Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Πάντως εδώ στο τέλος του άρθρου αναφέρει για 1 ατύχημα κάθε 2,38 εκατομμύρια πτήσεις

http://www.bbc.com/news/world-europe-32035121

Κατά πάσα πιθανότητα επειδή δεν τα μετράνε όλα

Statistics are based on a selection of worldwide fatal accidents involving civil aircraft with a minimum capacity of 14 passengers.

Πάντως δεν πρόκειται να κάνω τη σούμα σε αυτό τον πίνακα:

http://www.planecrashinfo.com/2014/2014.htm

Και υπάρχει και το CNN

http://edition.cnn.com/interactive/2014/07/travel/aviation-data/
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Τη "γερουσία" της British ή της "μαμάς" Lufthansa την έχεις δει; Δεν τις λες low-cost.
Πριν δύο χρόνια πέταξα με SAS και το αεροπλάνο ήταν του 1989. Σαν παλιό ΚΤΕΛ μύριζε μέσα

Στην Αμερική είναι χειρότερα τα πράγματα, για να μην αναφέρω τις cargo που μπορεί να πετάνε ακόμα με 707...
Δεν τις είπα low cost. Ειπα οτι οι low cost εταιρείες εξανακαζουν μεγαλες να μενουν στο παιχνίδι με σαράβαλα
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Δεν τις είπα low cost. Ειπα οτι οι low cost εταιρείες εξανακαζουν μεγαλες να μενουν στο παιχνίδι με σαράβαλα

Στις θυγατρικές τους, ίσως. Φαντάζομαι όμως η ΒΑ έχει αρκετά λεφτά για να σταματήσει να πετάει στις ΗΠΑ με Β747 25 ετών.
 
Δεν είμαι σίγουρος οτι οι τεχνική υποστήριξη στην lufthansa και στην θυγατρική είναι του ίδιου επιπέδου
 
Και εγώ δεν πιστεύω οτι (εκτός όλων των άλλων) η Lufthansa θέλει να ρισκάρει το καλό της όνομα βάζοντας στην Β' κατηγορία την συντήρηση.
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Στις θυγατρικές τους, ίσως. Φαντάζομαι όμως η ΒΑ έχει αρκετά λεφτά για να σταματήσει να πετάει στις ΗΠΑ με Β747 25 ετών.

Γιατι δεν λες και για τα 737 της BA που ειναι 30 ετων?
Αν και νομιζω οτι και το 747 και το 737 θα αντικατασταθουν απο το Α350 και το Α320neo αντιστοιχα...
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Γιατι δεν λες και για τα 737 της BA που ειναι 30 ετων?

Δεν τα έχει πια, τα έδωσε κάπου στη Ν.Αμερική.
Η LH πάλι, έχει Α320 συνομήλικα με αυτό που έπεσε σήμερα.
 
Δεν είμαι σίγουρος οτι οι τεχνική υποστήριξη στην lufthansa και στην θυγατρική είναι του ίδιου επιπέδου

Θα σε διαψεύσω, γιατί οι τεχνικοί δεν κάνουν διακρίσεις.

Όλα τα αεροσκάφη πρέπει να περάσουν απο τα λεγόμενα

Α Check (μετά απο κάθε 120 - 125 ώρες πτήσεων) και παίρνει περίπου 12 ώρες

Β μετά από 4 - 6 μήνες και διαρκεί 1 έως 3 μέρες

C μετά apo 20 - 24 μήνες πτήσεων, η διάρκεια έιναι 1 - 2 εβδομάδες

D μετά από 6 χρόνια που μπορεί να διαρκέσει έως και 2 μήνες. Εδώ πλέον το αεροπλάνο γίνεται φύλλο και φτερό και μπορώ να σου πώ ότι το κόστος μπορεί να ξεπεράσει το 1.000.000 δολλάρια.

Αν (λέμε τώρα) το αεροσκάφος ελεχθεί και δεν έχει περάσει αυτούς τους ελέγχους, απλά καθηλώνεται άμεσα, ειδικά στην Ευρώπη.
 
Ασφάλεια υπάρχει σε σχέση με το παρελθόν. Τώρα πλέον με την πληροφόρηση που υπάρχει τα μαθαίνουμε όλα, παλιά δεν μαθαίναμε τίποτα...

Αλλά όπως είπε και κάποιος, οι εταιρίες ασχολούνται με τρίχες, κοινώς να κάνουν 5στερα ξενοδοχεία τα αεροπλάνα, παρά να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των ανθρώπων σε στιγμές που δεν υπάρχει γυρισμός. Business class και τρίχες κατσαρές. Αν πέσει, θα πάει κι ο business από εκεί που ήρθε. Εκτός κι αν δίνουν αλεξίπτωτα στην business για παν ενδεχόμενο.
Καινοτόμο τεχνολογία με θέμα ασφάλεια επιβατών όταν αρχίζεις να έχεις επικοινωνία με το θεό, μηδέν τα τελευταία χρόνια. Τι γίνεται αν αρχίσει και πέφτει; Καμία εταιρία δεν έχει επενδύσει 1 ευρώ σε αυτό.
Κρίμα γιατί, ενώ σε ένα άλλο μέσο μεταφοράς, τα αυτοκίνητα, έχουμε δει μεγάλη πρόοδο στην ασφάλεια των επιβατών, στην αεροπλοϊα δεν έχουμε δει τίποτα. Το απόλυτο μηδέν.
Αφού υπάρχει το νομικό πλαίσιο να υπάρχουν low cost εταιρίες, αυτά θα συνεχίσουν να γίνονται. Ένας λόγος παραπάνω. Μηχανήματα είναι, χαλάνε.
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Παντως το site της ΒΑ λεει πως εχει 19...
http://www.britishairways.com/en-gb/information/about-ba/fleet-facts/boeing-737-400
Δε λέω για τα 400άρια, αυτά είναι κάτω των 25 ετών.
Έτσι κι αλλιώς, μόνο 5 απο τα 19 είναι ενεργά. Τα υπόλοιπα τα έχει αποσύρει.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ασφάλεια υπάρχει σε σχέση με το παρελθόν. Τώρα πλέον με την πληροφόρηση που υπάρχει τα μαθαίνουμε όλα, παλιά δεν μαθαίναμε τίποτα...

Αλλά όπως είπε και κάποιος, οι εταιρίες ασχολούνται με τρίχες, κοινώς να κάνουν 5στερα ξενοδοχεία τα αεροπλάνα, παρά να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια των ανθρώπων σε στιγμές που δεν υπάρχει γυρισμός. Business class και τρίχες κατσαρές. Αν πέσει, θα πάει κι ο business από εκεί που ήρθε. Εκτός κι αν δίνουν αλεξίπτωτα στην business για παν ενδεχόμενο.
Καινοτόμο τεχνολογία με θέμα ασφάλεια επιβατών όταν αρχίζεις να έχεις επικοινωνία με το θεό, μηδέν τα τελευταία χρόνια. Τι γίνεται αν αρχίσει και πέφτει; Καμία εταιρία δεν έχει επενδύσει 1 ευρώ σε αυτό.
Κρίμα γιατί, ενώ σε ένα άλλο μέσο μεταφοράς, τα αυτοκίνητα, έχουμε δει μεγάλη πρόοδο στην ασφάλεια των επιβατών, στην αεροπλοϊα δεν έχουμε δει τίποτα. Το απόλυτο μηδέν.
Αφού υπάρχει το νομικό πλαίσιο να υπάρχουν low cost εταιρίες, αυτά θα συνεχίσουν να γίνονται. Ένας λόγος παραπάνω. Μηχανήματα είναι, χαλάνε.

Και τι να κάνουν; Να βάλουν αερόσακους ή να ανοίγει αλεξίπτωτο όταν αρχίσει να πέφτει ένα Α380;

Διπλά και τριπλά συστήματα έχουν τα αεροπλάνα για περίπτωση ανάγκης. Το μεγάλο πρόβλημα είναι οι πιλότοι που ξέχασαν πως πετάει το ρημάδι και κοιτάνε μόνο τα λαμπάκια πλέον.
 
απόσυρση σημαίνει τα έδωσε σε καμιά ν.αμερικη, αφρικη για λειτουργία ή απόσυρση για ανακύκλωση;
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Και τι να κάνουν; Να βάλουν αερόσακους ή να ανοίγει αλεξίπτωτο όταν αρχίσει να πέφτει ένα Α380;

Διπλά και τριπλά συστήματα έχουν τα αεροπλάνα για περίπτωση ανάγκης. Το μεγάλο πρόβλημα είναι οι πιλότοι που ξέχασαν πως πετάει το ρημάδι και κοιτάνε μόνο τα λαμπάκια πλέον.

Δεν ξέρω τι να κάνουν, ας επενδύσουν σε ιδέες, να επενδύουν στην πολυτέλεια ξέρουν.
Αν σταματήσουν τα διπλά και τριπλά συστήματα του Α380, θα πέσει, συνεπώς fatality!
Πρακτικά η ιδέα του εκτινασσόμενου καθίσματος υπάρχει στα πολεμικά σαν μία τελευταία λύση. Ας επενδύσει μια εταιρία σε κάτι παρόμοιο και πως θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε επιβατικό.
Σκέψου μόνο πως εν έτη 2015 ακόμα κάνεις το σταυρό σου όταν μπαίνεις σε αεροπλάνο, σε αυτοκίνητο όχι...
 
Υπάρχει μεγάλο μυστήριο για αυτο το ατύχημα
Η κάθοδος ηταν ελεγχόμενη (σταδιακή) και με σταθερή ταχύτητα.
Αλλο παράξενο δεν απέκλεινε το λάχιστο της πορείας του
Αλλα το ποιο περίεργο κατά τα 10 λεπτά της καθόδου, υπηρξε απόλυη σιωπη
Το it's my day δεν δόθηκε τελικά απο το αεροπλάνο όπως ειχε αναφερθεί στην αρχή αλλά απο το ελεγκτή της εναέριας κυκλοφορίας απο την Εξ, λόγω του οτι το αεροπλάνο κατέβαινε (κατέβαινε και σε στράτες που δεν ειχε δικαίωμα χωρίς να ζητήσει αδεια γιατί σε αυτές εισέρχονται αλλες γραμμες πτήσεων) και δεν απαντουσε στις ερωτήσεις του πύργου κοντρόλ.
Δόθηκαν πολλές υποθέσεις απο ειδικους αλλα ένα ακόμα μυστηριώδες (δηλαδή που δενέχουμε όμοιο παράδειγμα και δεν εχει βρεθει η λύση) ατύχημα προστέθηκε...όλες οι πίστες μένουν ανοιχτές και ισως εχουμε νέα σε καμμία βδομάδα. Το ένα μάυρο κουτι βρέθηκε και περιτό να σας πω χωρις να μπω σε λεπτομέριες οτι δεν υπάρχει κομμάτι του αεροπλάνου μεγαλύτερο απο 1 μέτρο, για να καταλάβετε την βία της σύγκρουσης.
Επίσης ο πρώτος "δρόμος" απέχει τουλάχιστον 8 Κμ απο τον χώρο έχει κακοκαιρία και ειναι δυσβατη πλαγιά, όποτε πάνε χωροφύλακες και πυροσβέστες μόνο με ελικόπτερα.

Ειχε και μαθητές λυκειου που γύριζαν απο εκδρομη με 2 καθηγητές όλοι απο το ίδιο χωριό. Δράμα μεγάλο για τόσα σπιτια... Πολυ κρίμα γιατι πέρασε πάνω απο αεροδρόμιο αν ηταν σε δυσκολία πτησης και ειχε επικοινωνησει θα ειχε προσγειοθει εδω...πολυ κρίμα.
 
Αυτό το γράφημα φαντάζομαι οτι εννοείς:

germanwings_a320_d_aipx_150324_map.jpg
Σ'αυτο το γράφημα, στο 09:31:01 ακριβώς εκει που βρισκεται ο αριθμός 01 βρισκεται και ένα αεροδρόμιο.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Μηπως εγινε οτι και με εκεινο της HELIOS πριν καμια 10αρι χρονια εδω ?

Ειναι μία απο τις πίστες depressurisation και χάσιμο των αισθήσεων των πιλότων... η intoxication...
Θα δουμε αν δεν έχουν καταστραφει τα μάυρα κουτιά θα μάθουμε.
 
Last edited:
Ας μην χρησιμοποιουμε αεροπλανα

Πολύ θα ήθελα να σε δω να παίρνεις το´ν ΥπερΣιβηρικό την επόμενη φορά που θα πας στην Απω Ανατολή!!!! :BDGBGDB55: