Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Δεν ξέρω τι να κάνουν, ας επενδύσουν σε ιδέες, να επενδύουν στην πολυτέλεια ξέρουν.
Αν σταματήσουν τα διπλά και τριπλά συστήματα του Α380, θα πέσει, συνεπώς fatality!
Πρακτικά η ιδέα του εκτινασσόμενου καθίσματος υπάρχει στα πολεμικά σαν μία τελευταία λύση. Ας επενδύσει μια εταιρία σε κάτι παρόμοιο και πως θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε επιβατικό.
Σκέψου μόνο πως εν έτη 2015 ακόμα κάνεις το σταυρό σου όταν μπαίνεις σε αεροπλάνο, σε αυτοκίνητο όχι...

Για 1-2 άτομα, το εκτινασσόμενο είναι ρεαλιστικό. Όταν μιλάμε όμως για 150-850 άτομα, τότε πάμε στη σφαίρα του sci-fi.

Εγώ πάντως στον περιφερειακό της Σαλονίκης φοβάμαι περισσότερο απο όσο φοβάμαι στο αεροπλάνο...
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Δεν ξέρω τι να κάνουν, ας επενδύσουν σε ιδέες, να επενδύουν στην πολυτέλεια ξέρουν.
Αν σταματήσουν τα διπλά και τριπλά συστήματα του Α380, θα πέσει, συνεπώς fatality!
Πρακτικά η ιδέα του εκτινασσόμενου καθίσματος υπάρχει στα πολεμικά σαν μία τελευταία λύση. Ας επενδύσει μια εταιρία σε κάτι παρόμοιο και πως θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε επιβατικό.
Σκέψου μόνο πως εν έτη 2015 ακόμα κάνεις το σταυρό σου όταν μπαίνεις σε αεροπλάνο, σε αυτοκίνητο όχι...

Καλή η σκέψη σου, αλλά για πες μου θα παρέχονται και φιάλες οξυγόνου σε όλους τους επιβάτες, αν τυχόν πάθει κάτι το αεροπλάνο στα 10 χιλιόμετρα.
 
Πολύ θα ήθελα να σε δω να παίρνεις το´ν ΥπερΣιβηρικό την επόμενη φορά που θα πας στην Απω Ανατολή!!!! :BDGBGDB55:

Αυτο γινεται. Λατινικη αμερικη ομως πως να παω ? :D
 
Μηπως εγινε οτι και με εκεινο της HELIOS πριν καμια 10αρι χρονια εδω ?

Πολύ πιθανό. Ισως οι πιλότοι έδωσαν εντολή στον αυτόματο να κατέβει και μετά έχασαν τις αισθήσεις τους. Απο την άλλη όμως, γιατί να κατέβει κάτω απο τα 10000ft;
 
Διπλά και τριπλά συστήματα έχουν τα αεροπλάνα για περίπτωση ανάγκης. Το μεγάλο πρόβλημα είναι οι πιλότοι που ξέχασαν πως πετάει το ρημάδι και κοιτάνε μόνο τα λαμπάκια πλέον.

Θα διαφωνησω οι εταιρειες κατασκευης καποτε ηθελαν το αεροπλανο να το πεταει ενα super computer ομως μετα απο πολλα ατυχηματα αποφασισαν απλα το computer να ειναι επικουρικο και οποτε γουσταρει ο πιλοτος να το παιρνει στα χερια του...
Απλα ολα αυτα εχουν μια πολυπλοκοτητα που σε καταστασεις δυσκολες ο πιλοτος πρεπει να εχει την καταλληλη εκπαιδευση και ψυχραιμια ακομα και το πσοο κουρασμενος ειναι, να αντιδρασει και δεν φτανουν μονο οι ωρες πτησεις...
Υπαρχουν ατυχηματα οπου τα οργανα του κυβερνητη λειτουργουσαν σωστα και του συγκυβερνητη λαθος και αν ειναι και νυχτα αντε να καταλαβεις αν πεφτεις η αν σηκωνεσαι αν εχεις ταχυτητα η οχι και ολα αυτα ειτε σε μερικα λεπτα ειτε σε δευτερολεπτα...
Εχουν πεσει αεροπλανα οσο κι αν απιθανο ακουγεται απο τις δινες (στροβιλισμος) (ασχετο με το σημερινο ατυχημα) που προκαλουν μεγαλα αεροπλανα πισω τους με αποτελεσμα το πισω αεροπλανο να μην εχει τον καταλληλο ομαλο αερα στα φτερα του και να πεσει και αυτο ειναι λαθος πιλοτου οπου δεν κρατουσε αποσταση ασφαλειας...
Αλλο ενα λαθος πιλοτου σε επανεκκινηση κινητηρα ηταν οτι ειχε κλειστη τη βαλβιδα αερα με αποτελεσμα να μην παιρνει το καταλληλο οξυγονο ο κινητηρας για την αναφλεξη...
Εχει πεσει αεροπλανο λογω λαθους στο βαρος καυσιμων οπου αντι για κιλα εβαλαν λιβρες...

Στο video αυτο υπαρχει ενα πραγματικο περιστατικο με βλαβη του κινητηρα και υπαρχει επικοινωνια με τον πυργο ελεγχου...
https://www.youtube.com/watch?v=rEf35NtlBLg
 
Αυτο γινεται. Λατινικη αμερικη ομως πως να παω ? :D

Αθήνα - Πάτρα με αυτοκίνητο
Πάτρα - Ιταλία με πλοίο
Ιταλία - Ρόντερντάμ με τραίνο
Ρόντερνταμ - Ισλανδία - Γροιλανδία - Καναδα με πλοίο που κουβαλάει κοντέινερς
Καναδά - ΗΠΑ - Μεξικό - Παναμά με τα λεωφορεία της γραμμής

Και τσούπ ..................... έφτασες!!!!!:afro:
 
Στα λόγια μου έρχεσαι. Δεν τον χρειάζομαι τον πιλότο όταν όλα πάνε καλά και ο Η/Υ πετάει το αεροπλάνο. Έτσι κι εγώ ξέρω να πιλοτάρω. Τι γίνεται όταν πρέπει να πάρει αποφάσεις, εκεί είναι το ζόρι.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Αθήνα - Πάτρα με αυτοκίνητο
Πάτρα - Ιταλία με πλοίο
Ιταλία - Ρόντερντάμ με τραίνο
Ρόντερνταμ - Ισλανδία - Γροιλανδία - Καναδα με πλοίο που κουβαλάει κοντέινερς
Καναδά - ΗΠΑ - Μεξικό - Παναμά με τα λεωφορεία της γραμμής

Και τσούπ ..................... έφτασες!!!!!:afro:

Φτιάξε μου και ένα δρομολόγιο για Ν. Ζηλανδία ;)
 
Μέχρι την Αυστραλία το βγάζω nonstop, αλλά μετά δυσκολεύομαι........................

australischandris.jpg

Γιά δώσε μου λίγο χρόνο :operator:
 
Re: Απάντηση: Tι γίνεται με τα αεροπλάνα???

Για 1-2 άτομα, το εκτινασσόμενο είναι ρεαλιστικό. Όταν μιλάμε όμως για 150-850 άτομα, τότε πάμε στη σφαίρα του sci-fi.
τη δεκαετία του 80 βλέπαμε λέιζερ στο σινεμά, τώρα πλέον χρησιμοποιείται σε πολλούς τομείς.

θα μπορούσε πχ. λέω εγώ τώρα, να υπάρχει μια κάψουλα εσωτερική που να εκτινάσσεται αυτή. Στο challenger άνοιγε η οροφή του πλήρως. Πολλά μπορεί να γίνουν.
 
Μωρέ πολλά γίνονται αλλα αν γίνουν, οι τιμές των εισιτηρίων θα ανέβουν τόσο που δεν θα υπάρχουν επιβάτες να σωθούν...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Μέχρι την Αυστραλία το βγάζω nonstop, αλλά μετά δυσκολεύομαι........................
Και με Αστραλία βολεύομαι ;)
 
Μηπως εγινε οτι και με εκεινο της HELIOS πριν καμια 10αρι χρονια εδω ?

Λιγο δυσκολο αν και οχι απιθανο καθως σε αυτο το υψος πεταει με τον αυτοματο πιλοτο εκτος αν οπως και στο ΗΕLIOS καποιος μπηκε στο cockpit αλλα εκει ειχε και αλλαγες πορειας...
Αν συνεβη κατι παρομοιο χωρις να μπει καποιος στο cockpit θα πετουσε στα 38000ft μεχρι να τελειωσουν τα καυσιμα...
 
Λιγο δυσκολο αν και οχι απιθανο καθως σε αυτο το υψος πεταει με τον αυτοματο πιλοτο εκτος αν οπως και στο ΗΕLIOS καποιος μπηκε στο cockpit αλλα εκει ειχε και αλλαγες πορειας...
Αν συνεβη κατι παρομοιο χωρις να μπει καποιος στο cockpit θα πετουσε στα 38000ft μεχρι να τελειωσουν τα καυσιμα...

Σωστός. Προσωπικά πιστεύω ότι σύντομα θα ξέρουμε τι συνέβει.
 
Eνα πρωτο στοιχειο δώθηκε στην δημοσιότητα (αφέθηκε να δωθει γιατι την ανάλυση του ενός μαύρου κουτιου, του ηχητικου, την έχουμε απο χθές αλλα ο διευθηντης της BEA δεν ηθελε να δώσει στοιχεία)
Λοιπον σύμφωνα με αυτα το μυστήριο αυξάνεται και περιορίζεται η εξήγηση της τεχνικής βλάβης...
Ενας απο τους 2 πιλότους βγήκε απο την καμπίνα, και μετά κλειδώθηκε έξω...δηλαδη δεν μπορουσε να ξαναμπει.

Μόνo αυτο εγινε γνωστο προς το παρών,
 
Οι πόρτες κλειδώνουν μετά την 9/11
Κάθε πιθανό μέτρο ασφάλειας όπως το κλείδωμα έχει και τα αρνητικά του
Εάν αυτό όταν που εμπόδισε τον πιλότο να μπει
Συζητάμε για τον αντίτυπο που έχουν αυτά τα μέτρα ασφαλείας
Αυτό που λέμε και
Δίκοπο μαχαίρι
 
τρύπα ασφαλείας η ιστορία με το κλείδωμα πόρτας.
Θεωρητικά ούτε τουαλέτα μπορεί να πάει ο ένας από τους δυό.
Μπορεί ο άλλος είτε να θελήσει να το παίξει τρομοκράτης, μπορεί να ζαλιστεί, μπορεί να πάθει ανακοπή, μπορεί να έχει μερική αποσυμπίεση στο κοκπιτ...
Προβλέπω τοποθέτηση τουαλέτας στο κοκπιτ και μάλιστα χωρίς πόρτα, με κουρτίνα...
 
Το βγήκε έξω και κλειδώθηκε απέξω δεν είναι τόσο απλό. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει ένας κωδικός που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να ανοίξει η πόρτα απ' έξω. Όμως αυτός ο κωδικός μπορεί να γίνει override από μέσα. Δεν ξέρουμε τι πολιτική ακολουθούσε η εταιρία μιας και η τρωτότητα παραμένει όταν η πόρτα ανοίγει και όχι όταν είναι κλειδωμένη. Σε κάποιες εταιρίες όταν βγαίνει ένας από τους κυβερνήτες έξω τότε μπαίνει μέσα ένα άλλο μέλος του πληρώματος ώστε πάντα να υπάρχουν στο πιλοτήριο 2 άτομα. Οι ισραηλινές εταιρίες χρησιμοποιούν 2 πόρτες. και έτσι πάντα υπάρχει μια πόρτα κλειδωμένη. Το γεγονός της κλειδωμένης πόρτας περιπλέκει τα πράγματα.
 
Υπαρχει ο κωδικος που λες (για να ανοιξει η πορτα απο εξω προς το κοκπιτ) αλλα νομιζω εχει χρονοκαθυστερηση καπου 2-3 λεπτα και αν ειναι κλειδωμενη απο μεσα δεν ανοιγει με τιποτα ουτε με αυτον τον κωδικο...
Νομιζω οτι θα πρεπει να βελτιωσουν και την επικοινωνια με τον πυργο ελεγχου και εκτος κοκπιτ πατωντας καποιον κωδικο στο τηλεφωνο της καμπινας επισης με καποια ακουστικη συχνοτητα και με την επιβεβαιωση του πιλοτου να ξεκλειδωνει η πορτα μεσω επιβεβαιωσης της αεροπορικης εταιρειας...
Σε περιπτωση ομηριας του πιλοτου απο τρομοκρατες εξω απο το κοκπιτ υπαρχουν και οι κωδικοι ασφαλειας για τρομοκρατια...
Ενα πραγμα μου ειναι τελειως παραξενο οτι κανενας απο τους επιβατες ουτε το πληρωμα δεν επικοινωνησε με τον "εξω" κοσμο ενω βλεπανε να χανουνε υψος...
Και να βαλουν επιτελους live καμερες στο πιλοτηριο...
 
Last edited:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Airbus Reinforced Cockpit Door Description and Procedure

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Ο συγκυβερνήτης ξεκίνησε εσκεμμένα διαδικασία καθόδου του αεροσκάφους της Germanwings, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις του εισαγγελέα της Μασσαλίας. «Στόχος ήταν να καταστραφεί αυτό το αεροσκάφος» είπε ο εισαγγελέας, επιβεβαιώνοντας ότι μόνο ο συγκυβερνήτης βρισκόταν μέσα στο πιλοτήριο τη στιγμή της συντριβής.

Νωρίτερα, πληροφορίες σε ξένα μέσα ενημέρωσης που επικαλούνταν πηγές της έρευνας ανέφεραν πως ένας από τους πιλότους είχε κλειδωθεί έξω από το πιλοτήριο την ώρα της καθόδου και ότι προσπαθούσε να ανοίξει την πόρτα, αλλά ο πιλότος που δεν ήταν εντός, δεν ανταποκρινόταν.

http://www.in.gr/

Germanwings plane crash: Co-pilot 'started descent'

7 minutes ago
From the section Europe

The co-pilot of the Germanwings flight that crashed into the French Alps took sole control of plane and intentionally started the descent, officials say.

French prosecutors, citing information from the cockpit voice recorder said the pilot had just left the cockpit and had been unable to re-enter it.
http://www.bbc.com/news/world-europe-32063587
 
Συνήθως είναι 30 δεύτερα και έχεις 5 δεύτερα να μπείς. Το θέμα είναι γιατί δεν χρησιμοποιήθηκε η emergency procedure. Είχε γίνει override από τον πιλότο και αν ναι τι συνέβει μετά??

https://www.youtube.com/watch?v=ixEHV7c3VXs

Έχασε τις αισθήσεις του από κάποιο συμβάν?? και αν ναι πως το αεροπλάνο γύρισε από ΕΟΠ σε κάθοδο??? λογικά πετούσε με αυτόματο πιλότο. Ένοιωσε αδιαθεσία και πήγε να κάνει αναγκαστική προσγείωση αλλά δεν κατόρθωσε να ολοκληρώσει τη διαδικασία?? αποφάσισε να το προσγειώσει στις άλπεις να δεί αν μπορεί??

edit: με πρόλαβε ο τάσος.

ξανά edit: προφανώς υπήρξε απόρριψη του emergency κωδικού 2 φορές που σημαίνει ότι μάλλον δεν υπήρχε ιατρικό θέμα. Επίσης δεν νομίζω να έχουν διαρρεύσει τα ονόματα των πιλότων παρά μόνον κάποια στοιχεία της προυπηρεσίας τους.
 
Last edited: