Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Πέφτει χοντρό δούλεμα!!

Απο την άλλη,άκουσα σήμερα ότι οι αμερικάνοι το έχουν ''σιγουράκι'',ότι είναι τρομοκρατική ενέργεια. Έτοιμη η λύση....(Που δεν το αποκλείω βέβαια).
Και με το δίκιο τους,γιατί 1 ''υπερδύναμη'',δεν μπορεί να εντοπίσει (?) αν 1 αεροσκάφος κατευθύνεται σε κατοικημένη περιοχή,ώστε να προβούν σε κάποια λύση,πρίν γίνει το μακελιό.
Αυτό μας διδάσκει η 11 σεπτεμβρίου!!

Εν αναμονή για τα σουδαιότερα.
 
Εγώ πιστεύω,ότι παίζουν αυτά τα 2 σενάρια....Δηλαδή,ή είναι όμηροι αεροσκάφος-επιβάτες,και βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις,ή έχει καταριφθεί.
Δεν μπορεί εν έτη 2014,να μην μπορούν να βρούν 1 αεροπλάνο!!

Αλήθεια,σε σχέση με τις υποτιθέμενες βαλίτσες,που εντόπισε ελληνικό τάνκερ,έγινε τίποτε;

Εντωμεταξύ,βλέπω ότι τα ελληνικά κανάλια δεν έχουν τι να δείξουν,και μας λένε συνέχεια,για τότε που είχαν βάλει κάτι κοπέλες στο πιλοτήριο,για χαβαλέ.
Συν τις άλλοις,μας έχουν δείξει 100 φορές που βρίσκεται ο διακόπτης που απενεργοποιεί τους αναμεταδότες. Μαθήματα για μελλοντικούς αεροπειρατές....λέμε τώρα!!!:flipout:
 
Εγώ πιστεύω,ότι παίζουν αυτά τα 2 σενάρια....Δηλαδή,ή είναι όμηροι αεροσκάφος-επιβάτες,και βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις,ή έχει καταριφθεί.
Δεν μπορεί εν έτη 2014,να μην μπορούν να βρούν 1 αεροπλάνο!!

Αλήθεια,σε σχέση με τις υποτιθέμενες βαλίτσες,που εντόπισε ελληνικό τάνκερ,έγινε τίποτε;

Εντωμεταξύ,βλέπω ότι τα ελληνικά κανάλια δεν έχουν τι να δείξουν,και μας λένε συνέχεια,για τότε που είχαν βάλει κάτι κοπέλες στο πιλοτήριο,για χαβαλέ.
Συν τις άλλοις,μας έχουν δείξει 100 φορές που βρίσκεται ο διακόπτης που απενεργοποιεί τους αναμεταδότες. Μαθήματα για μελλοντικούς αεροπειρατές....λέμε τώρα!!!:flipout:

Άκαρπες παραμένουν οι έρευνες για τον εντοπισμό κάποιου αντικειμένου από τη μοιραία πτήση ΜΗ 370 της Malaysia Airlines, καθώς, και τα μέλη του ελληνικού πλοίου «ELKA Athina» που πέρασαν από τα στενά της Μάλακα δεν βρήκαν κανένα ίχνος από το εξαφανισμένο Boeing.
http://www.topontiki.gr/article/699...mata-tou-moiraiou-Boeing---Akarpes-oi-ereunes
 
Ενα τελευταιο που διαβαζω ειναι οτι το αεροπλανο καποια στιγμη ανεβηκε στα 44.000 ποδια οπου ολοι οι ασχετοι δημοσιογραφοι
σπευδουν να μας πληροφορησουν οτι ειναι πανω απο το μεγιστο υψος...
Αν συνεβει οντως αυτό, τοτε πολυ απλά οι αεροπειρατες φορεσαν τις μασκες οξυγονου αποσυμπιεσαν το αεροπλανο και το ανεβασαν ψηλα. Εκει ολοι οι επιβατες επαθαν υποξια και ειτε εμειναν αναισθητοι ειτε πεθαναν.
Ειναι ενας πολυ πρακτικος τροπος να "καθαρισεις" με επιβατες και πληρωμα που δεν ειναι στο κολπο, απλα και ευκολα.
Και βεβαια ενα αποσυμπιεσμενο αεροπλανο δεν εχει κανενα προβλημα να ανεβει στα 44.000 ποδια.

Τα χαραματα το αεροδρομιο προσγειωθηκε καπου, οταν ολοι το ψαχνανε καπου εντελως αλλου.
Το εκρυψαν για ενα βραδυ, ανεφοδιαστηκε, ξεφορτωσε τα πτωματα και το επομενο βραδυ ξαναπεταξε με τον ιδιο
τροπο για αλλου. (οταν στο βιλαμπαχο ακομα ψαχνανε τη malacca....)

Εαν ειναι εφικτο το αεροπλανο να προσγειωθηκε στο αφγανισταν, τοτε ειναι εξισου εφικτο να ειναι ηδη οπουδηποτε αλλου στο κοσμο..
 
Το πρόβλημα με το υψόμετρο δεν είναι ο αέρας που αναπνέουν αλλά ο αέρας στα φτερά. Είναι πολύ μεγαλύτερη η πιθανότητα απώλειας στήριξης.
 
Για να παει στο Αφγανισταν, πρέπει να περάσει απο Ινδία και Πακιστάν... και οι πακιστανοί έχουν μια αλλεργία σε οτιδήποτε ιπτάμενο έρχεται απο Ινδία - στα μαχαίρια γαρ... Και οι 2 έχουν προχωρημένα συστήματα, δικούς τους δορυφόρους (και πυρηνικά), λίγο δύσκολο το βλέπω να μην πήραν χαμπάρι...
 
Το πρόβλημα με το υψόμετρο δεν είναι ο αέρας που αναπνέουν αλλά ο αέρας στα φτερά. Είναι πολύ μεγαλύτερη η πιθανότητα απώλειας στήριξης.

Το υψηλο υψομετρο, με τη καμπινα αποσυμπιεσμενη ως μεθοδος αφανισμου των επιβατων. Γρηγορη και απλη.
Το αν θα στολαρει ειναι μαλλον δευτερευον εκει πανω, ειδικοτερα αν ο πιλοτος ξερει τι κανει..
 
Μονο που το οξυγονο κραταει 10 λεπτα max, μεχρι να κατεβει κατω απο τα 10.000 ποδια.
Αντιθετα οι φυαλες με τι μασκα στο πιλοτηριο κρατανε πολυ πολυ περισσοτερο..
 
Το υψηλο υψομετρο, με τη καμπινα αποσυμπιεσμενη ως μεθοδος αφανισμου των επιβατων. Γρηγορη και απλη.
Το αν θα στολαρει ειναι μαλλον δευτερευον εκει πανω, ειδικοτερα αν ο πιλοτος ξερει τι κανει..

Και γιατί να ανέβει τόσο ψηλά, πάνω απο την επιχειρησιακή οροφή του αεροπλάνου; Όσο πήραν χαμπάρι τι γίνεται οι επιβάτες της Ήλιος άλλο τόσο θα καταλάβαιναν και αυτοί της Malaysia στις 40.000 πόδια.

Πάνω απο ένα ορισμένο ύψος το αεροπλάνο απλά δεν πετάει. Για να πετάξει πρέπει να αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα, κοντά στη μέγιστη. Αν χάσει την στήριξη του με πετώντας ήδη με την μέγιστη επιτρεπτή ταχύτητα δεν μπορείς να το σώσεις βουτώντας προς τα κάτω. Θα διαλυθεί.
Οι αεροπειρατές δε νομίζω να είχαν τις ικανότητες ή την εμπειρία να κρατήσουν το 777 στις 44.000 πόδια. Αν ανέβηκε τόσο ψηλά, το σενάριο να είναι και ο κυβερνήτης μπλεγμένος στην υπόθεση γίνεται πιθανό.
 
Εχω κάνει ήδη παρατήρηση,ότι αυτή η ιστορία,που κατά πασα περίπτωση έχουν χαθεί εκατοντάδες ζωές,δεν είναι η κατάλληλη περίπτωση για "αστεία" ...

Την επαναλαμβάνω για τελευταία φορά.

Οποιος έχει να συνεσφέρει κάτι επι της ουσίας έχει καλώς.Οι υπόλοιποι μπορούν να συνεχίσουν στα αστεία και στα ανέκδοτα.
 
Last edited:
BANGKOK (AP) — Thailand's military said Tuesday that its radar detected a plane that may have been Malaysia Airlines Flight 370 just minutes after the jetliner's communications went down, and that it didn't share the information with Malaysia earlier because it wasn't specifically asked for it.


A twisting flight path described Tuesday by Thai air force spokesman Air Vice Marshal Montol Suchookorn took the plane to the Strait of Malacca, which is where Malaysian radar tracked Flight 370 early March 8. But Montol said the Thai military doesn't know whether it detected the same plane.

Thailand's failure to quickly share possible information regarding the fate of the plane, and the 239 people aboard it, may not substantially change what Malaysian officials know, but it raises questions about the degree to which some countries are sharing their defense information, even in the name of an urgent and mind-bending aviation mystery.

http://news.yahoo.com/thailand-gives-radar-data-10-days-plane-lost-124915659.html

:bang:
 
Εγώ διάβασα την είδηση κάπως διαφορετικά. Οι Ινδονήσιοι είδαν μεν το 777 μετά την απογείωση του με πορεία για Βιετνάμ αλλά διαψεύδουν οτι έπιασαν το στίγμα του να περνάει πάνω απο τη Β. Μαλαισία και στα στενά.

On Mar 18th 2014 Thailand's Air Force reported that they did pick up a primary target of an airliner on Mar 8th once that departed Kuala Lumpur towards Vietnam, however, had no subsequent contact with such a target. The information has been passed on to Malaysia. The Air Marshal stated that media reports in Thailand referring to the Air Forces' chief claiming, the air forces' primary radar at Surat Thani had tracked an aircraft departing from Malaysia, turning around and passing Butterworth (Malaysia) were inaccurate. The Marshal added, that had the aircraft been tracked in Thailand's airspace, the Air Force would have responded, and an information would have been provided to Malaysia.

http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
 
Εχω κάνει ήδη παρατήρηση,ότι αυτή η ιστορία,που κατά πασα περίπτωση έχουν χαθεί εκατοντάδες ζωές,δεν είναι η κατάλληλη περίπτωση για "αστεία" ...

Την επαναλαμβάνω για τελευταία φορά.

Οποιος έχει να συνεσφέρει κάτι επι της ουσίας έχει καλώς.Οι υπόλοιποι μπορούν να συνεχίσουν στα αστεία και στα ανέκδοτα.

Επιτέλους!!!
 
Υπάρχει πλέον και αυτή η εκδοχή από έναν πιλότο ονομαζόμενο Chris Goodfellow

http://www.wired.com/autopia/2014/03/mh370-electrical-fire/

Και μοιάζει αρκετά πιθανή

Κατά την ταπεινή μου άποψη η λογικότερη εκδοχή. Την πρωτοδιάβασα στις 17 Μαρτίου στο http://www.pprune.org/rumours-news/535538-malaysian-airlines-mh370-contact-lost-274.html πόστ Νο 5462.