Τι παραγγείλαμε σήμερα

Να τους υπενθυμισεις στο Banggood, οτι η ασφαλεια που πληρωσες (ειπες οτι πληρωσες) καλυπτει ακριβως και ξεκαθαρα καταστασεις οπως η δικη σου!
Ζητησε μια εξηγηση γιατι δεν σε αποζημιωνουν αφου η περιπτωση ειναι ξεκαθαρη.

(Βαnggood) Shipping insurance: Get a compensation when your item is lost or damaged.
 
Αυτό βρήκα στο banggood:

Aftersales service>Return and Exchange>7 Days DOA Guarantee Policy
7 Days DOA Guarantee Policy
If the item you received is damaged, please contact us within 7 days of the order being received
and provide the clear and valid proof (photos or video of the item and the SKU number).
Banggood will verify the case and negotiate compensation solutions with you according to the
extent of damage, such as partial refund / resending accessories / resending a new product, etc.

Άρα με το 'compensation' ουσιαστικά εννοούν ότι θα κρίνουν αυτοί τι και πως και όχι full refund.
Ενώ για να πάρω partial refund θα πρέπει να το πάω να μου το επισκευάσουν και το κόστος να μην υπερβαίνει το μισό της τιμής αγοράς...
 
Τελικά υπάρχει επιλογή για refund στο paypal, είναι στο 'Έλαβα ένα προϊόν που δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή'.
Έκανα αίτημα εκεί, άντε να δούμε.
 
"Έλαβα ένα προϊόν που δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή
Το προϊόν ή η υπηρεσία διέφερε σημαντικά από την περιγραφή στην παραγγελία σας."


Εφόσον προχωρήσεις στο paypal, αυτό θα επιλέξεις, γράφοντας στα επόμενα πεδία το πρόβλημα που είχε το αντικείμενο που παρέλαβες.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV and aetosa
Από Δευτέρα, δηλαδή 3 μέρες τώρα, το Banggood μου 'χει σπάσει τα @@ με το refund (ή αποστολή άλλου) που ζήτησα...

11:50 σήμερα το πρωί άκανα αίτηση για refund στο paypal.
16:48, 5 ώρες μετά δηλαδή, μου ήρθε το εξής μήνυμα:
For this order ******41, we would like to resend you a new item. Would you like to consider this solution?
For this order , we would like to resend you a new item. Would you like to consider this solution?
Ήταν τόση η αγωνία τους αν θα δεχτώ ή όχι την προσφορά τους που, όπως βλέπετε, το έγραψαν δυο φορές! 🤣
Φυσικά απάντησα 'yes'.
Πάντως έπεσε πολύ στην εκτίμησή μου σαν μαγαζί (το Banggood).
 
Που να δεις στο παρελθον.

Γνώμη μου, μια χαρά τα παει πλεον το Banggood.
Φυσικά στην αρχή θα προσπαθησουν να "γλυτώσουν" χρήματα με αντιπροτασεις αλλά ποιος δεν το κάνει?

Στην τελική κερδισμένος βγαίνει ο πελατης με δυο σετάκια και την ευχέρεια να επισκευάσει το σπασμένο.
 
Φυσικά στην αρχή θα προσπαθησουν να "γλυτώσουν" χρήματα με αντιπροτασεις αλλά ποιος δεν το κάνει?
Το άμαζον.
Το παραμικρό παράπονο να κάνεις σου στέλνουν κατευθείαν άλλο ή σου επιστρέφουν τα χρήματα.
Ούτε καν φωτό δεν ζητάνε (αυτή είναι η δικιά μου εμπειρία αλλά και φίλων).
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Και μενα μου προκαλει αρνητικη εντυπωση η αντιδραση του Banggood σε κατι ασφαλισμενο.

Απο περιεργεια, εισαι παλιος πελατης του Banggood?
Τι level VIP εισαι? Θελω να δω αν εισαι παλιος πελατης ειτε εαν εχεις κανει μεγαλο τζιρο παιζει καποιο ρολο.
 
VIP3. Άρα δεν παίζει ρόλο το επίπεδο.
Αλλά και μηδέν να ήμουνα, δεν φέρθηκαν σωστά.
 
Από Δευτέρα, δηλαδή 3 μέρες τώρα, το Banggood μου 'χει σπάσει τα @@ με το refund (ή αποστολή άλλου) που ζήτησα...

11:50 σήμερα το πρωί άκανα αίτηση για refund στο paypal.
16:48, 5 ώρες μετά δηλαδή, μου ήρθε το εξής μήνυμα:

Ήταν τόση η αγωνία τους αν θα δεχτώ ή όχι την προσφορά τους που, όπως βλέπετε, το έγραψαν δυο φορές! 🤣
Φυσικά απάντησα 'yes'.
Πάντως έπεσε πολύ στην εκτίμησή μου σαν μαγαζί (το Banggood).
Παντα το εκαναν αυτο ... στην αρχη κανουν τους κινεζους και εαν επιμενεις, μετα απο λιγες μερες κανουν refund.
 
Δεν είναι θέμα χρόνου ή επιμονής, και 100 μέρες να περνάγανε και να τους έπρηζα όλη μέρα κάθε μέρα, αν δεν μεσολαβούσε το paypal ακόμα τους κινέζους θα κάνανε.
 
  • Like
Reactions: zerlan
Επειδη στο νησι θελω να παρω μια σειρα εργαλειων καθως ενα επαναφορτιζομενο δραπανοκατσαβιδο Parkside παρεδωσε πνευμα λογω μπαταριας ειπα να εκμεταλευτω το ποστ του Ζερλαν.

Οποτε το χτυπησα καθως εχω ηδη δυο μπαταριες απο το αλυσοπριονακι.

19 και κατι ψιλα ευρω με το κουπονακι BG21ba55
 
  • Like
Reactions: zerlan