Το καλοκαίρι το 2007 αγόρασα ένα @#$#@#@@!!@#$%$%^ Opel Astra Twin Top 1.6 turbo.
Ημουν μεταξύ του Opel,του Ford Focus cc και του VW EOS.
Τελικά προτίμησα το @@#@$#@%^$#$@$@ Opel με πρωταγωνιστικό ρόλο στην επιλογή μου,την διάρκεια της εγγύησης η οποία τόσο σύμφωνα με τον πωλητή όσο και με τις διαφημίσεις της εταιρείας ήταν 6 χρόνια.
Αν εξαιρέσουμε το ΑΘΛΙΟ πάτημα που έχει στον δρόμο και το πρόβλημα το οποίο είναι η αφορμή για το παρόν θέμα,είμαι μάλλον ευχαριστημένος(σιγά μην είμαι).
Το καλοκαίρι του 2010,ενώ άνοιγα την οροφή,σταμάτησε η διαδικασία στη μέση.
Δειτε το βίντεο και φανταστείτε το αυτοκίνητο όπως φαίνεται από το 1,26-1,29.
http://www.youtube.com/watch?v=z1GMfJs5QUM
Όσο και αν προσπάθησα,δεν κατάφερα ούτε να την ανοιξω αλλά ούτε και να την ξανακλείσω.
Αναγκαστικά λοιπόν,ξεκίνησα να πάω σε κάποιο συνεργείο για να μου επιδιορθώσουν τη βλάβη.
Φαντάζεστε πως με κοίταγαν στη διαδρομή οι οδηγοί,βλέποντάς με να οδηγώ το αυτοκίνητο Star trek ε?
Φτάνω λοιπόν στο "εξουσιοδοτημένο" συνεργείο και αφήνω το αυτοκίνητο ζητώντας τους να με ενημερώσουν τόσο για το κόστος-θεωρώντας ότι ίσως με χρεώσουν εργατικά- όσο και για το πότε θα είναι έτοιμο.
Απάντηση πήρα μετά από 1 ημέρα για το κόστος.
685 ευρώ με τα εργατικά!!!
Οταν τους είπα για την 6ετή εγγύηση,μου είπαν ότιο αυτή ισχύει για συγκεκριμένα μόνο εξαρτήματα του αυτοκινήτου και πάντως όχι για το εξάρτημα(μοτεράκι) που είχε χαλάσει.
Να πω εδώ ότι για να ανοίξει η οροφή,υπάρχουν 4 τέτοια μοτεράκια...
Αφού έγιναν κάποια τηλέφωνα,μου επιβεβαίωσαν ότι δεν ισχύει η εγγύηση.
Τους είπα να κλείσουν την οροφή και να μην αλλάξουν το μοτεράκι των 600 ευρώ.
Έκαναν μόλις...5 εργάσιμες για να καταφέρουν να την κλείσουν και κατά τα άλλα,υπάρχουν στο manual οδηγίες για το πως να την κλείσει ο άμοιρος ιδιοκτήτης,αν χαλάσει κάποιο εξάρτημα.
Το δε αυτοκίνητο έκανε πλέον σαν κουδουνίστρα από τα τριξίματα της οροφής.
Στο διάστημα που περίμενα να το φτιάξουν,έψαχνα στο net για παρόμοιο πρόβλημα.Βρήκα λοιπόν πολλές αναφορές στο Αγγλικό forum της Opel/Vauxhall όπου εκεί όμως το πρόβλημα αντιμετοπιζόταν διαφορετικά.
Συγκεκριμένα ανέφεραν ότι τους άλλαζαν και τα 4 μοτεράκια αφου´είχαν αποδειχθεί προβληματικά αυτά της πρώτης παρτίδας.
Το ανέφερα αυτό στην Opel στην Ελλάδα και μου είπαν ότι εδώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Πάμε τώρα στη γνώμη/βοήθειά σας.
Έχω καμιά ελπίδα να μου το επισκευάσουν κάνοντας καταγγελία στις "αρμόδιες" οργανώσεις που προστατεύουν τον καταναλωτή για την κοροιδία προς τον υποψήφιο αγοραστή,όταν διαφημίζουν ακόμα και σήμερα όλα τα μοντέλα τους για εγγύηση 6ετών χωρίς καν να υπάρχει ένα @@$##@@#% αστεράκι που να διευκρινίζει τι αφορά η 6ετή εγγύηση ή απλά την πάτησα αφού στους όρους της εγγύησης είναι γραμμένη η σχετική διαφοροποίηση;
Σας ευχαριστώ.
Ημουν μεταξύ του Opel,του Ford Focus cc και του VW EOS.
Τελικά προτίμησα το @@#@$#@%^$#$@$@ Opel με πρωταγωνιστικό ρόλο στην επιλογή μου,την διάρκεια της εγγύησης η οποία τόσο σύμφωνα με τον πωλητή όσο και με τις διαφημίσεις της εταιρείας ήταν 6 χρόνια.
Αν εξαιρέσουμε το ΑΘΛΙΟ πάτημα που έχει στον δρόμο και το πρόβλημα το οποίο είναι η αφορμή για το παρόν θέμα,είμαι μάλλον ευχαριστημένος(σιγά μην είμαι).
Το καλοκαίρι του 2010,ενώ άνοιγα την οροφή,σταμάτησε η διαδικασία στη μέση.
Δειτε το βίντεο και φανταστείτε το αυτοκίνητο όπως φαίνεται από το 1,26-1,29.
http://www.youtube.com/watch?v=z1GMfJs5QUM
Όσο και αν προσπάθησα,δεν κατάφερα ούτε να την ανοιξω αλλά ούτε και να την ξανακλείσω.
Αναγκαστικά λοιπόν,ξεκίνησα να πάω σε κάποιο συνεργείο για να μου επιδιορθώσουν τη βλάβη.
Φαντάζεστε πως με κοίταγαν στη διαδρομή οι οδηγοί,βλέποντάς με να οδηγώ το αυτοκίνητο Star trek ε?
Φτάνω λοιπόν στο "εξουσιοδοτημένο" συνεργείο και αφήνω το αυτοκίνητο ζητώντας τους να με ενημερώσουν τόσο για το κόστος-θεωρώντας ότι ίσως με χρεώσουν εργατικά- όσο και για το πότε θα είναι έτοιμο.
Απάντηση πήρα μετά από 1 ημέρα για το κόστος.
685 ευρώ με τα εργατικά!!!
Οταν τους είπα για την 6ετή εγγύηση,μου είπαν ότιο αυτή ισχύει για συγκεκριμένα μόνο εξαρτήματα του αυτοκινήτου και πάντως όχι για το εξάρτημα(μοτεράκι) που είχε χαλάσει.
Να πω εδώ ότι για να ανοίξει η οροφή,υπάρχουν 4 τέτοια μοτεράκια...
Αφού έγιναν κάποια τηλέφωνα,μου επιβεβαίωσαν ότι δεν ισχύει η εγγύηση.
Τους είπα να κλείσουν την οροφή και να μην αλλάξουν το μοτεράκι των 600 ευρώ.
Έκαναν μόλις...5 εργάσιμες για να καταφέρουν να την κλείσουν και κατά τα άλλα,υπάρχουν στο manual οδηγίες για το πως να την κλείσει ο άμοιρος ιδιοκτήτης,αν χαλάσει κάποιο εξάρτημα.
Το δε αυτοκίνητο έκανε πλέον σαν κουδουνίστρα από τα τριξίματα της οροφής.
Στο διάστημα που περίμενα να το φτιάξουν,έψαχνα στο net για παρόμοιο πρόβλημα.Βρήκα λοιπόν πολλές αναφορές στο Αγγλικό forum της Opel/Vauxhall όπου εκεί όμως το πρόβλημα αντιμετοπιζόταν διαφορετικά.
Συγκεκριμένα ανέφεραν ότι τους άλλαζαν και τα 4 μοτεράκια αφου´είχαν αποδειχθεί προβληματικά αυτά της πρώτης παρτίδας.
Το ανέφερα αυτό στην Opel στην Ελλάδα και μου είπαν ότι εδώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Πάμε τώρα στη γνώμη/βοήθειά σας.
Έχω καμιά ελπίδα να μου το επισκευάσουν κάνοντας καταγγελία στις "αρμόδιες" οργανώσεις που προστατεύουν τον καταναλωτή για την κοροιδία προς τον υποψήφιο αγοραστή,όταν διαφημίζουν ακόμα και σήμερα όλα τα μοντέλα τους για εγγύηση 6ετών χωρίς καν να υπάρχει ένα @@$##@@#% αστεράκι που να διευκρινίζει τι αφορά η 6ετή εγγύηση ή απλά την πάτησα αφού στους όρους της εγγύησης είναι γραμμένη η σχετική διαφοροποίηση;
Σας ευχαριστώ.