Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Αν υποθεσουμε οτι αυτος ο ανθρωπος εφτασε σε τετοια ασχημη κατασταση,
κανονικα οχι μονο δεν επρεπε να πεταει κουστουμαρισμενος, αλλα επρεπε να
νοσηλευεται με εισαγγελικη εντολη περιορισμενος η δεμενος για να μην κανει
κακο στον εαυτο του η πιθανον σε αλλους. (το 90% των εισαγωγων στις
ψυχιατρικες κλινικες γινονται με εισαγγελικη εντολη γι αυτους ακριβως τους λογους)

Και αν οντως ητανε ψυχικα ασθενης, ειναι σιγουρο οτι δεν επροκειτο για καταθλιψη
αλλα για προφανη περιπτωση παρανοικης ψυχωσης.
Ο καταθλιπτικος δεν θυσιαζει αλλους ανθρωπους οταν προκειται
να αυτοκτονησει.

Οταν ενας ασθενης με παρανοικη ψυχωση φτασει σε τετοιο προχωρημενο σταδιο
τοτε ως συνηθως περουσιαζει και σημαδια αποδιοργανωμενης σκεψης που μεταφραζονται
στην καθομιλουμενη ως "περιεργη συμπεριφορα" και ειναι ευκολα αναγνωρισιμα
απο το οικογενειακο ή εργασιακο περιβαλλον του ασθενη.

Αυτο που θελω να πω δλδ ειναι οτι ο ανθρωπος ετσι που τον
παρουσιαζουν, επροκειτο για ενα ψυχιατρικο περιστατικο για
τα επειγοντα εξωτερικα ιατρεια ψυχιατρικης και οχι για ενα
πιλοτο που κουβαλουσε στο αεροπλανο του εκατονταδες ζωες.

Στάσου βρε παιδί μου. Ο παρανοϊκός νιώθει ότι απειλείται και αντιδρά βίαια σε αυτό που νομίζει ως απειλή και όχι στο βρόντο. Πόθεν προκύπτει ότι ο συγκυβερνήτης αισθάνθηκε απειλή και αντέδρασε έτσι. Και μάλιστα παίρνοντας και άλλους 149 μαζί του. Μη γινόμαστε ανθρωποφάγοι. Ας περιμένουμε τα πορίσματα για να αποδώσουμε ευθύνες
 
Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Στάσου βρε παιδί μου. Ο παρανοϊκός νιώθει ότι απειλείται και αντιδρά βίαια σε αυτό που νομίζει ως απειλή και όχι στο βρόντο. Πόθεν προκύπτει ότι ο συγκυβερνήτης αισθάνθηκε απειλή και αντέδρασε έτσι. Και μάλιστα παίρνοντας και άλλους 149 μαζί του. Μη γινόμαστε ανθρωποφάγοι. Ας περιμένουμε τα πορίσματα για να αποδώσουμε ευθύνες

Απο το μέχρι τώρα πορισμα των ερευνών.
("Το όνομα μου δεν θα ξεχαστει" μετξύ των άλλων )
Αυτο που λείπει ειναι περισσότερες λεπτομέρειες για αυτο το άτομο και η ανάλυση του δεύτερου μάυρου κουτιού (Τεχνικων χαρακτηριστικών).

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Κανενα conspiracy theory. Oχι.
Απλα οσο περισσοτερο αμαυρωνουν την αξιοτητα του πιλοτου τοσα λιγοτερα (ισως) σκασουν σε αποζημιωσεις.

¨Ακυρον σαν υπόθεση, γιατι αν ηταν πρόβλημα αεροπλάνου η ανθρώπινο λάθος περιλαμβάνεται στην ασφάλεια πτήσεως.
Αλλα να ήταν ψυχάκιας και να πέταγε και να μην το ήξερε η εταιρία εκεί τα πράγματα εινια πολυ πιο δύσκολα για την εταιρία και πολυ πιο ακριβά σαν ταρίφα.
 
Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

To FDR δεν πρόκειται να βοηθήσει σε αυτή την υπόθεση. Δεν υπήρχε βλάβη.
 
Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Αλλα να ήταν ψυχάκιας και να πέταγε και να μην το ήξερε η εταιρία εκεί τα πράγματα εινια πολυ πιο δύσκολα για την εταιρία.

Αυτο εγραψα στο αρχικο μου ποστ.
Τι ειναι η Lufthansa ? Oικος ανιατων ?

Aσε που οι δικηγοροι τους μπορουν να ισχυριστουν οτι ολοι οι αλλοι (πιλοτοι) χαιρουν ακρας υγειας
οποτε, στατιστικα, θα τους ξεφευγε ο ενας και προβληματικος ! Μεσα στους μεγαλους αριθμους,
ολα μαγειρευονται.
 
Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Στάσου βρε παιδί μου. Ο παρανοϊκός νιώθει ότι απειλείται και αντιδρά βίαια σε αυτό που νομίζει ως απειλή και όχι στο βρόντο. Πόθεν προκύπτει ότι ο συγκυβερνήτης αισθάνθηκε απειλή και αντέδρασε έτσι. Και μάλιστα παίρνοντας και άλλους 149 μαζί του. Μη γινόμαστε ανθρωποφάγοι. Ας περιμένουμε τα πορίσματα για να αποδώσουμε ευθύνες

Ειπα οτι δεν εχω πειστει καθολου οτι εχουν γινει ετσι τα πραγματα αλλα ευρισκομενος
καποιος υπο το κρατος ακουστικων ψευδαισθησεων, ναι, θα μπορουσε να κανει τα παντα,
χωρις να βιωσει απειλη. (π.χ. εντολες απο τον θεο, απο εξωγηινους, απο τον "ασυρματο" κλπ)
 
ρε παιδιά, μην τα βλέπετε όλα άσπρο-μαύρο,
ή ήτανε μια χαρά ή τρελλάρας,
υπάρχουν άπειρα ενδιάμεσα στάδια και τα όρια πολλές φορές είναι δυσδιάκριτα

αν θες να είσαι εταιρεία και θες να μην έχεις κανένα παλαβό στις τάξεις σου, θα πρέπει να έχεις τόσο αυστηρά κριτήρια, που θα την πληρώσουν και ένα σωρό "νορμάλ" άνθρωποι,
και αν θέλεις να μην διώξεις κανέναν άδικα, θα σου μείνουν και κάποιοι όχι και τόσο "νορμάλ" ανάμεσα στους άλλους


νομιζετε ότι η Lufthansa είναι φιλανθρωπικό σωματείο και θα είχε ενδοιασμούς να απολύσει έναν ψυχασθενή πιλότο αν το ήξερε;

Καλά το ξεκίνησες, το χάλασες στο τέλος.

Στην πράξη μιλάμε για επαγγέλματα που γίνεσαι βρυκόλακας, η ζωή σου άνω κάτω, σε ένα απόλυτα ελεγχόμενο περιβάλλον που θυμίζει... γκουαντάναμο μπέυ, με άδεια να φεύγεις και υποχρέωση να επιστρέφεις.
Όλο αυτό σε ένα αυστηρό και απάνθρωπο πλαίσιο που διέπεται από παγκόσμιους κανόνες, ίδιους για όλους σε όλο τον κόσμο. Γιατί οι κανόνες της αεροπλοΐας και τα τεστ είναι κοινά για όλους με επαναληψιμότητα, και ο έλεγχος αυστηρός όσο δεν παίρνει. Δεν τα κανονίζει η εταιρία αυτά. Αυτά είναι προ-κανονισμένα από τους διεθνείς οργανισμούς και τους κατά τόπους οργανισμούς που όλοι μαζί ακολουθούν τους κανονισμούς και ασκούν αυτοί τον έλεγχο.
Το τι περιλαμβάνεται και το κάθε πόσο περνάς εξετάσεις για να ανανεώσεις τις... άπειρες άδειες που απαιτούνται κάθε φορά, από μόνο του είναι ψυχολογικό στρες. Τα κριτήρια είναι όσο δεν παίρνει αυστηρά.
Η εταιρία, τρελό θα τον έβγαζε, είτε ήταν είτε όχι, ακόμα κι αν επρόκειτο για εταιρία που... ήταν υπεύθυνη για τον εφοδιασμό του κέτερινγκ και όχι αεροπορική εταιρία.

Επομένως, είμαι βέβαιος ότι επειδή το σύστημα θεωρείται ότι δεν μπορεί να κάνει λάθος, ότι είναι "τέλειο", και επειδή τα λεφτά που παίζονται είναι πολλά, πάλι σε θέματα ασφάλειας θα περιστραφούν οι όποιες διορθώσεις. Τον ανθρώπινο παράγοντα δεν πρόκειται να τον λάβουν υπ' όψη.
 
Δεν γινεται να δουλεψει μια κοινωνια χωρις καθολου ευθυνες (αρα και στρες).
Ο πιλοτος ειναι κρισιμο επαγγελμα. Ο περιπτερας, ΟΧΙ ... αφου δεν εξαρταται
η ζωη σου απο αυτον. Ολοι ειναι χρησιμοι και αναγκαιοι αλλα καποιοι ειναι κρισιμοι.

Το συστημα δεν ειναι κατι που μας το φορεσαν οι πολυεθνικες (η οι τραπεζιτες).
Ξεκιναει απο την εποχη των πρωτων νεολιθικων χωριων και μικροομαδων ανθρωπων.
Το συστημα ειναι αυτο που προσφερει βασικα αγαθα μεσα σε οργανωμενες κοινωνιες
για να μην χρειαζεται να επιστρεψουμε στα βουνα κυνηγωντας λαγους και πινωντας
νερο απο λαγουμια. Ενα απο αυτα τα αγαθα ειναι η Μετακινηση του πλυθησμου.
Το αλλο μπορει να ειναι η Υδρευση και το παραλλο η Ηλεκτροδοτηση.

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ... απαιτουν θεσεις ευθυνης. Και οσοι τις αναλαβουν το γνωριζουν
(η επρεπε να το γνωριζουν). Εγω, μπορει να γραψω μια κουτουραδα ως ιντερνετικος
πετεινος γυρω απο Αστροφυσικη. Δεν θα γκρεμιστει καμια γεφυρα, ουτε θα κοπει
το ρευμα, ουτε θα μεινει ο χειρουργημενος με ανοιχτο θωρακα στην εντατικη.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ .... και συνηθως πληρωνεται ΑΔΡΑ αυτη η ευθυνη.
 
Το άνοιγμα των αερομεταφορών και η είσοδος μικρών "φθηνών" ιδιωτικών εταιρειών έφεραν την έκπτωση στην ποιότητα. Έκπτωση στην έκπτωση, ως αναφορά τις αποδοχές, τις συνθήκες εργασίας, τους τρόπους αξιολόγησης των πληρωμάτων, οδηγούν σε τέτοια αποτελέσματα.
 
Καλά το ξεκίνησες, το χάλασες στο τέλος.

Στην πράξη μιλάμε για επαγγέλματα που γίνεσαι βρυκόλακας, η ζωή σου άνω κάτω, σε ένα απόλυτα ελεγχόμενο περιβάλλον που θυμίζει... γκουαντάναμο μπέυ, με άδεια να φεύγεις και υποχρέωση να επιστρέφεις.
Όλο αυτό σε ένα αυστηρό και απάνθρωπο πλαίσιο που διέπεται από παγκόσμιους κανόνες, ίδιους για όλους σε όλο τον κόσμο. Γιατί οι κανόνες της αεροπλοΐας και τα τεστ είναι κοινά για όλους με επαναληψιμότητα, και ο έλεγχος αυστηρός όσο δεν παίρνει. Δεν τα κανονίζει η εταιρία αυτά. Αυτά είναι προ-κανονισμένα από τους διεθνείς οργανισμούς και τους κατά τόπους οργανισμούς που όλοι μαζί ακολουθούν τους κανονισμούς και ασκούν αυτοί τον έλεγχο.
Το τι περιλαμβάνεται και το κάθε πόσο περνάς εξετάσεις για να ανανεώσεις τις... άπειρες άδειες που απαιτούνται κάθε φορά, από μόνο του είναι ψυχολογικό στρες. Τα κριτήρια είναι όσο δεν παίρνει αυστηρά.
Η εταιρία, τρελό θα τον έβγαζε, είτε ήταν είτε όχι, ακόμα κι αν επρόκειτο για εταιρία που... ήταν υπεύθυνη για τον εφοδιασμό του κέτερινγκ και όχι αεροπορική εταιρία.

Επομένως, είμαι βέβαιος ότι επειδή το σύστημα θεωρείται ότι δεν μπορεί να κάνει λάθος, ότι είναι "τέλειο", και επειδή τα λεφτά που παίζονται είναι πολλά, πάλι σε θέματα ασφάλειας θα περιστραφούν οι όποιες διορθώσεις. Τον ανθρώπινο παράγοντα δεν πρόκειται να τον λάβουν υπ' όψη.

Νομίζω ότι οι χαρακτηρισμοί και οι συγκρίσεις που κάνεις είναι ατυχέστατοι και ειλικρινά δεν μπορώ να δώ που και πως βλέπεις τους βρυκόλακες και το Γκουαντάναμο. Υποθέτω θα μου το εξηγήσεις εκτενέστερα, για να καταλάβω κι εγώ αν είμαι βρυκόλακος ή κάτι παραπλήσιο και πως δεν έχω τρελαθεί ακόμα, μιας και ασχολούμαι με το αντικείμενο κάποιες δεκαετίες.

Θα σταθώ στο κέτερινγκ μιάς και φαίνεται ότι είσαι κι εσύ γνώστης του αντικειμένου. Αν αληθεύουν όσα λες, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί η British Airways πλήρωσε αποζημιώσεις εκαντοντάδων εκατομυρίων το 1984, ενώ απεδείχθει ότι ήταν ανθρώπινο λάθος η δηλητηρίαση εκατοντάδων επιβατών και ο θάνατος 2 από αυτούς.

Υπάρχει επίσης το προηγούμενο με την Japan Airlines. Και πάλι περίπου 150 επιβάτες μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στο νοσοκομείο μετά την προσγείωση στην Κοπεγχάγη. Και πάλι απεδείχθει ότι ο μάγειρας ετοίμασε τις ομελέτες χωρίς να φοράει γάντια, ενώ υπήρχε ανοικτή πληγη στο χέρι του. Και πάλι όλοι οι επιβάτες αποζημιώθηκαν.

Αναφέρεις επίσης:

Η εταιρία, τρελό θα τον έβγαζε, είτε ήταν είτε όχι, ακόμα κι αν επρόκειτο για εταιρία που... ήταν υπεύθυνη για τον εφοδιασμό του κέτερινγκ και όχι αεροπορική εταιρία


Σε πληροφορώ ότι κάνεις λάθος και αν θελεις μπορώ να σου αναφέρω αρκετά αεροπορικά Catering τα οποία ανήκουν κατά 100% σε αεροπορικές εταιρείες.
 
H μόνη ευθύνη που υπάρχει είναι ότι προσπαθούν να βγάλουν όλοι τις ευθύνες από πάνω τους.

Γιατί τότε η Singapore Airlines πλήρωσε πάνω από 300 εκ λίρες Αγγλίας, αν και απεδείχθει ότι ο πιλότος της Silk Air (θυγατρική) αυτοκτόνησε?

Γιατί πάλι η Singapore αποζημίωσε τους επιβάτες της SQ006, αν και πάλι απεδείχθει ότι ήταν σφάλμα του πιλότου (ο οποίος επέζησε)?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Λυπάμαι δεν θα συνεχίσω τον διάλογο.
 
Last edited by a moderator:
Γιατί τότε η Singapore Airlines πλήρωσε πάνω από 300 εκ λίρες Αγγλίας, αν και απεδείχθει ότι ο πιλότος της Silk Air (θυγατρική) αυτοκτόνησε?

Γιατί πάλι η Singapore αποζημίωσε τους επιβάτες της SQ006, αν και πάλι απεδείχθει ότι ήταν σφάλμα του πιλότου (ο οποίος επέζησε)?

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Λυπάμαι δεν θα συνεχίσω τον διάλογο.

Όταν σου γράφω πιο πάνω ότι δεν έχουν σχέση οι αποζημιώσεις με αυτό που συζητάμε, αλλά επιμένεις να ξαναρωτάς, τότε λυπάμαι, ούτε κι εγώ θα συνεχίσω το διάλογο.
 
Last edited by a moderator:
Δεν γινεται να δουλεψει μια κοινωνια χωρις καθολου ευθυνες (αρα και στρες).
Ο πιλοτος ειναι κρισιμο επαγγελμα. Ο περιπτερας, ΟΧΙ ... αφου δεν εξαρταται
η ζωη σου απο αυτον. Ολοι ειναι χρησιμοι και αναγκαιοι αλλα καποιοι ειναι κρισιμοι.

Το συστημα δεν ειναι κατι που μας το φορεσαν οι πολυεθνικες (η οι τραπεζιτες).
Ξεκιναει απο την εποχη των πρωτων νεολιθικων χωριων και μικροομαδων ανθρωπων.
Το συστημα ειναι αυτο που προσφερει βασικα αγαθα μεσα σε οργανωμενες κοινωνιες
για να μην χρειαζεται να επιστρεψουμε στα βουνα κυνηγωντας λαγους και πινωντας
νερο απο λαγουμια. Ενα απο αυτα τα αγαθα ειναι η Μετακινηση του πλυθησμου.
Το αλλο μπορει να ειναι η Υδρευση και το παραλλο η Ηλεκτροδοτηση.

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ... απαιτουν θεσεις ευθυνης. Και οσοι τις αναλαβουν το γνωριζουν
(η επρεπε να το γνωριζουν). Εγω, μπορει να γραψω μια κουτουραδα ως ιντερνετικος
πετεινος γυρω απο Αστροφυσικη. Δεν θα γκρεμιστει καμια γεφυρα, ουτε θα κοπει
το ρευμα, ουτε θα μεινει ο χειρουργημενος με ανοιχτο θωρακα στην εντατικη.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΘΥΝΗ .... και συνηθως πληρωνεται ΑΔΡΑ αυτη η ευθυνη.

Συμφωνω 1000%

αλλα

Eχω εντολη απ'τον θεο ... να φτιαξω μια σκουληκο(μερμηγκο)τρυπα .....

Απο δω το πας απο κει το πάς για φτιαξιμο σκουληκότρυπας πάει η ιστορία :BDGBDGB53:
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Ειπα οτι δεν εχω πειστει καθολου οτι εχουν γινει ετσι τα πραγματα αλλα ευρισκομενος
καποιος υπο το κρατος ακουστικων ψευδαισθησεων, ναι, θα μπορουσε να κανει τα παντα,
χωρις να βιωσει απειλη. (π.χ. εντολες απο τον θεο, απο εξωγηινους, απο τον "ασυρματο" κλπ)

Κάτσε μην ξεφεύγουμε τώρα. Ακουστικές ψευδαισθήσεις σημαίνει σχιζοφρένεια. Και η σχιζοφρένεια δεν είναι κάτι που μπορεί να καλυφθεί. Ο πάσχων ζει σε δικό του, άλλο κόσμο και αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να διαλάθει από κανένα ψυχίατρο και καμία ψυχιατρική εκτίμηση. Αν όντως υπήρχε ψυχιατρικό πρόβλημα, ας κληθεί ο γιατρός του, ας αρθεί το ιατρικό απόρρητο από τον οικείο ιατρικό σύλλογο, ώστε να διαλευκανθεί η κατάσταση. Μέχρι τότε μη λέμε πράγματα που δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Και κυρίως μη στιγματίζουμε περισσότερο την ψυχική νόσο και τους πάσχοντες από αυτή. Η ετεροκτονικότητα είναι συγκεκριμένο χαρακτηριστικό και αφορά πολύ μικρό φάσμα. Και απευθύνεται σε συγκεκριμένους στόχους (πχ γονείς, ανώτερους στη δουλειά, γείτονες κτλ, υπάρχει κάποια σύνδεση, κάποια σκέψη ότι αυτοί θα τον βλάψουν, ότι τον απειλούν συγκεκριμένα πρόσωπα και αυτός πρέπει να αντιδράσει) και όχι οπουδήποτε....
 
Last edited:
Δηλαδή υπάρχει ιατρικό απόρρητο οταν ο ασθενής διαγνωσκεται σχιζοφρενής και καθε μερα πετάει καμιά χιλιάδα αθωους?
 
... αυτη η λεξη "απορρητο" μαζι με την αλλη την καραμελλα "προσωπικα δεδομενα"
πρεπει να εχουν χιλιες-δυο ερμηνειες απο νομικης πλευρας. ΧΑΟΣ ... !!! .... :icon15:

Κατι σαν Δουρειος Ιππος της Κοινωνικης Συνοχης και Ευρυθμης Λειτουργιας του Συνολου.
Αφου ολα διακατεχονται απο ιατρικο απορρητο να βαλουμε και απο εναν σχιζοφρενη στα
κοντινοτερα πυρηνικα εργοστασια (Τουρκιας, Βουλγαριας). Να βρισκεται βρ'αδερφε ...
 
... αυτη η λεξη "απορρητο" μαζι με την αλλη την καραμελλα "προσωπικα δεδομενα"
πρεπει να εχουν χιλιες-δυο ερμηνειες απο νομικης πλευρας. ΧΑΟΣ ... !!! .... :icon15:

Ναι, μόνο που όλα αυτά τα αφήνεις εκτός αεροδρομίου από την στιγμή που περνάς την πύλη. Μπαίνεις σε έναν άλλον κόσμο διαφορετικό ως προς τα προσωπικά δεδομένα και τα απόρρητα.
 
Μισό λεπτό βρε παιδιά...
Για να πάρεις δίπλωμα οδήγησης περνάς από γιατρό και παίρνεις βεβαίωση.

Για τους πιλότους όταν ο γιατρός διαγνώσει κάτι επικίνδυνο απλά δεν του δίνει τη βεβαίωση.
Και οι εξετάσεις για τους πιλότους γίνονται σε συγκεκριμένους γιατρούς.
Δεν παίρνουν το δίπλωμα αλλιώς και επίσης περνάνε εξετάσεις και από γιατρούς στις εταιρείες.
Μην αγανακτείτε τόσο εύκολα, περιμένετε να δούμε τι έγινε.