To Chat της Μουσικής

Στελάκο, αυτές είναι όλες οι αναφορές στους Dead, από απλή επίκληση του ονόματος μέχρι παρουσιάσεις δίσκων τους, στο φόρουμ μας... Υπάρχει και αυτό, που πιθανότατα ψάχνεις;
Γρηγορη μου εφτιαξες την ημερα αυτα ηθελα
φιλια
 
Για όποιον ενδιαφέρεται.
Η Blue Note ανακοίνωσε την ταυτόχρονη κυκλοφορία σε Stereo και Mono του ιστορικού άλμπουμ του J. Coltrane - Blue Trane.
Θα εμφανιστεί στις 16 Σεπτεβρίου από την σειρά : Tone Poet. Ο μονοφωνικός δίσκος θα είναι μονός, με το ίδιο υλικό (φυσικά με επεξεργασία)
και ο στερεοφωνικός θα κυκλοφορήσει διπλός με ανέκδοτο υλικό από τις ίδιες συναντήσεις, για πρώτη φορά! Επίσης θα περιέχει πολυσέλιδο
ένθετο βιβλίο με ανέκδοτες φωτογραφίες και πολλές πληροφορίες.
Αυτά έμαθα από μια συνέντευξη που είδα στο YouTube, την οποία παραθέτω εδώ.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Πιστεύω απόλυτα πως θα εξαφανιστεί πολύ γρήγορα, παρότι η εταιρεία λέει πως δεν θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό, εγώ λοιπόν
έκανα την προπαραγγελία μου για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
 
  • Like
Reactions: superfly
Λοιπον... οι ενττυπωσεις απο την ακροαση του Τομμυ σε βινυλιο σε σχεση με το σι ντι,

Λοιπον συγνωμη στους αναλογικους φιλους, αλλα σε αυτη την φαση προτιμαω το σι ντι.

Το βινυλιο ειναι ΝΜ κανενα προβλημα συν το περιβλημα αν και αναφερομενο ΝΜ ειναι καθαρα Μ. Μου ρχεται να βαλω γαντια για να το πιασω και να το φχαριστηθω....

Αλλα υπαρχει ενα πρωτο προβλημα. Δεν ξερω αν ειναι της μοιρας μου η αν υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις... ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΩ (δηλ να αλαξω δισκο) ΟΧΙ 2 ΑΛΛΑ 3 ΦΟΡΕς !!!

Με λιγα λογια δεν ξερω γιατι διαολε στον πρωτο δισκο βαλαν την πρωτη πλευρα (κανονικα) με δευτερη πλευρα το φιναλε !!!???!!!
Δηλ. ο πρωτος δισκος ειναι πρωτη πλευρα και τεταρτη πλευρα του Εργου !

Μα γιατι ; Δεν ειναι ταυτοχρονα μια υψιλον επανεκδωση, η καμμια αρπαχτη απο Universαl (σοβαρες εταιριες θα ελεγε ενας συμφορουμιτης που πρεπει να εμπιστευομαστε) η κανα "back to blqck"...ειναι Polydor Γαλλικη και μαλλον της καλης εποχης.... Δεν ξερω... πως τους βγηκε ετσι, πρωτο ξενερωμα.

Επειτα διαπιστωνω οτι η δυναμικη στος πιστες ειναι υπερτερη στο Σι Ντι Μαλλον εκανα καλη δουλεια σε ρημαστερινγκ. Πιο γεματος ηχος και πιο παρων στο ντιτζιταλ του σι ντι.

Εαν μετανιωνω για την αγορα μου ; Οχι. Απολυτα οχι. εχω ενα μικρο μνημειο στην κατοχη μου σε αρισρη κατασταση και αν και ειναι σαν κουτσο παπακι που πρπει να σηκωθω 3 φορες απο τον καναπε με κανει να εκτιμω την μουσικη (απο το οτι πρεπει να σηκωθω καιο μονο)...

Μηπως καποιος εχδει καποια ιδεα γιατη η τεταρτη πλευρα ειναι ενσωματωμενη με την πρωτη στον πρωτο δισκο ;

Εχει ξανασυμβει η ειναι μονο η κακιδαιμονια μου για να με βαλει σε πειρασμο και να κανω πραματα που δεν πρεπει ;
έχω και εγώ 2πλά άλμπουμ με τον έναν δίσκο να είναι πλευρά A & D και τον άλλον C & B.
από επιλογή τα κάνουν έτσι.. όχι καταλάθος...
 
  • Like
Reactions: Cicadelic Ranger
έχω και εγώ 2πλά άλμπουμ με τον έναν δίσκο να είναι πλευρά A & D και τον άλλον C & B.
από επιλογή τα κάνουν έτσι.. όχι καταλάθος...
Για να μας αναγκαζουν να σηκωνομαστε πιο συχνα απο τον καναπέ ; για να κανουμε κοιλιακους ισως :rolleyes: 🥶
 
  • Haha
Reactions: vlad66
Την χρονιά που βγήκε το Tommy, ακόμα τα περισσότερα σπίτια είχαν τα πικάπ που φόρτωναν τον έναν δίσκο πάνω από τον άλλον. 'Ετσι μπορούσες να ακούσεις Α και Β πλευρά συνεχόμενα, μετά γύριζες ανάποδα «τις πλάκες» και είχες Γ και Δ. ;)
 
Ξεχασμένα, ανακαλύπτοντάς τα, χθες σ' ένα παλιό λεύκωμα αποκομμάτων και ζωγραφιών μου, τα παρέθεσα στα σχετικά νήματα με τους δικούς μου Μάικ και Τζίμι...
 
  • Like
Reactions: vlad66
...Αλλα υπαρχει ενα πρωτο προβλημα. Δεν ξερω αν ειναι της μοιρας μου η αν υπαρχουν και αλλες τετοιες περιπτωσεις... ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΩ (δηλ να αλαξω δισκο) ΟΧΙ 2 ΑΛΛΑ 3 ΦΟΡΕς !!!

Με λιγα λογια δεν ξερω γιατι διαολε στον πρωτο δισκο βαλαν την πρωτη πλευρα (κανονικα) με δευτερη πλευρα το φιναλε !!!???!!!
Δηλ. ο πρωτος δισκος ειναι πρωτη πλευρα και τεταρτη πλευρα του Εργου !

...Μηπως καποιος εχδει καποια ιδεα γιατη η τεταρτη πλευρα ειναι ενσωματωμενη με την πρωτη στον πρωτο δισκο ;

Εχει ξανασυμβει η ειναι μονο η κακιδαιμονια μου για να με βαλει σε πειρασμο και να κανω πραματα που δεν πρεπει ;
Τζορτζ, συμπληρωματικά με την απάντηση του Νότη, σου απεικονίζω γραφικά (το 'χει η μέρα να ασχολούμαι με τα μολύβια) τη διαδικασία σε διπλό δίσκο αλλά και σε τριπλό δίσκο (έχω και τέτοιο) που ήταν ευκολία για τα πολύ διαδεδομένα πικάπ με αυτόματο μηχανισμό αλλαγής δίσκων (πραγματική αποθέωση του μεγαλείου του κοινού νου!)...

DiskNumbering.jpg
- Dual 1019 Automatic Turntable Changing Records · Record Changer -
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
από πιτσιρικάς δεν μπορούσα ούτε να τα βλέπω αυτά.
ποτέ δεν τα χώνεψα..

κάποιοι από τους μεταχειρισμένους δίσκους μου σίγουρα πέρασαν από τέτοιου είδους συσκευές και γι'αυτό τα τσακ-τσουκ ενώ με το μάτι δείχνουν "καθαροί"....
 
από πιτσιρικάς δεν μπορούσα ούτε να τα βλέπω αυτά.
ποτέ δεν τα χώνεψα..

κάποιοι από τους μεταχειρισμένους δίσκους μου σίγουρα πέρασαν από τέτοιου είδους συσκευές και γι'αυτό τα τσακ-τσουκ ενώ με το μάτι δείχνουν "καθαροί"....
Απο ένα αδερφάκι αυτού του Dual, έχoυν παιχτεί απο εμένα δεν ξέρω κι εγώ πόσες φορές (μεταξύ άλλων) το Wish you were here, το Slowhand, το Aja, το Hotel California, Best of Simon & Garfunkel , Selling England by the pound κλπ κλπ κλπ, όταν φορούσε ακόμη την μαμίσια κεραμική κεφαλή. Βεβαιώνω : Νο Tsak - tsouk :)
Τέτοιου είδους συσκευές μας έβαλαν στο κόλπο για τα καλά, δεν κάνει να τις απαξιώνουμε
 
Απο ένα αδερφάκι αυτού του Dual, έχoυν παιχτεί απο εμένα δεν ξέρω κι εγώ πόσες φορές (μεταξύ άλλων) το Wish you were here, το Slowhand, το Aja, το Hotel California, Best of Simon & Garfunkel , Selling England by the pound κλπ κλπ κλπ, όταν φορούσε ακόμη την μαμίσια κεραμική κεφαλή. Βεβαιώνω : Νο Tsak - tsouk :)
Τέτοιου είδους συσκευές μας έβαλαν στο κόλπο για τα καλά, δεν κάνει να τις απαξιώνουμε
ρίχνεις τους δίσκους σου τον έναν πάνω στον άλλον έτσι;;
δεν λέω.. έχουν αντοχή οι δίσκοι, αλλά μια-δυό-τρεις....

όχι αδερφέ.. τέτοιες συσκευές δεν συντελούν στην μακροζωία του δίσκου.
το αντίθετο πετυχαίνουν χάριν εντυπωσιασμού.
ακόμα και η ευκολία του να σηκωθείς μια φορά λιγότερο, είναι μηδαμινή.
 
ρίχνεις τους δίσκους σου τον έναν πάνω στον άλλον έτσι;;
δεν λέω.. έχουν αντοχή οι δίσκοι, αλλά μια-δυό-τρεις....

όχι αδερφέ.. τέτοιες συσκευές δεν συντελούν στην μακροζωία του δίσκου.
το αντίθετο πετυχαίνουν χάριν εντυπωσιασμού.
ακόμα και η ευκολία του να σηκωθείς μια φορά λιγότερο, είναι μηδαμινή.
Δεν είπα ότι εγώ έριχνα τους δίσκους τον έναν πάνω στον άλλο. Έπαιζα τους δίσκους με τον γνωστό τρόπο.
Άλλο αν κάποια απο τα συγκεkριμένα πικάπ είχαν αυτήν την αποδεδειγμένα άχρηστη για τα Lp "δυνατότητα".
 
  • Like
Reactions: vlad66 and ihodemon
Για πολλοστή φορά, μην εξ ιδίων κρίνετε τα αλλότρια, και με τα δεδομένα του σήμερα τις ανάγκες του χθες. Η ανάγκη για τέτοια πικάπ ήταν δεδομένη και διαδεδομένη και όλοι οι κατασκευαστές (μεγάλοι και μικροί) είχαν μοντέλα με δυνατότητα εναλλαγής δίσκων. Άλλωστε, αυτό είναι προφανές αφού οι δισκογραφικές προσάρμοζαν την αρίθμηση των δίσκων για ικανοποίηση αυτής της κυρίαρχης ανάγκης. Εάν τώρα η εναπόθεση σε στοίβα γυμνών δίσκων, τους καταστρέφει (που δεν ισχύει, όταν μιλάμε για λίγους), είναι μια άλλη κουβέντα (εκτός θέματος) που δεν ετέθει από τον ερωτώντα. Τα πικάπ αυτά, κατά τα άλλα ήταν 'κανονικά' πικάπ, τα περισσότερα με τροχό κίνησης (idler) και μάλιστα κάποια πολύ καλά με αξιοσημείωτες επιδόσεις, ακόμη και για σήμερα. Ο Κουν τα λέει σωστά, παραπάνω, και συνυπογράφω ως 'ομοιοπαθής' με μια μικρή προσθήκη, «..για εμάς» στην φράση του «αποδεδειγμένα άχρηστη»...
 
Για πολλοστή φορά, μην εξ ιδίων κρίνετε τα αλλότρια, και με τα δεδομένα του σήμερα τις ανάγκες του χθες. Η ανάγκη για τέτοια πικάπ ήταν δεδομένη και διαδεδομένη και όλοι οι κατασκευαστές (μεγάλοι και μικροί) είχαν μοντέλα με δυνατότητα εναλλαγής δίσκων. Άλλωστε, αυτό είναι προφανές αφού οι δισκογραφικές προσάρμοζαν την αρίθμηση των δίσκων για ικανοποίηση αυτής της κυρίαρχης ανάγκης.
"κυρίαρχη ανάγκη";;;
ή απλός ανταγωνισμός μεταξύ των κατασκευαστών πικάπ;;;
Εάν τώρα η εναπόθεση σε στοίβα γυμνών δίσκων, τους καταστρέφει (που δεν ισχύει, όταν μιλάμε για λίγους),
ισχύει στο ακέραιο Γρηγόρη.
ακόμα και αν μιλάμε για μόλις έναν δίσκο πάνω σε άλλον.
το αν τα "στάνταρ" του καθενός μας διαφέρουν στο πως εννοούμε την "κατάσταση" ενός δίσκου, είναι άλλο θέμα...
είναι μια άλλη κουβέντα (εκτός θέματος) που δεν ετέθει από τον ερωτώντα. Τα πικάπ αυτά, κατά τα άλλα ήταν 'κανονικά' πικάπ, τα περισσότερα με τροχό κίνησης (idler) και μάλιστα κάποια πολύ καλά με αξιοσημείωτες επιδόσεις, ακόμη και για σήμερα.
καμία αντίρρηση στο θέμα "αξιοσημείωτες επιδόσεις"
Ο Κουν τα λέει σωστά, παραπάνω, και συνυπογράφω ως 'ομοιοπαθής' με μια μικρή προσθήκη, «..για εμάς» στην φράση του «αποδεδειγμένα άχρηστη»...
 
Καλέ μου, όλες οι τεχνολογίες είναι απαραίτητες για να καλύπτουν ανάγκες υπαρκτές ή και επίκτητες. Κάποιες φορές, τα ίδια τα προϊόντα, δημιουργούν ανύπαρκτες ανάγκες και ότι αυτό συνεπάγεται.

Λανσάρεται, λοιπόν ένα καινούργιο προϊόν, που για να διαφοροποιείται -ας υποθέσουμε για λόγους μάρκετινγκ και όχι πραγματικής ανάγκης-, προστίθεται ένα χαρακτηριστικό ωθώντας τον ανταγωνισμό σε παρόμοια πρακτική για να μην υστερεί. Πόση πιθανότητα ορθότητας μπορεί να έχει η υπόθεσή μας, όταν όλες οι δισκογραφικές που φυσικά αποσκοπούν στο κέρδος, έρχονται βάσει της βελτίωσης, να επαναριθμήσουν τους δίσκους, υπακούοντας ουσιαστικά στην διαμορφωθείσα κατάσταση. Τα συμπεράσματα δικά σας...

Automatic record changers can really damage your record. The reason is that these changers drop the vinyl record a little carelessly when it is time to replace the record. The stacked vinyl records can also grind against each other, damaging their surfaces.

Είπαμε, τα βινύλια μακροχρόνια αποθηκεύονται κάθετα, αλλά για δύο ή τρία βινύλια, τοποθετημένα προσωρινά οριζόντια στο πικάπ, σαν τεχνολόγος, πρέπει να δω μετρήσεις στατικής τριβής και τριβής ολίσθησης, σε δίσκους σφραγισμένους πριν και μετά την τοποθέτησή τους στο πικάπ, για να δεχθώ ύπαρξη φυσικής φθοράς, και ασφαλώς κατόπιν επαναληπτικής ακρόασης ύπαρξη ακουστής φθοράς, σε γραμμένα ψηφιακά αντίγραφα υψηλής ανάλυσης. Δύσκολα δέχομαι κάτι που φημολογείται ή πιστεύεται από χαϊεντάδες, χωρίς αποδείξεις. :LOL:
 
Noτη και Grio ! ευχαριστω για την απαντηση που ριχνει φως ορθολογικο πλεον για μενα στην ερωτηση :LOL:
Φυσικα τωρα καταλαβαινω Καμια κακοδαιμονια λοιπον τοσο το καλυτερο....

Το αλλο Τommy (που εχω αφησει στο "πατρικο") εκεινο της ταινιας, ηταν A-B, C-D ... Αρχιζει και μου λειπει και κεινο...
 
Last edited:
για μένα ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι να υπάρχει κάποιο σκληρό ξένο σώμα, μικρό σε μέγεθος φυσικά, (σκουπιδάκι δλδ) που θα "καρφωθεί" στο αυλάκι όταν φάει την φάπα από τον δίσκο που θα πέσει πάνω στον άλλον.
είναι και η μόνιμη ανησυχία μου από τότε που κάνω χρήση σκληρού ακρυλικού ματ στο πλατώ.. δεν ρίχνω από ύψος φυσικά τον δίσκο στο ματ του πλατώ για να "καρφώσω" το σκουπίδι.. αλλά και η πίεση από το clamp είναι αρκετή για να το "σφηνώσει" στο αυλάκι.
σκούπισμα του ματ πριν να ακουμπήσει ο δίσκος πάνω του η λύση και ελπίδα ότι δεν υπάρχει κάτι στην πλευρά του δίσκου που θα ακουμπήσει στο ματ..

θα μου πει κάποιος, ..μέχρι να μας βάλεις να ακούσουμε έναν δίσκο, θα μας ..γκαστρώσεις"
ναι έτσι είναι 😂
δεν θέλει βιασύνη το πικάπ.. μέχρι και ο βραχίονας που θα κατέβει, θέλει τον χρόνο του....... 🤣🤣
 
Noτη και Grio ! ευχαριστω για την απαντηση που ριχνει φως ορθολογικο πλεον για μενα στην ερωτηση :LOL:
Φυσικα τωρα καταλαβαινω Καμια κακοδαιμονια λοιπον τοσο το καλυτερο....

Το αλλο Τommy (που εχω αφησει στο "πατρικο") εκεινο της ταινιας, ηταν A-B, C-D ... Αρχιζει και μου λειπει και κεινο...
γιατί συνεχίζουν και "τυπώνουν" δίσκους με αυτό το χαρακτηριστικό ..δεν μπορώ να καταλάβω.
 
Νταξ δεν τρελαίνομαι για τον τύπο ,αλλά εδώ λέει για την μπαντάρα από το Τέξας και μου είναι δύσκολο να προσπεράσω το βίντεο,επειδή είμαι γνωστό groupie.. 🥰


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Παίδες πέρα από τον Γκοντάρ, πέθανε και ο Ράμσεϊ Λιούις. Πιστεύω αξίζει κάποιος να του ανοίξει ένα νήμα για να 'ξεπροβοδίσουμε' τον σπουδαίο, τζαζίστα πιανίστα!
 
  • Like
Reactions: vlad66 and superfly