Το ανέκδοτο της ημέρας

Απάντηση: Re: Απάντηση: Το ανέκδοτο της ημέρας


Χιούμορ είναι. Ότι αφού πρότεινες "άσπρισμα" στον μηλοπωλητή είναι μαύρος της Μομπάσα, όπως στο ανέκδοτο. :hahaha:
 
Απάντηση: Re: Το ανέκδοτο της ημέρας

Ενας πελάτης μπαίνει στο καφενείο "νγκουνάντα" στη Μομπάσα της Κένυα. Κοιτάζει αρκετή ώρα σκεφτικός δεξιά-αριστερά τους άλλους θαμώνες...και λέει, πολύ προβληματισμένος:
"...ρε, δεν γ@μιόμ@στε να ασπρίσουμε..!"

Υ.Γ. Μή μου βάζετε πιπέρι, το λέμε καθημερινά σαν σχόλιο για κάτι απίθανο που ακούμε ή μας ζητάνε να κάνουμε. Π.χ. εγώ απάντησα έτσι ακριβώς στον πωλητή του καταστήματος οταν μου είπε οτι το laptop 14,3' της apple κάνει 2400 ευρώ. Τί άλλο θα μπορούσα να πω...

Μόνο εγώ έχασα το σημείο που πρέπει να γελάσω;

Και όσο αφορά το Mac των 2400 , θα έπρεπε να ξέρεις τις τιμές πριν το λιγουρευτείς και του απαντήσεις όπως του απάντησες.
 
..Βγήκα χθες με ένα γκομενακι από την δουλειά, πολύ τούμπανο..!!
- Άσε ρε ψεύτη..
- Σοβαρά σου μιλάω ρε..
- Έλα κόψε τις μαλακίες είπα..
- Ρε μ@@@ αλήθεια σου λέω..γιατί δεν με πιστεύεις..;
- Σιγά μην έχεις πιάσει δουλειά…!!
 
Αληθινό περιστατικό....
Όλοι ξέρετε ή έχετε ακούσει για τα παγκάκια με τα κοτοπουλάκια τέτοιες μέρες...
Πάει φίλος σε ένα πεζόδρομο στο Περιστέρι, είναι ένας Αφρικανος με ένα τέτοιο πάγκο.
Φίλος : έχει κανένα μαύρο;
Αφρικανος : και μαύρο και κόκα και ότι θες φίλε...
 
Μετά από κάθε πτήση οι πιλότοι συμπληρώνουν μια φόρμα που ονομάζουν "gripe sheet" στην οποία καταγράφονται τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά την πτήση, έτσι ώστε οι μηχανικοί να τα διορθώσουν. Οι μηχανικοί διαβάζουν αυτή την λίστα, διορθώνουν το πρόβλημα και καταγράφουν στο κάτω μισό της φόρμας ποιες ενέργειες έγιναν σχετικά με το πρόβλημα αυτό. Πριν από την επόμενη πτήση οι πιλότοι συμβουλεύονται την φόρμα για να δουν αν το πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί.
Το κακό είναι ότι οι μηχανικοί εδάφους δεν διαθέτουν καθόλου, μα καθόλου... χιούμορ.

Ακολουθεί μια λίστα με σφάλματα που έχουν παρατηρηθεί κατά την πτήση και έχουν καταγράφει από τους πιλότους της Qantas καθώς και η λύση που έχει δοθεί από τους μηχανικούς εδάφους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Qantas είναι η μοναδική μεγάλη αεροπορική εταιρεία που δεν έχει ατυχήματα στο ενεργητικό της.
(Π: Το πρόβλημα όπως καταγράφηκε από τον πιλότο. Λ: Η λύση που δόθηκε από τον μηχανικό.)

Π: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν θέλει αντικατάσταση.
Λ: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν αντικαταστάθηκε.

Π: Η δοκιμαστική πτήση ήταν Ο.Κ., εκτός από το σύστημα αυτόματης προσγείωσης που ήταν κάπως απότομο.
Λ: Σύστημα αυτόματης προσγείωσης δεν έχει εγκατασταθεί σε αυτό το αεροσκάφος.

Π: Κάτι χαλαρό στο πιλοτήριο.
Λ: Κάτι σφίχτηκε στο πιλοτήριο.

Π: Ψόφια έντομα στο παρμπρίζ.
Λ: Ζωντανά έντομα στην πίσω μεριά.

Π: Ο αυτόματος πιλότος σε κατάσταση διατήρησης ύψους προκαλεί κάθοδο 200 πόδων το λεπτό.
Λ: Δεν μπορούμε να αναπαράγουμε το πρόβλημα στο έδαφος.

Π: Ενδείξεις διαρροής στο δεξιό κυρίως σύστημα προσγείωσης.
Λ: Οι ενδείξεις αφαιρέθηκαν.

Π: Τα επίπεδα θορύβου του DMA είναι απίστευτα υψηλά.
Λ: Ο θόρυβος του DMA ρυθμίστηκε σε πιο πιστευτά επίπεδα.

Π: Οι ασφάλειες τριβής προκαλούν κόλλημα του λεβιέ ισχύος.
Λ: Γι' αυτό είναι εκεί.

Π: Το IFF δεν λειτουργεί.
Λ: Το IFF ποτέ δεν λειτουργεί σε κατάσταση 'OFF'.

Π: Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ράγισμα στο παρμπρίζ.
Λ: Υποψιάζομαι ότι έχεις δίκιο.

Π: Η μηχανή Νο3 λείπει.
Λ: Η μηχανή βρέθηκε στο δεξί φτερό μετά από σύντομη έρευνα.

Π: Το αεροσκάφος συμπεριφέρεται κάπως αστεία.
Λ: Προειδοποιήσαμε το αεροσκάφος να σοβαρευτεί.

Π: Το ραντάρ βουίζει.
Λ: Το ραντάρ επαναπρογραμματίστηκε με μουσική.

Π: Ποντίκι στο πιλοτήριο
Λ: Εγκαταστάθηκε γάτα.

Π: Θόρυβος προερχόμενος κάτω από τον πίνακα οργάνων. Μοιάζει σαν ένας νάνος να βαράει κάτι με το σφυρί του.
Λ: Πήραμε το σφυρί από το νάνο.

Π: Η ραδιοπυξίδα αρνείται να συνεργαστεί με το GPRS.
Λ: Της έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις
 
Κάτι τέτοια, απείρου κάλλους ερωταπαντήσεις, παρατηρούνται πάντα σε σημειώματα/αναφορές βλαβών σε κάθε εταιρεία (όχι απαραίτητα αεροπορικής), μεταξύ χειριστών και μηχανικών.
Και θα συμφωνήσω ότι ξέρουν από χιούμορ.
 
Στα αγγλικα ισως (καποια) να διαβαζονται (πιο) σωστα


(P= The problem logged by the pilot.)
(S= The solution and action taken by mechanics.)

P: Left inside main tire almost needs replacement.
S: Almost replaced left inside main tire.

P: Test flight OK, except auto-land very rough.
S: Auto-land not installed on this aircraft.

P: Something loose in cockpit.
S: Something tightened in cockpit.

P: Dead bugs on windshield.
S: Live bugs on back-order.

P: Autopilot in altitude-hold mode produces a 200
feet per minute descent.
S: Cannot reproduce problem on ground.

P: Evidence of leak on right main landing gear.
S: Evidence removed.

P: DME volume unbelievably loud.
S: DME volume set to more believable level.

P: Friction locks cause throttle levers to stick.
S: That's what they're for.

P: IFF inoperative.
S: IFF always inoperative in OFF mode.

P: Suspected crack in windshield.
S: Suspect you're right.

P: Number 3 engine missing.
S: Engine found on right wing after brief search.

P: Aircraft handles funny. (I love this one!)
S: Aircraft warned to straighten up, fly right, and
be serious.

P: Target radar hums.
S: Reprogrammed target radar with lyrics.

P: Mouse in cockpit. (This one's great, too!)
S: Cat installed.

P: Noise coming from under instrument panel. Sounds
like a midget pounding
on something with a hammer.
S: Took hammer away from midget
 
Π: Ψόφια έντομα στο παρμπρίζ.
Λ: Ζωντανά έντομα στην πίσω μεριά.

..
P: Dead bugs on windshield.
S: Live bugs on back-order.


translation sucks...

παραγγέλθηκαν ζωντανά έντομα....:grandpa:
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Το ανέκδοτο της ημέρας

Μετά από κάθε πτήση οι πιλότοι συμπληρώνουν μια φόρμα που ονομάζουν "gripe sheet" στην οποία καταγράφονται τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν κατά την πτήση, έτσι ώστε οι μηχανικοί να τα διορθώσουν. Οι μηχανικοί διαβάζουν αυτή την λίστα, διορθώνουν το πρόβλημα και καταγράφουν στο κάτω μισό της φόρμας ποιες ενέργειες έγιναν σχετικά με το πρόβλημα αυτό. Πριν από την επόμενη πτήση οι πιλότοι συμβουλεύονται την φόρμα για να δουν αν το πρόβλημα έχει αντιμετωπιστεί.
Το κακό είναι ότι οι μηχανικοί εδάφους δεν διαθέτουν καθόλου, μα καθόλου... χιούμορ.

Ακολουθεί μια λίστα με σφάλματα που έχουν παρατηρηθεί κατά την πτήση και έχουν καταγράφει από τους πιλότους της Qantas καθώς και η λύση που έχει δοθεί από τους μηχανικούς εδάφους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Qantas είναι η μοναδική μεγάλη αεροπορική εταιρεία που δεν έχει ατυχήματα στο ενεργητικό της.
(Π: Το πρόβλημα όπως καταγράφηκε από τον πιλότο. Λ: Η λύση που δόθηκε από τον μηχανικό.)

Π: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν θέλει αντικατάσταση.
Λ: Ο κυρίως αριστερός τροχός σχεδόν αντικαταστάθηκε.

Π: Η δοκιμαστική πτήση ήταν Ο.Κ., εκτός από το σύστημα αυτόματης προσγείωσης που ήταν κάπως απότομο.
Λ: Σύστημα αυτόματης προσγείωσης δεν έχει εγκατασταθεί σε αυτό το αεροσκάφος.

Π: Κάτι χαλαρό στο πιλοτήριο.
Λ: Κάτι σφίχτηκε στο πιλοτήριο.

Π: Ψόφια έντομα στο παρμπρίζ.
Λ: Ζωντανά έντομα στην πίσω μεριά.

Π: Ο αυτόματος πιλότος σε κατάσταση διατήρησης ύψους προκαλεί κάθοδο 200 πόδων το λεπτό.
Λ: Δεν μπορούμε να αναπαράγουμε το πρόβλημα στο έδαφος.

Π: Ενδείξεις διαρροής στο δεξιό κυρίως σύστημα προσγείωσης.
Λ: Οι ενδείξεις αφαιρέθηκαν.

Π: Τα επίπεδα θορύβου του DMA είναι απίστευτα υψηλά.
Λ: Ο θόρυβος του DMA ρυθμίστηκε σε πιο πιστευτά επίπεδα.

Π: Οι ασφάλειες τριβής προκαλούν κόλλημα του λεβιέ ισχύος.
Λ: Γι' αυτό είναι εκεί.

Π: Το IFF δεν λειτουργεί.
Λ: Το IFF ποτέ δεν λειτουργεί σε κατάσταση 'OFF'.

Π: Υποψιάζομαι ότι υπάρχει ράγισμα στο παρμπρίζ.
Λ: Υποψιάζομαι ότι έχεις δίκιο.

Π: Η μηχανή Νο3 λείπει.
Λ: Η μηχανή βρέθηκε στο δεξί φτερό μετά από σύντομη έρευνα.

Π: Το αεροσκάφος συμπεριφέρεται κάπως αστεία.
Λ: Προειδοποιήσαμε το αεροσκάφος να σοβαρευτεί.

Π: Το ραντάρ βουίζει.
Λ: Το ραντάρ επαναπρογραμματίστηκε με μουσική.

Π: Ποντίκι στο πιλοτήριο
Λ: Εγκαταστάθηκε γάτα.

Π: Θόρυβος προερχόμενος κάτω από τον πίνακα οργάνων. Μοιάζει σαν ένας νάνος να βαράει κάτι με το σφυρί του.
Λ: Πήραμε το σφυρί από το νάνο.

Π: Η ραδιοπυξίδα αρνείται να συνεργαστεί με το GPRS.
Λ: Της έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις


:flipout::bigcry::flipout::bigcry::flipout:
 
Απάντηση: Re: Το ανέκδοτο της ημέρας

Π: Ψόφια έντομα στο παρμπρίζ.
Λ: Ζωντανά έντομα στην πίσω μεριά.


P: Dead bugs on windshield.
S: Live bugs on back-order.


Έχω την εντύπωση ότι η ορθή μετάφραση της απάντησης είναι:
παραγγέλθηκαν ζωντανά.
 
Σίγουρα, η όποια μετάφραση χαλάει το κείμενο.
Αλλά κάποιοι που δεν γνωρίζουν καλά αγγλικά θα έχαναν όλο το κείμενο. :p
 
Δεν λέμε αυτό, λέμε ότι η μετάφραση το είχε πιάσει εντελώς λάθος ("back-order" το μετέφρασε πίσω από το παρμπρίζ)
 
Έρχεται η άλλη και μου λέει...
"αχ έλα να κάνουμε μυτάκια, κώλο έδωσα αλλού ".


μέχρι να δω ότι κρατάει αυγό, ομολογώ ότι σοκαρίστηκα λίγο!!!
 
Μου στέλνει η άλλη μήνυμα:
- Θέλω να με πάρεις ΤΩΡΑ!
.....
Όπα ρε κοπελιά, ρωτάς αν έχω μονάδες;
:stupid: