Φαγητο με την εξαίρεση των ημερών και περιόδων νηστείας.
Αν υπάρχει ζωντανή η κονσέρβα μουσική ευχαρίστως θα της επιβάλλω να σιωπήσει λόγω μουσικού φανατισμού(μουσικοκτονια,γεια σου @Δημοκηδής) κι έτσι θα μπορεσουμε να συζητησουμε σαν άνθρωποι.
Κονσέρβα πάντα υπάρχει, Έτσι ήταν και στην προηγούμενη. Ως μουσικό χαλί στο background.