ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Kαι για να θυμηθούμε και λίγο παλιότερες εποχές που κυβερνούσαν οι πρασινωποί,οι παλιότεροι πιθανώς να θυμούνται τίς απίστευτες τοποθετήσεις φοιτητών,πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικών τού τύπου ´Κάτω τα ματωβαμμένα γραπτά´,το ´δημοκρατικό 5 ανά μάθημα´και άλλα τέτοια γελοία.
Ποτε επιτέλους οι μεγάλοι (καθηγητές,δάσκαλοι,γονείς)θά πούνε στα βλαστάρια τους οτι ειναι λαϊκισμός ολκής να υπερασπίζονται το μονοπώλιο τών ελλήνων πανεπιστημιακών??Ποτε θα πούνε στα παιδιά ότι είναι φασισμός να κλειδώνουν και να κρατούν σε ομηρία τήν Συγκλητο τού Πολυτεχνείου Κρήτης???
Ποτε θα βγούν να πούν ευθέως ότι οσοι σπάνε και καταστρέφουν σε πορείες ή διαλύουν πνευματικά ιδρύματα δέν είναι ριζοσπάστες-ανατρεπτικοί ,αλλά τσογλάνια πρώτης τάξεως??
Ποτε επιτέλους η αριστερά θα αναλάβει τίς ευθύνες της και θα διαβολοστείλει κάθε τυχάρπαστο που κυκλοφορεί στίς τάξεις της και μιλά για μακεδονικό ζήτημα,για ´μακεδονική γλώσσα´για αναγνώριση τού ´Ουράνιου Τόξου´,για δικαιώματα τών Τσάμηδων,πού ζητά να γκρεμιστεί το άγαλμα τού Κολοκοτρώνη στην Τρίπολη γιατί προκαλεί ´φίλες χώρες'???Το ίδιο φυσικά ισχύει και για διάφορους ,που κινούνται στα δύο κομματα εξουσίας πού μονίμως στρέφουν την κεφαλή πρός το Λουξεμβούργο,γιατί νομίζουν ότι με αυτό το κρατίδιο συνορευει η Ελλάδα.
Οσο τα παιδιά δεν μαθαίνουν να μιλούν ελληνικά και επικρατεί παντού αφασία θα συμβούν και άλλες Αμάρυνθοι.Και η κοινωνία μας θα παριστάνει την ´προχωρημένη´ενώ θά είναι βαθύτατα αντιδραστική και χωρίς προορισμό.
Κάποιος πρέπει να θυμίσει σε όλους τούς καθεστωτικούς που σήμερα μιλάνε για το ´Πολυτεχνείο´ότι θάταν με φέσι ακόμα ,εάν δεν υπήρχαν οι Μακρυγιάννηδες , οι Καραϊσκάκηδες,και οι Κολοκοτρώνηδες.Αυτούς που σημερα λοιδωρούν κάποιοι αγράμματοι διαφωτιστές τής πλάκας,που νομίζουν οτι η γή άρχισε να κινείται μετά τον Ντεριντά.



:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043

υποκλινομαι ...
 
Και μιά και πιάσαμε τα περί Παιδείας,θα ξαναθυμήσω κάτι.Οι καθηγητές στην Αμάρυνθο είναι επιεικώς απαράδεκτοι.Ενα σοβαρό Υπουργείο Παιδείας θάπρεπε να τούς έχει θέσει όλους σε διαθεσιμότητα με τήν ερώτηση τής απολύσεως.Εξισώσανε θύμα και θύτες και υιοθετήσανε ρατσιστική στάση απέναντι στό κορίτσι.Η Δ.Ο.Ε. τι θέση πήρε επί τού θέματος??Aποδέχτηκε τις πενθήμερες αποβολές σε όλους,και τελικά η παρέμβαση τού Προέδρου τής Δημοκρατίας ,ανάγκασε το Υπουργείο να παρέμβει για να ανακληθεί η απόφαση.Αυτοί οι εκπαιδευτικοί απεδείχθησαν κατώτεροι τών περιστάσεων,και δεν κάνουν για να μαθαίνουν γράμματα οποιοδήποτε παιδί,οποιασδήποτε καταγωγής.Η ιστορία τής Αμαρύνθου είναι τεράστιο ονειδος για την Ελληνική κοινωνία,αλλά ήδη το θέμα ξεχάστηκε.Και το κορίτσι αυτό,η Βουλγάρα,για κάποια καλόπαιδα θα πληρώνει σε όλη της τήν ζωή .Τετοια τραυματα δεν επουλώνονται.
 
Δεν θα διαφωνησω με αυτα που γραφεις Σπύρο (μου επιτρεπεις τον ενικο ελπίζω) αλλα αυτο που με τρωει εμενα με την ιστορια της Αμαρύνθου είναι γιατι οι καθηγητες κληθηκαν να "δικασουν" αυτοι ότι εγινε?
Το σχολειο τελουσε υπό καταληψη, έγινε κατι που κατα την γνωμη μου ειναι στην ευθυνη της Αστυνομιας και αυτη θα επρεπε (με την συνδρομη εισαγγελέα πιθανον) να κανει ερευνα για το τι εγινε πραγματικα.
Η εκ των εσω πληροφορηση που εχω μιλάει για μια μαθητρια μεχρι το τελος της περυσινης σεζόν άριστης στα μαθηματα (19,7) και χωρις να δινει δικαιωματα...
Δεν ξερω αν αλλαξε κατι το καλοκαιρι ή αν όλα ειναι σκευωριες των "αρχοντων" του τόπου-αστυνομου, δασκαλου κτλ- μια που τα λουλούδια τους εμπλέκονται αλλα γιατι να κληθουν οι δασκαλοι να παρουν θεση πρώτοι?
Στα υπόλοιπα μαζι σου
 
Last edited:
Απάντηση: Re: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ναι, έτσι φαίνεται .... αλλά θα πρέπει να υπάρχει και αίσθημα ευθύνης προς την κοινωνία.

φυσικά και πρέπει να υπάρχει. εκτός όμως από τις κοινωνικές ομάδες, πρέπει πρώτα να το επιδεικνύουν αυτοί που κυβερνούν. κι ως φαίνεται, συνταξιούχοι, μεταλλουργοί, εργάτες ναυπηγείων, εκπαιδευτικοί, συμβασιούχοι, νοσηλευτές, ακόμη και αστυνομικοί (για να αναφέρω μερικές μόνο κοινωνικές ομάδες), διαφωνούν με το "αίσθημα ευθύνης" που τους έχει επιδειχθεί από τους αρμόδιους ...
 
Δεν θα διαφωνησω με αυτα που γραφεις Σπύρο (μου επιτρεπεις τον ενικο ελπίζω) αλλα αυτο που με τρωει εμενα με την ιστορια της Αμαρύνθου είναι γιατι οι καθηγητες κληθηκαν να "δικασουν" αυτοι ότι εγινε?
Το σχολειο τελουσε υπό καταληψη, έγινε κατι που κατα την γνωμη μου ειναι στην ευθυνη της Αστυνομιας και αυτη θα επρεπε (με την συνδρομη εισαγγελέα πιθανον) να κανει ερευνα για το τι εγινε πραγματικα.
Η εκ των εσω πληροφορηση που εχω μιλάει για μια μαθητρια μεχρι το τελος της περυσινης σεζόν άριστης στα μαθηματα (19,7) και χωρις να δινει δικαιωματα...
Δεν ξερω αν αλλαξε κατι το καλοκαιρι ή αν όλα ειναι σκευωριες των "αρχοντων" του τόπου-αστυνομου, δασκαλου κτλ- μια που τα λουλούδια τους εμπλέκονται αλλα γιατι να κληθουν οι δασκαλοι να παρουν θεση πρώτοι?
Στα υπόλοιπα μαζι σου

Aγγελε,νομίζω ότι η εισαγγελική και οι λοιπές παρεμβάσεις είναι διαφορετικής τάξεως θέματα.Νομίζω όμως,δεν είμαι σίγουρος.
Το σχολείο επιλαμβάνεται,ανεξαρτήτως τών υπολοίπων αρχών,αν δεν κάνω λάθος.
Εγώ απλά,έκρινα μιά απόφαση Συμβουλίου Καθηγητών,που τήν θεωρώ βιαστική,αντιπαιδαγωγική,ρατσιστική και επίσης χάδι για τούς κανακάρηδες.Και η στάση τών καθηγητών συνολικά έδειξε ότι ήθελαν να πετάξουν τήν ´καυτή πατάτα´.Οι εφημερίδες έγραψαν πάντως ότι ανάμεσα δυο απο τα παιδιά ηταν γιοί τού θεολόγου και ενός αστυνομικού τής περιοχής.Και μάλιστα στο Συμβούλιο τών καθηγητών συμμετείχε κανονικά ο μπαμπάς και δεν απείχε ούτε κάν γιά λόγους ηθικής τάξεως.
Καλημέρα.
 
Την περασμενη Τριτη ειχαν εκλογες και την Παρασκευη ηταν 17 Νοεμβριου. Ε, δεν ειναι λογικο σημερα να εχουν συνελευση? Δεν ξερω αν ολα τα σχολεια εχουν συνελευση σημερα αλλα ξερω πως δεν ειναι μονο ενα.

Ας μη γραψω τιποτα αλλο και εκνευριστω περισσοτερο.
 
Last edited:
Τί είδους συνέλευση; Δεν κατάλαβα... έχουν οι καθηγητές ή οι μαθητές συνέλευση; Μήπως εννοείς ότι γίνονται εκλογές για τα 15 μελή συμβούλια;
 
μου ειπε φιλος μου καθηγητης πως σημερα δεν εχουν μαθημα γιατι εχουν συνελευση οι καθηγητες. τον ρωτησα αν αυτο ισχυει για ολη την Ελλαδα αλλα δεν ηξερε να μου απαντησει. ηξερε ομως πως σε ολοκληρο το νομό του τα σχολεια δεν εχουν μαθημα σημερα .
 
Re: Απάντηση: ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

μου ειπε φιλος μου καθηγητης πως σημερα δεν εχουν μαθημα γιατι εχουν συνελευση οι καθηγητες. τον ρωτησα αν αυτο ισχυει για ολη την Ελλαδα αλλα δεν ηξερε να μου απαντησει. ηξερε ομως πως σε ολοκληρο το νομό του τα σχολεια δεν εχουν μαθημα σημερα .

Συμβαίνει σε όλη την Ελλάδα και το θεωρώ υπέρτατη ανοησία να γίνεται σε εργάσιμη μέρα. Γίνεται για τις συνδικαλιστικές εκλογές των καθηγητών (ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ,ΚΥΣΔΕ). Θα μπορούσε άνετα να γίνει απόγευμα η Σαββατοκύριακο. Δε χρειάζεσαι 6 ώρες για να ψηφίσεις. Ήμαρτον
 
Tελικά αυτό το αναγνωστικό τής Στ'Δημοτικού δίνει ρεσιτάλ.
Απόσπασμα απο την περιγραφή τής ´Εξόδου τού Μεσολογγίου´:'Η κίνηση τών πολιορκημένων Ελλήνων να βγούν απο το φρούριο τού Μεσολογγιου και να λύσουν έτσι την αφυκτική πολιορκία τών Οθωμανών´.
Δηλαδή εσείς τι καταλάβατε απ´αυτά που γράφουν οι ´έγκριτοι συγγραφείς´και διστρεβλωτές τής Ιστορίας μας??
Bγήκαν έξω οι Ελληνες ´κινούμενοι´γενικώς και έτσι λύθηκε η πολιορκία.Κατι σαν αυτογκόλ δηλαδή.Τους ξεγελάσαμε τούς Τούρκους δηλαδή.Οι λέξεις ´θυσία´,´πατρίδα´φυσικά απαγορευονται.Μηπως ,ποσες απώλειες είχαν οι Ελληνες γράφεται ??Μπααα.
Η κατάληψις τή Ιερής Πόλης ονομάζεται´λύσιμο τής πολιορκίας απο τούς Ελληνες´.
Ωραια ιστορία μαθαινουν τα παιδάκια.
Σε λίγο θα μας πουνε ότι και ο Αθανάσιος Διάκος παραπάτησε και έπεσε μόνος του πάνω στην σούβλα.
Εντελώς ξετσίπωτοι.
 
τελικώς η ιστορία δεν γράφεται ούτε από τους νικητές, ούτε από τους ηττημένους. Γράφεται από τους καθυστερημένους.

:slapface:
 
τα νέα βιβλία χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής (σε όλες τις τάξεις και σε όλα τα μαθήματα). είναι προσανατολισμένα στην ισοπέδωση εννοιών, ιστορικών γεγονότων, προσωπικοτήτων και συνάμα καθοδηγούν -από την πρώτη δημοτικού ακόμη - το μαθητή ώστε να γίνει πρώτα απ'όλα ένας καλός καταναλωτής κι ύστερα να δημιουργεί πρότυπα όπως ο Bill Gates. ιδιαίτερα στις δυο τελευταίες τάξεις, οι προέφηβοι ετοιμάζονται για το μέλλον τους, μαθαίνοντας τρόπους στήριξης επιχειρήσεων καθώς και το πώς γλιτώνει κανείς χρήματα χρησιμοποιώντας ωρομίσθιους αντί για μόνιμο προσωπικό. επίσης, μαθαίνουν πώς να φτιάξουν μια καλή διαφήμιση, ώστε το πιο άχρηστο πράγμα του κόσμου να γίνεται "απαραίτητο" στον απλό καταναλωτή. ο προσανατολισμός των νέων βιβλίων είναι προφανής, ακόμη και γι αυτούς που δεν "θέλουν" να τον δουν: χειραγώγηση, αγορά, παρεμπόδιση ιστορικής μνήμης, δημιουργία λανθασμένων προτύπων, παρεμπόδιση φαντασίας και δημιουργικότητας. περί γνώσεων, ουδείς λόγος.

αλλά σε ποιον χρειάζονται οι γνώσεις, σε μια παγκόσμια κοινωνία ...
μόνο σ'αυτούς που θέλουν να την καθοδηγούν (και σ'αυτούς κατευθύνονται).
 
τα νέα βιβλία χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής (σε όλες τις τάξεις και σε όλα τα μαθήματα). είναι προσανατολισμένα στην ισοπέδωση εννοιών, ιστορικών γεγονότων, προσωπικοτήτων και συνάμα καθοδηγούν -από την πρώτη δημοτικού ακόμη - το μαθητή ώστε να γίνει πρώτα απ'όλα ένας καλός καταναλωτής κι ύστερα να δημιουργεί πρότυπα όπως ο Bill Gates. ιδιαίτερα στις δυο τελευταίες τάξεις, οι προέφηβοι ετοιμάζονται για το μέλλον τους, μαθαίνοντας τρόπους στήριξης επιχειρήσεων καθώς και το πώς γλιτώνει κανείς χρήματα χρησιμοποιώντας ωρομίσθιους αντί για μόνιμο προσωπικό. επίσης, μαθαίνουν πώς να φτιάξουν μια καλή διαφήμιση, ώστε το πιο άχρηστο πράγμα του κόσμου να γίνεται "απαραίτητο" στον απλό καταναλωτή. ο προσανατολισμός των νέων βιβλίων είναι προφανής, ακόμη και γι αυτούς που δεν "θέλουν" να τον δουν: χειραγώγηση, αγορά, παρεμπόδιση ιστορικής μνήμης, δημιουργία λανθασμένων προτύπων, παρεμπόδιση φαντασίας και δημιουργικότητας. περί γνώσεων, ουδείς λόγος.

αλλά σε ποιον χρειάζονται οι γνώσεις, σε μια παγκόσμια κοινωνία ...
μόνο σ'αυτούς που θέλουν να την καθοδηγούν (και σ'αυτούς κατευθύνονται).

:grinning-smiley-043
 
Kαι για να θυμηθούμε και λίγο παλιότερες εποχές που κυβερνούσαν οι πρασινωποί,οι παλιότεροι πιθανώς να θυμούνται τίς απίστευτες τοποθετήσεις φοιτητών,πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικών τού τύπου ´Κάτω τα ματωβαμμένα γραπτά´,το ´δημοκρατικό 5 ανά μάθημα´και άλλα τέτοια γελοία.
Ποτε επιτέλους οι μεγάλοι (καθηγητές,δάσκαλοι,γονείς)θά πούνε στα βλαστάρια τους οτι ειναι λαϊκισμός ολκής να υπερασπίζονται το μονοπώλιο τών ελλήνων πανεπιστημιακών??Ποτε θα πούνε στα παιδιά ότι είναι φασισμός να κλειδώνουν και να κρατούν σε ομηρία τήν Συγκλητο τού Πολυτεχνείου Κρήτης???
Ποτε θα βγούν να πούν ευθέως ότι οσοι σπάνε και καταστρέφουν σε πορείες ή διαλύουν πνευματικά ιδρύματα δέν είναι ριζοσπάστες-ανατρεπτικοί ,αλλά τσογλάνια πρώτης τάξεως??
Ποτε επιτέλους η αριστερά θα αναλάβει τίς ευθύνες της και θα διαβολοστείλει κάθε τυχάρπαστο που κυκλοφορεί στίς τάξεις της και μιλά για μακεδονικό ζήτημα,για ´μακεδονική γλώσσα´για αναγνώριση τού ´Ουράνιου Τόξου´,για δικαιώματα τών Τσάμηδων,πού ζητά να γκρεμιστεί το άγαλμα τού Κολοκοτρώνη στην Τρίπολη γιατί προκαλεί ´φίλες χώρες'???Το ίδιο φυσικά ισχύει και για διάφορους ,που κινούνται στα δύο κομματα εξουσίας πού μονίμως στρέφουν την κεφαλή πρός το Λουξεμβούργο,γιατί νομίζουν ότι με αυτό το κρατίδιο συνορευει η Ελλάδα.
Οσο τα παιδιά δεν μαθαίνουν να μιλούν ελληνικά και επικρατεί παντού αφασία θα συμβούν και άλλες Αμάρυνθοι.Και η κοινωνία μας θα παριστάνει την ´προχωρημένη´ενώ θά είναι βαθύτατα αντιδραστική και χωρίς προορισμό.
Κάποιος πρέπει να θυμίσει σε όλους τούς καθεστωτικούς που σήμερα μιλάνε για το ´Πολυτεχνείο´ότι θάταν με φέσι ακόμα ,εάν δεν υπήρχαν οι Μακρυγιάννηδες , οι Καραϊσκάκηδες,και οι Κολοκοτρώνηδες.Αυτούς που σημερα λοιδωρούν κάποιοι αγράμματοι διαφωτιστές τής πλάκας,που νομίζουν οτι η γή άρχισε να κινείται μετά τον Ντεριντά.

:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043:grinning-smiley-043
 
και σε 25 μέρες είναι Χριστούγεννα, και σε 5 μήνες Πάσχα ...
άσε που σε 7 μήνες θα είναι και καλοκαίρι ...:grinning-smiley-043

στο μονο πραγμα που ειμαι καλος ειναι το ειρωνικο χιουμορ, αλλα το κραταω για τις παρεες μου.
 
Θά ήθελα απο τούς εκλεκτούς φίλους εκπαιδευτικούς τού φόρουμ και τον Κύριο Βλασσίδη εκ τής θέσεώς του και τής εμπειρίας του, να μάς ενημερώσουν για το πόσα σοβαρά ιδιωτικά πανεπιστήμια λειτουργούν στις ανεπτυγμένες Ευρωπαϊκές χώρες.
Ειναι πολύ πιό επίκαιρο νομίζω μετά την πρόθεση αναθεωρήσεως τού Αρθρου 16 του Συντάγματος ,στο οποίο συμφώνησαν και τα δύο μεγάλα κόμματα,απο άκαρπες συζητήσεις για τον μισθό τών δασκαλων
 
Δυστυχώς έχω αποσπασματική και όχι συνολική άποψη για το θέμα. Βλέπετε προτιμώ να έχω επισκεφθεί κάποια "καλά" ή ´"μέτρια" πανεπιστήμια και όχι απλώς να διαβάζω στατιστικά και αξιολογήσεις, ειδικά όταν αρκετοί συνάδελφοι επέστρεψαν στην Ελλάδα μετά την κατάρρευση του συστήματος αξιολόγησης των πανεπιστημίων στη Μεγάλη Βρετανία. Άρα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Τώρα με βάση τα κριτήρια που θα θεσπιστούν (Μη κερδοσκοπικά, μη κρατικά ιδρύματα) βλέπω ότι μάλλον θα δημιουργηθεί μια θεολογική σχολή (τη χρειαζόμαστε;;), μια ή δυο ιατρικές (χρειάζεται οπωσδήποτε εργαστήρια, χειρουργεία, κλπ. άρα ένα μεγάλο, σύγχρονο ιδιωτικό νοσοκομείο, στο οποίο θα γίνουν επιπλέον επενδύσεις, άρα Διαβαλκανικό στη Θεσ/νίκη και Υγεία στην Αθήνα), μια πολυτεχνική (ΑΙΤ?) και ίσως περισσότερες στα οικονομικά, επιχειρηματικά, κλπ. Πάντως θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι ή το κράτος πρέπει να αναλάβει την πλήρη εποπτεία των μη κρατικών ΑΕΙ ή τα μη κρατικά ΑΕΙ δεν θα έχουν το δικαίωμα να κλείσουν ακόμη κι αν βρεθούν πολύ βαθιά στο κόκκινο, διότι αλλιώς οι τίτλοι σπουδών που θα έχουν δώσει θα είναι άκυροι ή μη αποδεκτοί.