Το chat του δικάναλου

Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα αυτή με τον ορισμό των όρων. Οπως και εξαιρετικό το στίκι-θρεντ που έβαλε παραπάνω ο vlad66.

Προσωπικά, ως νέος στο χώρο, ομολογώ ότι μπερδεύομαι άσχημα. Κι ένας λόγος που δεν διάβαζα (ή κι αν διάβαζα δεν καταλάβαινα) reviews ήταν ακριβώς αυτό - πολύ υποκειμενικοί και μη εύκολα αντιληπτοί επιθετικοί προσδιορισμοί. Οι οποίοι μάλιστα, οι περισσότεροι, ως έννοια έχουν θετική χροιά όταν τους ακούει κάποιος μη γνώστης. Δλδ θα πετύχεις συχνά ως μειονέκτημα σε κάποιο review να αναφέρεται ότι ο ήχος είναι πολύ λαμπρός (η μετάφραση του bright φαντάζομαι), που όμως όταν το διαβάζεις σκέφτεσαι κάτι θετικό.

Αυτό το διάστημα, επειδή ψάχτηκα με μικροαναβαθμίσεις, το σκέφτομαι συχνά. Εμένα τελικά ποιος ήχος μού αρέσει; Πώς θα περιέγραφα, με τους όρους που χρησιμοποιούνται ευρέως, τον ήχο που θέλω να ακούω; Δεν είναι καθόλου εύκολο.
 
Οι χαρακτηρισμοι " λαμπρος, αναλυτικος,υπεραναλυτικος,κρυσταλλο,πεντακαθαρος και 1000 αλλοι :flipout: ) ειναι οροι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ .......χαχαχαχαχα
Διοτι ειναι οριακοι εκτος απο υποκειμενικοι. Αυτοι εχουν σημασια μονο σε αυτον που τους λεει.
Αν δεν εξηγηθει το τι ακουει ο καθενας με τεχνικους ορους, δεν βγαινει ακρη. Τεχνικους και σωστους ορους θα χρησιμοποιησουν οσοι ξερουν.
Διαφορετικα ο "κοκκος" παραμενει "κοκκος" γι αυτον που τον χρησιμοποιει σαν επεξηγηματικο ορο.
Λιγο πολυ ολοι αντιλαμβανομαστε τι εννοει, αλλα το αντιλαμβανομαστε οπως το αντιλαμβανομαστε εμεις. Τα ορια του καθενος δεν ειναι τα ιδια. Η αναλυση του ενος, ειναι τονικη ανισορροπια του αλλου,και παει και θα συνεχισει να πηγαινει λεγοντας.
 
@errikos11
Σαν καινούργιος στο χώρο λάβε υπ' οψη και τούτο. Δεν είναι μόνο η ορολογία. Που είναι έτσι κι' αλλιώς μπερδεμένη. Όταν διαβάζεις reviews, να θυμάσαι ότι οι reviewers έχουν κάθε συμφέρον να μη λένε καθαρά αυτό που σκέφτονται. Αν θέλουν να συνεχίσουν τη δουλειά τους και να τους στέλνουν οι εταιρείες προϊόντα για δοκιμή, πρέπει να κρατάνε και κάποιες ισορροπίες.

Δε λένε ψέμματα. Τις περισσότερες φορές δεν έχουν σκοπό να ξεγελάσουν. Αλλά δε θα δείς ποτέ 1+1=2. Αντί γι' αυτό θα βρεις κείμενα γεμάτα περιφράσεις και σχήματα λόγου, -λογοτεχνία- που για να καταλάβεις πρέπει να μάθεις να διαβάζεις πίσω από τις γραμμές. Από τον τρόπο που γράφουν και από αυτά που παραλείπουν.

Χρειάζεται εξάσκηση! :lehrer:
 
Κατανοώ απόλυτα το πνεύμα και των δυο σας - Audiolytic και Sonus Naturalis. Kαι συμφωνώ απόλυτα.

To πρόβλημα φυσικά με τους τεχνικούς όρους είναι ότι δεν μπορείς να τους παρακολουθήσεις αν δεν είσαι τεχνικά καταρτισμένος, καλή ώρα, ονόματα δεν λέμε :drummer: Από την άλλη βέβαια, αν θες να ασχοληθείς αγόρι μου, ασχολήσου και μάθε τα βασικά. Σωστό και τίμιο.

Όσο για τα reviews, εννοείται ότι κρατιούνται ισορροπίες, αυτό είναι εξ ορισμού. Οπως είναι και κατανοητό ο λόγος που "εφευρέθηκε" αυτός ο λογοτεχνικός τρόπος κριτικής και παρουσίασης - και σου επιτρέπει να είσαι ισορροπιστικός και το κάθε λαμπρός κάνει πολύ πιο εύκολα γκελ στον κάθε εμένα/πελάτη από διαγράμματα και νούμερα.

Το μήνυμα βέβαια του ποστ μου δεν αλλάζει, η κουβέντα σας είναι εξαιρετικά χρήσιμη και ενδιαφέρουσα. Και περιμένω να αγγίξετε και το «μουσικός» :cool:
 
.............
Το μήνυμα βέβαια του ποστ μου δεν αλλάζει, η κουβέντα σας είναι εξαιρετικά χρήσιμη και ενδιαφέρουσα. Και περιμένω να αγγίξετε και το «μουσικός» :cool:
Καλά, εκεί πάμε για flame!
:devil-smiley-029: :devil-smiley-029: :devil-smiley-029:​
 
Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα αυτή με τον ορισμό των όρων. Οπως και εξαιρετικό το στίκι-θρεντ που έβαλε παραπάνω ο vlad66.

το στίκι-θρεντ το έβαλε ο Θεόφιλος (sportteo) :smile:

και όντως είναι εξαιρετικό!
 
Νόμος.....όταν καταλήγει το review σε "επιβάλλεται ακροαση" ή ακόμα χειρότερα "για ειδικά γούστα "......τρέχετε μακριά να σωθειτε:laugh:
 
Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Οι χαρακτηρισμοι " λαμπρος, αναλυτικος,υπεραναλυτικος,κρυσταλλο,πεντακαθαρος και 1000 αλλοι :flipout: ) ειναι οροι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ .......χαχαχαχαχα
Διοτι ειναι οριακοι εκτος απο υποκειμενικοι. Αυτοι εχουν σημασια μονο σε αυτον που τους λεει.
Αν δεν εξηγηθει το τι ακουει ο καθενας με τεχνικους ορους, δεν βγαινει ακρη. Τεχνικους και σωστους ορους θα χρησιμοποιησουν οσοι ξερουν.
Διαφορετικα ο "κοκκος" παραμενει "κοκκος" γι αυτον που τον χρησιμοποιει σαν επεξηγηματικο ορο.
Λιγο πολυ ολοι αντιλαμβανομαστε τι εννοει, αλλα το αντιλαμβανομαστε οπως το αντιλαμβανομαστε εμεις. Τα ορια του καθενος δεν ειναι τα ιδια. Η αναλυση του ενος, ειναι τονικη ανισορροπια του αλλου,και παει και θα συνεχισει να πηγαινει λεγοντας.

Φιλε επικινδυνο θα ηταν αν καποιος αγοραζε οτιδηποτε στηριζομενος σε αυτα που λεει ενας χιφικριτικος. Οτι κι αν λεει..ακομα και αν καποιος καταλαβαινει αυτα που λεει.
Αν καποιος μου πει εμενα το συστημα ειναι "μουσικο" θα καταλαβω περιπου τι θελει να πει κυριως εαν εχει σχεση με μουσικη.
Δεν σημαινει ομως οτι θα εμπιστυτω το κριτηριο του (οποιο κι αν ειναι) για να τρεξω να αγορασω.
Φυσικα ακους αυτο που σκεφτεσαι σαν πιθανη αγορα πριν.
Αν καποιος ακουει ρηβιουβερς (οπως τους λεμε τωρα) για να παει να ψωνισει με κλειστα ματια...οτι ορος και να χρησιμοποιηθει ειναι "επικινδυνος" αλλα ο πρωτος κινδυνος ειναι ο ιδιος ο αγοραστης.
Οσοι διαβαζουμε που και που κριτικες Χαϊ-Φαϊ ειναι απλα σαν ενας οδηγος, μια χατογραφια του τι κυκλοφορει και τι εντυπωση εχει ο συγκεκριμενος κριτικος.
Μετα αρχιζουν τα δυσκολα, δηλαδη αγωνας δρομου (κυριολεκτικα) για να ακουσεις η να βρεις και να ακουσεις.
Πραγμα που με τις πωλησεις ονλαϊν που γινονται ολο και περισσοτερες αυτη η προοπτικη γινεται ολο και δυσκολοτερη.
Και εκει ειναι ο πραγματικος κινδυνος.
Θα καταληξουμε να αοραζουμε (οσοι ακομα αγοραζουν) με "ακροασεις" απο γιουτουμπ.
 
Να πω και εγώ κύριε κύριε κύριε ....
Να προσπαθήσω να γράψω με όρους ... Έκανα απευθείας σύγκριση λοιπόν τα καινούργια triangle borea με τα duevel planets . Λοιπόν έχουμε και λέμε ...οι πλανήτες μου φανηκανε πιο αναλυτικοί..δλδ άκουγα καλύτερο διαχωρισμό σε διάφορα όργανα που παίζανε . Το επόμενο δεν ξέρω πως να το ονομάσω . Ο ήχος των triangle ήταν πιο γεμάτος δλδ γέμιζε τον χώρο σε σχέση με τους πλανήτες που ακούγονταν κάπως thin να το πω ? δεν ξέρω ,υπάρχει τέτοιος όρος ?
Οι πλανήτες ήταν πιο φωτεινοί στις υψηλές συχνότητες τα triangle πιο γλυκά ... Στα μπάσα οκ δεν υπάρχει σύγκριση με βάση τα μεγάφωνα και μόνο ....πολύ πιο γεμάτο μπάσο τα triangle χώρις να σημαίνει ότι το μπασο από τους πλανήτες είναι ανεπαρκές ,απλά με τα triangle το χαίρεσαι πραγματικά .
Αυτά τα ολίγα από εμένα
Καλή Κυριακή να έχουμε
 
Να πω και εγώ κύριε κύριε κύριε ....
Να προσπαθήσω να γράψω με όρους ... Έκανα απευθείας σύγκριση λοιπόν τα καινούργια triangle borea με τα duevel planets . Λοιπόν έχουμε και λέμε ...οι πλανήτες μου φανηκανε πιο αναλυτικοί..δλδ άκουγα καλύτερο διαχωρισμό σε διάφορα όργανα που παίζανε . Το επόμενο δεν ξέρω πως να το ονομάσω . Ο ήχος των triangle ήταν πιο γεμάτος δλδ γέμιζε τον χώρο σε σχέση με τους πλανήτες που ακούγονταν κάπως thin να το πω ? δεν ξέρω ,υπάρχει τέτοιος όρος ?
Οι πλανήτες ήταν πιο φωτεινοί στις υψηλές συχνότητες τα triangle πιο γλυκά ... Στα μπάσα οκ δεν υπάρχει σύγκριση με βάση τα μεγάφωνα και μόνο ....πολύ πιο γεμάτο μπάσο τα triangle χώρις να σημαίνει ότι το μπασο από τους πλανήτες είναι ανεπαρκές ,απλά με τα triangle το χαίρεσαι πραγματικά .
Αυτά τα ολίγα από εμένα
Καλή Κυριακή να έχουμε

Κι ομως το λες πολυ καλα.
Εγω ποσωπικα καταλαβαινω τι θες να πεις ασχετα εαν θα ειχα τις ιδιες εντυπωσεις εαν θα τα ακουγα.
Ειναι ξεκαθαρο αυτο που λες, και αν καποιος που κανει ελεγχο-κριτικη ενος συστηματος χρησιμοποιουσε τους ορους αυτους (αναμεσα σε αλλους) θα καταλαβαινα απολυτα-η σχετικα- τι ηθελε να πει.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Το chat του δικάναλου

Φιλε επικινδυνο θα ηταν αν καποιος αγοραζε οτιδηποτε στηριζομενος σε αυτα που λεει ενας χιφικριτικος. Οτι κι αν λεει..ακομα και αν καποιος καταλαβαινει αυτα που λεει.
Αν καποιος μου πει εμενα το συστημα ειναι "μουσικο" θα καταλαβω περιπου τι θελει να πει κυριως εαν εχει σχεση με μουσικη.
Δεν σημαινει ομως οτι θα εμπιστυτω το κριτηριο του (οποιο κι αν ειναι) για να τρεξω να αγορασω.
Φυσικα ακους αυτο που σκεφτεσαι σαν πιθανη αγορα πριν.
Αν καποιος ακουει ρηβιουβερς (οπως τους λεμε τωρα) για να παει να ψωνισει με κλειστα ματια...οτι ορος και να χρησιμοποιηθει ειναι "επικινδυνος" αλλα ο πρωτος κινδυνος ειναι ο ιδιος ο αγοραστης.
Οσοι διαβαζουμε που και που κριτικες Χαϊ-Φαϊ ειναι απλα σαν ενας οδηγος, μια χατογραφια του τι κυκλοφορει και τι εντυπωση εχει ο συγκεκριμενος κριτικος.
Μετα αρχιζουν τα δυσκολα, δηλαδη αγωνας δρομου (κυριολεκτικα) για να ακουσεις η να βρεις και να ακουσεις.
Πραγμα που με τις πωλησεις ονλαϊν που γινονται ολο και περισσοτερες αυτη η προοπτικη γινεται ολο και δυσκολοτερη.
Και εκει ειναι ο πραγματικος κινδυνος.
Θα καταληξουμε να αοραζουμε (οσοι ακομα αγοραζουν) με "ακροασεις" απο γιουτουμπ.

Δεν λεω τιποτα διαφορετικο απο αυτα που λες.
Αυτοι που διαβαζουν κριτικες , οχι για να παρουν μια ιδεα για καποιο μηχανημα,αλλα με σκοπο να αγορασουν βασει θετικων κριτικων, ειναι βεβαια και υπευθυνοι των αγορων τους.Σε καποιο σταδιο και καποια τριβη με το αντικειμενο, καποτε πρεπει να μαθουμε ολοι 5 βασικα πραγματα. Εσυ και γω πιθανον να εχουμε την ιδια αντιληψη για τον ορο "μουσικο" , καποιος αλλος ομως , που προτιμα τον ηχο του πιο "αναλυτικο" , θα το εκλαβει ως π.χ μουντο, λιγοτερο καθαρο κλπ.....
Μονον η εξηγηση με χρηση τεχνικων ορων μπορει να περιγραψει με (περισοτερη) ακριβεια εναν ηχο. Αυτο πιθανον να ειναι πιο δυσκολο να το κανει η να το αντιληφθει ομως (δυστυχως) η πλειοψηφια.
 
τι είναι αυτό ρε παιδιά με τις "φρέσκες" κολλήσεις;;
χτες κάνοντας μια δουλειά με την γείωση στο πικάπ και μιας και βγήκε όλος ο βραχίονας έξω για να κάνω αυτό που ήθελα κάνω, δεν άντεξα στον πειρασμό να αλλάξω την καλωδίωσή του.
από μονόκλωνο ασήμι με βαμβακερό insulation, να βάλω Litz χάλκινη με μεταξωτό.
σχεδόν ίδια είχα ακούσει σε πικάπ που είχα επισκευάσει (και όχι μόνο) λίγο μετά το 1ο lockdown σε ΜΚ2 φίλου.
πολύ ωραίος ήχος, υπέροχος, οι κλασικές διαφορές ασήμι / χαλκός κλπ κλπ...
τελειώνω την δουλειά, κατάκοπος βάζω να ακούσω....
τι είναι αυτό λέω ρε γαμώτο;; που είναι τα μαγικά πιατίνια;; που είναι η αληθοφάνεια που ήξερα;;
δεν είχα και πολλές δυνάμεις να ψάξω δίσκους που ξέρω καλά, παρά μόνο αυτόν που άκουγα να τον βάλω στο 2ο πικάπ (μικρής κατηγορίας project) να ακούσω τι γίνεται..
"πάρε να'χεις"!!! ήττα του Ναπολέοντα!!!
Ω γαμώ τον μπελά μου!! πόσο να στρώσει έτσι όπως παίζει;;;
το έλεγα και στους φίλους μου μέσω viber και μου έκαναν χαβαλέ!!
-Ετσι είναι το ...Κολωνάκι.... δεν του κάνει ο χαλκός... (λέει ο ένας και σκάει στα γέλια),
-Να τα μας..! του αρέσει το φωτεινό, σε λίγο θα το γυρίσει σε κεφαλή ..τάδε.. και μπλα μπλα... (ο άλλος),

Ε σήμερα έστρωσε.... και παίζει "τα συκώτια της" που λέμε!!
κοπιάστε ρε λεβέντες τώρα...........:flipout:

τελείωσα και με την 3η παροχή 12βολτου ρεύματος -επιτέλους- από μπαταρία που "ξήλωσα" από το αμαξάκι της κόρης μου (αφού της είχα αγοράσει και βάλει καινούργια) και τώρα το dac της τιβί και τα 2 phono έχουν από μια γραμμή, διακόπτη και ασφάλεια.
η μπαταρία είναι 4+ ετών.. να δω πόσο θα αντέξει γιατί η προηγούμενη (παλιά και εκείνη φυσικά) τα κακάρωσε γρήγορα όταν την έβγαλα από το αυτοκίνητο..
 
τι είναι αυτό ρε παιδιά με τις "φρέσκες" κολλήσεις;;
χτες κάνοντας μια δουλειά με την γείωση στο πικάπ και μιας και βγήκε όλος ο βραχίονας έξω για να κάνω αυτό που ήθελα κάνω, δεν άντεξα στον πειρασμό να αλλάξω την καλωδίωσή του.
από μονόκλωνο ασήμι με βαμβακερό insulation, να βάλω Litz χάλκινη με μεταξωτό.
σχεδόν ίδια είχα ακούσει σε πικάπ που είχα επισκευάσει (και όχι μόνο) λίγο μετά το 1ο lockdown σε ΜΚ2 φίλου.
πολύ ωραίος ήχος, υπέροχος, οι κλασικές διαφορές ασήμι / χαλκός κλπ κλπ...
τελειώνω την δουλειά, κατάκοπος βάζω να ακούσω....
τι είναι αυτό λέω ρε γαμώτο;; που είναι τα μαγικά πιατίνια;; που είναι η αληθοφάνεια που ήξερα;;
δεν είχα και πολλές δυνάμεις να ψάξω δίσκους που ξέρω καλά, παρά μόνο αυτόν που άκουγα να τον βάλω στο 2ο πικάπ (μικρής κατηγορίας project) να ακούσω τι γίνεται..
"πάρε να'χεις"!!! ήττα του Ναπολέοντα!!!
Ω γαμώ τον μπελά μου!! πόσο να στρώσει έτσι όπως παίζει;;;
το έλεγα και στους φίλους μου μέσω viber και μου έκαναν χαβαλέ!!
-Ετσι είναι το ...Κολωνάκι.... δεν του κάνει ο χαλκός... (λέει ο ένας και σκάει στα γέλια),
-Να τα μας..! του αρέσει το φωτεινό, σε λίγο θα το γυρίσει σε κεφαλή ..τάδε.. και μπλα μπλα... (ο άλλος),

Ε σήμερα έστρωσε.... και παίζει "τα συκώτια της" που λέμε!!
κοπιάστε ρε λεβέντες τώρα...........:flipout:

τελείωσα και με την 3η παροχή 12βολτου ρεύματος -επιτέλους- από μπαταρία που "ξήλωσα" από το αμαξάκι της κόρης μου (αφού της είχα αγοράσει και βάλει καινούργια) και τώρα το dac της τιβί και τα 2 phono έχουν από μια γραμμή, διακόπτη και ασφάλεια.
η μπαταρία είναι 4+ ετών.. να δω πόσο θα αντέξει γιατί η προηγούμενη (παλιά και εκείνη φυσικά) τα κακάρωσε γρήγορα όταν την έβγαλα από το αυτοκίνητο..

Γαμω τον κοροναιο μου μέσα και το γενικό κλείσιμο. Εχω πολυ περιέργεια να έρθω να ακούσω τον χαλκό, μιας που έχω ακούσει το ασήμι
 
Πάρτε ένα ντακ βρε παιδιά να ησυχάσετε...

μα έχω. δεν θέλω να έχω το "τροφοδοτικό" του συνέχεια στην πρίζα γιατί ...δεν θέλω :flipout: είναι παλιά γενιά της MF και δεν έχει διακόπτη on/off.
παίρνει με οπτική τον ήχο της τιβί και μου δίνει line σήμα για να ακούω σε στέρεο καμιά ταινία ή youtube.
τίποτα άλλο!
ίδιας γενιάς είναι και το ένα phono, νεότερο και μεγαλύτερο μοντέλο το άλλο. σε αυτά έχει ιδιαίτερο νόημα η τροφοδοσία από μπαταρία λόγω της ησυχίας που έχει το "native" DC.

αν ήταν 12βολτο το μοτέρ του 2ου πικάπ, θα το είχα ρίξει και αυτό εκεί.
αλλά τα 18ν του μου τα χαλάνε... είναι το μόνο μηχανάκι που έχω με τροφοδοτικό τύπου switching