Τι να κάνει ?

kosmous

Supreme Member
17 June 2006
4,470
Ο υπάλληλος τι να κάνει ?
Πήγα και αγόρασα ένα ps2 σε κατάστημα ex.... όπου είχε καμμιά 15 lcd 32-40" αλλά καμμία plasma να συγκρίνω κάποια πράγματα και βρήκα έναν γνωστό μου . -Τι γίνεται του λέω ?- Ε να ήρθα να πάρω μια plasma για το σαλόνι μου λέει -Και που κατέληξες του λέω ? - Να σε εκείνη την σάμσουνγκ μου λέει δείχνοντάς μου μια lcd 20" !!!!
Υπάρχει περίπτωση ο υπάλληλος που μιλούσε μαζί του να φάει τίς ώρες για να του εξηγήσει κάποια πράγματα όταν αυτός έχει μαύρα μεσάνυχτα ?
Και μετά φταίει ο υπάλληλος που μου είπε τι την θέλεις την plasma όταν σε ενα δυο χρόνια όλα τα κανάλια θα είναι ψηφιακά και θα πρέπει να έχεις lcd με ανάλυση 1366χ768 τουλάχιστον ?
Συμπέρασμα : Ένας πωλητής που έχει να κάνει κατά πλειοψηφία με άτομα που δεν γνωρίζουν γρυ μάλλον θα απογοητευτεί γρήγορα και θα κοιτάει μόνο να πουλήσει.
Προσωπικά όταν αγόρασα πρίν δυόμισυ χρόνια σύστημα home cinema είχα αγοράσει όλα τα περιοδικά του χώρου ώστε κάτι να γνωρίζω πρίν επιλέξω .
Τόσο δύσκολο και δαπανηρό είναι η δεν το σκέφτονται οι υποψήφιοι αγοραστές ?
 
Χεχε κι εγω τον θελησα να ψαξω για πλασμα εκανα ακριβως το ιδιο και εγαγα το ιντερνετ να βρω και να δω συγκρισεις και γνωμες. Αλλη νοοτροπια. Νομιζουν οτι ειναι τηλεοραση και δειχνει και τελειωσε. Στο τελος μενει μονο η τιμη...
 
κωστα αυτο γινεται και με τα αυτοκινητα και με αλλα πραγματα αμα δεν εχεις ορεξη να ψαξεις και δεν σε πειραζει να σου πιασουν τον κ@@@ πας βουρ σαν το αρνι -bye-
 
Πρώτα "η φτήνια τρώει τον παρά"...
Εγώ θα διαβάσω πρώτα, μετά θα αποφασίσω.
Υπάρχουν όμως πολλοί που πάνε "αδιάβαστοι"...
 
Είναι γενικό το φαινόμενο, και έχει να κάνει με το πως αντιμετωπίζει ο αγοραστής την αγορά που θέλει να κάνει και με το πώς αντιμετωπίζει ο πωλητής ( κι έμεσα το κατάστημα ) τους πελάτες του.

Είναι καλό οποιοσδήποτε πριν προβεί σε μια αγορά , να ξεκαθαρίσει της ανάγκες του, να θέσει ένα όριο τιμής και απο εκεί και πέρα να κινηθεί ανάλογα ψάχνοντας το καλύτερο που μπορεί να αγοράσει σε αυτά τα χρήματα.
Τουλάχιστον προσωπικά λειτουργώ έτσι και μέχρι στιγμής δεν έχω αντιμετωπίσει ούτε πρόβλημα ούτε μετάνιωσα για κάτι.

Απο την άλλη στεναχωριέμαι βλέποντας επαγγελματίες πωλητές ( αφού για αυτό πληρώνονται ) να μην γνωρίζουν τα προϊόντα που πωλούν , τα χαρακτηριστικά τους κτλ. και να μην είναι πρόθυμοι να εξηγήσουν στον πελάτη.

Εκνευρίζομαι πολλές φορές όταν άσχετοι πωλητές προτείνουν ανεπιφύλακτα προϊόντα και εγγυώνται ενώ στην ουσία δεν έχουν ιδέα.
Αλλά σε μια κοινωνία που σχεδόν κανένας μας δεν είναι άγιος δεν μπορούμε να περιμένουμε απο τους πωλητές να είναι.

Όλα είναι θέμα του πόσο ενημερωμένοι και " ξύπνιοι " είμαστε , αν περιμένεις απο τους άλλους......
 
Last edited:
Γι' αυτό πρέπει να βάζετε τις γυναίκες σας να κάνουν τέτοιου είδους αγορές.
Δεν έχετε δει πώς γυρίζουν πρώτα από δυο φορές (τουλάχιστον!) σε ΟΛΕΣ τις βιτρίνες? Κοιτάζουν, δοκιμάζουν, συγκρίνουν ποιότητες και τιμές και μετά αγοράζουν.



Βέβαια, αν τελικά θα πάρετε plasma ή κανένα ζευγάρι γόβες gucci... θα σας γελάσω!