Tι παραλάβαμε σήμερα...

...Θα περιμένω να δω αν θα βγει ποτε με 1ιντσα ειδαλως θα πάρω του χρόνου την TG6 που θαναι χωμα η τιμή της και η παλιά θα εχει 3 χρόνια στην καμπουρα της με περιορισμενες βεβαια πτήσεις

Πραγματικά αφού έπαιξα λίγο μαζί της, σκέφτηκα "γιατί δεν έχουν βγάλει ακόμα μια ίδια, έστω διπλάσια σε μέγεθος/βάρος, με έστω διπλάσια τιμή με 1" αισθητήρα?" Τα κόστι τους θα ήταν περιορισμένα και οι πωλήσεις/κέρδη πολλαπλάσια...
 
Απάντηση: Re: Tι παραλάβαμε σήμερα...

Δοκιμές σύντομα αν η δουλειά με αφήσει. Δανεικοί φακοί Canon ευπρόσδεκτοι για δοκιμες ταχύτητας και ποιότητας εικονας

61ECA48E-BB7E-40D9-9F8B-795A302A1004.jpg
 
Re: Απάντηση: Re: Tι παραλάβαμε σήμερα...

Ελλείψει χρημάτων για αγορά του 12-40, είπα να ενισχύσω στο ευρυγώνιο άκρο τον -κατα τα άλλα οξύτατο- 14-42 II R με το wide angle converter της Olympus WCON P01.
Οι κριτικές που έχω δει για το ανταπτοράκι ως τώρα ήταν πολύ καλές, ωστόσο αν ενδιαφέρεται κανείς, μπορώ να επανέλθω με περισσότερες πληροφορίες και δικές μου εντυπώσεις απο την απόδοσή του.

6dd564b034fc4402c1ae79460e939fad1702ef2c.jpg


cfdae4e8826473ccf1336344652888c0f2f46024.jpg

(πριν)

c1de37d4fad1ddd788b349fade83d7f5ce3e6ff0.jpg

(μετά)
 
Kατα βάση ναι. Σαν βίδωμα λογικά θα κουμπώνει πάνω σε όλους τους φ-37άρηδες όπως ο 45mm f/1,8* αλλά το πιθανότερο ειναι πως δεν ενδείκνυται.

Πάντως κατασκευαστικά από την Olympus τον προτείνουν μόνο στον 14-42R II και σε αυτόν, μόνο στο ευρυγώνιο άκρο (14mm) γιατί στα άλλα σημεια λογικά θα χάνεται μπόλικη οξύτητα και θα ανεβαίνει το chromatic aberation
Στην ίδια λογική ωστόσο η Olympus έχει φτιάξει ακομη δυο ανταπτοράκια. Ένα για fish eye εφέ και ένα για macro. Το αντίστοιχο για το macro θυμάμαι οτι το πρότειναν και σε άλλους φακούς περαν του 14-42.

*στον 45αρη δεν εχω προλαβει να το δοκιμάσω ακόμα
 
Ε οντως δεν εχει νοημα στον 45αρη. Εγω ειχα κατα νου αλλους φακους παρομοιου ευρους εστιακου μηκους οπως ο Olympus M.Zuiko Digital 14-42 mm F3.5-5.6 EZ
 
Καλορίζικος και καλοτράβηχτος, αλλά έχουμε απαιτήσεις...
α) Από πού?
β) Πόσο πήγε το μαλλί?
γ) Δείγματα δεν έχει το μαγαζί?
δ) Κάτι θα σκεφτώ...
:ernaehrung004:
 
IMG_20200818_135556.jpgIMG_20200818_135830.jpgIMG_20200818_135905.jpg


Παρεληφθη σημερα (ανελπιστα γρηγορα πρεπει να βαρανε μυγες τα ταχυδρομεια αυγουστιατικα) ο zuiko 12-100.

Σχεδον δεν θελω να τον βγαλω πανω απο την καμερα.....

Θεικο ευρος ....ΘΕΙΚΟ.


Πολυ καλη οξυτητα, παρα πολυ βολικο το κουμπακι του focus πανω στον φακο γιατι η BMPCC4K εκει που εχει το δικο της με μπερδευει παντα και με εκνευριζει αρα μου εβγαλε ενα βαρος απο το μυαλο μου ηδη.

Απο το λιγο που ειδα επαθα ενα σοκ με το ποσο καλη ειναι η σταθεροποιηση του φακου. Θα πρεπει να κανω διαφορα τεστ ομως για αυτο.


Το δαχτυλιδακι του (clutch) εξαιρετικο οπως ολοι οι φακοι της σειρας PRO (Αυτο και η σταθεροποιηση ηταν οι κυριοι λογοι συν το τεραστιο ευρος)

Ειναι πιο μαζεμενο απο οτι τον περιμενα (τον ειχα ξαναδει καιρο πριν αλλα δεν θυμομουν ογκο) λιγο πιο μικρο απο τον 18-35.


Αρχιζουμε τεστ.


IMG_20200818_140937.jpg
 
Απάντηση: Re: Tι παραλάβαμε σήμερα...

Θα μείνεις κατ ευχαριστημένος, έχω καταργήσει ολους τους φακούς στο εύρος αυτό. Είναι σε απόδοση ισάξιος και με prime. Αλλάζω φακό μόνο αν θέλω εντός αυτών των εστιακών πάνω από 1 στοπ διάφραγμα κέρδος (στην ΕΜ1.2 συνδιαστικά έχω 5-6 στοπ) και βάζω μονοεστιακό για χαμηλό φως και έλεγχο του βάθους πεδίου.

Έχει πολύ καλή κατασκευή και εξαιρετική σταθεροποίηση ακόμη και μοναχόςς του. Είναι φακός για να κρατας μια μηχανή στο σύστημα.
 
Καλοτράβηχτος! Τέρας για τα γούστα μου, αλλά 24-200/f4 με σούπερ ποιότητα + σταθεροποίηση!
 
Μεγειά!!! Δεν ήξερα οτι έχει και σταθεροποίηση, συνήθως οι Ολυ δεν έχουν.
Περιμένω συγκριτικά τερμα ανοικτό με τον 18-35...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Tι παραλάβαμε σήμερα...

24-200mm f/8 ειναι στην ουσια ....

Για να δώσει την ίδια ταχύτητα κλείστρου μια FF όμως θέλει και 2 στοπ ISO συν , κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις

Το θέμα είναι να εχεις ένα φακό που να παράγει αποτέλεσμα χωρίς να κλείνεις διάφραγμα και σε όλες τις εστιακές, να μην χρειάζεται να τον βγαζεις για να κανεις macro, τελε, ευρυγώνιο για την καθημερινή σου φωτογράφηση είτε είσαι στο βουνό σε καταιγίδα είτε σε ανεμοθύελλα στην έρημο. Αυτός είναι ο 12-100/4, ένας από τους καλύτερους ζουμ της αγοράς ανεξαρτήτως συστήματος.

Πριν λίγο τελείωσα μια εξόρμηση trekking με φίλους και ο μοναδικός φακός που πήρα μαζί στην ΕΜ1.2 ήταν αυτός σε ιμάντα Peak design, τραβηξα στην διαδρομή τοπίο, αρχιτεκτονικό, λεπτομέρειες σε σπίτια, macro με focus stacking , είχα και τον 60αρι macro σε τσέπη στο γιλέκο αλλά δεν χρειαστηκε ούτε άλλωστε υπηρχε χρόνος για αλλαγές φακών μέσα στον ήλιο σε πεζοπορία. Τα χέρια ελεύθερα μήπως και σκοντάψω και οτι μου προξενούσε το ενδιαφέρον κοντά μακριά το είχα στο πιάτο, στο τέλος σκονίστηκε αρκετά η μηχανή της άδειασα και ένα μπουκάλι νερό και δροσίστηκε.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Tι παραλάβαμε σήμερα...

Για να δώσει την ίδια ταχύτητα κλείστρου μια FF όμως θέλει και 2 στοπ ISO συν , κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις

Το θέμα είναι να εχεις ένα φακό που να παράγει αποτέλεσμα χωρίς να κλείνεις διάφραγμα και σε όλες τις εστιακές, να μην χρειάζεται να τον βγαζεις για να κανεις macro, τελε, ευρυγώνιο για την καθημερινή σου φωτογράφηση είτε είσαι στο βουνό σε καταιγίδα είτε σε ανεμοθύελλα στην έρημο. Αυτός είναι ο 12-100/4, ένας από τους καλύτερους ζουμ της αγοράς ανεξαρτήτως συστήματος.

Sony Rx10II , φακός 24-200 σε FF με σταθερό f2,8 (f8 σε FF) εξαιρετική απόδοση παντού (Και macro κάνει φανταστικό) και δώρο κολλημένο σώμα μαζί με τον φακό, (είναι και αδιάβροχο!!)....
 
pd1AES3.jpg

M6i8u2Y.jpg

Συγνωμη για τις αθλιες φωτογραφιες,αλλα με το κινητο δεν το εχω καθολου.Σιχαινομαι και οικτιριζω τον εαυτο μου καθε φορα που κανω κλικ με αυτο.
 
Πρωτη εντυπωση.Για Wide φακος ειναι ελαφρυς και μικρος.Μαζι με τον Z 24-70mmf4+ Z 35mmf1.8,φτιαχνεις ενα μικρο και αριστο σετ σε FF.