ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

¨Αυτοί που φωνάζουν είναι ανίκανοι.¨
Δηλαδή τι σημαίνει ανίκανος???Να τούς στείλουμε στον Θανο Ασκητή να ανακράξουν yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees.Σαν και η υποχρεωτική δημόσια ομολογία τής ιδρύσεως ιδιωτικών πανεπιστημιων,αποτελεί τον μοναδικό παράγοντα ηδονής.
Υποκλίνομαι στόν δημοκρατικό διάλογο τών πεφωτισμένων
 
Το Πανεπιστήμιο δεν είναι ινστιντούτο επαγγελματικής κατάρτισης, για να προετοιμάζει στελέχη επιχειρήσεων, αν και είναι δικαίωμα του καθενός να το χρησιμοποιήσει και έτσι. Είναι φορέας έρευνας, προόδου και διάδοσης της επιστήμης. Επειδή δηλαδή δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας για φιλοσόφους πρέπει να κλείσουμε τη φιλοσοφική σχολή ή να βάλουμε όριο στον αριθμό των εισακτέων ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση και το capacity της αγοράς;

Δε διαφωνώ με την άποψη "το εκπαιδευτικό σύστημα οφείλει να παράγει μορφωμένους ανθρώπους έως τη δεύτερη βαθμίδα του". Αλλά γιατί δεν πρέπει αυτή η μόρφωση να συνεχίζεται και στην τρίτη βαθμίδα; Η τρίτη βαθμίδα πρέπει να υπάρχει μόνο για επαγγελμάτική κατάρτιση;

Το ΔΣ ενός ιδιωτικού πανεπιστημίου δε θα χρειαζόταν να υποκύψει σε καμιά πίεση κανενός βουλευτή. Θα αύξανε τον αριθμό εισακτέων (με η χωρίς τις ανάλογες επενδύσεις) παράλληλα με την αύξηση της ζήτησης.

Η ισοπεδωτική λογική περί ικανών του ιδιωτικού και ανίκανων του δημοσίου με την αγιοποίηση του ενός και τη δαιμονοποίηση του άλλου δε στέκει. Είναι ικανοί η Καλομοίρα και ο Ταμπάκης επειδή εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα και ανίκανος ο Βλασίδης (συγγνώμη για τη χρισιμοποίηση του ονόματος) επειδή εργάζεται στο Δημόσιο; Ο τυχάρπαστος που του άνοιξε μαγαζί ο μπαμπάς του είναι καλύτερος από αυτόν που μπήκε στο δημόσιο περνόντας από 100 εξετάσεις και διαγωνισμούς και έχει 3 πτυχία; Αποκλείεται αυτός να ήταν ικανός και να αναζητούσε καλύτερες συνθήκες εργασίας από το να δουλεέι 14 ώρες την ημέρα για το βασικό μισθό;

Η αξιοκρατία βασιλεύει στις πολυεθνικές που πρέπει να κοιμηθείς με τη μισή επίχειρηση για να πάρεις προαγωγή; Δούλευε η γυναίκα μου στη Un.....r και ξέρω.

Τις λαμογιές στο δημόσιο πχ στην εφορία τις κάνουν μόνοι τους οι δημόσιοι υπάλληλοι, ή εξυπηρετούν τον ιδιωτικό φορέα;

Οι ικανοί δε φοβούνται τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, αλλά όσοι θέλουν και είναι ανίκανοι να σπουδάσουν τα έχουν ανάγκη για να αγοράσουν και το τελευταίο πράγμα που δε μπορούσαν να αγοράσουν με τα φράγκα τους και να το στολίσουν στο σαλόνι τους δίπλα στις ηχειάρες τους για να πουλάνε μούρη.
 
Last edited:
Κώστα , το ερώτημα μου είχε σχέση με τις προθέσεις . Και όταν αυτές είναι τόσο εμφανώς αμφισβητούμενες , εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να περιμένω ικανοποιητικό αποτέλεσμα .
Είναι απαράδεκτο να εμφανίζεται ως βασική επιχειρηματολογία της ιδρύσεως ιδιωτικών Πανεπιστημίων , η δια μέσου του ανταγωνισμού βελτίωση των δημοσίων . Οποιος ήθελε να τα βελτιώσει πραγματικά , θα τα είχε κάνει εδώ και χρόνια . Οι ευκαιρίες ήταν πολλές .
 
Οποιος ήθελε να τα βελτιώσει πραγματικά , θα τα είχε κάνει εδώ και χρόνια . Οι ευκαιρίες ήταν πολλές .

Δημητρη, θα απαντησω εκτενως στα ερωτηματα σου που με αφορουν (μαλλον αυριο), αλλα πρωτα να πω κατι εδω. Αυτος που επρεπε να θελει να τα βελτιωσει, δε θελει/μπορει να τα βαλει με το καθηγητικο κατεστημενο. Μην ξεχνας πως οι καθηγητες πανεπιστημιου ειναι απο τους πιο βολεμενους Ελληνες και επιπλεον εχουν πολιτικη δυναμη. Θα δώσουν λυσσαλεες μαχες για να μη χασουν τα κεκτημενα. Εδω λες σε καθηγητη ή δασκαλο να δουλεψει 1 ωρα παραπανω και πεφτει κατω απο την υπερκοπωση και μονο στο ακουσμα της "απειλης". Οχι να τον υποβαλεις και π.χ. στο βασανιστηριο της αξιολογισης!!!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Οι ικανοί δε φοβούνται τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, αλλά όσοι θέλουν και είναι ανίκανοι να σπουδάσουν τα έχουν ανάγκη για να αγοράσουν και το τελευταίο πράγμα που δε μπορούσαν να αγοράσουν με τα φράγκα τους και να το στολίσουν στο σαλόνι τους δίπλα στις ηχειάρες τους για να πουλάνε μούρη.

Δημήτρη, μ'αυτή σου τη δήλωση, έκαψες μαζί με τα ξερά και όλα τα χλωρά...
εκτός και αν δεν ήθελες να γενικολογήσεις, αλλά να θίξεις μια συγκεκριμένη κατηγορία ''πτυχιούχων''...
Όπως και να έχει πάντως, αυτοί που περιγράφεις, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία, δεν ξεπερνούν το 20% οπότε το λοιπό 80% ''κάηκε'' τζάμπα...

Πάντα φιλικά...-bye-
 
Νομιζω πως μπερδεψαμε την αρση της απαγορευσης ιδρυσης μη κρατικων πανεπιστημιων με την καταργηση της "δωρεαν" παιδειας ή... μπα;

Εγω θα πω οτι ο ανταγωνισμος δεν ειναι αυτοσκοπος της αρσης της απαγορευσης, αλλα απλως ενα πιθανο επακολουθο. Δεν το ειδα πουθενα ως βασικο επιχειρημα, απλως ειναι πολυ πιθανο να συμβει. Ετσι φωναζαν ολοι και για τα ιδιωτικα σχολεια και ειδαμε ποσοι πηγαν και αν ηταν καλα ή οχι
 
Όχι πάντως οτι στα δημόσια Πανεπιστήμια δεν αγοράζονται τα πτυχία (ή τουλάχιστον μέρος τους).

Κοιτάξτε την συνημμένη εικόνα μέσα στην κόκκινη έλλειψη για του λόγου το αληθές.
 

Attachments

  • front.JPG
    front.JPG
    94.2 KB · Views: 28
Όχι πάντως οτι στα δημόσια Πανεπιστήμια δεν αγοράζονται τα πτυχία (ή τουλάχιστον μέρος τους).

Κοιτάξτε την συνημμένη εικόνα μέσα στην κόκκινη έλλειψη για του λόγου το αληθές.

Καλά, μην τρελαίνεσαι. Αυτή η τεχνολογία έχει εισαχθεί από τας Αμερικάς, και έχει ενσωματωθεί πολύ καλά στην ελληνική πραγματικότητα. Αλλά έχουν και κάτι απαιτήσεις με τα deadlines! Κάτσε ρε κοπέλα μου, τί είναι, καφές να βράσει και να τον βάλεις στο φελτζάν;
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Κώστα , το ερώτημα μου είχε σχέση με τις προθέσεις . Και όταν αυτές είναι τόσο εμφανώς αμφισβητούμενες , εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να περιμένω ικανοποιητικό αποτέλεσμα .
Είναι απαράδεκτο να εμφανίζεται ως βασική επιχειρηματολογία της ιδρύσεως ιδιωτικών Πανεπιστημίων , η δια μέσου του ανταγωνισμού βελτίωση των δημοσίων . Οποιος ήθελε να τα βελτιώσει πραγματικά , θα τα είχε κάνει εδώ και χρόνια . Οι ευκαιρίες ήταν πολλές .

Συμφωνώ, αλλά αυτό δεν είναι λόγος για την απαγόρευση της ίδρυσης ιδιωτικού πανεπιστημίου. Εκτός κι αν οι κατά καιρούς πολιτικώς αρμόδιοι λένε "κοιτάξτε να δείτε, βγάζουμε μαζική παραγωγή με τη σέσουλα, να δίνουμε πτυχία στην πλέμπα, αλλά συγχρόνως δεν γουστάρουμε και ανταγωνιστή, για να μη μας χαλάσει την πιάτσα". Έτσι κι αλλιώς, η πιάτσα είναι ήδη χαλασμένη, αφού δεν μπορούν να εμποδίσουν όποιον έχει την οικονομική δυνατότητα, να πάει εις τας Ευρώπας και να τσακώσει ένα πτυχιάκι, ή ένα μάστερ. Τώρα να χαλάσει η πιάτσα;
 
Όχι πάντως οτι στα δημόσια Πανεπιστήμια δεν αγοράζονται τα πτυχία (ή τουλάχιστον μέρος τους).

Κοιτάξτε την συνημμένη εικόνα μέσα στην κόκκινη έλλειψη για του λόγου το αληθές.

Δε διαφωνώ καθόλου, αντίθετα αυτό ενισχύει την άποψη μου για το πως μπορεί να δει η ιδιωτική πρωτοβουλία την εκπαίδευση σα χώρο πλουτισμού και χωρίς καμιά ηθική αναστολή διαφημίζοντας παράλληλα τη πραμάτεια της για πράξεις που δε γνωρίζω αν είναι και παράνομες. Εδώ δεν πρέπει να υπάρξει έλγχος του κράτους; Η πρέπει να αφήσουμε την αγορά να αυτορυθμιστεί;
 
Re: Απάντηση: Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Τα ιδιωτικά σχολεία βελτίωσαν τα δημόσια ; :flipout:

Ακριβως! Δεν τα βελτιωσαν καθολου. Γι'αυτο λεω κι εγω. Μην κολλατε συνεχως με αυτο το θεμα του ανταγωνισμου. Το προβαλλετε λες και ειναι αυτος ο λογος της ιδρυσης μη κρατικων πανεπιστημιων
 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει μπερδευτεί η ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων με τα δημόσια πανεπιστήμια??? Εκτός και αν φοβούνται ότι με την έλευση των ιδιωτικών πανεπιστημίων θα φανεί η γύμνια των δημόσιων πανεπιστημίων. Προσωπικά πιστεύω ότι αυτή γύμνια βρίσκεται κυρίως στην οργάνωσή τους και όχι στο καθ' αυτό εκπαιδευτικό κομμάτι. Αλλά άμα δεν οργανώσεις κάτι σωστά, τα παίρνει όλα η μπάλα.

Η ουσία όμως είναι η εξής:

Η αξιολόγηση των πανεπιστημίων, είτε το θέλουμε είτε όχι, θα γίνει από την αγορά εργασίας. Και αυτό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ.

Εκεί θα φανεί το επίπεδο κάθε πανεπιστημίου. Ίδια αντιμετωπίζονται τα πτυχία όλων των ιδιωτικών πανεπιστημίων?? Όχι βέβαια. Για αυτό οι εκπρόσωποι των εταιρειών κάνουν ουρά έξω από τα κορυφαία ιδιωτικά πανεπιστήμια. Όταν ο εργοδότης παίρνει στα χέρια του ένα βιογραφικό, αλλιώς αντιμετωπίζει ένα πτυχίο από το MIT, αλλιώς από το Πολυτεχνείο και αλλιώς από το Idiotic Polytechnik University. Κακά τα ψέματα!
 
Αν μου συγχωρήσετε τη χρήση των δικών μας ονομάτων (για να σκάσουμε και κανένα χαμόγελο), ιδού ένα ενδιαφέρον σενάριο αυτορρύθμισης:

Καθότι κεφαλαιούχος, ιδρύω το Lepton Internet Entertainment School (LIES)
Ακουω ότι ο Dr. Ντοκατζής, που τώρα απασχολείται στην Κρατική Σχολή Δικτυακών Τόπων, είναι ικανότατος καθηγητής, οπότε πάω και του προσφέρω 3,000 το μήνα για να έρθει στo LIES.
Ο Dr. Ντοκατζής ενημερώνει τον πρύτανη της ΚΣΔΤ, κ. Νικολουδάκο ότι έχει την παραπάνω προσφορά, και του ζητάει έναν καλύτερο μισθό από τα 1,800 που παίρνει τώρα, γιατί κατά τα άλλα δεν θέλει να εγκαταλείψει τη σχολή.
Ο κ. Νικολουδάκος δεν έχει αρμοδιότητα να ικανοποιήσει το αίτημα του Dr. Ντοκατζή, οπότε το προωθεί στην Υπουργό Παιδείας, η οποία το συζητά με τον Υπουργο Οικονομικών, ο οποίος απαντάει ότι στα 3% που έχουμε γραμμένη την Παιδεία δε γίνεται τίποτα.
Ο κ. Νικολουδάκος αντιπροτείνει τη ματαίωση της πρόσληψης του 14ου κηπουρού, ώστε να εξοικονομηθούν χρήματα για την αύξηση του Dr. Ντοκατζή, αλλά αυτό είναι αδύνατο, αφού ο υποψήφιος κηπουρός είναι μπατζανάκης της γειτόνισσας του υφυπουργού Εργασίας και του έχουμε υποχρέωση.
Ο Dr. Ντοκατζής όμως έχει και υποχρεώσεις και στο κάτω-κάτω δεν του είπαν να πουλάει ναρκωτικά, παιδιά θα διδάσκει και πάλι, οπότε έρχεται στο LIES.
Έτσι λοιπόν, ο κ. Σούρλας, φέρελπις νεανίας που μόλις τελείωσε το Λύκειο, θα πρέπει να διαλέξει μεταξύ του LIES, όπου διδάσκει ο Dr. Ντοκατζής, ή της ΚΣΔΤ, η οποία δεν έχει καθηγητές της προκοπής, αλλά έχει 14 κηπουρούς (άσχετο αν ο κήπος πάλι χάλια είναι).
Και αν μεν ο κ. Σούρλας έχει λεφτά, έρχεται να σπουδάσει στο LIES. Αν όχι;

Υ.Γ. Φυσικά, για τα χάλια της ΚΣΔΤ φταίει ο δημόσιος υπάλληλος κ. Νικολουδάκος.
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

...
Και αν μεν ο κ. Σούρλας έχει λεφτά, έρχεται να σπουδάσει στο LIES. Αν όχι;

Υ.Γ. Φυσικά, για τα χάλια της ΚΣΔΤ φταίει ο δημόσιος υπάλληλος κ. Νικολουδάκος.

Πάει στη μαζική παραγωγή πτυχίων για την πλέμπα, όπως και τώρα, που δεν υφίσταται ιδιωτικό πανεπιστήμιο, και που όσοι έχουν το παραδάκι, πάνε στην Αγγλία, ενώ όσοι έχουν πολύ παραδάκι, κάνουν μια έτσι, και πάνε απέναντι.

Αλήθεια ρε συ, θυμάσαι την "υποδοχή" που επεφύλαξαν στον κ. Νανόπουλο οι εντόπιοι "συνάδελφοί" του; Μήπως να πούμε πώς και τους ξαναέπιασε ο πόνος για το μηχανισμό των Αντικυθήρων, εδώ στην Ελλάδα, το ναό της τεχνολογίας, μή χ3σω;
 
Καλα αυτο με τον Νανοπουλο μου ειχαν πεσει μαλλια χεχε το θυμαμαι πολυ καλα διοτι ειχα διαβασει μερικα πραγματα για τον κ.Νανοπουλο πριν προσφερθει να ερθει στην Ελλαδα. Ειναι πολυ "lol" οι ανθρωποι.

LOL ειναι η λεξη της ημερας :P
 
Απάντηση: Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2

Καλα αυτο με τον Νανοπουλο μου ειχαν πεσει μαλλια χεχε το θυμαμαι πολυ καλα διοτι ειχα διαβασει μερικα πραγματα για τον κ.Νανοπουλο πριν προσφερθει να ερθει στην Ελλαδα. Ειναι πολυ "lol" οι ανθρωποι.

LOL ειναι η λεξη της ημερας :P

χεχε, τα ειχα γραψει στο avforum για το θεμα του Νανοπουλου...:fahne90: rulz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ο Νανόπουλος... απίστευτος τύπος * ! τον είχα γνωρίσει τυχαία κάποτε. Ο ορισμός του τρελλού επιστήμονα. Αφηρημένος και εντελώς στην κοσμάρα του, αλλά πολύ εντάξει.

* Μάλλον το 'χει τ' όνομα! (χιχιχι)


Sorry για το :offtopic: