The world's tiniest V12 engine (!!!)

Προσεξα οτι δεν εβαλε πουθενα φλαντζες ,πραγμα μαλλον απαραιτητο-εκτος αν παραλειφθηκε στο video,o κινητηρας ειναι παλιας σχεδιασης με πλαινο εκκεντροφορο και ωστηρια.Επισης δεν ειδα πουθενα καυσαερια κατα την λειτουργια του,ακομη και οι κινητηρες αερομοντελλισμου βγαζουν καυσαερια,επισης δεν καταλαβα πως λυπαινονται οι βαλβιδες και τα ελατηρια τους ,γιατι οταν τον εβαλε σε λειτουργια επρεπε να πιτσιλισουν ολη τη περιοχη .
Ο κινητηρας σιγουρα ηθελε ρυθμιση ,γιατι οι πρωτες βαλβιδες ηταν <αλλου>,κοινως ρεταριζε και ακουγοταν.
Χρησιμοτητα προφανως καμμια,απλως ο κατασκευαστης ηθελε να φτιαξει το μικροτερο 12κυλινδρο κινητηρα και τιποτε παραπανω
Δεν νομιζω οτι στο μοντελισμο μπορει να χρησιμευσει αυτη η κατασκευη,παρα μονο σε στατικα μοντελλα
 
Λεγοντας μοντελισμος, εννοουσα τον ιδιο τον κινητηρα σαν μοντελο, οχι να ειναι κινητηρας καποιου πλοιου (πχ)
 
Kαι κατι αλλο ,ειδα τα αυλακια για τις θεσεις των ελατηριων πανω στα εμβολα ,αλλα δεν ειδα ελατηρια,οπως επισης οταν εβαζε τα πιστονια λογικα τα ελατηρια θα τον ζοριζαν.
Απο αεροπλανο σιγουρα δεν ηταν ,αυτοκινητο δυσκολο,μαλλον πλοιο που λεει ο Ντινος.Επισης δεν μας εδειξε το καρτερ και το λαδι.
Μου θυμιζει εν μερει τους διχρονους του αερομοντελισμου,αλλα εκεινοι δεν εχουν βαλβιδες ,εκκεντροφορους κλπ οπως εχουν οι τετραχρονοι ,οπως ειναι αυτος
 
Moυ κινησε επισης την περιεργεια η απουσια μπουζι,και τελικα απο μεταφραση google ,αν καταλαβα καλα ειναι κινητηρας -μοντελλο-φαντασμα που λειτουργει με καυσιμο τον αερα,μαλλον συμπιεσμενο αερα.Ισως γιαυτο δεν υπαρχουν μπουζι και λαδι στο καρτερ
 
Last edited:
Ισως να δινει κατι κινηση στον στροφαλο. Δεν ξερουμε και τι εοναι εκεινο το λαστιχο που καταληγει μεσα το κουτι που στεκεται ο κινητηρας.

Μπουζι πως να εχει αφου, ειναι diesel:flipout:
 
Nτινο και οι ντιζελ εχουν μπουζι ,αλλα τα λενε αναφλεκτηρες[στην ουσια ειναι το ιδιο],αλλα τα χρειαζονται μονο στη εκκινηση ,γιατι επειτα δουλευουν με αυταναφλεξη καυσιμου.
Το λαστιχο πρεπει να ειναι η παροχη του συμπιεσμενου αερα[στην ουσια ο αερας ειναι το καυσιμο υλικο],γιαυτο και δεν υπαρχουν καυσαερια στην εξοδο-εξατμιση.
Απλα ο ανθρωπος ηθελε να φτιαξει ενα 12κυλινδρο κινητηρα που θα ηταν μεν λειτουργικος[θα περιστρεφοταν,θα ειχε ολα τα αναγκαια μερη],αλλα στη ουσια προκειται για ασκηση επι του εργαστηριακου παγκου,χωρις πραγματικη λειτουργικη εφαρμογη.
 
Πάντως πρέπει επιτέλους να ξαναφτιάξουμε μικρά μοτέρ diesel κάτω από 100 cc για σκούτερ κλπ. Η τελευταία φορά νομίζω που υπήρχαν τέτοια στην αγορά ήταν κοντά στο Β' Παγκόσμιο πόλεμο από γερμανική εταιρία και χρησιμοποιούνταν για κίνηση μοτοποδηλάτων. Με την τιμή της βενζίνης να ανεβαίνει μακάρι κάποιοι να ασχοληθούν με μικρά μοτέρ diesel (αν και υπάρχουν πολλές τεχνικές δυσκολίες).
Χαρά στο κουράγιο τους πάντα...1470 είναι περίπου οι ώρες που δουλεύουμε κάθε χρόνο και αυτοί ασχολήθηκαν χρόνια...
 
Last edited:
Γιωργο ,νομιζω οτι τοσο μικροι κινητηρες ντηζελ ,θα ειναι εξαιρετικα ακριβοι και ασυμφοροι,και με αρκετο βαρος,αν υποθεσουμε οτι θα λυσουμε το προβλημα των κραδασμων με αντιβαρα,και τα αλλα τεχνικα προβληματα
Ισως ενας κινητηρας σαν τον Rotax στα 600-800 κ.ε ,θα ηταν ιδανικος για πολλες εφαρμογες.Ας μην ξεχνουμε οτι το πετρελαιο εχει και καποιες ιδιαιτεροτητες που καλο ειναι να λαμβανονται υπ οψιν.
 
Δεν διαφωνώ. Απλώς πιστεύω ότι πρέπει να βρούμε και μια λύση για τις μικρές εφαρμογές. Από την άλλη ίσως αυτές να είναι και η εύκολη πλατφόρμα για την εισαγωγή κυψελών καυσίμου. Όχι μόνο υδρογόνου, αλλά και άλλων βιοκαυσίμων.