Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

πρέπει να έκανε και ένα άλλο της westjet αναγκαστική προσγείωση στον καναδά.
 
Κλειδώστε το νήμα, δεν θα μείνει αεροπλάνο για αεροπλάνο!!!!

:twoguns:
 
Δεν μπορώ να βρω ένα άρθρο από μελέτη του 2012 που έλεγε ότι τα αεροπορικά δυστυχήματα θα αυξηθούν δραματικά τα επόμενα χρόνια, καθώς όλο και αυξάνονται οι πτήσεις, οι αεροπορικές εταιρίες όλο και προσπαθούν να ρίξουν τα κόστη...
To κοστος των αεροπορικων εταιρειων κατα 60-70% αν θυμαμαι καλα ειναι τα καυσιμα... Επισης η κοπωση των αεροπλανων ειναι πληγμα γιατι κανουν πολλες απογειωσεις και προσγειωσεις για το λογο οτι οι εταιρειες χανουν λεφτα οταν ειναι καθηλωμενα...
 
Απο οτι φαινεται ...
απολαμβαναμε πτητικη ευταξια και γαληνη για πολυ ΜΕΓΑΛΟ χρονικο διαστημα (δεκαετιες).
Η συμπιεση κοστους απλα εφερε τον μπαμπουλα ακριβως εξω απο το φινιστρινι ...
 
Απο τα πρόσφατα δυστυχήματα, μόνο ίσως η πτώση του ATR προχθές μπορεί να δικαιολογηθεί με οικονομικούς όρους. Όλα τα άλλα είναι άσχετα με ισολογισμούς και έξοδα.
 
Δεν νομίζω πως τα αεροπλάνα είναι σήμερα λιγότερο ασφαλή σε σχέση με τις προηγούμενες δεκαετίες, απλά σήμερα πολύς περισσότερος κόσμος χρησιμοποιεί το αεροπλάνο στις μετακινήσεις του και αναλογικά γίνονται και περισσότερα ατυχήματα αφού υπάρχουν περισσότερα αεροπλάνα. Το συμβάν στην Ουκρανία βέβαια αποτελεί ειδική περίπτωση και δεν έχει καμία σχέση με την ασφάλεια του αεροπλάνου ως μέσο μεταφοράς. Επίσης η σημερινή πληθόρα στα ΜΜΕ που υπάρχει φέρνει το προσκήνιο οποιοδήποτε ατύχημα. Και παλιότερα γίνονταν ίσως πολύ περισσότερα ατυχήματα απλά πολλά από αυτά δεν τα μαθαίναμε ή δεν προβάλλονταν ιδιαίτερα.
 
Είναι αυτό που απαντάω όταν μου λένε οτι "το αεροπλάνο είναι το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς": αν πέταγαν ασυντήρητα αεροπλάνα με πιλότους χωρίς πραγματική εκπαίδευση (όπως γίνεται στα αυτοκίνητα δηλαδή) τότε να βλέπατε ασφάλεια. Προς τα εκεί πηγαίνουμε, δυστυχώς. Μικρές εταιρίες με παλιά αεροπλάνα και "πιλότοι" που ξέρουν να πετούν μόνο με αυτόματο.
 
Δεν ισχύουν τα περί αύξησης ατυχημάτων.

Αντίθετα, με τα χρόνια τα ατυχήματα μειώνονται και η ασφάλεια γίνεται όλο και καλύτερη.

Αυτά σε απόλυτους αριθμούς, ανεξάρτητα από την αύξηση της κίνησης.

Σε σχέση με 20 ή 30 χρόνια πριν, και τα αεροπλάνα είναι καλύτερα και οι πιλότοι.

http://www.planecrashinfo.com/cause.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Aviation_accidents_and_incidents
 
Απο τα πρόσφατα δυστυχήματα, μόνο ίσως η πτώση του ATR προχθές μπορεί να δικαιολογηθεί με οικονομικούς όρους. Όλα τα άλλα είναι άσχετα με ισολογισμούς και έξοδα.


Ετσι.

Και που κυκλοφορουν σκουπιδια της παλιας αυτης εταιρειας ειναι εγκλημα.
 
Η παρηγορια στο ATR ηταν το οτι βρισκοταν σε διαδικασια προσγειωσης και δεν επεσε με ταχυτητα στο εδαφος γι αυτο και υπηρξαν και επιζωντες...
Στο αλγερινο αεροσκαφος υποθετω με το φτωχο μου το μυαλο οτι αν δεν εχει γινει καποια αεροπειρατεια, παιζει οι κινητηρες να εχουν πιασει κοκκους αμμου απ την κακοκαιρια και να σβησανε...
Κατι παρομοιο ειχε συμβει αλλα με σταχτη απο ηφαιστειο αλλα την ειχε γλυτωσει το αεροπλανο καθως αν θυμαμαι καλα ειχαν παρει ξανα μπρος οι κινητηρες...

Κωστα εχεις καποια σχεση με τα αεροπλανα?
 
Μπα, που τέτοια τύχη!

Εννοούσα οτι μια ματιά να ρίξεις στους στόλους μεγάλων ευρωπαϊκών εταιριών, θα δεις πολλά αεροπλάνα 20 ετών και πάνω (για να μην πω για τα "διατηρητέα" 747 της ΒΑ και της LH).
 
Ναι, σχέση αγάπης-μίσους. Αγαπώ να τα βλέπω να πετάνε αλλα μισώ να πετάω :p

Κώστα δεν είναι τίποτα ..................... τα πρώτα 30 χρόνια είναι λίγο δύσκολα ........... μετά συνηθίζεις!

Α ναι ξέχασα ............. αν θες να πετάξεις με PIA ............. το εισητήριο 1ης θέσης για το Ισλαμαμπάντ δικό μου!!!!!:flipout:
 
Εχω πετάξει απο ντουμπαι για Καράτσι με PIA και σε πληροφορώ Χρήστο οτι ήταν σούπερ ντουπερ το εργαλείο (νομιζω 777)
 
Εχω πετάξει απο ντουμπαι για Καράτσι με PIA και σε πληροφορώ Χρήστο οτι ήταν σούπερ ντουπερ το εργαλείο (νομιζω 777)

Συμφωνώ και επαυξάνω ................. τους βλέπω (από πάρα πολύ "κοντά" εδώ στην Κοπεγχάγη με το 777) και είναι πάντα στην ώρα τους και τον τελευταίο χρόνο ούτε ένα τεχνικό πρόβλημα.

Τώρα βέβαια αν πείσω τον φίλτατο Κώστα, αυτό είναι άλλο θέμα!:flipout:
 
Θα σε απογοητεύσω ................ τα αρχαία MD τα έκανε πάσα σε αδελφή εταιρεία με βάση την Φινλανδία!

Α ξέχασα να σου πώ το εισητήριο για το Ισλαμαμπάντ είναι One Way!:firstprize:

Καλό σαββατοκύριακο Κώστα!