Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Παλιά, επι μονοπωλίου ΟΑ, μου είχε τύχει κάτι παρόμοιο. Περιμέναμε αρκετή ώρα μέσα στο αεροπλάνο ενώ βλέπαμε τεχνικούς να σκαλίζουν τη μηχανη.

Μια άλλο φορά, ένα 737 της ΟΑ δεν πήγε μέχρι το τέλος του διαδρόμου κατά την προσγείωση όπως συνήθως αλλά φρέναρε απότομα μπροστά στο κτήριο του αεροδρομίου.
 
Το χειρότερο που μου έχει τύχει, εκτός από πολλές και βίαιες αναταράξεις λόγο καιρού, ήταν όταν μετά από απογείωση από Shiphol, Ολλανδία με Α320, έκανε ένα μεγάλο γύρο και ξαναπροσγειώθηκε. Αλλάξαμε αεροπλάνο και φύγαμε μετά από 2 ώρες για Μόναχο.
Επίσημα είπαν ότι υπήρχε πρόβλημα στο σύστημα προσγείωσης.
 
Βεβαίως. Με ένα μπουκάλι καλό κόκκινο κρασί, πετάω και 16 ώρες, κανένα πρόβλημα :laugh:

Ντινο αν εχεις παρεα η κανα λαπτοπ την παλευεις αν δεν εχεις τιποτα χαζευεις τις αεροσυνοδους :p

Tι κρασια, και τι λαπτοπ....

Ξεκινησα 5μιση το πρωι απο εδω (11μιση το βραδυ της προηγουμενης) και εφτασα στο αεροδρομιο στα Σπατα μετα απο ακριβως 41 ωρες...(4μιση το απογευμα της μεθεπομενης)

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Βεβαίως. Με ένα μπουκάλι καλό κόκκινο κρασί, πετάω και 16 ώρες, κανένα πρόβλημα :laugh:

Σας εχει τυχει τιποτα περιεργο σε καποια πτηση?


Αρκετα.

Φευγω απο Αθηνα για Βίλνιους μεσω Αμβουργου.

Φτανουμε Αμβουργο, αλλαζω αεροπλανο. Περιμεναμε κανα μισαωρο μεχρι να ξεκινησουμε...
Ξεκιναμε, φτανουμε Κλαϊπεδα, ανακοινωση οτι υπαρχει καποιο προβλημα συμβατοτητας μεταξυ του αεροπλανου και των συστηματων του αεροδρομιου και πρεπει να γυρισουμε πισω. Ξανα πισω στο Αμβουργο...
Περιμεναμε μεσα καμποση ωρα.... Μας λενε πως το εφτιαξαν και ξεκιναμε εκ νεου για Βιλνιους....
Ξανα φτανουμε.... ξανα προβλημα.... ξανα επιστροφη, αλλα αντι για Αμβουργο πηγαμε Φρανκφουρτη :p
Aλλαξαμε αεροπλανο, και πηγαμε απο εκει Βιλνιους....

Ο δικος μου τελικος προορισμος ηταν στην Κλαιπεδα, καπου 4 ωρες με το αυτοκινητο...

Συνολο ταξιδου (αντι ενα 8ωρο) περι τις 20 ωρες....

Τι κρασια και τι λαπτοπ, ξεσκιστηκα στο wurst :flipout:
 
Last edited:
1987, πτήση απο το Ελληνικό πρός Λήμνο με 727 της Ο.Α, Γάλλος επιβάτης ήθελε να κατέβει ντε και καλά.
Τα κατάφερε και κατέβηκε!

στη Λήμνο:flipout:
 
Περισυ, σε πτήση ΟΑ από Θεσσαλονίκη, Αθήνα.
Με έκπληξη είδαμε την τελευταία στιγμή ότι άλλαξε αεροπλάνο και πάμε με ελικοφόρο.
Μια γυναίκα γύρω στα 65-70 την έπιασε πανικός, λίγο πριν επιβιβαστεί, στην θέα του ελικοφόρου. Αρνιόταν πεισματικά να ανέβει την σκάλα του αεροπλάνου. Καθοντουσταν όλοι στην σκάλα, πλήρωμα, κυβερνήτης (αξέχαστα Κος Χαικαλης) και η κυρία να το συζητάνε, προσπαθώντας να την πείσουν να ανέβει.
Έξαλλη η κυρία, μες στην υστερία. Μετά από 25 λεπτά και αφού είχαμε αρχίσει να δυσανασχετούμε σχεδόν όλοι, η κα τελικά ανέβηκε υπό το χειροκρότημα όλων.
Ήταν η πιο αστεία πτήση, ο Χαικαλης επί 40 λεπτά να λέει πληροφορίες για την πτήση και να δούμε το όμορφο τοπίο, μιας που το ελικοφόρο πετάει χαμηλότερα.
"Κοιτάξτε αριστερά... Δεν είναι πολύ όμορφη η Εύβοια από ψηλά; "
" Θαυμάστε τις ομορφιές της Ελλάδας μας.. Τι όμορφα που είναι από εδώ. "
" Εγώ ήμουν πιλότος της πολεμικής αεροπορίας, αλλά τα καλύτερα και τα ασφαλέστερα ταξίδια τα έκανα με τα ελικοφόρα. "
" Είναι το πιο ασφαλές αεροπλάνο.. " Και διάφορα τέτοια, σε όλη την διάρκεια της πτήσης.
Με το που προσγειώθηκε, όλο το αεροπλάνο χειροκροτουσε και φώναζε ρυθμικά" Χαικαλης, Χαικαλης.. "
Έκανε για μένα την καλύτερη διαχείριση ψυχολογίας στην πτήση.
 
Σε αντιθεση με μερικους πιλοτους που το μονο που λενε ειναι "Cabin crew prepare for take off/landing"
Δεν μου εχει τυχει τιποτα το περιεργο...
Με αφορμη το μηνυμα του nvianitakis και επειδη κανω συχνα το δρομολογιο Αθηνα-Ηρακλειο εχω παρατηρησει εναν συγκεκριμενο πιλοτο της Αegean οπου απ την ωρα που θα απογειωθει (ποτε δεν καθεται στην πιστα περιμενοντας εντολη να ξεκινησει μολις παρει την στροφη για τον διαδρομο παταει γκαζι) μεχρι που θα προσγειωθει το ταξιδι ειναι 27 λεπτα ενω ο μ.ο. ειναι καπου 33 λεπτα...
Επισης μια φορα πριν κανα χρονο και κατι απο Ηρακλειο προς Αθηνα με ΟΑ ακουγεται μια γυναικεια φωνη στα μεγαφωνα και λεω καμια αεροσυνοδος ειναι και θα λεει ποιος ειναι ο πιλοτος και ποοιος ο συγκυβερνητης, ελα ομως που ηταν αυτη η πιλοτος και μολις το καταλαβανε οι γυρω μου ακουγες "Οχι ρε πουστη μου, γυναικα βρηκανε να βαλουνε?" "θα φτασουμε στην Αθηνα?" "Εγω λεω να κατεβω" κι αλλα παρομοια...
 
Μιας που ανέφερες το Ηράκλειο, η χειρότερη προσγείωση μου έτυχε στο Ηράκλειο. Πίστευα ότι δεν θα κατεβαιναμε σωοι... Βέβαια είχε πολύ κακό καιρό και ανέμους. Τρεις βόλτες έκανε από πάνω του πριν αποφασίσουν τελικά να κατέβουν, αντί να γυρναγαμε Αθήνα.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Επρεπε να την αφησει κατω .

Αντε να την επιανε υστερια στον αερα.....
Δεν ξέρω πόσο εύκολο ήταν να την αφήσουν. Έχει να κάνει με κανονισμούς ασφαλείας, έπρεπε να κατέβουν οι αποσκευές κλπ.
 
Αν γινει η προσγειωση απ την ανατολικη μερια βλεπεις τη θαλασσα να ερχεται κατα πανω σου αν παλι ειναι απ την δυτικη βλεπεις τις ταρατσες να ερχονται πανω σου... :flipout:
 
ΠΡΙΝ κάμποσα χρονάκια , πετάω με alitalia για Γενέυη μέσω Γένοβας , αφου τα καταφέρνει η alitalia και χάνει στους μισούς τις αποσκευές , εμείς απλά χάσαμε την ανταπόκριση .. μας βάνουν 5-6 νοματους σε ένα πουλμανάκι και πήγαινε κανα 10λεπτο βόλτα μέσα στην πίστα ! λέω την κάναμε μας πάει οδικώς ... :BDGBGDB55:

δώρο εκπλήξη ! lear jet !! δερματινα λευκά καθίσματα , λικεράκι γλυκάκι και η πιο smooth πτήση που έχω κάνει ποτε στην ζωή μου ..
 
A 7 συνετρίβη στην Κομοτηνή σώθηκε ο πιλότος..

http://www.onalert.gr/stories/A7-synetrvi-stin-komotini

Καλά δεν θα πούμε γιατί πέφτουν τα A7..
αλλά ο πιλότος ήταν ήρωας.. όπως τα κατάφερε και να σωθεί και να το ρίξει στην περιοχή της άσκησης!

Ευτυχώς όπως διαβάζω.. είναι προγραμματισμένο..

Α-7: Μας αποχαιρετούν στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου

http://www.onalert.gr/stories/a7-mas-apoxairetoun-stin-parelasi-tis-28-october
 
Τα Α-7 παρ' όλα τα χρονάκια που κουβαλάνε στην πλάτη τους γενικά είναι αξιόπιστα αεροσκάφη.
Βεβαίως μεγάλο ρόλο έπαιξε και συνεχίζει να παίζει η άριστη υποστήριξη τους από τους τεχνικούς της Π.Α. μας.
Μην ξεχνάμε ότι είμαστε ο τελευταίος χρήστης τους παγκοσμίως εδώ και πολλά χρόνια.
Γενικά σαν αεροσκάφος με τις δυνατότητες μεταφοράς φορτίου και εμβέλεια που έχει θα μας λείψει αλλά δυστυχώς χωρίς κανένα σχεδόν πρόγραμμα αναβάθμισης τους τόσα χρόνια και βέβαια λόγω ηλικίας, έχει έρθει κι αυτών η ώρα να αποσυρθούν στο ζενίθ της καριέρας τους ως ένα από τα κορυφαία αεροσκάφη που έχουν ενταχθεί στην Π.Α μας.
 
Ευτυχώς που ο πιλότος είναι σώος γιατί θα ήταν κρίμα. Τα αεροπλάνα αυτά είναι για απόσυρση αλλά που λεφτά να αγοραστούν καινούργια;
 
Οπότε τα μόνα "βομβαρδιστικά" που μας μένουν είναι τα θρυλικά φάντομ τώρα ?
Τουλάχιστον αυτά έχουν 2 κινητήρες!
Να δούμε πόσο θα "αντέξουν" και αυτά..

Πολύ σαματατζίδικα όταν περνάνε!! :cool:
 
Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

...
Πολύ σαματατζίδικα όταν περνάνε!! :cool:

Aσε, που με τόση μουτζούρα που βγάζουν πίσω τους, φαίνονται με γυμνό μάτι, πριν τα πιάσει το ραντάρ... :))
 
Έχει δίκιο ο BIOS.. βγάζανε κάτι ντουμάνια!! :laugh:

Πάντως επειδή έχουν φάει κάτι αναβαθμήσεις όπως έχω διαβάσει ίσως να τα βελτιώσανε σε αυτό..
 
Όλα τα δικά μας αναβαθμισμένα F4E AUP PI2000 έχουν φορέσει τους σχετικά άκαπνους GE J79 από τα SRA που έχουν αποσυρθεί και δεν βγάζουν το ντουμάνι προ της αναβάθμισής τους.Μόνο τα RF-4 το κάνουν αυτό.
Δεν φόρεσαν ποτέ τα δικά μας PW ή RR (βρετανικά FGR4). Μάλλον τα μπερδέψατε με τα F-16 που φοράνε GE ή PW.
Επίσης στην Π.Α. όλα τα μαχητικά αεροσκάφη είναι διπλού ρόλου.Δεν έχουμε την πολυτέλεια να έχουμε ένα τύπο αεροσκάφους για ενός είδους αποστολή.