θέλω βοήθεια

Δεν θέλω να κάνω σύγκριση, εγώ έχω βγάλει τα συμπεράσματά μου.
Αν θέλουμε να μάθουμε αν δείχνει πάτωμα η 920, πρέπει κάτοχος να το φωτογραφήσει. Μόλις περάσω ένα ευχάριστο ημίωρο να σκοτεινιάζω το δωμάτιο, άλλη μισή ώρα να στήνω αισθητήρα, μετά να βρω σε πια χαμηλή στάθμη αντίθεσης θα πάρω 85 nits, να τραβήξω φωτογραφίες, κλπ., αν δείχνει πάλι το πάτωμα, θα μου πεις να βρω και την ίδια μηχανή...
Μην το κουράζουμε, φαίνεται το clouding και δεν φαίνεται το πάτωμα γιατί απλά δεν υπάρχει...

Έλα υπερβολικέ... :flipout:

Μερικά κλικ πιο κάτω να βάλεις την αντίθεση και θα σου φάει κι εσένα το πάτωμα... :p

To ερώτημα είναι, αν θα έτρωγε το πάτωμα η Sony, ρυθμισμένη στα 137 cd/m2 και γιατί στο fullhd αναφέρουν στα τελευταία review ότι οι LCD τρώνε το πάτωμα αν δεν έχουν local dimming... :flipout:

Και ποιο είναι το dim room;

Aυτό που έχει απαλό (sic) φωτισμό... (32-64 lux περιβάλλοντος φωτισμού)

Στην U20 που έχω και την έχω μετρήσει. Φαντάζομαι και αρκετές άλλες της ίδιας συνομοταξίας...

Δεν θυμάσαι καλά... 103 cd/m2 μέτρησες, με το ρυθμιστικό της αντίθεσης στο 47/60... -bye-
 
Τελικά οι Samurai δεν πατάνε....πετάνε!!!!:flipout:

jump.jpg


Μόνο αυτό μου έμεινε από τις φωτογραφίες :flipout:
 
Έλα υπερβολικέ... :flipout:

Μερικά κλικ πιο κάτω να βάλεις την αντίθεση και θα σου φάει κι εσένα το πάτωμα... :p

10 κλικ φτάνουν; Από το 70 στο 60 η αντίθεση:

IMG_2313.jpg


To ερώτημα είναι, αν θα έτρωγε το πάτωμα η Sony, ρυθμισμένη στα 137 cd/m2 και γιατί στο fullhd αναφέρουν στα τελευταία review ότι οι LCD τρώνε το πάτωμα αν δεν έχουν local dimming... :flipout:

Με 500 cd/m2 της 9705, τα 137 είναι το 1/4 της διαθέσιμης φωτεινότητας. Τα 85 της 920 είναι κοντά στο 1/2 (η μόνη μέτρηση που βρήκα είναι τα 163 του flatpanelshd). H 9705 στο 1/4 της φωτεινότητάς της (70 αντίθεση) το δείχνει, σε ακόμα λιγότερο (60 αντίθεση) το δείχνει. Η 920 ήδη στο μισό το έχει χάσει -> λάθος ρύθμιση γάμμα.

Τόσοι κάτοχοι, δεν μπορεί ένας να δοκιμάσει και να μας πει;


Aυτό που έχει απαλό (sic) φωτισμό... (32-64 lux περιβάλλοντος φωτισμού)

Εγώ τα λουξ δεν τα καταλαβαίνω, μπορείς να τα κάνεις cd/m2?
Ή το ανάποδο: πόσα λουξ δίνει μια 50άρα στα 140 cd/m2 όταν δείχνει 100% λευκό;

Δεν θυμάσαι καλά... 103 cd/m2 μέτρησες, με το ρυθμιστικό της αντίθεσης στο 47/60... -bye-

Μπορεί να μην θυμάμαι καλά, αλλά θυμάμαι να ανεβάζω το ρυθμιστικό και να μην ανεβαίνει η μέτρηση κοντά στο 70. Αυτό τι ήταν;
 
Ξεκινάω με τις μετρήσεις που πήραμε στην εργοστασιακή ρύθμιση του Cinema, με θερμοκρασία χρώματος Θερμό και την τιμή του gamma στο 2.0:

Με αυτές τις ρυθμίσεις το πάνελ δίνει μέγιστη φωτεινότητα (λευκό) 87 nits και ελάχιστη φωτεινότητα (μαύρο) 0.034 nits. Τα 87 nits είναι αρκετά για θέαση σε "ελεγχόμενες συνθήκες", αλλά σε δωμάτιο με άπλετο φως το ρυθμιστικό της αντίθεσης θα πρέπει να μετακινηθεί μερικά κλικ πιο δεξιά.

Και οι ρυθμίσεις που 'έδωσαν' το παραπάνω διάγραμμα:

MODE : Cinema
Αντίθεση: 40
Φωτεινότητα: 0

.......... Ο Χρήστος θεώρησε αρκετά τα περίπου 95 nits μέγιστης φωτεινότητας για τον χώρο του (και συμφωνώ
a0210.gif
), αλλά η τηλεόραση μπορεί να δώσει πολλά παραπάνω χωρίς να χαλάσει καθόλου το μαύρο. Με το ρυθμιστικό της αντίθεσης τερματισμένο σε Normal ή Dynamic (και το Eco Off) μετρήσαμε μέγιστη φωτεινότητα κοντά στα 275 nits, αλλά προσωπικά δεν βλέπω κανένα λόγο να ανέβει κάποιος τόσο ψηλά. Σε Cinema και την Αντίθεση στο 50 η τηλεόραση θα δίνει κοντά στα 120-130 nits, που θεωρώ υπεραρκετά ακόμα και για φωτεινούς χώρους.....

.....Μάλιστα είχαμε την τύχη να συγκρίνουμε την τιμή του μαύρου που μετρήσαμε, με τιμή που πάρθηκε από άλλο (πολύ πιο σοβαρό ;)) φωτόμετρο και ήταν πανομοιότυπες.

Nα σου θυμίσω κι απο το νήμα της G10 Γιώργο...

Κι άμα βρω ώρα θα ψάξω για την φωτεινότητα στο συγκριτικό που είχαμε της G10 με την Toshiba, θυμάσαι...... στο πατάρι.
 
Πάντως στο συγκριτικό, πρέπει να τις βάλαμε στα 120 nits αν θυμάμαι καλά.
Πάντως εγώ με τίποτα δεν θεωρώ τα 95 πολλά σε σκοτεινό δωμάτιο.
Με τόσο μικρή τιμή είναι π.χ. αδύνατο να δω την νήσο, και να μου περάσει την εικόνα ότι είναι μέρα σε νησί των Σποράδων... Δεν είναι ρεαλιστικό...
 
Κι εγώ κάπου εκεί θυμάμαι το συγκριτικό και ήταν μια χαρά τα 120 ...ή όχι?

Και μια και είσαι φωτόφιλος θα θυμάσαι κι αυτές τις 'σπιτικές' τραβηγμένες στο Auto και χωρίς τρίποδο....

After the surgery....:a0210:

Μία φωτεινούλα.....

attachment.php



....και μία σκοτεινούλα....


attachment.php



Υ.Γ. 1: Ο Γιώργος τα είπε όλα και δεν μας άφησε περιθώρια για περαιτέρω σχολιασμό...-bye-...:grinning-smiley-043

Υ.Γ. 1: Η αντίθεση εδώ και πολυυυυυύ καιρό έχει 'καρφωθεί' στο 49 ;) ...και είναι μια χαρά :a0210:

Υ.Γ. 2: Πάνω απ' όλα ο ρεαλισμός.....μάλιστα, όπως λέμε θέλω interpolation δηλαδή :flipout: .....

-bye-
 
Last edited:
Re: Απάντηση: θέλω βοήθεια

Κι εγώ κάπου εκεί θυμάμαι το συγκριτικό και ήταν μια χαρά τα 120 ...ή όχι?

Η 9705 ήταν στα 120. Η πανασόνικ δεν ξέρω που ήταν, αλλά ήταν πιο φωτεινή.

Υ.Γ. 2: Πάνω απ' όλα ο ρεαλισμός.....μάλιστα, όπως λέμε θέλω interpolation δηλαδή :flipout: .....

-bye-

Ακριβώς. Όπως κίνηση μακριά από κινηματογραφικές ψευδαισθήσεις...
Μου αρέσει το εξωτερικό γύρισμα να δείχνει εξωτερικό γύρισμα... :flipout:
 
Αυτό μου μένει να δω......το Νησί με soap opera effect και μεταγλώττιση σε βραζιλιάνικα, ευτυχώς που δεν είμαι Ρεαλιστής και είμαι Μπαρτσελονιστής :flipout: