για τις καλύτερες μεθόδους κωδικοποίησης για ανέβασμα στο youtube. Νομίζω ότι αυτό στο τέλος είναι μάλλον το πιο χρήσιμο για τα βίντεο που ανεβάζω από την action camera, και περίπου αυτό που έκανα τελικά όπως αναφέρω πιο πάνω δοκιμαστικά στο κλιπάκι

"You can noticeably improve the quality of your video on YouTube by using a sophisticated, scene aware, denoising filter prior to uploading"